Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BabyShower

+15
Zenna
Silver
Susan
Star007
Paper Crown
Chelle
Exogenesis
Shisha
Aimee
kwak
Mida4you
Tania
Burn
smooch
Caroow
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 20:33

Paper Crown schreef:Ik moest helemaal aan 't begin van mijn zwangerschap aan mijn vriendin een lijst mailen.
Hoe,wat wanneer en welke kado's nooit gedaan. Tot afgelopen zondag wist ik van helemaal niets. Ik was in de veronderstelling dat ik naar de Mediamarkt ging met mijn man en ging lunchen. Net op 't moment dat we de auto instapten belde mijn broertje mijn man, hij zei: 'he Man, waar ben je?' Dus mijn man: 'ik sta op 't punt naar de mediamarkt te gaan,hoezo?' En toen mijn broertje: 'shit, ik heb echt een blabla kabel nodig kan je me die even meenemen, ligt nog bij jullie thuis!' Dus dat resulteerde dat we naar huis zijn gegaan, kabel hebben gehaald, en toen bij mijn mijn moeder afgezet.. Moest ik 't even naar binnenbrengen, waar al mijn vriendinnen en nichtjes en zusje en schoonzusje en moeder natuurlijk al waren en zo uit de gang sprongen.. Haha schrok me wild! Had niet gedacht dat 't bij mijn ma was enzo!

Was echt top! Wel grote groep maar zo gezellig!

Ah leuk PC dat je zo verrast was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Star007 di 11 dec 2012 - 22:19

Mijn vriendinnen hebben me een verrassings babyshower gegeven. Niets met lijstjes van te voren gelukkig! Heb trouwens ook geen stapels cadeaus gekregen, maar een gezellige middag met lekkere hapjes in roze/witte kleuren en wat kleine cadeautjes. Vond het helemaal leuk. Kan me niet voorstellen dat ik het nog zo leuk zou vinden als het geen verrassing meer zou zijn!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Paper Crown di 11 dec 2012 - 22:31

Ja zo'n kadolijst vind ik eerlijk gezegd wel een beetje hebberig, ik had alles al zelf gekocht voor de baby, ik vind t belachelijk om dingen op een lijst te zetten om 't te krijgen met de babyshower..

Ik heb ook kado's gekregen, maar zeker geen lijstje. Heb dat zelf ook wel eens gehad bij 2 vriendinnen (die dus zussen van elkaar zijn..) en ze hadden beiden minimaal €30,- kado's en dan werd je verzocht iets te kopen van dat lijstje en dan werd 't afgestreept, hadden ze ook nog 2x een babyshower (beide 2 kinderen) en ik heb dus aan hun babyshowers zo'n €120,- of meer uitgegeven en wat kreeg mijn baby? Een neppe playmobiel boerderijtje van 3jaar en ouder. Van €7,50! dat gaven ze samen. Ik kán daar zo slecht tegen! Kijk, vraag dan niet om kado's van €30,- of meer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Susan di 11 dec 2012 - 22:37

Over een cadeaulijst, het was bij mij (bij de eerste zwangerschap) wel zo dat iedereen aan mijn moeder ging vragen wat ik wilde hebben als kraamcadeau en zij wist dat natuurlijk ook niet precies, dus toen heb ik wel een lijst gemaakt om bij mijn moeder te leggen. Ik ging die lijst niet zelf aan mensen sturen of zo, maar als het je gevraagd wordt vind ik wel dat je gewoon mag zeggen wat je hebben wil/nodig hebt.

Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen een babyshower over de top vinden, het is hier niet echt de gewoonte, máár als zoiets voor een goede vriendin zou worden georganiseerd dan zou ik wel gaan. Ik vind het dan wel sneu om principieel weg te blijven, zeker als het om een van je beste vriendinnen gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Silver di 11 dec 2012 - 22:46

De vrouw van mijn vriend zijn beste maat heeft zelf haar babyshower vorig jaar georganiseerd. Wij dachten allemaal dat haar broertje en zusje het op zich hadden genomen. Nu bleek dat ze achteraf alles had geregeld. Dat zou ik niet doen, als het niet geregeld wordt, dan maar niet. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow di 11 dec 2012 - 22:55

Ik weet eigenlijk niet wat er met die cadeaulijst gaat gebeuren, ik moet hem alleen inleveren. Er staan cadeautjes op van 3 tot 30 euro, dus het is geen rib uit je lijf smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Chelle di 11 dec 2012 - 23:13

Susan schreef:Over een cadeaulijst, het was bij mij (bij de eerste zwangerschap) wel zo dat iedereen aan mijn moeder ging vragen wat ik wilde hebben als kraamcadeau en zij wist dat natuurlijk ook niet precies, dus toen heb ik wel een lijst gemaakt om bij mijn moeder te leggen. Ik ging die lijst niet zelf aan mensen sturen of zo, maar als het je gevraagd wordt vind ik wel dat je gewoon mag zeggen wat je hebben wil/nodig hebt.

Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen een babyshower over de top vinden, het is hier niet echt de gewoonte, máár als zoiets voor een goede vriendin zou worden georganiseerd dan zou ik wel gaan. Ik vind het dan wel sneu om principieel weg te blijven, zeker als het om een van je beste vriendinnen gaat.

Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het over de top vinden ja en ben ook niet echt boos geworden omdat ze er eerlijk over was. (ze had ook een andere smoes kunnen bedenken om er onderuit te komen). Maar dat was volgens mij niet de enoge reden. Ze wil zelf graag een kindje maar haar vriend wil na 10 jaar relatie nog niet aan kinderen beginnen..
Ze had ook toegeven dat ze best jaloers was toen ik zwanger bleek.

Maar het was gewoon de hele situatie. Ik was na lange tijd eindelijk zwanger geraakt dmv IUI en ben met 30 weken in t ziekenhuis terecht gekomen vanwege bloedingen door laagliggende placenta. Ik mocht sindsdien ook niet veel meer behalve veel liggen...
Mijn moeder wilde daarom mij even verwennen. Dus als dan miemand komt is dat wel even zuur...

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Susan di 11 dec 2012 - 23:15

Chelle schreef:

Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het over de top vinden ja en ben ook niet echt boos geworden omdat ze er eerlijk over was. (ze had ook een andere smoes kunnen bedenken om er onderuit te komen). Maar dat was volgens mij niet de enoge reden. Ze wil zelf graag een kindje maar haar vriend wil na 10 jaar relatie nog niet aan kinderen beginnen..
Ze had ook toegeven dat ze best jaloers was toen ik zwanger bleek.

Maar het was gewoon de hele situatie. Ik was na lange tijd eindelijk zwanger geraakt dmv IUI en ben met 30 weken in t ziekenhuis terecht gekomen vanwege bloedingen door laagliggende placenta. Ik mocht sindsdien ook niet veel meer behalve veel liggen...
Mijn moeder wilde daarom mij even verwennen. Dus als dan miemand komt is dat wel even zuur...


Nou, dat vind ik dan echt wel een beetje raar, om dan niet te willen komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow di 11 dec 2012 - 23:26

Daar ben ik het zeker mee eens Susan! Kan me heel goed voorstellen dat dat echt wel een teleurstelling is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Zenna wo 12 dec 2012 - 2:26

Carroow,

Ik vind het zo super toevallig dat jij gisteren dit topic hebt geopend! Het nichtje van mijn vriend zei een tijdje geleden tegen mij dat als ik zwanger zou zijn, zij een babyshower zou organiseren. Toen ze hoorde dat ik zwanger was was dat 1 van de eerste dingen die ze weer zei.

Toen zat ik daar gisteren over na te denken en bedacht me ineens dat ik niet zo goed wist wie ik daarvoor uit moest nodigen aangezien ik niet veel vriendinnen heb. Ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bij.

Toen opende jij dit topic en door de antwoorden vind ik het hele idee al een stuk leuker! Dus... Bedankt voor het openen van dit topic!! BabyShower - Pagina 2 281626781En alle meiden die erop hebben gereageerd.. Bedankt voor jullie ervaringen en antwoorden! BabyShower - Pagina 2 561177
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow za 19 jan 2013 - 5:43

Ik up hem even, vandaag was mijn babyshower! Ik wist het natuurlijk niet, dus het was een enorme verassing, maar echt super leuk! Ik ben enorm verwend en het was ook heel gezellig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Exogenesis za 19 jan 2013 - 6:29

Het was hartstikke gezellig en zéér goed georganiseerd door je schoonzusje! Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 7:38

Oh leuk voor je! Exo was jij er ook bij, wat leuk! Zijn jullie vriendinnen irl?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Travelgurly za 19 jan 2013 - 7:55

Leuk dat je een super dag hebt gehad! leuke fotos ook gemaakt?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Arwyn za 19 jan 2013 - 8:00

*vind ik leuk* smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow za 19 jan 2013 - 8:33

Jaa Exo en Burn waren er ook!

Foto's heeft mijn schoonzusje dus ik kan nog niks showen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Burn za 19 jan 2013 - 10:27

Het was leuk! Vooral jouw schrikreactie!Laughing

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Exogenesis za 19 jan 2013 - 10:29

Burn schreef:Het was leuk! Vooral jouw schrikreactie!Laughing

cheers Nietsvermoedend! cheers
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Roodkapje za 19 jan 2013 - 20:57

Wat leuk! Gister heb ik de babyshower van mijn zusje gehad! Ze wist wel dat we weggingen want ze kan bijna niets meer qua lopen enzo dus ze gaat anders echt haar huis niet uit. We zijn lekker gaan High Tea-en bij een geweldig zaakje hier in de stad.

Het was helemaal leuk! We gingen trouwens alleen met onze moeder en de 3 zussen dan. Met vriendinnen heeft zij weer een andere babyshower. Ze heeft geen kadolijsten oid ingeleverd maar we hebben haar wel voorzien van kadootjes. Hele mand vol en een luiertaart made by me. Ik vond het zeer geslaagd en zij ook smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:11

Luiertaarten zijn leuk! En ik weet nu hoe je ze moet maken Cool

Caroow heeft er gister ook eentje gekregen.

Oh en die cakepop was lekker... I love you Heb je er nog eentje over? BabyShower - Pagina 2 2474380249
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 0:32

Haha nee geen cakepops meer helaas, die waren echt te lekker!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 0:35

Wat fijn dat het zo geslaagd was, Caroow!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:50

Jammer.. BabyShower - Pagina 2 1270000679 Gelukkig heb ik een buis Smarties in huis om het gemis te compenseren.

Schat, je bent vandaag 32 weken!!! cheers
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 1:02

Jaa 32 weken :cheering: Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik aan iedereen mocht vertellen dat ik zwanger ben.. En nu komt hij al over 2 maanden :cheering:

Om het te vieren zit ik nu aan mijn ontbijt (ik heb 12 uur geslapen Embarassed Embarassed ), en dat ontbijt is..


Een cupcake en een stukje taart angel
BabyShower - Pagina 2 IMAG1174_zpsc5ba3977
BabyShower - Pagina 2 IMAG1173_zps40ef1790
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 1:04

cheers Lekker!! En goed geslapen dus vannacht? Geen gekke dromen gehad? Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

BabyShower - Pagina 2 Empty Re: BabyShower

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum