Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?

+14
Annemoontje
RYW
mzcharlotte
Pompoen
Bazinga
Caro
Toet
Pandora
Minx
Printje
Lady4
bolus26
Burn
Antibes
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Op wie van het forum ben jij trots, en waarom? Empty Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:23

Ik ben trots op:

Bliss, dat ze toch doorzet met werken ondanks haar liefdesverdriet. Je bent een bikkel Yes
Elodie, omdat ze tóch haar tentamen heeft gehaald!! En dat tijdens een rot periode. Kanjer I love you
Susan, omdat ze een super moeder is!! Je mag trots op jezelf zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie van het forum ben jij trots, en waarom? Empty Re: Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:29

Trots niet zozeer, daar staan de mensen hier iets te ver weg van me af, maar wel en enorm ontzag heb ik voor Susan, en Sterremaan.

Gast
Gast

Op wie van het forum ben jij trots, en waarom? Empty Re: Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?

Bericht  Antibes ma 3 dec 2012 - 11:30

Leaf, omdat ze keer op keer de pootjes eronder en de balletjes (werk, vriendschappen, liefde/zorg voor zusje) in de lucht houdt.
Carrie, omdat ze zo'n oprecht en intens lief en goed mens is.
Maura, ik weet niet het klopt, maar je post zijn nog altijd minder warrig dan vroeger en ik heb het idee dat het goed met je gaat. Keep up the good work!

Laatst aangepast door Antibes op ma 3 dec 2012 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Burn ma 3 dec 2012 - 11:34

Op Erin, omdat ze morgen een super toffe stap in haar leven maakt!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:38

Dank je wel, Antibes. Het gaat nog niet helemaal over rozen, maar ik ben al verder dan ik ooit ben geweest. Ook met dank aan een oplettende forummer. En degene weet wel wie ik bedoel. Op wie van het forum ben jij trots, en waarom? 561177

Op wie ben ik trots?

Ik kom er later nog wel op terug. Want ik weet het even niet.

Laatst aangepast door Maura op ma 3 dec 2012 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:42

smile

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 3 dec 2012 - 13:21

Op snoes en sterremaan.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lady4 ma 3 dec 2012 - 19:57

Pompoen, omdat ze zich zo kranig houdt terwijl het leven van haar en haar man zo overhoop is gegooid.

Caro, omdat ze door een vreselijk moeilijke tijd gaat, om verschillende redenen, maar ondanks dat toch positief kan blijven denken, blij kan zijn voor anderen en zich niet uit het veld laat slaan..

Ik heb voor jullie allebei veel respect.

hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje di 4 dec 2012 - 0:00

Op Susan en Pompoen

Susan; omdat ze zo door het vuur gaat voor haar kinderen, en ik haar gewoon een hele goede moeder vind.
Pompoen; om alles wat ze momenteel meemaakt en ik zo goed weet hoe het voelt, en ik blijf haar sterk vinden overkomen.

Maar eigenlijk zijn hier nog veel meer meiden waar ik trots op ben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Minx di 4 dec 2012 - 0:19

Pompoen wat een ontzettende kracht laat zij op dit moment zien smile

Pippa hoe zij met alles om gaat hoe ze er is voor familie

Susan hoe ze met alles rondom haar kinderen om gaat

Inge omdat ze het toch voor elkaar heeft gekregen om zoveel af te vallen smile

Pc blijft ondanks alle tegenslagen rondom haar zwangerschap ontzettend positief je zou haast vergeten wat zij ook allemaal heeft mee gemaakt.

Maple hoe ze haar leven weer op de rit heeft gekregen

En ongetwijfeld vergeet ik er nu nog een paar smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Pandora di 4 dec 2012 - 1:16

Inge en xxjojootjexx omdat ze beiden zoveel zijn afgevallen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 1:26

Ibbeltje, ze heeft het helemaal niet makkelijk maar toch blijft ze overal het positieve van inzien en wil ze iedereen helpen waar/waarmee ze kan

Dropdraakje, ondank dat je je helemaal niet happy voelt in de klas zet je toch door. Ik hoop dat je snel je plekje vind in de klas dat je ook met veel plezier naar school gaat.

Susan, omdat haar kinderen op de eerste plaats staan en ze echt een goede mama is smile

Sterremaan, ik denk dat dit verder geen uitleg nodig heeft.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 4 dec 2012 - 1:31

Pompoen! Om wat ze nu allemaal doormaakt en hoe ze zich daar doorheen sleept. En gewoon omdat ze een super leuk mens is en zo lekker positief blijft!

En op Paper Crown, om de zelfde reden als bij Pompoen. Ondanks alles blijft ze super positief en optimistisch, als ik haar posts lees word ik gewoon blij, het geluk spat van het scherm af.

Ik weet zeker dat jullie super coole lieve mooie babies krijgen I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 1:38

Lady4 schreef:

Caro, omdat ze door een vreselijk moeilijke tijd gaat, om verschillende redenen, maar ondanks dat toch positief kan blijven denken, blij kan zijn voor anderen en zich niet uit het veld laat slaan..

Ik heb voor jullie allebei veel respect.

Op wie van het forum ben jij trots, en waarom? 699888

Wat lief! Ik had mezelf helemaal niet in dit topic verwacht maar je woorden zijn erg lief...Doen ook iets met me... zeker omdat het momenteel ef niet zo lekker gaat!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 2:38

Antibes schreef:Leaf, omdat ze keer op keer de pootjes eronder en de balletjes (werk, vriendschappen, liefde/zorg voor zusje) in de lucht houdt.
Carrie, omdat ze zo'n oprecht en intens lief en goed mens is.
Maura, ik weet niet het klopt, maar je post zijn nog altijd minder warrig dan vroeger en ik heb het idee dat het goed met je gaat. Keep up the good work!

Wie ik? Meen je dat? Wauw dank je!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:55

Pippa schreef:Ik ben trots op:
Elodie, omdat ze tóch haar tentamen heeft gehaald!! En dat tijdens een rot periode. Kanjer I love you

Wat lief! I love you

En ja, ik ben ook trots op pippa. Het zit qua gezondheid niet altijd mee maar ze zet door.En ik heb echt een TE lief kaartje gehad!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:57

hahaha elodie mooie avatar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 6:00

Harrison schreef:hahaha elodie mooie avatar.

Whaha, nou inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 6:04

Willen jullie 'haar' misschien een keertje lenen?

Gast
Gast

Bericht  Burn di 4 dec 2012 - 6:16

Ergens een beetje op mezelf..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 7:00

Op Stuiterbal en Dropdraakje, het zijn beiden top meiden met heel veel doorzettingsvermogen! Heb echt respect voor ze smile

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 4 dec 2012 - 7:10

Op RYW. Zij is mijn voorbeeld. Ze is eerlijk, recht door zee, ambiteus, hardwerkend, een goede moeder en een ijzersterke vrouw. Ze combineert allerlei lastige rollen en laat 't eenvoudig lijken, chapeau.

Laatst aangepast door Bazinga op di 4 dec 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 7:44

Jeetje, wauw, dankjulliewel! Ik las jullie berichtjes toen ik thuiskwam en er net even hélemaal doorheen zat, voelde me gelijk weer een beetje opgekikkerd!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  mzcharlotte di 4 dec 2012 - 7:51

Je verdient alle complimenten Pompoen, echt waar.

Ik ben wel trots op mijzelf. Ik heb gisteren geassisteerd bij een ernstig incident als BHV'er.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  RYW di 4 dec 2012 - 8:10

Aww Baz, wat lief smile ik wou net jou noemen, omdat je zo onvoorwaardelijk steun biedt aan je vriendin die iets vreselijks moet doormaken en hoe je dat met hart en ziel doet. Heel lief van je vind ik dat smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: