Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beddengoed

+12
M-G
Kqip
Snoes
Blond
kajaka88
Prosecco
Fayebella
silly-one
Kaboutertje
Sushi
Beachgirl
Marcellah89
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Beddengoed Empty Beddengoed

Bericht  Marcellah89 do 30 aug 2012 - 8:21

Van welk merk hebben jullie het beddengoed? En wat gebruik je? Dekbedden of lakens?
En heb je het bed altijd netjes opgemaakt?
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 8:28

Mijn beddengoed komt van Wehkamp. Is al vrij oud en nog steeds erg mooi. Kocht altijd een setje als ze het weer in de aanbieding hadden. En heel hypocriet, maar maak alleen mijn bed op, als ik het raam open wil hebben. Zoals nu. Beddengoed 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 8:33

Ik haal mijn beddengod beddengoed gewoon waar ik het leuk vind, ik weiger er veel geld voor uit te besteden. Kan dus de markt zijn, Leen Bakker, Hema, noem maar op. Hoeslakens haal ik vaak gewoon bij de Zeeman.

Laast had ik overigens wel een enorm gaaf dekbedovertrek van Essenza gezien, maargoed, 100 euro voor een overtrek vind ik teveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 8:39

Ik koop dekbedovertrekken bij Hema, V&D, Kruidvat ... daar waar ik iets leuks zie. De laatste 2 nieuwe zijn van het merk Essenza, die waren flink afgeprijsd anders had ik ze niet meegenomen.

1x per week wordt het verschoond, opdekken doe ik alleen als ik er zin in heb. Door de week komt het er vaak niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Beachgirl do 30 aug 2012 - 9:11

Meestal Hema of van de markt (mannetje op de markt heeft hele mooie) maar heb er nu toevallig eentje van Wehkamp.

Bed opmaken doe ik standaard elke ochtend. Kan niet tegen een rommelig bed, en wil 'savonds niet in een bed stappen waarvan ik precies kan zien hoe ik er sochtends uitkwam.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Sushi do 30 aug 2012 - 9:41

Ik heb twee dekbedovertrekken van de V&D en een dekbedovertrek dat ik in een winkel in de stad heb gekocht. Is een erg mooi overtrek, maar weet even niet welk merk het is. Een hoeslaken heb ik daar ook vandaan en de andere hoeslakens heb ik bij V&D en Hema gekocht.

Ik maak mijn bed altijd op. Ik vind het niks om 's avonds in een onopgemaakt bed te stappen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Kaboutertje do 30 aug 2012 - 9:51

Ik heb vanalles : action, leenbakker, zeeman en ikea. Vind Leenbakker en Ikea toch wel van betere kwaliteit.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  silly-one do 30 aug 2012 - 10:17

De laatste die ik gekocht heb zijn van Essenza. Deze gekocht omdat ze deels satijn zijn en deels katoen. Heerlijk om onder te liggen. Het hoeslaken wat ik er nu op heb liggen, ligt er al jaren op. Denk een jaartje of 4-5 en begint nu te sluiten ( natuurlijk wel iedere week wassen, maar 's morgen wassen, 's middags drogen, 's avonds op bed).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Fayebella do 30 aug 2012 - 10:27

Ik heb er van Leen Bakker, Ikea en Hema. Ik ga er ook echt niet teveel geld aan uitgeven.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Prosecco do 30 aug 2012 - 18:34

Ik heb een pip overtrek en eentje waarvan ik het merk niet meer weet. De toeslagen haal ik altijd bij de hema
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  kajaka88 do 30 aug 2012 - 20:47

Ik heb er 2 van Essenza, katoensatijn. Echt heerlijk.
Heb ze wel gekocht met flinke korting, via wehkamp.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Blond do 30 aug 2012 - 20:49

H&M en Blond Amsterdam. Hoeslakens bij de Hema.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 20:58

Meestal Ikea. Wij hebben om het matras twee hoezen zitten, de bovenste vervangen we 2-3x in de maand, de onderste om de zes-acht weken. Zelfde voor de kussens. Die onderste hoezen zijn vaak ook nog vies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 21:01

Dekbedovertrekken heb ik van de Leen Bakker, vind dat ze lang mooi blijven en ze zijn zo lekker zacht I love you . De hoezen zijn meestal van de Hema.

Ik probeer elke ochtend het bed op te maken, dat lukt meestal wel. Ik vind het netter staan en 's avonds heb ik dan het gevoel in een lekker bed te slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Snoes do 30 aug 2012 - 21:23

Wij hebben de onze van de Aldi. Die waren daar een keer afgeprijsd van 40 euro naar 10 euro en toen hebben we er een hoop meegenomen. Ik heb ze één keer van de action gehad, maar die vind ik zelf niets waard.

Elke ochtend gooi ik het dekbed open, zet de raam open en als ik 's avonds thuiskom van mijn werk, gooi ik het bed weer dicht. Zo is het toch lekker opgefrist.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Kqip do 30 aug 2012 - 22:03

we hebben al het beddengoed van ikea. Ene overtrek is alweer 3 jaar oud maar ziet er nog uit als nieuw, de ander hebben we nu een halfjaar. We hadden eerst een overtrekset van Leen Bakker maar die was al vrij snel op.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:49

Toevallig heb ik pas een set meegenomen bij de Dirk uit de 'koopjesbakken'. Maar ben daar niet heel tevreden over. Hij ziet er leuk uit, maar is duidelijk van mindere kwaliteit. Onze 'goede' sets komen van Hema / Ikea / V&D geloof ik.

Ik maak het bed 's ochtends altijd wel op. Of tenminste, opmaken. Ik sla het half open zodat het blijft luchten, leg de kussens goed en leg er twee sierkussens bij. Vind het niet fijn als het rommelig ligt.

Ander vraagje: strijken jullie je beddengoed? Ik namelijk niet, waardoor het er altijd behoorlijk gekreukt op komt te liggen, haha. Maar zie daar echt niet het nut van in. Ik vouw het wel redelijk netjes op voor het de kast in gaat maar daar houdt het ook bij op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  M-G vr 31 aug 2012 - 12:20

Dekbedden heb ik overal en nergens vandaan. Eén van de wehkamp, een aantal van een onlinewinkel waar ik de naam niet meer van weer, van de leen bakker en vast nog wel meer winkels maar de merken weet ik niet. De hoeslakens komen bij de action vandaan van Jersey, die passen het beste. Lakens gebruik ik niet. Ik heb nu al een half jaar alleen maar het dekbedovertrek erop liggen zonder dekbed erin, het is warm genoeg op de slaapkamer.

Verder maak ik of mijn vriend meestal het bed wel op of ik sla het dekbed terug en dan zet ik het raam open om te luchten.

Strijken doe ik met de dekbedden niet, dat is hier ook niet nodig want ze komen niet echt gekreukt uit de droger.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Snoes vr 31 aug 2012 - 19:42

Ik strijk mijn dekbedden ook niet, maar ze zien er ook niet heel gekreukt uit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Zonnetje vr 31 aug 2012 - 20:05

Wij hebben er van de Makro en van Beter bed. Ze zijn allebei fijn en na een paar jaar nog lekker zacht.

Net als Snoes gooien we iedere ochtend het dekbed open, doen het raam open en laten het overdag luchten.

Wij strekken dekbedovertrekken nooit, omdat we ze boven drogen aan het wasrek en dan drogen ze al vrij recht op.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Ibbeltje vr 31 aug 2012 - 20:15

Oh ik heb ze al heel lang. Geen idee meer waar ze vandaan komen eigenlijk. Ze zien eer nog prima uit iig.

Strijken doe ik ze niet. Ik vind het wel meevallen met de kreukels en zijn er toch nog vind ik het ook niet zo boeiend. Niemand ziet het bed behalve mijn vriend en ik Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Ella vr 31 aug 2012 - 21:18

Mijn zijn van de hema, Pite Klerxx en Leen Bakker, ik heb gewoon dekbedden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 23:55

Snoes schreef:Ik strijk mijn dekbedden ook niet, maar ze zien er ook niet heel gekreukt uit.

+1. Is hier ook niet nodig. Ik stop ze wel in de droger, misschien dat het daarom scheelt met de kreukels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 3:54

Ja het scheelt denk ik wel als je ze in de droger doet qua kreukels. Ik hang ze op, en dan komen ze er toch vrij gekreukt vanaf. Maar na goed opvouwen valt het wel mee. En inderdaad; behalve wij twee ziet niemand het. En na er een nacht op geslapen te hebben zie je er al helemaal niks meer van, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 20:08

In de winter doe ik ze in de droger en in de zomer hang ik ze buiten. Ze zijn nooit echt gekreukt hier.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beddengoed Empty Re: Beddengoed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum