Babyshower - Spelletjes
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyshower - Spelletjes
Omdat 1 van mijn vriendinnen in April gaat bevallen, hebben we eind februari een babyshower voor haar geregeld. We zijn in totaal met z'n 7en, gewoon gezellig klein cluppie dus.
We gaan van 14.00 tot 16.00 cupcakes maken.
Om 11.00 zijn we bij haar, iedereen neemt lekker iets mee om zo een lekkere brunch samen te stellen, en we hebben wat cadeautjes.
Nu willen we tijdens die brunch, dus van 11 tot 14 wat spelletjes doen..... wie heeft er leuke ideeen??
Dit is wat we nu hebben:
- met een bolletje wol gokken wat haar buikomvang is
- geblinddoekt zoveel mogelijk veiligsheidsspelden uit een kom met rijst zien te vissen
- van haar naam en de naam van haar vriend zoveel mogelijk babynamen zien te maken
- wat ben ik? (post it op je voorhoofd en raden maar)
Wie heeft er nog meer leuke ideeen??
We gaan van 14.00 tot 16.00 cupcakes maken.
Om 11.00 zijn we bij haar, iedereen neemt lekker iets mee om zo een lekkere brunch samen te stellen, en we hebben wat cadeautjes.
Nu willen we tijdens die brunch, dus van 11 tot 14 wat spelletjes doen..... wie heeft er leuke ideeen??
Dit is wat we nu hebben:
- met een bolletje wol gokken wat haar buikomvang is
- geblinddoekt zoveel mogelijk veiligsheidsspelden uit een kom met rijst zien te vissen
- van haar naam en de naam van haar vriend zoveel mogelijk babynamen zien te maken
- wat ben ik? (post it op je voorhoofd en raden maar)
Wie heeft er nog meer leuke ideeen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Babyshower - Spelletjes
Wat ik erg leuk vond, was dat iedereen een babyfoto had meegenomen van zichzelf.
Deze allemaal een nummer geven en dan raden wie wie is!
Deze allemaal een nummer geven en dan raden wie wie is!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
en de klassieker: potjes babyvoeding proeven!
Of wie het snelst een pop met één hand kan verschonen? (incl poepluier met chocopasta ofzo).
Of wie het snelst een pop met één hand kan verschonen? (incl poepluier met chocopasta ofzo).
Gast- Gast
Wij hadden de meeste spelletje svan hieronder gedaan.
Ook hadden ze een slinger gemaakt, met roze en blauwe spenen. Iedereen die er was, had op een speen de verwachte naam en geboorte datum gezet. We hebben hem laten hangen tot de baby geboren was. Gelukkig hing de naam er niet tussen
Ook hadden ze een slinger gemaakt, met roze en blauwe spenen. Iedereen die er was, had op een speen de verwachte naam en geboorte datum gezet. We hebben hem laten hangen tot de baby geboren was. Gelukkig hing de naam er niet tussen
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: