Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke fotos maken van je kindje (tips?)

+5
smooch
Susan
LMCurious
Darius
duckie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

leuke fotos maken van je kindje (tips?) Empty leuke fotos maken van je kindje (tips?)

Bericht  duckie vr 4 feb 2011 - 0:24

mijn schoonmoeder is binnenkort jarig en nu wilen we haar graag een foto geven van onze dochter. nu ben ik al een paar keer bezig geweest om fotos te maken maar heeft er iemand tips om leuke fotos te maken?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke fotos maken van je kindje (tips?) Empty Re: leuke fotos maken van je kindje (tips?)

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:26

Naar een fotograaf?smile

Gast
Gast

leuke fotos maken van je kindje (tips?) Empty Re: leuke fotos maken van je kindje (tips?)

Bericht  Darius vr 4 feb 2011 - 0:59

Voor echt een mooie foto zou ik ook naar de fotograaf gaan. Zeker met zo'n kleintje.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:06

In Eindhoven zit een hele goede fotografe!
Voor 75.- krijg je ongeveer 60 foto's mee op DVD. Bewerkt en al!
En die zijn echt heeeeel erg mooi!

Ze heeft alle tijd voor je en er mag ook een keer omgekleed worden als je dat wil.
Er worden foto's van je kindje van jullie als gezin gemaakt.

Edit: Oh, ik zie nu dat je in Gelderland woont...

Gast
Gast

Bericht  LMCurious vr 4 feb 2011 - 2:30

Hazeltje schreef:In Eindhoven zit een hele goede fotografe!

Ze heeft alle tijd voor je en er mag ook een keer omgekleed worden als je dat wil.

Ben benieuwd naar jouw adresje. Heeft ze een website? Dan kunnen we dat in gedachten houden voor als zusje er dadelijk is.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Susan vr 4 feb 2011 - 2:37

Wat ik altijd doe is gewoon heel veel foto's maken, dan zitten er altijd wel een paar bij die heel mooi of bijzonder zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:38

@ LMC: Kim Kivits

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:41

Hazeltje schreef:In Eindhoven zit een hele goede fotografe!

Wow, wat goedkoop. Daar zou ik wel voor op en neer reizen en er gelijk een weekendje weg aan plakken Laughing en familie bezoek.

Ik heb € 235,- betaald voor 8 afdrukken en zou een cd krijgen met de foto's, kreeg ik maar 9 foto's op cd, wat een domper!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:42

Coco schreef:

Wow, wat goedkoop. Daar zou ik wel voor op en neer reizen en er gelijk een weekendje weg aan plakken Laughing en familie bezoek.

Ik heb € 235,- betaald voor 8 afdrukken en zou een cd krijgen met de foto's, kreeg ik maar 9 foto's op cd, wat een domper!

:shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:44

Was dat toevallig bij photo bell of niet?

Ik hoor daar namelijk ook echt dat het ONTZETTEND duur is en dat je echt super weinig meekrijgt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:46

Ik had foto's laten maken bij Bell Photo.
Moest toen 65.- betalen voor 2 enorm lelijke foto's!
Niet scherp en scheef afgedrukt/gemaakt.

Toen ik dat in mijn www had gezet kwam een oude vriendin met deze link Very Happy

Bij de meeste fotografen betaal je je een ongeluk en moet je ook nog eens vet betalen voor een afdruk.
Zij zoekt de mooiste voor je uit en die krijg je op DVD mee en kun je zelf dus naar hartelust bestellen.

Dus als je inderdaad familie ofoz in de buurt hebt zou ik zeker even een afspraak maken bij haar hahahaha.
Ze zit volgens mij al wel een tijd vol...
Wij mochten in december maar we moesten het verzetten vanwege de sneeuw toen!
We mochten toen in haar vakantie komen, anders moesten we tot eind deze maand wachten....

Gast
Gast

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 2:49

ik zit nu te kijken op haar hyves, wat een mooie kindjes allemaal en inderdaad mooie foto's!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:53

Hazeltje schreef:Ik had foto's laten maken bij Bell Photo.
Moest toen 65.- betalen voor 2 enorm lelijke foto's!
Niet scherp en scheef afgedrukt/gemaakt.

Toen ik dat in mijn www had gezet kwam een oude vriendin met deze link Very Happy

Bij de meeste fotografen betaal je je een ongeluk en moet je ook nog eens vet betalen voor een afdruk.
Zij zoekt de mooiste voor je uit en die krijg je op DVD mee en kun je zelf dus naar hartelust bestellen.

Dus als je inderdaad familie ofoz in de buurt hebt zou ik zeker even een afspraak maken bij haar hahahaha.
Ze zit volgens mij al wel een tijd vol...
Wij mochten in december maar we moesten het verzetten vanwege de sneeuw toen!
We mochten toen in haar vakantie komen, anders moesten we tot eind deze maand wachten....

Kreeg je voor die 65 serieus maar 2 foto's?
Pff ..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:54

Was idd photo bell, of zoiets. Ik zou alle foto's krijgen op cd, kreeg er dus maar 9, waarvan ik er al 8 afgedrukt had. En er waren zeker 60-80 foto's gemaakt. N.ora wilde niet echt meewerken, maar juist die foto's leken mij ook zo leuk.

Mijn nicht woont in Eindhoven en wil daar graag een keer naartoe, dus dat zou te combineren zijn. Boek ik er direct een hotel. Very Happy
Kun je iig zelf bepalen welke je afdrukt en die afdrukken zijn ook een stuk goedkoper natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:58

@ Anoush: Ja! Maar 2 foto's!! En de ene was niet scherp en de andere was scheef!
Dus toen mochten we uiteindelijk (is een maand gestechel aan vooraf gegaan) nieuwe foto's laten maken...
De ene foto is wel leuk geworden maar op de andere foto heeft ze een snottebel. Die is niet eens bewerkt!
(De foto dus :P )

Echt... Ik raad iedereen af om daarheen te gaan.
Zoals Coco dus ook al zegt... Ze naaien je daar gewoon een oor aan.
Belachelijk dat je alle foto's zou krijgen en er dan 9 krijgt waarvan je er 8 hebt laten afdrukken!

Nou, dan zou ik zeker een afspraak maken als je toch een keer naar je nicht wil!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:58

Wat stom dan zeg!
Vooral als er zoveel foto's gemaakt zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:59

Hazeltje schreef:@ Anoush: Ja! Maar 2 foto's!! En de ene was niet scherp en de andere was scheef!
Dus toen mochten we uiteindelijk (is een maand gestechel aan vooraf gegaan) nieuwe foto's laten maken...
De ene foto is wel leuk geworden maar op de andere foto heeft ze een snottebel. Die is niet eens bewerkt!
(De foto dus :P )

Echt... Ik raad iedereen af om daarheen te gaan.
Zoals Coco dus ook al zegt... Ze naaien je daar gewoon een oor aan.
Belachelijk dat je alle foto's zou krijgen en er dan 9 krijgt waarvan je er 8 hebt laten afdrukken!

Nou, dan zou ik zeker een afspraak maken als je toch een keer naar je nicht wil!

Hahahaha snottebel bewerkt, nee ik snap het.
Echt wat een rare service dan!
Ik had laatst met mijn vriend een fotoshoot ergens laten doen, nou.. die foto's waren ZO lelijk ben blij dat ik er niet voor hoefde te betalen :S
Daar had i kecht geen geld aan willen uitgeven (je zag mensen lopen, je had bijvoorbeeld een lantaarnpaal scherp en wij waren echt wazig)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:57

Voor de mensen die in of vlakbij Eindhoven wonen heb ik nog een adresje die verschrikkelijk goed werk levert voor relatief weinig geld. Zie mijn avator foto bijvoorbeeld.
http://www.jepefotografie.nl
http://jepefotografie.hyves.nl/
Hier kost het 75 euro voor max. 3 persnonen (15 euro voor iedere persoon extra)
Zij bewerkt de foto's (zwart-wit/ sepia/ kleuraccenten) en je krijgt ze inderdaad ook mee op schijf. Een shoot duurt 45 tot 60 minuten en je krijgt 60-70 foto's mee op schijf.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:59

En ik houd me ook aanbevolen haha.
Ben nog niet professioneel maar oke.

Gast
Gast

Bericht  duckie vr 4 feb 2011 - 4:31

ik lees dus dat ik geen fotos bij bell photo hoef te laten maken smile
iemand toevallig nog een goed adresje in de buurt van zwolle/amersfoort of iets?

ben net zelf ook al wel met mn fototoestel aan de slag gegaan maar op de een of de andere manier vind ze het niet zo grappig al die fotos angel dus ik ben ook benieuwd hoe dat is als je het bij een fotograaf doet...

vanaf welke leeftijd zijn jullie bij een fotograaf geweest?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:33

Bij Bell photo was mijn dochter 5 maanden.
Toen we naar Kim Kivits gingen was ze ruim 10 maanden.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 4 feb 2011 - 4:39

Heb zelf ook best leuke foto's gemaakt al zeg ik het zelf, inderdaad een kwestie van veel foto's maken en er zit vaak wel een hele mooie tussen.

Had tijdens de zwangerschap een fotoshoot laten doen van mijn buik en dat is me heel goed bevallen. Had daar gisteren een afspraak met mijn meisje om foto's te laten maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Wel wat leuke foto's gemaakt, maar al vrij snel vond ze het helemaal niks en begon me toch te huilen silent

Heel lief van de fotografe: ze bewaart de foto's van gisteren en we hebben kostenloos een nieuwe afspraak mogen maken en dan proberen we het nog een keertje. Ik betaal hier 20 euro voor de shoot (deze maand was 50% korting) en 50 euro voor een cd met alle foto's in het origineel, of 75 euro als je ook bewerkingen wilt.

Is helaas ook niet in de buurt bij jou duckie (is in Hendrik Ido Ambacht), maar voor degenen die hier misschien wel in de buurt wonen en het wat vinden:
www.fotografiesanne.nl
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:45

PapillonRose schreef:Heb zelf ook best leuke foto's gemaakt al zeg ik het zelf, inderdaad een kwestie van veel foto's maken en er zit vaak wel een hele mooie tussen.

Had tijdens de zwangerschap een fotoshoot laten doen van mijn buik en dat is me heel goed bevallen. Had daar gisteren een afspraak met mijn meisje om foto's te laten maken, maar dat is niet helemaal goed gegaan. Wel wat leuke foto's gemaakt, maar al vrij snel vond ze het helemaal niks en begon me toch te huilen silent

Heel lief van de fotografe: ze bewaart de foto's van gisteren en we hebben kostenloos een nieuwe afspraak mogen maken en dan proberen we het nog een keertje. Ik betaal hier 20 euro voor de shoot (deze maand was 50% korting) en 50 euro voor een cd met alle foto's in het origineel, of 75 euro als je ook bewerkingen wilt.

Is helaas ook niet in de buurt bij jou duckie (is in Hendrik Ido Ambacht), maar voor degenen die hier misschien wel in de buurt wonen en het wat vinden:
www.fotografiesanne.nl

Oh dat is wel netjes!!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 4 feb 2011 - 4:49

Anousch schreef:
PapillonRose schreef:Heb zelf ook best leuke foto's gemaakt al zeg ik het zelf, inderdaad een kwestie van veel foto's maken en er zit vaak wel een hele mooie tussen.

www.fotografiesanne.nl

Oh dat is wel netjes!!

Ja, dat vond ik ook Very Happy En binnenkort nog meer foto's als wij gaan meeten Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:51

Haha ja inderdaad! Very Happy
Moeten we maar snel keer afspraakje maken met S.!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: