Hebben jullie ANWB?
+9
Polly
Sarah1985
Dennenappel
Blond
Leska
Jezzie
Travelgurly
Ster
Thary
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hebben jullie ANWB?
Waarom wel of waarom net?
Ik twijfel heel erg omdat ik het nogal duur vindt!!
Ook vooral omdat wij allebei in de auto rijden en daar geen structuur in zit. Dus je zou dan al anwb voor allebei af moeten sluiten.
Bij mijn vorige auto had ik het wel en heb daar in 5 jaar tijd echt wel 2 keer gebruikt van gemaakt.
Ik vraag me gewoon af, of het echt nodig is ook wat betreft de prijs.
Dus wat hebben jullie?
groetjes.
Ik twijfel heel erg omdat ik het nogal duur vindt!!
Ook vooral omdat wij allebei in de auto rijden en daar geen structuur in zit. Dus je zou dan al anwb voor allebei af moeten sluiten.
Bij mijn vorige auto had ik het wel en heb daar in 5 jaar tijd echt wel 2 keer gebruikt van gemaakt.
Ik vraag me gewoon af, of het echt nodig is ook wat betreft de prijs.
Dus wat hebben jullie?
groetjes.
Gast- Gast
Re: Hebben jullie ANWB?
Ja, zonder woonplaats service..
Als ik `s ochtends niet weg kom dan regel ik wel wat en als ik stil kom te staan dan loop ik wel verder..
Voor de rest heb ik gewoon Nederland dekking en vervangend vervoer.. 60 euro per jaar.. Met woonplaats was ik nog bijna 30 euro extra kwijt..
Als ik `s ochtends niet weg kom dan regel ik wel wat en als ik stil kom te staan dan loop ik wel verder..
Voor de rest heb ik gewoon Nederland dekking en vervangend vervoer.. 60 euro per jaar.. Met woonplaats was ik nog bijna 30 euro extra kwijt..
Gast- Gast
Toen de auto nog op mijn naam stond wel. Ik hoopte het nooit nodig te hebben, maar wilde het risico gewoonweg niet nemen.
Maar duur? Dat valt toch wel mee? Je bent 50 euro voor een heel jaar kwijt. Waarom zou je dat niet doen.
Maar duur? Dat valt toch wel mee? Je bent 50 euro voor een heel jaar kwijt. Waarom zou je dat niet doen.
Laatst aangepast door Isabella op do 17 feb 2011 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je rijdt nu ook auto toch? Wil je het risico nu wel nemen dan?Isabella schreef:Toen de auto nog op mijn naam stond wel. Ik hoopte het nooit nodig te hebben, maar wilde het risico gewoonweg niet nemen.
ANWB is persoonsgebonden he..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Je rijdt nu ook auto toch? Wil je het risico nu wel nemen dan?Isabella schreef:Toen de auto nog op mijn naam stond wel. Ik hoopte het nooit nodig te hebben, maar wilde het risico gewoonweg niet nemen.
ANWB is persoonsgebonden he..
Ik rij er (bijna) niet in, of samen met mijn vriend
Gast- Gast
Ik ben lid van Routemobiel.
Is een stuk goedkoper dan de ANWB en is aan de auto gelinkt. Nu hebben mijn vriend en ik allebei een eigen auto en als we ver weg gaan nemen we altijd zijn auto omdat die meer ruikmte heeft/lekkerder zit en hij zit bij de ANWB dus als we met zijn auto weg zijn en we krijgen pech dan komt de ANWB.
Maar wie er ook ijn mijn auto rijdt, routemobiel komt wel, ik heb internationale pechhulp met vervangende auto of 3 overnachtingen in een hotel voor alle inzittende van mijn auto als de auto in buitenland niet meteen gemaakt kan worden/onderdelen besteld moeten worden. Hiervoor betaal ik 25 euro per kwartaal.
Is een stuk goedkoper dan de ANWB en is aan de auto gelinkt. Nu hebben mijn vriend en ik allebei een eigen auto en als we ver weg gaan nemen we altijd zijn auto omdat die meer ruikmte heeft/lekkerder zit en hij zit bij de ANWB dus als we met zijn auto weg zijn en we krijgen pech dan komt de ANWB.
Maar wie er ook ijn mijn auto rijdt, routemobiel komt wel, ik heb internationale pechhulp met vervangende auto of 3 overnachtingen in een hotel voor alle inzittende van mijn auto als de auto in buitenland niet meteen gemaakt kan worden/onderdelen besteld moeten worden. Hiervoor betaal ik 25 euro per kwartaal.
Laatst aangepast door Thary op do 17 feb 2011 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Thary- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11
Ik zou er niet aan beginnen. Mijn ouders waren netjes 25 jaar lid, toen mijn broertje laats met de auto van mijn vader langs de autosnelweg stond. Mijn vader belde of ze hem daar weg wilde halen, maar helaas, mijn broertje was net 23 en had dus zelf lid moeten zijn. Dus toen maar de dichtsbijzijnde auto garage gebeld en die hebben hem weg gesleept. Mijn vader heeft per direct het abonnement stop gezet.
Let dus wel op, ik weet niet hoe het zit met partners, of je dan ook alle twee lid moet zijn??
Let dus wel op, ik weet niet hoe het zit met partners, of je dan ook alle twee lid moet zijn??
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10
nou ja ging er vanuit dat ik dan ook woonplaats service nodig heb omdat we vooral in die buurt rijden dus dan is het al 75 euro.
+ wij gaan vaak met de auto naar het buitenland en dan is het handig om dat ook te hebben en een vervangende auto in het buitenland natuurlijk ook. Dus dan hebben we dat ook al nodig.
+ we rijden er allebei evenveel in dus dan heb je al allebei anwb nodig.
Zo rekende ik.
+ wij gaan vaak met de auto naar het buitenland en dan is het handig om dat ook te hebben en een vervangende auto in het buitenland natuurlijk ook. Dus dan hebben we dat ook al nodig.
Zo rekende ik.
Gast- Gast
Thary, rij jij nooit in andere auto`s dan? Behalve die van je vriend.
Gast- Gast
Je moet sowieso zelf lid zijn.. Vader, kind, partner of buurman dat maakt niets uit..Ster schreef:Ik zou er niet aan beginnen. Mijn ouders waren netjes 25 jaar lid, toen mijn broertje laats met de auto van mijn vader langs de autosnelweg stond. Mijn vader belde of ze hem daar weg wilde halen, maar helaas, mijn broertje was net 23 en had dus zelf lid moeten zijn. Dus toen maar de dichtsbijzijnde auto garage gebeld en die hebben hem weg gesleept. Mijn vader heeft per direct het abonnement stop gezet.
Gast- Gast
Ik rij ook vooral in de buurt, maar als ik in m`n woonplaats stil kom te staan dan komen m`n vrienden wel helpen, dan bel ik de ANWB niet..pleister+ schreef:nou ja ging er vanuit dat ik dan ook woonplaats service nodig heb omdat we vooral in die buurt rijden dus dan is het al 75 euro.
Zo rekende ik.
Gast- Gast
kijk eens bij www.ditzo.nl , is misschien wat voor je?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben wel lid, mijn vriend niet.
Toen mijn vriend een keer pech had, heeft mijn vader(die ook lid is) de anwb gebeld en toen kwamen ze wel, maar mijn vader was er toen bij en het was bij mijn ouders voor de deur.
Toen mijn vriend een keer pech had, heeft mijn vader(die ook lid is) de anwb gebeld en toen kwamen ze wel, maar mijn vader was er toen bij en het was bij mijn ouders voor de deur.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
_Donnaa schreef:Thary, rij jij nooit in andere auto`s dan? Behalve die van je vriend.
Jawel, dienstauto's Maar 1 telefoontje naar hoofdbureau en de eigen monteur komt kijken en als dat niet mogelijk is wordt geregeld dat we worden weggesleept.
Thary- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11
Volgens mij geldt voor thuiswonende kinderen tot 21 dat ze wel meeverzekerd zijn. En een partnerlidmaatschap is goedkoper dat het gewone lidmaatschap. Ik vind het wel logisch, het is gewoon een soort verzekering. Als ik ziek word kan ik ook niet via mijn vaders verzekering kosten vergoed krijgen/geholpen worden._Donnaa schreef:Je moet sowieso zelf lid zijn.. Vader, kind, partner of buurman dat maakt niets uit..Ster schreef:Ik zou er niet aan beginnen. Mijn ouders waren netjes 25 jaar lid, toen mijn broertje laats met de auto van mijn vader langs de autosnelweg stond. Mijn vader belde of ze hem daar weg wilde halen, maar helaas, mijn broertje was net 23 en had dus zelf lid moeten zijn. Dus toen maar de dichtsbijzijnde auto garage gebeld en die hebben hem weg gesleept. Mijn vader heeft per direct het abonnement stop gezet.
Als ik een eigen auto heb ga ik lid worden. Ik rijd nu vrijwel nooit en als ik rijd is een van mijn ouders erbij en die zijn wel lid.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, Europa dekking geloof ik. Erg handig toen onze accu het in Frankrijk begaf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha, dat scheelt..Thary schreef:_Donnaa schreef:Thary, rij jij nooit in andere auto`s dan? Behalve die van je vriend.
Jawel, dienstauto's Maar 1 telefoontje naar hoofdbureau en de eigen monteur komt kijken en als dat niet mogelijk is wordt geregeld dat we worden weggesleept.
Ik rij sowieso 3/4 verschillende auto`s per week, dus dan is de ANWB best handig..
Gast- Gast
Ja inderdaad, dat zou kunnen tot een bepaalde leeftijd.. Ik heb direct op m`n 18de zelf ANWB genomen.. Met jongerenkortingLeska schreef:Volgens mij geldt voor thuiswonende kinderen tot 21 dat ze wel meeverzekerd zijn. En een partnerlidmaatschap is goedkoper dat het gewone lidmaatschap. Ik vind het wel logisch, het is gewoon een soort verzekering. Als ik ziek word kan ik ook niet via mijn vaders verzekering kosten vergoed krijgen/geholpen worden._Donnaa schreef:Je moet sowieso zelf lid zijn.. Vader, kind, partner of buurman dat maakt niets uit..Ster schreef:Ik zou er niet aan beginnen. Mijn ouders waren netjes 25 jaar lid, toen mijn broertje laats met de auto van mijn vader langs de autosnelweg stond. Mijn vader belde of ze hem daar weg wilde halen, maar helaas, mijn broertje was net 23 en had dus zelf lid moeten zijn. Dus toen maar de dichtsbijzijnde auto garage gebeld en die hebben hem weg gesleept. Mijn vader heeft per direct het abonnement stop gezet.
Gast- Gast
Nee, dat ben ik niet.
Via de garage heb ik autopech hulp dat is ingekocht bij de ANWB. Wanneer ik elk jaar bij hun mijn beurt laat doen, wordt dit elk jaar vergoed.
Erg handig .
Via de garage heb ik autopech hulp dat is ingekocht bij de ANWB. Wanneer ik elk jaar bij hun mijn beurt laat doen, wordt dit elk jaar vergoed.
Erg handig .
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind het stom dat je niet gewoon je auto kan verzekeren ipv een persoon. Zo is het lekker geld vangen voor de ANWB. Maar goed ik ga echt niet nog eens 100 euro betalen zodat mijn vriend ook lid is. Dan verzin ik wel wat anders. Misschien dat ik komend jaar ook maar overstap.
Heb er trouwens wel meerdere keren gebruik van gemaakt de laatste jaren. Gelukkig was ik altijd de dupe, want ik begrijp dat ze mijn vriend gewoon hadden laten staan :s
Heb er trouwens wel meerdere keren gebruik van gemaakt de laatste jaren. Gelukkig was ik altijd de dupe, want ik begrijp dat ze mijn vriend gewoon hadden laten staan :s
Gast- Gast
mijn man heeft het, en zou niet zonder willen zitten. We hebben ze al meerdere keren nodig gehad. 1 jaar hadden we ze 4 keer of meer weet niet meer precies nodig. En toen zei die man als je nog een keer hulp nodig hebt dit jaar moet je zelf betalen. Gelukkig was het toen 30 dec.
Vind ze wel erg aardig bij de ANWB ze hebben ons al 2 keer thuis gebracht, 1 keer moest mijn man in de ANWB auto rijden en die man van de ANWB in de pech auto.
Wij betalen 106 euro dacht ik zo. Weet niet eens wat we hebben. Mischien eens nakijken.
Vind ze wel erg aardig bij de ANWB ze hebben ons al 2 keer thuis gebracht, 1 keer moest mijn man in de ANWB auto rijden en die man van de ANWB in de pech auto.
Wij betalen 106 euro dacht ik zo. Weet niet eens wat we hebben. Mischien eens nakijken.
Laatst aangepast door Paris1985 op vr 18 feb 2011 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Giacomo schreef:Ik vind het stom dat je niet gewoon je auto kan verzekeren ipv een persoon. Zo is het lekker geld vangen voor de ANWB. Maar goed ik ga echt niet nog eens 100 euro betalen zodat mijn vriend ook lid is. Dan verzin ik wel wat anders. Misschien dat ik komend jaar ook maar overstap.
Een paar jaar terug hebben we eens gevraagt hoe dat werkt als er 1 niet lid is met pech staat. En toen zei die man dat je dan ook geholpen word als je een machtiging hebt van die persoon die lid is, en je op zelfde adres woont. En kopie van pasje hebt. Maar kan verandert zijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Als ik in Nederland met pech kom te staan bel ik liever mijn vader, maar aangezien ik dit jaar voornamelijk in Duitsland en Denemarken rijd heb ik Europese dekking van de ANWB. Ik kreeg nog een of andere korting, ik was nog geen 23 of zoiets, en ik vond het eigenlijk niet zo duur.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie dat ook?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie winterbanden?
» Hebben jullie....
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hebben jullie winterbanden?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: