Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD
+8
Starla
Arwyn
Caroow
Marin
M@niek
TukTuk
Linnie1985
Bazinga
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD
Caroow schreef:Ik ben nu al zo zenuwachtig dat ik twijfel of ik niet beter gelijk voor een mondeling examen kan gaan
Dat zou je serieus minder eng vinden dan het gewone examen? Je moet gewoon veel oefenen met oefenexamens, en ik zou dan wel die van VekaBest nemen, zij schijnen dus de officiele examens ook te maken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Vekabest maakt idd de examens! Daarom ben ik daar ook op overgestapt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ohh balen dat je bent gezakt! Heb je al enig idee wanneer je weer op mag?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
AngelNyn schreef:Caroow schreef:Ik ben nu al zo zenuwachtig dat ik twijfel of ik niet beter gelijk voor een mondeling examen kan gaan
Dat zou je serieus minder eng vinden dan het gewone examen? Je moet gewoon veel oefenen met oefenexamens, en ik zou dan wel die van VekaBest nemen, zij schijnen dus de officiele examens ook te maken.
Die mensen zijn toch wel een beetje getraind om met faalangst om te gaan? En anders zit ik tussen de 16 jarige in een klaslokaal
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:AngelNyn schreef:Caroow schreef:Ik ben nu al zo zenuwachtig dat ik twijfel of ik niet beter gelijk voor een mondeling examen kan gaan
Die mensen zijn toch wel een beetje getraind om met faalangst om te gaan? En anders zit ik tussen de 16 jarige in een klaslokaal
Ik had ook enorme faalangst, maar dan is het rij examen echt een stuk "enger" dan het theorie examen hoor Gewoon goed leren en oefenen, ik heb het ook in 1x gehaald ondanks mijn faalangst. En je moet ook zo bedenken, je zit ook tussen mensen die al 3x gezakt zijn, en ook tussen mensen die het in 1x halen, als je gewoon goed leert hoef je nergens bang voor te zijn.
Voor het rijexamen zelf heb ik overigs wel een betablokker geslikt.
TukTuk- Ratel
Pilletjes tegen de zenuwen lijken mij niet zo'n goed idee, dat lijkt me niet erg goed voor de baby
Eerst maar eens zien hoe snel ik de stof in mijn hoofd krijg, helemaal met mijn zwangerschapsdementie
Eerst maar eens zien hoe snel ik de stof in mijn hoofd krijg, helemaal met mijn zwangerschapsdementie
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Pilletjes tegen de zenuwen lijken mij niet zo'n goed idee, dat lijkt me niet erg goed voor de baby
Ik neem toch aan dat je je rijexamen niet nog voor je bevalling gaat doen? In deze periode heb je sowieso altijd wel lange wachtlijsten, dus dan zou je het examen nu al moeten aanvragen. Vraag me ook af tot hoeveel weken zwangerschap ze nog examens en lessen toestaan?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Caroow schreef:Pilletjes tegen de zenuwen lijken mij niet zo'n goed idee, dat lijkt me niet erg goed voor de baby
Ik neem toch aan dat je je rijexamen niet nog voor je bevalling gaat doen? In deze periode heb je sowieso altijd wel lange wachtlijsten, dus dan zou je het examen nu al moeten aanvragen. Vraag me ook af tot hoeveel weken zwangerschap ze nog examens en lessen toestaan?
Nee, rijexamen niet hoor voor de bevalling. Maar hopelijk geef ik nog wel borstvoeding tijdens mijn rijexamen
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:AngelNyn schreef:Caroow schreef:Pilletjes tegen de zenuwen lijken mij niet zo'n goed idee, dat lijkt me niet erg goed voor de baby
Nee, rijexamen niet hoor voor de bevalling. Maar hopelijk geef ik nog wel borstvoeding tijdens mijn rijexamen
Propranolol kan veilig geslikt worden als je borstvoeding geeft
TukTuk- Ratel
Gewoon goed oefenen en leren! Een mondeling examen moet je wel een goede reden voor hebben en het is echt een stuk duurder. Het examen is precies hetzelfde als een gewoon examen alleen heb je geen tijdbalk zeg maar.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ANWB pechprognose
» NUB theorie
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Hebben jullie ANWB?
» ANWB of route mobiel..
» NUB theorie