Ik kan niks leuks vinden!
+5
Jeanette
Kowalski
Poubelle
Blond
SoGood
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik kan niks leuks vinden!
Hebben jullie dat ook? Ik ben gek op leuke jasjes, jurkjes, rokjes, bladiebla.. Nou ja alles eigenlijk, maar iedere x vind ik het gewoon net niet in de stad. Misschien komt het wel omdat ik tussen 2 maten in zit.. Meer mensen last van?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Ik kan niks leuks vinden!
Nee, ik mag gewoon niets meer aan kleding voor mezelf kopen.
Ik vind je avatar trouwens heel erg leuk!
Ik vind je avatar trouwens heel erg leuk!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kleding lukt mij ook niet echt, was maandag shoppen en vond het allemaal net niet.
Misschien komt dat ook doordat ik de zaterdag ervoor alle dingen van m'n wishlist had gekocht.
Ik hoop dat de kerstcollecties snel binnenkomen, daar kan ik altijd genoeg tussen vinden!
Misschien komt dat ook doordat ik de zaterdag ervoor alle dingen van m'n wishlist had gekocht.
Ik hoop dat de kerstcollecties snel binnenkomen, daar kan ik altijd genoeg tussen vinden!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb er ook last van! Dingen die ik leuk vind passen mij niet, als ze me wel passen staan ze me niet of ze zijn veel te duur! En ik weet ook niet welke maat ik moet kopen. Echt bagger, ik heb iedere keer zoveel zin om te shoppen, maar kom de laatste tijd altijd chagrijnig en met lege handen thuis
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ik heb er ook last van! Dingen die ik leuk vind passen mij niet, als ze me wel passen staan ze me niet of ze zijn veel te duur! En ik weet ook niet welke maat ik moet kopen. Echt bagger, ik heb iedere keer zoveel zin om te shoppen, maar kom de laatste tijd altijd chagrijnig en met lege handen thuis
Je moet ook niet specifiek op zoek gaan als je gaat shoppen Heb ik echt altijd, als ik met een doel op zoek ga dan vind ik nooit iets, terwijl als ik zomaar ga kijken of er iets leuks hangt ik altijd zoveel leuks tegenkom. Echt heel apart, ik vroeg laatst nog aan vrienden, die hebben hetzelfde haha
Gast- Gast
Ja, dat klopt inderdaad Yasmin! Daarom ga ik nooit meer 'gericht' shoppen. Maar helaas vind ik altijd wel iets, wat helaas niet zo goed is voor mijn portomonnee.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heel herkenbaar heb afgelopen 1,5 maand niks meer gekocht. Kom elke keer met niks terug.
En ik heb echt winterkleding nodig.
Ik vind het ook allemaal net niet.
Ik ben slank en heb niet echt veel voorgevel
Het is nu vaak wijde korte shirtjes/ blousjes.
En ik heb echt winterkleding nodig.
Ik vind het ook allemaal net niet.
Ik ben slank en heb niet echt veel voorgevel
Het is nu vaak wijde korte shirtjes/ blousjes.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar, ik had het afgelopen week met laarzen..... heb in de zoveelste winkel uiteindelijk maar 2 paar nieuwe laarzen gekocht:oops:
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb op het moment grote moeite om een leuk 'sex and the city' jurkje te vinden voor een bruiloft.... Meestal is dat zo als ik echt iets specifieks zoek, dan vind ik het niet. En heb ik niks nodig, dan kom ik bergen leuke kleding tegen.
Gast- Gast
Ik had het gisteren ook. Na een paar weken me in te hebben gehouden had ik weer salaris dus mocht ik van mezelf ook even los. De buit: sokken, ondergoed, deo, shampoo en vitaminepillen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik zocht gisteren ook een vest of trui ofzo...
Nou alles wat ik tegen kwam was dik, warm en vooral wol.
Krijg al jeuk als ik ernaar kijk...
Als ik iets zoek, vind ik het meestal niet!
Nou alles wat ik tegen kwam was dik, warm en vooral wol.
Krijg al jeuk als ik ernaar kijk...
Als ik iets zoek, vind ik het meestal niet!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Ik weet wel wat mijn probleem is, mijn smaak ik veel te duur. Als ik bijvoorbeeld online shop en meteen verliefd word op een jas zoals net, dan is die jas 700 euro. Nou, dat vind ik veel geld voor een jas. Met andere kleding, precies hetzelfde.
Kleding van Zara enzo, allemaal best leuk maar ik val tussen 2 maten in. Mooie jas gezien, S past prima maar mouwen zijn te kort. Doe ik een M aan, passen de mouwen maar verdrink ik er half in en dat staat slordig.
Kleding van Zara enzo, allemaal best leuk maar ik val tussen 2 maten in. Mooie jas gezien, S past prima maar mouwen zijn te kort. Doe ik een M aan, passen de mouwen maar verdrink ik er half in en dat staat slordig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iets aan mijn voeten voor deze zomer, kan niks leuks vinden!
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
» Zo heb je niks..
» Ik blijf het maar ruiken
» paniekaanval om niks
» Wat vinden jullie? Dokter wil zoontje niks geven -UPDATE-
» Zo heb je niks..
» Ik blijf het maar ruiken
» paniekaanval om niks
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: