Babyshower
+8
Ugly Betty
Smaragdje
VeryCherry
studiebol
Steep
Pien
CCC
Hoochie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyshower
Ik heb volgende week een babyshower van een vriendin en nu op zoek naar een klein cadeautje van ongeveer 5 euro. Nog mamma's hier met een leuk idee?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Babyshower
Bij de action heb je van die pakketjes voor nog geen 4 euro waar je een hand en voetafdrukje mee kunt maken... Die vind ik zelf altijd wel erg leuk om te geven...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Bij de action heb je van die pakketjes voor nog geen 4 euro waar je een hand en voetafdrukje mee kunt maken... Die vind ik zelf altijd wel erg leuk om te geven...
ik heb er zelf 3 geahd! zou het overigens nooit cadeau geven want het is zo lastig te doen met een baby!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Weet je het geslacht? Dan kun je misschien een toilettasje kopen? Dat vond ik zo'n leuk kado! Ik heb een blauwe van Nijntje met een koe erop (en Nijntje natuurlijk ). En heel handig, als we ergens blijven slapen, hop alles in zijn toilettas.. Het zijn net mensen
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pien schreef:chococupcake schreef:Bij de action heb je van die pakketjes voor nog geen 4 euro waar je een hand en voetafdrukje mee kunt maken... Die vind ik zelf altijd wel erg leuk om te geven...
ik heb er zelf 3 geahd! zou het overigens nooit cadeau geven want het is zo lastig te doen met een baby!
Ik heb het niet gekregen maar het leek mij wel leuk om een keer te doen.
Hebben ze niet een leuk klein voorleesboekje van 5 euro? Een paar sokjes? Haha zit even achter me te kijken wat hij allemaal gehad hebben, misschien een ramelaartje? Maar ja die kan ze natuurlijk vaker krijgen..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Het wordt een meisje. Sokjes etc vind ik wel leuk, maar ook zo standaard en ik heb haar dat tussendoor al een keertje als cadeautje gegeven met een knuffel.
Ik kan wel eens keertje kijken bij action of dat ze misschien nog wat anders hebben.
Ik kan wel eens keertje kijken bij action of dat ze misschien nog wat anders hebben.
Hoochie- Prater
Een gehaakte mobile met vogeltjes, zijn niet duur als je het zelf (h)maakt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pien schreef:chococupcake schreef:Bij de action heb je van die pakketjes voor nog geen 4 euro waar je een hand en voetafdrukje mee kunt maken... Die vind ik zelf altijd wel erg leuk om te geven...
Oke, naja dat is dus een ervaring... Ik weet niet of ik het zou doen met ons kindje, en of het makkelijk te doen is... Opzich denk ik van wel, maar ik werk ook met kinderen (weet niet of het daarom makkelijker voor mij lijkt)... Maar goed... zal eens vragen aan de mensen waaraan ik het cadeau heb gegeven wat ze ermee hebben gedaan en wat ze ervan vonden...
ik zou het in elk geval wel leuk vinden om te krijgen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
VeryCherry schreef:Een gehaakte mobile met vogeltjes, zijn niet duur als je het zelf (h)maakt
maar wel in tijd en laat ik daar deze week nou niet zoveel van hebben
Hoochie- Prater
Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
chococupcake schreef:Pien schreef:chococupcake schreef:Bij de action heb je van die pakketjes voor nog geen 4 euro waar je een hand en voetafdrukje mee kunt maken... Die vind ik zelf altijd wel erg leuk om te geven...
Oke, naja dat is dus een ervaring... Ik weet niet of ik het zou doen met ons kindje, en of het makkelijk te doen is... Opzich denk ik van wel, maar ik werk ook met kinderen (weet niet of het daarom makkelijker voor mij lijkt)... Maar goed... zal eens vragen aan de mensen waaraan ik het cadeau heb gegeven wat ze ermee hebben gedaan en wat ze ervan vonden...
ik zou het in elk geval wel leuk vinden om te krijgen...
Een hand is in iedergeval niet goed te doen, want hier maakte hij gelijk een vuist van zijn hand en in van dat gips gaat dat heel makkelijk ;-) Een afdruk van zijn beide voetjes is trouwens wel gelukt hier, al ging dat ook niet van harte.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Een gehaakte mobile met vogeltjes, zijn niet duur als je het zelf (h)maakt
Heb je er een foto van? Het klinkt erg leuk
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
VeryCherry schreef:Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
Je bent welkom in april
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier ook.Lejow schreef:VeryCherry schreef:Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
Je bent welkom in april
Gast- Gast
yvonne schreef:Hier ook.Lejow schreef:VeryCherry schreef:Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
Je bent welkom in april
Hier ook!
Ontopic:
Een boekje, setje kleertjes of een romper bijv, slofjes, speelgoedje
Gast- Gast
Yesyesyes, kan ik leuk aan de haak voor jullie
Wagenspanners kan ik ook haken trouwens
Ik laat me verrassen whahahaha
Ontopic
Ik zou iets voor moeder zelf kopen. Een lekkere douchegel, bodylotion, mamma tijdschrift, een leuke sjaal, maskertje,
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had onder andere een leuke zilveren sleutelhanger gekregen met de tekst: Voor de allerliefste mama!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Zal ik mijn adres even pmmen?VeryCherry schreef:Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
Gast- Gast
Ik had laatst een babyshower. Ik heb haar het boek Opperdepop gegeven van de AH. Kost 9 euro dus wel iets duurder. En een kleding setje. Verder kreeg ze van andere veel boeken, zowel voor haar als de baby en douchegel
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Haak je ook als je er een vergoeding voor krijgt? Ik vind gehaakte dingen zo leuk maar ik kan het niet.
Gast- Gast
Kan je een haken voor beginners topic beginnen VC, lijkt me leuk om te leren (Sorry TO voor het vervuilen van je topic)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
VeryCherry schreef:Ja das ook wel weer waar ^^ Oh ik wil echt bij iemand op kraamvisite, ik heb zoveel leuke dingen gezien om te haken voor baby'tjes
Haha herkenbaar! Meer inspiratie dan zwangere vrouwen en om die nou alleen maar gehaakte dingen te geven Oh en nog 'n klein dingetje; ook meer inspiratie dan tijd...
*Sorry, geheel off-topic *
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: