Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

+24
Floor
bolus26
Suus
Caresses
minoessepoes
smooch
Niekske
Sneeuwvlok
Ella
Blond
Ibbeltje
Marin
Erza Scarlet
Inge
Caramba
Gympie
RYW
Linnie1985
Lejow
Bliss
Pompoen
Poubelle
Rebecca
Lenthe
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:28

Rood schreef:(oké, pay attention Carrie en Urban Naked)

Ik zou willen: een soort psychologische testjesronde met al mijn vriendinnen en dat we dan allemaal heeeeeel hard gaan huilen omdat we eindelijk tot ons ware zelf komen. Daarna wil ik een stripper. En daarna dansen in een countrybar.

Staat genoteerd. Ik wil uit eten, daarna cocktails drinken en daarna stappen. Dresscode SATC. En een stripper. En geen moeder of schoonmoeder want dat is supersuf. Alleen mijn echte vriendinnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:30

Bliss schreef:
Marin schreef:Ja klopt, maar als ik een ideaal vrijgezellenfeest zou hebben, zou dat dus alleen met familie zijn.

Wat ben je ook een gezelligerd hè Wink

Muhahahahaaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 22:32

Carrie schreef:
Bliss schreef:
Marin schreef:Ja klopt, maar als ik een ideaal vrijgezellenfeest zou hebben, zou dat dus alleen met familie zijn.

Wat ben je ook een gezelligerd hè Wink

Muhahahahaaa

Hahahaha nou ja, het topic vraagt toch om hoe je je ideale vrijgezellenfeest zou willen? Dat vind ik zo, dus daar geef ik antwoord op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Blond wo 24 okt 2012 - 22:44

Iets met veel wijn, mijn vriendinnen (en geen zussen en moeders), lekker eten, stappen en eventueel een leuke activiteit als paaldansen/cocktails maken.

Geen suffe activiteiten als mozaïeken, of iets anders creatiefs. Ik ben niet creatief en ik houd niet van creatieve activiteiten. En ik wil niet aangekleed worden. Een sjerp is tot daar aan toe, maar ik ga niet de hele dag als 'sexy zuster' op pad. En ik doe ook geen activiteiten in de kroeg als in: 'vraag aan 5 mannen hun nummer' of iets in die richting.

Ik weet al heel goed welke vriendin van mij het NIET mag organiseren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Ella wo 24 okt 2012 - 23:24

Iets van een workshop en een hapje eten is voor mij genoeg. HEt gaat om de gezelligheid. Stappen en drank hoeft van mij niet zo
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 23:33

Marin schreef:
Carrie schreef:
Bliss schreef:
Marin schreef:Ja klopt, maar als ik een ideaal vrijgezellenfeest zou hebben, zou dat dus alleen met familie zijn.

Wat ben je ook een gezelligerd hè Wink

Muhahahahaaa

Hahahaha nou ja, het topic vraagt toch om hoe je je ideale vrijgezellenfeest zou willen? Dat vind ik zo, dus daar geef ik antwoord op.

Klopt, is ook zo, maar ik moest gewoon een beetje lachen omdat iedereen graag haar vriendinnen erbij wil hebben en de meesten juist geen (schoon)moeder en jij het precies andersom zei.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 5:04

Mijn ideale vrijgezellenfeest is met mijn vriendinnen, (schoon)zussen & (schoon)nichtjes, dat zijn 13 mensen in totaal.

Ik zou graag ergens willen high tea-en, en daarna een workshop doen. Dit kan zijn bonbons maken, iets anders qua bakken of bv. (delfts blauw) servies schilderen. Niet origineel misschien, maar ik heb dat nog nooit gedaan & dat lijkt me echt super leuk om te doen. Ik heb alleen maar losse vriendinnen, dus een activiteit waarbij je echt bezig bent lijkt me erg leuk Yes Waarschijnlijk word ik wel voor lul gezet qua opdrachten oid in de stad, daar zie ik mijn vriendinnen nog wel voor aan, maar dat is niet zo'n ramp, dat hoort er wel een beetje bij! Daarna zou ik ergens lekker willen gaan eten, in combinatie met (heel) veel wijntjes en cocktails! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Sneeuwvlok do 25 okt 2012 - 5:15

Mijn ideale vrijgezellenfeest is met mijn vriendinnen, geen (schoon)moeders, zussen heb ik zelf niet dus hangt van het eventuele schoonzusje af of ze mag komen Wink
Ik wil in ieder geval géén stripper, en wat er overdag gaat gebeuren maakt me vrij weinig uit. Opdrachten doen oid zou ik geen probleem vinden, hoort er een beetje bij. 's Avonds zou ik uit eten gaan en daarna drinken en stappen!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Niekske vr 26 okt 2012 - 3:03

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er (schoon)moeders meegingen... mijn moeder en schoonmoeder zijn schatten hoor, maar die hoef ik niet bij mijn vrijgezellenfeest te hebben Very Happy

Ik wil graag ergens verrast worden, dat ik boodschappen aan het doen ben ofzo en mijn vriendinnen ineens de winkel binnenstormen ofzo smile en dan een leuke middag, iets actiefs en/of iets creatiefs. Daarna lekker uit eten en flink op stap. Ik wil best een maffe outfit aan en rare opdrachten geef ik ook niks om. Mijn vriendinnen weten wel wat ze me wel en niet kunnen laten doen/aantrekken Wink naast mijn vriendinnen (en dat zullen er best een aantal zijn) wil ik ook graag mijn zusje en schoonzusjes mee die dag.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 6:53

.


Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:14

Ik zou het graag simpel willen. Een picknick met vriendinnen, of gewoon uiteten en stappen. Wel uiteraard beide met veel wijn. drunken

Als er genoeg geld is zou ik een weekend weg willen met vriendinnen naar een leuke stad, maar ik wil niet dat mensen veel geld voor mij moeten neerleggen dus dat wordt geen optie.

Ik denk niet dat ik mijn (schoon) moeder erbij zou willen. Ik had laatst een vrijgezellefeest en we gingen erotisch dineren.
Er waren nog meer groepen en bij 1 daarvan waren de moeder en schoonmoeder erbij. Nou is dat sowieso gênant bij het erotisch dineren, maar de bruidjes kregen ook een speech. Werd er over haar verteld dat haar hobby sexen was met dr vriend! Sta je daar met je moeder en schoonmoeder.... :nopompom:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  smooch vr 26 okt 2012 - 7:22

Wat me echt super leuk zou lijken is om met mijn vriendinnen een aantal dagen weg te gaan naar een leuke stad in het buitenland. Maar dat is veelte duur dus wat meer realistischer smile

Een etentje en daarna heel de nacht dansen en heel veel cocktails drinken. Ik wil absoluut geen stripper.
Mijn (schoon)moeder hoeft er niet bij te zijn, alleen vriendinnen en nichten vind ik voldoende.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:29

Ik zou wel een vrijgezellenfeest willen met alle vriendinnen die ik lief zou hebben. Ik kan mij ook niet voorstellen dat die type vrouwen er iets tegen zou hebben om met onbekende op te trekken Wink

En dan het feest zelf.. oooh heerlijk fantaseren haha.

Paar daagjes naar Barcelona zou echt het meest fantastisch zijn en dan met een pool party a la 'sexy bitch' van Akon Laughing .. Daarvoor een dineetje waarbij we allemaal lekker op en top vrouw kunnen zijn haha.. Ik zou op mijn vrijgezellenfeest stiekem wel aandacht willen krijgen van mannen (op een onschuldige flirt manier! niet meer dan dat) en daarom een mooi jurkje met sexy heels haha.

Overdag lekker naar het strand beetje kletsen/zwemmen..

Het liefste dus een dineetje en naar een luxe club gaan in een lekker klimaat Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 7:30

smooch schreef:Wat me echt super leuk zou lijken is om met mijn vriendinnen een aantal dagen weg te gaan naar een leuke stad in het buitenland. Maar dat is veelte duur dus wat meer realistischer smile

Een etentje en daarna heel de nacht dansen en heel veel cocktails drinken. Ik wil absoluut geen stripper.
Mijn (schoon)moeder hoeft er niet bij te zijn, alleen vriendinnen en nichten vind ik voldoende.

haha dat dus Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  minoessepoes za 27 okt 2012 - 19:29

Een zonnige dag in Amsterdam met mijn vriendinnen, schoonzusje, nichtje en gay best friend, in een boot op de grachten met meezing muziek, een hoop rosé prosecco, een picknickmand vol lekkere luxe hapjes, `s avonds pizza van de pizzabakkers op de boot en daarna de kroeg in, ik wil samen best wat karaoke zingen of mee lallen in de bolle jan of zo. Dat lijkt me een top dag!!

Geen zogenaamd leuke workshops, mij stomme opdrachten laten doen, of een hele belachelijke outfit aantrekken.

Gelukkig doen mijn vriendinnen de laatste dingen ook niet en kennen ze me goed genoeg om te weten dat workshops niet aan mij besteed zijn.

Ow ja ook geen stripper, erotisch dineren of andere " ordinaire" dingen!!!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Caresses za 27 okt 2012 - 20:25

Workshops e.d. hoef ik niet.
Wat wel:
Een relaxdagje, spa/massage/beauty behandelingen. Maar dan wel op bikinidag, want normaal ga ik altijd gewoon naar de sauna, maar met een hele groep vind ik het toch wat prettiger (ook voor degenen die meegaan) dat we iets aan hebben.
Wie er meegaan, vriendinnen, zussen en mijn moeder. Dat kan prima bij een activiteit zoals dit. Ik zou de vrouw van mijn broer ook mee willen hebben, maar de zus van mijn vriend dan weer niet. Alleen lijkt zij dan ook weer zo uitgesloten te worden omdat ze dan de enige is die niet meegaat.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Suus za 27 okt 2012 - 21:03

Ik ben blij dat mijn vriendinnen een vrijgezellenfeest voor mij georganiseerd hadden, ik vond het een superleuke dag!

Ik kreeg gelukkig geen hele rare kleren aan, maar het was wel duidelijk dat ik de bruid was, want had een mooie sjerp om en een versierde fiets. We hebben eerst gepicknickt in het park, wie is de mol gespeeld, een boottochtje gemaakt met allemaal hapjes en lekkere drankjes en tussendoor moest ik een paar opdrachtjes doen (hoewel ik daar wel tegenop zag, viel het me reuze mee uiteindelijk, de drankjes hielpen wel Wink). 's Avonds hebben we tapas gegeten, iedereen had wat gemaakt. En daarna nog de hele nacht op stap. Was een geweldige dag en nacht! Ergens tegen de ochtend kwamen we de groep van mijn vriend nog tegen, ook erg gezellig.

Ik heb ook veel losse vriendinnen, maar iedereen mengde goed Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 561177 En van meerdere hoorde ik inderdaad dat ze het zo leuk vonden dat ze al wat meer mensen kenden op de bruiloft Very Happy

Ik wilde ook echt niet mijn moeder een schoonmoeder erbij hoor, het zijn beide schatten, maar bij zo'n dag heb ik ze er liever niet bij Wink Ze hebben overigens wel de foto's gezien achteraf. Mijn zusje en schoonzus waren er wel bij, maar die zijn ook meer als vriendinnen voor mij Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  bolus26 za 27 okt 2012 - 21:33

ik vond mijn vrijgezellenfeest eigenlijk wel heel leuk,had van te voren niet echt een idee.

er waren 7 vriendinnen en mn schoonzusje was mee. We hebben eerst een high tea gedaan en kreeg ik van iedereen een persoonlijk cadeautje/kaartje. daarna gingen we een cd opname doen dus lekker bleeeren in een studio (nummers zijn later als verrassing ook nog p de bruiloft gedraaid) en we zijn uitgebreid uti eten geweest. Stappen stond ook op de planning maar ging door omstandigheden niet meer door,waren ook pas om 12 uur klaaar met eten. een paar vriendinnen hebben bij mij thuis toen nog geborreld!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Floor za 27 okt 2012 - 21:40

Ik vond het mijne perfect geregeld voor mij, niet te lang (geen hele dag) want dat hield ik lichamelijk niet vol. We waren met z'n 6en, alleen vriendinnen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Shisha za 27 okt 2012 - 22:17

Ik vond het vooral belangrijk dat we heel veel lol zouden hebben op mijn vrijgezellenfeest.

We zijn begonnen met een high tea bij mij thuis. Ik kreeg toen een prachtig latex zusterpakje aan en daarbij zo'n speelgoed dokterskoffertje.
Na de high tea zijn we de stad in gegaan. In het koffertje zaten allemaal papiertjes met opdrachten die ik moest doen. Het was lekker weer dus het was keidruk op het terras.
En er zaten echt erge opdrachten bij. Simpele zoals mensen verbinden maar ik moest dus ook opzoek naar een man en hem meenemen naar de cristine le duc om een setje voor de huwelijksnacht uit te zoeken. Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 394967
Daarna hebben we tappas gegeten en hebben we nog gestapt.

Erg gezellig en wat een lol heb ik gehad,
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  mii_joyce ma 29 okt 2012 - 8:21

Ideale vrijgezellenfeest: Geen Laughing
Nichtje en zusje hebben al toegezegd dat ik er niet onderuit komt Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 394967

Maar het liefst zou ik dan met zusje, nichtje, moeder en beste vriendinnetje wat gezelligs doen.. een workshop of high tea ofzo en naar de film en uit eten ofzo smile Gewoon allemaal leuke dingetjes..

Gelukkig is het nog wel een ver van m'n bed show, ben nog jong en net in een relatie.. Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Merai wo 31 okt 2012 - 7:13

Ik kom vooral op de dingen die ik niet wil, zoals een stripper of andere erotisch getinte dingen met mannen (met alleen de dames van het feest kan ik het best waarderen Wink ). Wat me wel leuk lijkt is een mooie zonnige zomerdag en dan lekker met mijn vriendinnen en schoonzusje in het park, beetje kletsen, picknicken en het lijkt me ook wel leuk als ze iets persoonlijke hebben opgeschreven ofzo. Maar verder ben ik vooral heel blij dat ik het voor mezelf niet hoef te verzinnen smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  luisa wo 31 okt 2012 - 7:54

Overdag iets actiefs. Dat wipe-out gebeuren lijkt me wel lachen. En dan lekker ergens eten en vervolgens op stap. Het lijkt me wel iets om naar een stripclub dan te gaan met mannelijke strippers dan. (bestaat dat) In ieder geval een stripper erbij voor de grap.

edit: alleen kijken bij de stippers, geen lapdance ofzo.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ideale vrijgezellenfeest voor jou. - Pagina 2 Empty Re: Ideale vrijgezellenfeest voor jou.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum