Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

+8
Starla
Arwyn
Caroow
Marin
M@niek
TukTuk
Linnie1985
Bazinga
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 7:42

Lijken de vragen van 't CBR examen op de vragen van de ANWB? Ik heb namelijk de cd (meest recente) en doe al die tentamens inmiddels foutloos. Maar ik deed zojuist een demo examen van.. VekaBest of zo en daar zakte ik dus voor! :/

Ik hoorde wel van iemand dat er vragen van die ANWB tentamens in zitten, maar ik ben gewoon bloednerveus dus.. Iemand?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Linnie1985 zo 28 okt 2012 - 7:52

Pfff is voor mij alweer iets van 2 jaar geleden, maar ik deed ook de vragen met zo'n cd-rom en ben wel in 1x geslaagd (heb hem 3x moeten doen, maar wel steeds in 1x gehaald). Maar misschien scheelt het ook wel dat ik theorieles heb gedaan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  TukTuk zo 28 okt 2012 - 7:53

Volgens mij heb ik toen altijd geoefend met die van Vekabest omdat die meer overeen kwam met het echte examen.

Overigs ook in 1x geslaagd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  M@niek zo 28 okt 2012 - 13:11

Ik heb het ff aan mn man gevraagd maar die zegt dat vekabest niet altjd goed zijn en dat je er wel vanuit mag gaan dat anwb overeenkomt met cbr.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  TukTuk ma 29 okt 2012 - 0:08

M@niek schreef:Ik heb het ff aan mn man gevraagd maar die zegt dat vekabest niet altjd goed zijn en dat je er wel vanuit mag gaan dat anwb overeenkomt met cbr.

Vekabest maakt toch juist de officieële examens voor het CBR?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  M@niek ma 29 okt 2012 - 0:18

AngelNyn schreef:
M@niek schreef:Ik heb het ff aan mn man gevraagd maar die zegt dat vekabest niet altjd goed zijn en dat je er wel vanuit mag gaan dat anwb overeenkomt met cbr.

Vekabest maakt toch juist de officieële examens voor het CBR?

Ik heb werkelijk geen idee hoor, ik heb dr geen verstand van.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Bazinga ma 29 okt 2012 - 0:58

Nou, ik heb vanmorgen geleerd, dat alle tenamens van ANWB foutloos maken, niets hoeft te betekenen....

Volgende keer beter, volgende keer ook VekaBest leren smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 1:04

Ohh wat vervelend Bassie! Hoeveel fout had je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Marin ma 29 okt 2012 - 1:06

Niet gehaald dus? Sad

Harrison, je naam! Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Bazinga ma 29 okt 2012 - 1:10

13 in wetgeving en verkeerdingie. Gelukkig dus wel goed gezakt Very Happy

Ik was op van de zenuwen, amper geslapen vannacht en had al 4 vragen gemist omdat ik op 't laatste moment wilde herstellen en toen dus te laat was... Helaas, ervaring rijker. En 34,- armer, maar goed, 't was goedkoper dan in de rij staan bij Walibi, voor een evengrote teleurstelling Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 1:19

Marin schreef:Niet gehaald dus? Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD 1371890812

Harrison, je naam! Very Happy

afro Het was tijd voor iets anders haha! Na 6 jaar was ik hem toch een beetje ontgroeid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 1:20

Bazinga schreef:13 in wetgeving en verkeerdingie. Gelukkig dus wel goed gezakt Very Happy

Ik was op van de zenuwen, amper geslapen vannacht en had al 4 vragen gemist omdat ik op 't laatste moment wilde herstellen en toen dus te laat was... Helaas, ervaring rijker. En 34,- armer, maar goed, 't was goedkoper dan in de rij staan bij Walibi, voor een evengrote teleurstelling Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD 3079029344

Ohh jammer, volgende keer komt het vast goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 1:24

Jammer!

Mijn rij instructeur had me verteld nooit ineens te veranderen, anders ga je de fout in, ook nooit nog een antwoord veranderd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Caroow di 18 dec 2012 - 4:41

Ik up even dit topic..

Ik ga binnenkort weer beginnen met rijles, en wil eerst nog "even" mijn theorie halen. Nu zat ik te kijken op internet, maar er zijn allemaal verschillende boeken confused Welke moet ik kopen? En met zo'n cd erbij?

Verdere tips zijn ook welkom, ik ben zo slecht in examens maken Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Arwyn di 18 dec 2012 - 4:43

Ik heb nog wel een cd'tje met theorie en voorbeeldvragen liggen Caroow, moet ik wel even goed zoeken, haha.
Heb hem aan meerdere mensen uitgeleend en die hebben het examen allemaal gehaald Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Caroow di 18 dec 2012 - 4:45

Arwyn schreef:Ik heb nog wel een cd'tje met theorie en voorbeeldvragen liggen Caroow, moet ik wel even goed zoeken, haha.
Heb hem aan meerdere mensen uitgeleend en die hebben het examen allemaal gehaald Wink

Een gelukscdrom Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Arwyn di 18 dec 2012 - 4:46

Zou fijn zijn toch? smile

Wanneer moet je hem hebben?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  M@niek di 18 dec 2012 - 4:47

Heb je al veel rijlessen gehad? Anders kun je beter eerst wat rijlessen nemen en dan met de theorie beginnen, het certificaat is ook maar 1,5 jaar geldig. Misschien bieden ze op de rijschool ook wel theorielessen aan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Caroow di 18 dec 2012 - 4:48

Arwyn schreef:Zou fijn zijn toch? smile

Wanneer moet je hem hebben?

Het heeft geen grote haast, ik weet nog niet of ik na of voor de bevalling het examen ga doen.. Ik denk ervoor, maar dan wordt het wel Februari.

Edit: Ik heb al 30 lessen gehad, dus ik verwacht hem wel binnen een jaar sowieso te hebben. Anders gooi ik er wel zo'n 10dagen cursus tegenaan.

(Onze gastouder van voorkeur zit niet echt op loopafstand, dus ik heb hem wel zsm nodig:))
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Starla di 18 dec 2012 - 4:49

Ik had die van anwb, met cd. Vond dat wel heel makkelijk met oefenen. Ik vond theorie sowieso best makkelijk maar met plaatjes erbij nog makkelijker.
Toen ik opging voor theorie zag ik dat iedereen andere boeken had, maar volgens mij staat er gewoon hetzelfde in aangezien het landelijke regels zijn?
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  lyke di 18 dec 2012 - 4:53

AngelNyn schreef:Volgens mij heb ik toen altijd geoefend met die van Vekabest omdat die meer overeen kwam met het echte examen.

Overigs ook in 1x geslaagd.

Ik heb ook eindeloos geoefend met Vekabest en deze leek heel erg op het echte examen.
Ben ook in 1 keer geslaagd.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Silver di 18 dec 2012 - 5:11

Ik heb ook veel geoefend met Vekabest en de ANWB cd-rom. Ik heb het in 3x gehaald, andere 2 keren 1 fout teveel... laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Atelier Madame di 18 dec 2012 - 5:12

Ik heb de ANWB cd Tom gebruikt en ben de eerste keer gezakt :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Bazinga di 18 dec 2012 - 5:41

Ik ben nu aan't leren met Vekabest, maar hoop stiekem gewoon op 3x scheepsrecht en ik neem van te voren óf een shotje, of een Ritalin...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Caroow di 18 dec 2012 - 5:58

Ik ben nu al zo zenuwachtig dat ik twijfel of ik niet beter gelijk voor een mondeling examen kan gaan pale
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD Empty Re: Theorie-examen vragen - ANWB oefen CD

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum