"het waarom ben je trots op jezelf topic"
+18
Caramba
mezzoforte
Caro
Pien
_Lacey_
Suus
Steep
Caribbeanlover
Bisq
Marin
Lejow
Jasmine
RYW
Poubelle
M_as
Rebecca
Pompoen
Kowalski
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"
Dat is inderdaad heel wat anders, wat leuk! En fijn dat het zo goed bevaltKenya schreef:Suus schreef:
Kenya, dapper! Wat voor switch heb je gemaakt?
Van leerkracht naar secretaresse .
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:Ik ben trots op mezelf hoe ik me staande heb gehouden na een zware zwangerschap en bevalling, na 13 weken moest ik weer aan het werk en inmiddels ben ik alweer aan jaar lang aan het werk. Het eerste half jaar 32 uur per week en daarna 37 uur... Ben erg trots hoe ik onze dochter toch overlaad met aandacht. Ze is zo´n tevreden meiske, ontwikkeld zich super en is helemaal gek op ons!!
Daarnaast ben ik trots op mezelf en overigens ook op mijn man, hoe nuchter we met zijn ziekte omgaan. We zijn niet bang voor wat komen gaat maar geneiten gewoon volop van het leven!
Verder heb ik een rottijd achter de rug op het werk, mijn ´naaste´ collega heeft mij het maanden lang zuur gemaakt en vanaf maandag is dat verleden tijd.
Ze is namelijk overgeplaatst!!
Daardoor? Wat een rotcollega zeg. Wat deed ze dan? Wat voor ziekte heeft je man? Sterkte met alles iig.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ben trots op mezelf omdat ik vanmorgen voor het eerst 7 km heb hardgelopen!
Gast- Gast
Ik zag dus laatst een foto van mezelf van een jaar geleden (heb ik hier ook gepost) en hoe ik er nu uitzie. En ik zie niet alleen iemand die kilos kwijt is en leuker haar heeft, maar ik zie vooral iemand die veel gelukkiger is. Ondanks dat op papier alles er veel minder rooskleurig uitziet dan een jaar geleden. Ik lig in een moeilijke scheiding, ik ben net mijn vader kwijt máár ik straal wel veel meer. Ik red het uiteindelijk allemaal wel.
En ik weet dat zowel een scheiding als het verliezen van een ouder verstrekkende gevolgen heeft voor heel veel mensen en dat dat ook veel redenen zijn om overspannen te raken, ik sta er maar wel mooi. Ik doe mijn werk naar behoren, ik ben er nog steeds voor vrienden (hopelijk zien zij dat ook zo) en ik ben oprecht een heel stuk meer mezelf.
En dat mag ik soms best hardop zeggen
En ik weet dat zowel een scheiding als het verliezen van een ouder verstrekkende gevolgen heeft voor heel veel mensen en dat dat ook veel redenen zijn om overspannen te raken, ik sta er maar wel mooi. Ik doe mijn werk naar behoren, ik ben er nog steeds voor vrienden (hopelijk zien zij dat ook zo) en ik ben oprecht een heel stuk meer mezelf.
En dat mag ik soms best hardop zeggen
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ohhh en ik heb dan nu wel een schop nodig om me richting die sportschool te begeven!
Caro- Ratel
*Schopt Caro richting sportschool*. Ik ben trots omdat ik net les 9 met Evy heb gelopen, en ik dat gewoon heb volgehouden. Ik ben vreselijk a-sportief, ik had nooit gedacht dat ik 1-2-4-4-5 minuten zou kunnen hardlopen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben trots op mezelf omdat het echt supergoed gaat met de cursus kinderboeken schrijven die ik aan het volgen ben (is mijn droom om een kinderboek te schrijven en uit te geven ooit) ondanks dat het best pittig is.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
SuperGrover schreef:*Schopt Caro richting sportschool*. Ik ben trots omdat ik net les 9 met Evy heb gelopen, en ik dat gewoon heb volgehouden. Ik ben vreselijk a-sportief, ik had nooit gedacht dat ik 1-2-4-4-5 minuten zou kunnen hardlopen.
Ik ben gegaan hoor! En heb meer mijn best gedaan dan ik van te voren had gedacht ;-)
Caro- Ratel
Ik ben trots op mezelf omdat ik ondanks een aantal (heftige) negatieve ervaringen dit jaar, hier sterker uitgekomen ben en het heb kunnen omzetten in iets positiefs. Daardoor heb ik nu sowieso in het algemeen een positievere houding en ben ik beter in staat bepaalde zaken te relativeren.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Annemoontje schreef:Ik ben trots op mezelf omdat het echt supergoed gaat met de cursus kinderboeken schrijven die ik aan het volgen ben (is mijn droom om een kinderboek te schrijven en uit te geven ooit) ondanks dat het best pittig is.
Even offtopic, maar mag ik vragen waar je die cursus aan het volgen bent? Het lijkt mij namelijk ook echt ontzettend leuk om ooit een (kinder)boek te schrijven. Als je het liever via PM doet, is dat ook prima.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik ben trots op mezelf, omdat het op mijn werk goed gaat. Ik heb heel veel geleerd de afgelopen jaren, zowel inhoudelijk als vaardigheden als presenteren en rapporteren. Met name op het presenteren ben ik heel trots. Ik vind het een stuk minder eng om voor een groep te staan en krijg ook regelmatig complimenten over mijn uitleg of over werkvormen die ik met een groep doe.
Zonnetje- Kletskop
Ik ben trots op mezelf, omdat ik in een klein halfjaartje 16 kg ben afgevallen. Nu moet het eraf blijven, mag misschien nog wel iets af, maar moet niet. Die kilo's die er nu af zijn, zijn zonder dieet eraf gegaan.
Daarom ben ik erg trots op mezelf!
Daarom ben ik erg trots op mezelf!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat goed Zonnetje!! Mag je idd trots op zijn
Jij ook Spetterdespat!
Jij ook Spetterdespat!
Gast- Gast
Goed zo!Caro schreef:SuperGrover schreef:*Schopt Caro richting sportschool*. Ik ben trots omdat ik net les 9 met Evy heb gelopen, en ik dat gewoon heb volgehouden. Ik ben vreselijk a-sportief, ik had nooit gedacht dat ik 1-2-4-4-5 minuten zou kunnen hardlopen.
Ik ben gegaan hoor! En heb meer mijn best gedaan dan ik van te voren had gedacht ;-)
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Zelda schreef:Wat goed Zonnetje!! Mag je idd trots op zijn
Jij ook Spetterdespat!
Dankjewel! Jij mag ook echt trots op jezelf zijn!
Zonnetje- Kletskop
Zonnetje schreef:Annemoontje schreef:Ik ben trots op mezelf omdat het echt supergoed gaat met de cursus kinderboeken schrijven die ik aan het volgen ben (is mijn droom om een kinderboek te schrijven en uit te geven ooit) ondanks dat het best pittig is.
Even offtopic, maar mag ik vragen waar je die cursus aan het volgen bent? Het lijkt mij namelijk ook echt ontzettend leuk om ooit een (kinder)boek te schrijven. Als je het liever via PM doet, is dat ook prima.
Wat leuk dat jij dat ook wilt proberen! Ik volg de cursus via de NTI en ben er erg tevreden over. Als je vragen erover hebt, mag je me natuurlijk pm-en!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Kijk hier, maar ach er zijn wel meer met het woord trots erin
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wat bedoel je? En ik kan begrijpend lezen.Caribbeanlover schreef:Kijk hier, maar ach er zijn wel meer met het woord trots erin
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Trots op jezelf!
» Ben jij trots op jezelf?
» Trots op jezelf.
» Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
» Trots op jezelf.
» Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: