Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

+23
Bisq
Elliot
GreenGrass
Sterre
Marin
Filoria
Jerry
Pompoen
June
Parisienne
Lady4
Paper Crown
Lady Starstruck
Blond
Lejow
Shisha
Cow
Twellie
Flippin' Bitch
Ibbeltje
Minx
Kowalski
Blair
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Shisha do 25 okt 2012 - 20:33

Ik heb het ook bijna nooit door.

Forumster was jij hiervoor iemand anders?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:34

Twellie schreef:@ Marin: Wat was er vandaag met Muurvlindertje? Ik weet volgens mij wel wie ze is, maar weet niet of het gewaardeerd wordt als ik het hier zo neer zet.

Nee, zet maar niet neer hoor. Als ze het me wilt vertellen mag dat gerust. En we hadden gisteren gepm't, daar doelde ik op, daarom ben ik extra benieuwd wie ze is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:36

Ik volg het ook allemaal nooit, die naamswijzigingen en ben vaak de laatste die erachter komt wie wie is/was/is geweest/gaat worden (en meestal kom ik er helemaal niet achter).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:41

Ik mag dan wel verslaafd zijn aan het forum, maar ik ben echt vreselijk slecht in naamswijzigingen enzo.
En wat er al eerder gezegd is 'iemand aan iemands schrijfstijl herkennen' kan ik al helemaal niet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 20:50

Volgens mij weet ik het van bijna iedereen wel.. Ik heb naamswijzigingen vrij snel door Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 561177 (Fotografisch geheugen is heel handig).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Cow do 25 okt 2012 - 21:30

Stofzuiger schreef:
Ibbeltje schreef:
Cow schreef:Oh ik ben hier ook zo slecht in.
Ik heb het vaak niet door en áls ik het door heb leg ik een verkeerde link Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 1270000679


Cow ben jij ook een oude bekende?
zie onderschrift Laughing

formerly known as I like Drummers

lol! Ben jaartje ofzo weg geweest (of eigenlijk; niet meer gepost)
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 21:31

haha ja sorry Very Happy Een jaar, knap dat je dat vol hebt gehouden...of had je er echt een reden voor? hoef je niet te zeggen hoor maar vraag t mij af smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Lady Starstruck do 25 okt 2012 - 22:52

Haha ik moest steeds lachen als ik Cow voorbij zie komen. Ik vond het zo'n geweldige tekenfilm!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 0:26

Lady Starstruck schreef:Haha ik moest steeds lachen als ik Cow voorbij zie komen. Ik vond het zo'n geweldige tekenfilm!

Cow & Chicken. Cousin Boneless, Miles and Mr crapbag (toch?) en dan die rode kerel die altijd een naam had waarbij altijd subtiel een naam gekozen was dat hij zonder broek was. Gouden tekenfilm!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Lady4 vr 26 okt 2012 - 0:32

Caroline en Bisq. Daar ben ik echt nieuwsgierig naar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Cow vr 26 okt 2012 - 0:51

Ibbeltje schreef:haha ja sorry Very Happy Een jaar, knap dat je dat vol hebt gehouden...of had je er echt een reden voor? hoef je niet te zeggen hoor maar vraag t mij af smile

Ik kreeg de sleutel van mn huis en ben heel druk gaan klussen. 2maanden geen tijd voor tv of internet. Moest daarna weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van mijn verslavingen en toen stond het forum toch wat verder onderaan het verslavings-prioriteiten lijstje Yes
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Ibbeltje vr 26 okt 2012 - 0:52

Aah ja heel begrijpelijk dat t forum dan op een heel laag pitje stond smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:13

Ik weet serieus niet wie Rood voorheen was.. Ben ik nu stom? haha..

Ik let ook veel meer op avatars dan op forumnamen. Net als in forumlijstjes moet ik altijd namen gaan opzoeken omdat ik de avatar wel weet maar de forumnaam zo snel vergeet laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:16

Punk'd schreef:Ik weet serieus niet wie Rood voorheen was.. Ben ik nu stom? haha..

Ik let ook veel meer op avatars dan op forumnamen. Net als in forumlijstjes moet ik altijd namen gaan opzoeken omdat ik de avatar wel weet maar de forumnaam zo snel vergeet Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 394967

Aangenaam, ik ben Youandi en ik heb mijn avatar deze week al 4 keer aangepast. Maar deze blijft hoor. Dus prent 'em maar in.

(M'n vorige was te zomers. Daarna had ik een sinaasappel, daarna nog iets, daarna een alligator en nu good old ScarJo!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:19

Youandi schreef:
Punk'd schreef:Ik weet serieus niet wie Rood voorheen was.. Ben ik nu stom? haha..

Ik let ook veel meer op avatars dan op forumnamen. Net als in forumlijstjes moet ik altijd namen gaan opzoeken omdat ik de avatar wel weet maar de forumnaam zo snel vergeet Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 394967

Aangenaam, ik ben Youandi en ik heb mijn avatar deze week al 4 keer aangepast. Maar deze blijft hoor. Dus prent 'em maar in.

(M'n vorige was te zomers. Daarna had ik een sinaasappel, daarna nog iets, daarna een alligator en nu good old ScarJo!)

haha ik zag inderdaad al een nieuwe voorbij komen.. Ik dacht heeee wie post er zoveel en veranderd haar avatar.. Ohja hoor Youandi natuurlijk weer haha.. Nee ik zal hem onthouden. Maar bij jou viel het mij dus wel op Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 5:16

YouandI, jij hebt ook altijd deze naam gehad toch?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Blair vr 26 okt 2012 - 22:44

En Joan? Of ben jij ook altijd Joan geweest?

nerd
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Parisienne za 27 okt 2012 - 0:03

Ik weet ook nog steeds niet goed wie Rood is/was. Dus Punk'd, stom ben je niet! Wink

Oh.. en ik begreep dat Rumble hier ook ooit eerder kwam onder een andere naam. Wie dat is/was weet ik ook niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:05

Punker ik denk dat je, toen rood actief was, nog niet actief was. Dus is niet raar als je het niet weet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 0:06

Ik weet nog steeds niet wie shoesdontlie was en ook niet wie Twellie voorheen was.

Edit: Gympie weet ik ook echt niet!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:29

Youandi, je avatar is gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:47

Babydoll schreef:YouandI, jij hebt ook altijd deze naam gehad toch?

Ja. Ik weet al niet eens meer in welk jaar de naam bedacht is. Ik denk nu bijna zo'n 10 jaar geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:47

Jaya schreef:Youandi, je avatar is gaaf!

Dankje Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Jerry za 27 okt 2012 - 2:25

Maple schreef:
Flippin' Bitch schreef:Maple
Ik ben al 100 jaar Maple Laughing daarvoor ooit Madison en Monkichi, maar da's echt al jaren terug.

Had jij niet zo'n surfdude als vriendje? Of haal ik nou mensen door elkaar (staat me iets van bij met de naam 'madison')... (als je wilt dat ik 't weghaal, moet je 't zeggen)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Kowalski za 27 okt 2012 - 3:16

Youandi schreef:
Jaya schreef:Youandi, je avatar is gaaf!

Dankje Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 281626781

Jaa! cheers Maar schatje, nu moet je deze wel even houden hoor! Ik ben helemaal in de war door al die avatars van jou deze week scratch
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van wie weet jij nog stééds niet wie het is? - Pagina 2 Empty Re: Van wie weet jij nog stééds niet wie het is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum