High
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: High
Ja.
Voor sommige producten hebben ze dan ook niet voor niets mondkapjes uitgevonden.
Voor sommige producten hebben ze dan ook niet voor niets mondkapjes uitgevonden.
Gast- Gast
Ik word hier nu ook kei hard uitgelachen. Maar er zou vast harder gelachen worden als ik de spullen met een mondkapje op schoon zou gaan maken;)
Gast- Gast
ik zie M. al zitten hoor, als jij met je mondkapje op staat! Ik zou zeggen... zet hem ook aan het werk, mét mondkapje! (Of zonder, dan hebben jullie net als laatst een hele lollige avond )
Gast- Gast
Oh gelukkig is hij ook heel hard bezig(eigenlijk nog veel harder)!
Ik was dus alle kwasten, rollers en verfbakjes aan t boenen, maar heb t uiteindelijk weg geflikkerd. Werd er chagrijnig van! Maar in een bak met pure terpentine dus, haha.
Dat er mensen bestaan die klussen leuk vinden...
Ik was dus alle kwasten, rollers en verfbakjes aan t boenen, maar heb t uiteindelijk weg geflikkerd. Werd er chagrijnig van! Maar in een bak met pure terpentine dus, haha.
Dat er mensen bestaan die klussen leuk vinden...
Gast- Gast
Haha, wij hebben het hele huis geverfd met verf waar een beetje hennep in zit. Heb de eerste week ook high op de stijger gestaan
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik terpentine. Ik vind dat zo lekker ruiken.
Als ik een fles zie staan, dan draai ik de dop open en ruik ik even. Zelfs nu ik zwanger ben. Ohhh!
Als ik een fles zie staan, dan draai ik de dop open en ruik ik even. Zelfs nu ik zwanger ben. Ohhh!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Geen idee maar als de fles ongemerkt omvalt in t ligbad waar jij in baddert, is 't hel.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Geen idee maar als de fles ongemerkt omvalt in t ligbad waar jij in baddert, is 't hel.
Dan ben je in elk geval brandschoon
Spreek je uit ervaring trouwens?
Gast- Gast
Ja uit brandend, pijnlijk, semi-traumatiserend ervaring...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Daar kan ik denk ik wel tegen ;-)Bisq schreef:Haha, wij hebben het hele huis geverfd met verf waar een beetje hennep in zit. Heb de eerste week ook high op de stijger gestaan
Paper crown, haha! Hele gekke eigenschap hoor:) bah!
Bazinga, auch... Maar, wie laat (behalve pc wellicht;) ) zo'n fles dan ook openstaan?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: