Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

+9
Lavendel
Bazinga
Kowalski
Marin
Paper Crown
Lejow
SoGood
RYW
Twellie
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? - Pagina 2 Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:46

Bazinga schreef:Naar een stiltecentrum? Alsof k daar ooit heen ga, get real...
It doens't get more real dan in de stilte. Beware!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? - Pagina 2 Empty Re: Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee?

Bericht  Lavendel do 25 okt 2012 - 22:48

Om te shoppen?
Paper Crown, Sugarfall, Powerbabe, Carrie, Punk'd

Om te sporten?
Iedereen die hardloopt of bootcampt.

Naar een museum?
Iemand die haar kennis en enthousiasme voor kunst goed kan overbrengen

Een weekend weg?
Paper crown, Rood (als jullie twee meegaan huil ik sowieso het hele weekend van het lachen denk ik), Kowalski, Carrie, Pixie, Powerbabe, Feline, Punk'd

Naar een stiltecentrum?
-
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:54

Om te shoppen? Joan, Rush, Burn, Caroow, Carrie, PaperCrown, PowerBabe, Punk'd, Kowalski en Minneke. En dan gaan we o.a. naar de Primark op een rustige dag. Nee, beter idee: we huren 'em een dag af!

Om te sporten? Paardrijden met Flippin' bitch. En iedereen die adventure sport met mij wil doen!

Naar een museum? Marin, volgens mij kan ze mij veel leren.

Een weekend weg? Lejow, Kowalski, Kenya, Burn, Rush, Joan, Caroow, Minneke, Arwyn, Suus en many more...

Naar een stiltecentrum? Iedereen die daar behoefte aan heeft. Lejow? Rood?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:08

Rood schreef:Kowalski, wie was jij vroeger dan? Dat Carrie jou pikt, zegt wat.

Powerbabe, ik snap je opmerking niet. Cry (ik moet huilen omdat ik 'm niet snap)

Die weekend-weg-groep lijkt me gegarandeerd een succes, Carrie. En wij gaan lekker samen stil zijn.
Oh sorry! Niet huilen Sad. Ik zag je gewoon al helemaal springen en enthousiast zijn in het stiltecentrum.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:12

Whaha! Ik ga toch niet echt huilen joh gekkie. Da's allemaal humor (denk ik dan). Maar, ja ik zou wel blij worden van een stiltecentrum. Niet te lang hoor, maar de verhalen die ik van mensen hoor en het kleine beetje wat ik heb meegemaakt smaken wel naar meer.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 25 okt 2012 - 23:13

Om te shoppen? Punk'D, Youandi, Chance, Pixie, Parel

Om te sporten? Uh..iemand die mij peper in mijn hol kan geven laughcry

Naar een museum? Ben niet zo van de musea

Een weekend weg? Pixie, Parel, Kowalski, Powerbabe, Parel, Youandi

Naar een stiltecentrum? Pff, geen idee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:18

Jeanette, wederzijds hoor!! Ik mocht er alleen niet meer namen bij typen, maar onze kledingsmaak komt volgens mij wel wat overeen en ons gevoel voor humor ook, dus jeah!! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:40

Om te shoppen? Haha ik ben helemaal niet leuk om mee te shoppen denk ik. Ik bestel bijna alles online :p. Maar ik zou heel veel mensen wel mee willen nemen, alleen niet teveel tegelijk! Punk'd, parel, pc, goochem, lavendel, minneke, lady, pixie, marin, sf en ga zo nog maar even door.

Om te sporten? Haha punk'd naar bootcamp! En met youandi paardrijden, kijken of haar passie mij ook een beetje kan enthousiasmeren, dat lijkt me leuk!
Naar een museum? Jeutje! Rood, Marin, RYW, minneke.

Een weekend weg? Uhmmmm haha ook zoveel!

Naar een stiltecentrum? Rood, Carrie, punk'd (al vraag ik me af of ze dat 2 minuten uithoudt:p), goochem, lavendel.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 26 okt 2012 - 0:07

Yeah baby! Ik heb nu al zin in al die weekendjes weg! Je mag 10 forumsters meenemen... wie neem je mee? - Pagina 2 3920004554
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Parel vr 26 okt 2012 - 0:17

Jeanette, ik ga ook wel mee een weekend weg als je mijn naam 1x noemt hoor Laughing
Shoppen vind ik ook prima (erg lief dat jullie me noemen trouwens!), alleen wil ik dan wel iemand die met mij in de grotere maatjes gaat zoeken, jullie mogen dan ruzie zoeken over maatje 36 allemaal!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Blond vr 26 okt 2012 - 0:23

Carrie schreef:
Stofzuiger schreef:

Een weekend weg?
Rood, Urban Naked, Powerbabe, Kowalski, Sugarfall, Punk'd, PC, Chance.

Oh dat klinkt wel heel gezellig Very Happy. Ik wil wel veel wijn in de koelkast Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski vr 26 okt 2012 - 0:53

Chance schreef:
Carrie schreef:
Stofzuiger schreef:

Een weekend weg?
Rood, Urban Naked, Powerbabe, Kowalski, Sugarfall, Punk'd, PC, Chance.

Oh dat klinkt wel heel gezellig Very Happy. Ik wil wel veel wijn in de koelkast Wink

That's for sure! En ernaast (rode wijn drunken)!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 5:41

Om te shoppen? Carrie (mag ze me erna meteen opmaken) & PaperCrown, mijn fashionistas van het forum.

Om te sporten? Uhm, ik sport niet zo graag, maar als het dan echt moet vraag ik RYW om mee te gaan, lekker kletsen tussendoor, ben ik de tijd zo vergeten en in no time een spierbundel.

Naar een museum? Zelda, zij straalt een soort rust uit, met haar kan ik volgens mij lekker op een rustig plaatsje heerlijk kletsen en ondertussen kijken naar mooie kunst, ofzo.

Een weekend weg? Carrie, PaperCrown, Susan, RYW, Bazinga & Zelda.

Naar een stiltecentrum? Bazinga, wordt lachen, kunnen allebei onze snavel niet houden. Wth is een stiltecentrum btw?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:10

Ik wil een weekend weg met:

Elodie - Caroline - Marin - Lejow - Rood - Parel - Strawberry - PC - Charlie - Chipp

:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: