High Tea in Groningen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
High Tea in Groningen
Hallo!!
Wie kent er een leuk restaurant of iets in de omg. Groningen waar je gezellig kunt High Tea'en??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Mirjam!!
Wie kent er een leuk restaurant of iets in de omg. Groningen waar je gezellig kunt High Tea'en??
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Mirjam!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: High Tea in Groningen
Smikkell schreef:Heey, die avatar ken ik ergen van
Waarvan dan???
Mida4you- Ratel
hahaha +1Smikkell schreef:Heey, die avatar ken ik ergen van
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
In het dorpje Houwerzijl staat het theemuseum. Daar heb je verschillende mogelijkheden voor High-tea's. In Groningen stad kan het bijvoorbeeld in het Feith huis.
Gast- Gast
theefabriek heet het.SadButTrue schreef:In het dorpje Houwerzijl staat het theemuseum. Daar heb je verschillende mogelijkheden voor High-tea's. In Groningen stad kan het bijvoorbeeld in het Feith huis.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Barpepper schijn je wat leuks te kunnen afhuren, weet niet of dat nog steeds kan.
Gast- Gast
Kaap hoorn!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
kaaphoorn is erg leuk. Gezellig en in de zomer is het daar echt heerlijk. Wisy alleen niet dat ze daar high tthea haddenZora schreef:Kaap hoorn!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:kaaphoorn is erg leuk. Gezellig en in de zomer is het daar echt heerlijk. Wisy alleen niet dat ze daar high tthea haddenZora schreef:Kaap hoorn!
Thanx voor je antwoord !!
Groetjes Mirjam
Mida4you- Ratel
wc-eend schreef:kaaphoorn is erg leuk. Gezellig en in de zomer is het daar echt heerlijk. Wisy alleen niet dat ze daar high tthea haddenZora schreef:Kaap hoorn!
Jep, zeeer Yum Vorige week nog geweest... Hele Hoornse meer was vastgevroren, allemaal mensen schaatsen langs. Echt leuk! (wel even reserveren..)
Zora- Ratel
Zora schreef:wc-eend schreef:kaaphoorn is erg leuk. Gezellig en in de zomer is het daar echt heerlijk. Wisy alleen niet dat ze daar high tthea haddenZora schreef:Kaap hoorn!
Jep, zeeer Yum Vorige week nog geweest... Hele Hoornse meer was vastgevroren, allemaal mensen schaatsen langs. Echt leuk! (wel even reserveren..)
Goh ik hoor inderdaad best wel veel over Kaap Hoorn. Maar heb op hun website gekeken maar ik kan er geen informatie over vinden, of kijk ik er nou zo overheen???
Mida4you- Ratel
Ik heb ook gekeken en kan het ook niet vinden. Wel dit: Link
Maar dat zit in de
OUDE KIJK IN'T
JATSTRAAT 47-51
9712 EC GRONINGEN
Maar dat zit in de
OUDE KIJK IN'T
JATSTRAAT 47-51
9712 EC GRONINGEN
Zwerver- Ratel
Mirjam4you schreef:Zora schreef:wc-eend schreef:kaaphoorn is erg leuk. Gezellig en in de zomer is het daar echt heerlijk. Wisy alleen niet dat ze daar high tthea haddenZora schreef:Kaap hoorn!
Goh ik hoor inderdaad best wel veel over Kaap Hoorn. Maar heb op hun website gekeken maar ik kan er geen informatie over vinden, of kijk ik er nou zo overheen???
Ik zie het toch echt staan: http://www.viaromanica.nl/kaaphoorn/menukaart.php?id=19
Is ook best populair. We hebben daar ook al eens met iedereen van mijn werk ge-high tea'ed
Zora- Ratel
wc-eend schreef:Ik heb ook gekeken en kan het ook niet vinden. Wel dit: Link
Maar dat zit in de
OUDE KIJK IN'T
JATSTRAAT 47-51
9712 EC GRONINGEN
Louis IX is inderdaad van dezelfde eigenaar als o.a. Kaap Hoorn. Heb daar nog nooit een High Tea gedaan, wel eens gedineerd. Ook ontzettend lekker!
Zora- Ratel
Ik zie het nu ook inderdaad!
High Thea Kaap Hoorn [€ 12,5- p.p. - Thee naar keuze, clubsandwich vlees, clubsandwich vis, chocolade muffins, stukje appeltaart, mango cheesecake, kersenmarmelade, scones, chocolade truffeltaart slagroom, clotted cream. Voor minimaal 2 personen]
High Thea Kaap Hoorn [€ 12,5- p.p. - Thee naar keuze, clubsandwich vlees, clubsandwich vis, chocolade muffins, stukje appeltaart, mango cheesecake, kersenmarmelade, scones, chocolade truffeltaart slagroom, clotted cream. Voor minimaal 2 personen]
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Ik zie het nu ook inderdaad!
Dat klinkt allemaal erg lekker! Maar we hebben besloten dat we naar het Feith Huis in Groningen gaan!!!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:wc-eend schreef:Ik zie het nu ook inderdaad!
Dat klinkt allemaal erg lekker! Maar we hebben besloten dat we naar het Feith Huis in Groningen gaan!!!
Ook een goede keus! High tea daar ik ook heeeeeeel lekker!
Zora- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Groningen
» Restauranttips in Groningen?
» Groningen en stappen
» Grieks in Groningen
» Wie is er bekent in Groningen
» Restauranttips in Groningen?
» Groningen en stappen