Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke fotos maken van je kindje (tips?)

+5
smooch
Susan
LMCurious
Darius
duckie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

leuke fotos maken van je kindje (tips?) - Pagina 2 Empty Re: leuke fotos maken van je kindje (tips?)

Bericht  Meeko vr 4 feb 2011 - 6:32

Wij hebben volgend weekend een fotoshoot. Ze zit in Amsterdam maar komt bij ons thuis. Zit dan wel een toeslag aan. Maar vind haar ook niet zo heel duur, en op de site zien de foto's er ook erg mooi uit. Iemand die ik ken heeft daar ook foto's laten maken, ook erg mooi.
www.fotoleonie.nl is haar website.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke fotos maken van je kindje (tips?) - Pagina 2 Empty Re: leuke fotos maken van je kindje (tips?)

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:15

Hazeltje schreef:In Eindhoven zit een hele goede fotografe!
Voor 75.- krijg je ongeveer 60 foto's mee op DVD. Bewerkt en al!
En die zijn echt heeeeel erg mooi!

Ze heeft alle tijd voor je en er mag ook een keer omgekleed worden als je dat wil.
Er worden foto's van je kindje van jullie als gezin gemaakt.

Edit: Oh, ik zie nu dat je in Gelderland woont...

Helemaal mee eens ! Ik ben er in dezelfde week geweest als Hazeltje en het de foto's zijn echt super ! Eind dit jaar ga ik nog een keer denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Tinkie vr 4 feb 2011 - 11:05

Lieskuh schreef:Voor de mensen die in of vlakbij Eindhoven wonen heb ik nog een adresje die verschrikkelijk goed werk levert voor relatief weinig geld. Zie mijn avator foto bijvoorbeeld.
http://www.jepefotografie.nl
http://jepefotografie.hyves.nl/
Hier kost het 75 euro voor max. 3 persnonen (15 euro voor iedere persoon extra)
Zij bewerkt de foto's (zwart-wit/ sepia/ kleuraccenten) en je krijgt ze inderdaad ook mee op schijf. Een shoot duurt 45 tot 60 minuten en je krijgt 60-70 foto's mee op schijf.

Wij zijn ook bij haar geweest nadat ik foto's van jouw mannen had gezien op het oude forum.
We hebben wel een stuk moeten rijden daarvoor (Emmeloord) maar het is zeker de moeite waard.
Als Nila wat meer haar heeft gaan we er zeker nog een keer heen.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roos za 5 feb 2011 - 0:40

@duckie; wij gaan 12 feb naar een fotografe in Loenen. Heb echt hele goede ervaringen gehoord en een prachtig resultaat gezien. Wij mogen gebruik maken van de winteractie en zijn €50,- voor ik meen 2 afdrukken en een dvd vol foto's.
Pm me maar even als het de naam wilt weten.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: