Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyshower

3 plaatsers

Ga naar beneden

Babyshower Empty Babyshower

Bericht  Lady4 vr 25 maa 2011 - 22:36

Heeft iemand van jullie weleens een babyshower georganiseerd of is er juist mee verrast? En hoe was hier hier invulling aan gegeven? Bij hoeveel weken zwangerschap vond het plaats en was het een succes?

Mijn zusje is nu negentien weken zwanger en het lijkt me leuk om een babyshower voor haar te organiseren. Ik dacht zelf om dit bij mij thuis te houden met allemaal lekker hapjes, thee, drankjes en cadeautjes. Ze denkt dan dat met mij afgesproken heeft, maar in werkelijkheid zijn al haar vriendinnen er ook.

Ben wel benieuwd naar andere ideeen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  duckie vr 25 maa 2011 - 23:35

ik ben met een babyshower verrast, was echt heel erg leuk. mn man zat ook in het complot, want we zouden 2 vrienden op visite krijgen en opeens stonden alle vriendinnen op de stoep, een hele verrassing. man lief ging weg, ik werd met de benen omhoog op een stoel geparkeerd en alles werd gedaan. ik heb hem met ongeveer 35 weken gehad denk ik (weet niet meer precies).
ze hadden kleine tompouces meegenomen met een foto erop, roze en blauwe servetjes enzo. ze hadden een roze en een blauwe bak staan waar iedereen cadeautjes in had gedaan met een lief kaartje erbij. was gewoon heel gezellig met zn allen kletsen en wat kleine spelletjes... zwangerschap ABC, zelfgemaakte memory met babyfotos van ons, en iedereen had een babyfoto van zich zelf meegenomen en ingeleverd bij degene die het georganiseerd had en toen ging stuk voor stuk de foto rond en moesten we raden wie het was (erg leuk!!).
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  Lady4 za 26 maa 2011 - 4:35

Dus jij vond het wel leuk om zo verrast te worden? Ik zal eens even een mailtje rondsturen naar haar vriendinnen. Aangezien ze in de zomer uitgerekend is, is het misschien handig om het wat eerder te houden, zodat de helft niet niet op vakantie is dan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  Teddyaapje za 26 maa 2011 - 5:00

Ik heb ook een minibabyshower gehad. Ik had met een vriendin afgesproken dat je mn buik kwam bellypainten (ze kan ook goed schminken) en ik toen stonden ze opeens met een aantal aan de deur met gebakjes enz. Buiten de bellypaint hebben we verder niks meer gedaan maar ik vond het super leuk!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  Lady4 za 26 maa 2011 - 7:30

Het hoeft van mij ook niet heel uitgebreid, maar het lijkt me echt leuk om haar te verrassen met een soort high tea en haar vriendinnen, schoonzussen, moeder, schoonmoeder en mij.

Toch klinkt zoiets als bellypainten ook erg leuk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  duckie za 26 maa 2011 - 9:19

een bellypaint heb ik ook gehad, is inderdaad erg leuk en mooi
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  Teddyaapje zo 27 maa 2011 - 1:13

Wat ook heel leuk is is een gipsafdruk van de buik maken. Dit is wel wat lastiger als een bellypaint maar hier ben ik persoonlijk echt super blij mee (heb ik met andere vriendinnen gedaan)...die kun je namelijk bewaren. Een bellypaint was je na een paar uurtje weer weg.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyshower Empty Re: Babyshower

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum