Cadeau babyshower
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau babyshower
Hallo allemaal,
Morgen heb ik een babyshower van een kennis/vriendin van mij! Eind december is ze uitgerekend en ze weten al dat het een jongentje wordt. Ik heb al wat kleine cadeautjes gekocht (mutsje, schoentjes en een vestje)...maar nou hoorde ik dat ze eigenlijk al heel veel spullen hebben, en ik wil graag orgineel zijn. Nou zat ik te denken om ze een abonnement te geven op een tijdschrift over kinderen (ouders van nu, groter groeien, vivamama etc).
Voor de (aanstaande) mama's onder ons, lijkt het je leuk zoiets te krijgen? Welk tijdschrift is leuk voor het eerste jaar?
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren !
Morgen heb ik een babyshower van een kennis/vriendin van mij! Eind december is ze uitgerekend en ze weten al dat het een jongentje wordt. Ik heb al wat kleine cadeautjes gekocht (mutsje, schoentjes en een vestje)...maar nou hoorde ik dat ze eigenlijk al heel veel spullen hebben, en ik wil graag orgineel zijn. Nou zat ik te denken om ze een abonnement te geven op een tijdschrift over kinderen (ouders van nu, groter groeien, vivamama etc).
Voor de (aanstaande) mama's onder ons, lijkt het je leuk zoiets te krijgen? Welk tijdschrift is leuk voor het eerste jaar?
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren !
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Cadeau babyshower
Ja heel leuk!
Ik had Kinderen gekregen, vind dat een erg leuk tijdschrift maar ook Ouders van nu vind ik leuk.
Ik had Kinderen gekregen, vind dat een erg leuk tijdschrift maar ook Ouders van nu vind ik leuk.
Gast- Gast
Dat is zeker een leuk cadeau. Denk dat ik 'ouders van nu' het leukste vind.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dat lijkt mij een leuk cadeau om te krijgen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt!!
Ik denk dat ik twee tijdschriften koop; Kinderen en ouders van nu, en dan zelf een 'bon' maak dat ze kan kiezen uit een proef abonnement van 1 van deze..
Hopen dat ze het leuk gaat vinden!
Ik denk dat ik twee tijdschriften koop; Kinderen en ouders van nu, en dan zelf een 'bon' maak dat ze kan kiezen uit een proef abonnement van 1 van deze..
Hopen dat ze het leuk gaat vinden!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Misschien is dit wat?
http://www.bladcadeau.nl/
Kan ze zelf een tijdschrift uitzoeken en het abonnement stopt automatisch. Ideaal en gewoon te koop bij Bruna.
http://www.bladcadeau.nl/
Kan ze zelf een tijdschrift uitzoeken en het abonnement stopt automatisch. Ideaal en gewoon te koop bij Bruna.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zou dat bladcadeau doen! Ik geef het vaak cadeau aan anderen, en ik heb alleen maar enthousiaste reacties gekregen tot nu toe!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: