Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ANWB of route mobiel..

3 plaatsers

Ga naar beneden

ANWB of route mobiel.. Empty ANWB of route mobiel..

Bericht  remover27 do 2 jun 2011 - 2:42

Wordt dat in het loop van het jaar nog goedkoper?

Ik wil namelijk vlak voor september graag lid worden. Nu is het 108 euro voor het pakket wat ik nodig heb, zal het dan goedkoper worden voor die paar maanden nog?

ANWB is nu 108 euro voor nederland en europa dekking.

route mobiel is voor een jaar 28 euro maar dan heb je alleen pechhulp in het buitenland wat voor dit jaar genoeg is, kan ik het daar daarop verder kijken.

Maar vraag me af of route mobiel net zo goed is dan de ANWB.


Laatst aangepast door remover27 op do 2 jun 2011 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ANWB of route mobiel.. Empty Re: ANWB of route mobiel..

Bericht  Zora do 2 jun 2011 - 2:44

Volgens mij is dat altijd hetzelfde bedrag. Het geldt gewoon voor een heel jaar, en is al wel een tijdje dat bedrag volgens mij.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANWB of route mobiel.. Empty Re: ANWB of route mobiel..

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 2:44

Vorig jaar was er een actie.
Dan kreeg je de laatste paar maanden van het jaar gratis als je een abbo afsloot voor het jaar erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ANWB of route mobiel.. Empty Re: ANWB of route mobiel..

Bericht  Natural do 2 jun 2011 - 4:50

Bij de ANWB is er ieder jaar een actie vanaf +/- 10 september. Als je dan lid wordt, betaal je het lidmaatschap voor 2012 en heb je de laatste 4 maanden van 2011 gratis. In jouw geval ben je hier niet mee geholpen aangezien je aangeeft dat je vlak voor september lid wilt worden. Helaas betaal je dan de volle prijs.

Je schrijft dat je €108 betaalt bij de ANWB voor Europa Service. Ik neem aan dat je dan de Europa Service inclusief woonplaatsservice en vervangend vervoer NL bedoelt?
Het is bij de ANWB namelijk, net als bij Routemobiel, mogelijk om alleen Europa service te nemen, dus exclusief NL. Je betaalt dan €42,00. Wil je daar vervangend vervoer Europa bij hebben, betaal je in totaal €60,00.
Je hebt ook nog het jongerenlidmaatschap, maar als die 27 achter je naam staat voor je leeftijd, heb je daar helaas geen recht meer op ;-) .

Waar je echt op moet letten, is dat je de voorwaarden goed met elkaar vergelijkt. Wat vind je belangrijk en welke organisatie kan dat bieden.

Succes met het maken van je keuze.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ANWB of route mobiel.. Empty Re: ANWB of route mobiel..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum