Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

+52
Jade
_Cyn_
Reeza
Truttebol
Sterre
Davinia
Marsy28
Rumble
Mizz_S
Sazzle
Minx
Cheesegirl
Jasmine
Caroow
missy.
Shisha
Ooh La La!
LaBird
Linnie1985
piene1983
Queen
M@niek
Muus
Siamsa
Suus
Snoes
*Lookie*
Ibbeltje
Kaboutertje
Summerlovin
Bliss
girli
Muurvlindertje
Lady Starstruck
RYW
Lejow
Roxi3
Rebecca
studiebol
Paper Crown
LDJ
Hoochie
Printje
Gympie
Snack a Jack
Sam
luisa
Didi
mzcharlotte
SoGood
Guus
Aziraphale
56 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Rumble di 30 okt 2012 - 7:44

Eigenlijk nog niks...maar misschien komt dat zodra we oooooit gaan samenwonen. Andersom vind hij mij wel eens te druk, te sociaal en te flirterig.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Marsy28 di 30 okt 2012 - 10:24

Ik prijs me gelukkig als ik jullie frustraties lees haha..

Er is maar 1 ding dat me echt irriteert nu: het tijdsverschil. Daar kan hij natuurlijk niks aan doen maar rekening mee houden doet hij ook niet. Hij stuurt me (leuke en lieve) berichtjes als het HEM uitkomt (dus rustig midden in de nacht hier) maar als ik overdag eens tijd heb (en het is daar 's avonds), dan kan hij rustig gaan douchen op dat moment. Nu hebben we elke dag sowieso wel een uur contact hoor, ik ben dan ook een zeikerd.

En de sokken komen mij ook bekend voor.. Ongelofelijk dat bijna iedereen dit herkent, zou het een foutje in de genen van de man zijn? :P
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Davinia wo 31 okt 2012 - 0:13

Hij verklapt altijd de film als hij hem al gezien heeft! Zo irritant! "Kijk, kijk, met hem gaat ze trouwen aan het eind!" of "Nu moet je opletten, dit word grappig!" of "Hij blijkt aan het einde van de film de slechterik te zijn!" Ben vaak dan geneigd om de film uit te zetten, ik weet immers toch al hoe ie afloopt!

Of als hij 's nachts of 's avonds laat thuis komt en ik slaap al, wilt ie altijd nog gezellig praten! En als ik dan niet enthousiast terug praat, denkt ie dat ik boos ben. Hallo, het is 's nachts 2 uur en ik slaap al paar uurtjes!

En het klinkt heel raar, maar hij is ontzettend netjes! Alles moet compleet opgeruimd zijn en anders gaat ie opruimen. Voordat we naar bed gaan, is hij goed in staat om nog de slaapkamer op te gaan ruimen ofzo. Of als er een glas en een boek op tafel staat, zegt ie 'Wat een rommel is het hier' en gaat ie gelijk opruimen ipv dat ie mij eventjes gedag zet. Ik weet het, sommige zouden willen dat hun vriend opruimt, maar zo'n opruimtic is ook niet alles!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Sterre wo 31 okt 2012 - 0:27

Pritt schreef:Dat hij zijn was een hele week op de stoel in onze slaapkamer gooit en dan op zaterdag alles in een keer in de was gooit.

Dat hij doet alsof hij luistert als ik hem iets vertel en het dan een uur later weer vraagt.

Dat ik altijd op hem moet wachten omdat hij nog even naar de wc moet.

Ik doe dat allemaal ook smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sterre wo 31 okt 2012 - 0:38

Dat hij:

- nooit een keuze kan maken bij het aanschaffen van iets (varrierend van een nieuwe laptop tot een energieleverancier tot stomme dingen als een lichtschakelaar) . Waardoor hij daaaagen op internet surft, bergen informatie verzamelt en dan NOG STEEDS GEEN KEUZE KAN MAKEN. Doodvermoeiend, en niet zo gezellig.

- altijd het aanrecht schoonmaakt met de theedoek, en die vervolgens ook opgefrommeld op het aanrecht laat liggen

- hij maakt stomme geluidjes als hij gel in zijn haar doet, en heeft dat zelf niet door. Hier erger ik me alleen aan als ik zelf chagrijnig ben

Verder valt het best mee. Ik ben degene die het meest chaotisch is Wat vind je heel irritant aan jouw partner? - Pagina 4 2474380249

Edit, ik vergeet helemaal deze; als hij niet kan slapen gaat hij zich demonstratief honderd keer omdraaien en zuchten. Dan kan ik 'm echt wel iets doen! Gelukkig komt het niet heel vaak voor.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Truttebol wo 31 okt 2012 - 3:59

-Kleding OP de wasmand leggen ipv er IN
-Taken uitstellen en dan met name bijv. niks doen als ik aan het werk ben, en dan kom ik thuis en dan begint hij nog eens, waardoor we alsnog geen tijd samen hebben
-ALLES OVERAL laten slingeren
-Klagen over zijn uiterlijk/gewicht en er vervolgens het tegenovergestelde mee doen; ongezond en veel eten.
-Doen alsof hij luistert, maar achteraf dus alsnog vragen.
-'S ochtends soms niet aanspreekbaar zijn, terwijl ik dan al honderduit praat
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 5:01

Dat hij uren en uren en urenlang auto's kan zitten kijken op de laptop en dan geïrriteerd wordt als ik niet alle auto's mooi vind die hij laat zien. (Ja het is niet alleen kijken, hij draait ook 100x de laptop om om alle prachtige auto's ook nog te laten zien nerd ) Tja, als hij alleen BMW/Mercedes/Audi's kijkt, die vind ik nou eenmaal niet allemaal mooi.

En als ik dan zeg dat hij zo vaak op de laptop zit als we samen zijn, wordt die boos, want dat is niet zo. Nee hoor :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Reeza do 1 nov 2012 - 1:10

Dat hij soms denkt dat ik de huishoudster ben ofzo.. Bijna niks doet hij uit zichzelf qua schoonmaken, heel vervelend. Ook zegt hij vaak "ja dit en dat is op".. Wat moet ik daar mee?! Alsof de boodschappen mijn verantwoordelijkheid zijn. Maargoed, dat zeg ik ook altijd, helaas helpt het niet echt laughcry
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  _Cyn_ do 1 nov 2012 - 1:26

Ik vind het irritant dat hij niks doet, maar dan ook echt niks. Hij is 24/7 thuis, want hij werkt niet. Het enige wat hij dan doet is achter de laptop geplakt zitten.

Ik ga naar school, loop stage en heb een bijbaan waar ik 20 uur per week voor werk (of dat is in ieder geval de bedoeling) dus ik ben vaak van huis. Als ik naar school moet, slaap ik vaak in Breda, dus niet bij hem. Hij gaat dan altijd naar zijn moeder eten of oma. Dat is nog een punt van irritatie, hij belt zijn moeder echt werkelijk voor alles. Volgens mij zou hij er het liefst 5 dagen per week zitten. Daar komt bij dat zijn moeder naar mijn idee 'controleert'. Het is een lieve vrouw, maar ik erger me gewoon aan het claimerige en sjagerijnige gedrag vaak, dus ik ben liever niet daar. Ook wil hij vaak naar zijn oma, terwijl ik liever gewoon ff thuis zit als ik 2 weken achter elkaar 7 dagen per week bezig ben, maar dat lijkt hij niet te begrijpen.

Verder zit hij als ik thuis kom van werk, stage of school altijd achter zijn laptop en als mijn laptop nog bij hem stond, dan ook met mijn laptop aan... :nopompom:

En volgens mij kan ik nog wel even door gaan, maar voor nu is het dus zijn moeder en zijn luiheid... Twisted Evil
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Jade do 1 nov 2012 - 1:55

wat een geniaal topic! haha, erg leuk.

toch ben ik bang dat mijn vriend meer reden heeft om zich aan mij te ergeren als ik aan hem. Hij is netjes, ruimt op etc.

toch een paar irritaties:

* Hij maakt 's ochtends het aanrecht niet schoon, dus die zit helemaal onder de kruimels/beleg etc. Als hij dit wel doet veegt hij het in de wasbak, en ligt die dus helemaal vol.

* Hij maakt nooit het putje van de wasbak schoon. Er zit een systeem in dat je eruit kan halen om het vuil weg te gooien. Als hij het toevallig wel een keer leeg maakt, vergeet hij altijd het gedeelte onder dat systeem ook schoon te maken. Op de een of andere manier komt daar altijd veeel rommel in als hij het putje heeft schoongemaakt.

* Ik vertel iets, en een uur later vraagt hij er naar. Bijvoorbeeld: ik: morgen om 10.00 moeten we naar mijn ouders. uur later hij: Hoelaat moeten we morgen eigenlijk naar jouw ouders?

Hij had er bijvoorbeeld een handje van om kleding die hij nog aan wil naast z'n bed te gooien. Overdag draagt hij werkkleding, dus ligt er er soms 3 dagen (als een vot). alleen onze kledingkast kon daardoor niet goed open (pax schuifdeuren) omdat zijn kleding er dan tussen komt. Nu had ik bedacht om onze kleding om te ruilen, mijn kleding aan de buitenkant, zijn kleding aan de binnenkant. Dan moet hij elke ochtend in ieder geval z'n kleding aan de kant leggen als hij ondergoed wil pakken. NU moet ik zijn kleding aan de kant leggen omdat m'n lades anders niet open willen. Nadat ik hem van dit idee op de hoogte heb gesteld is het probleem ineens over.

ach, en vast nog wel meer... maar eigenlijk zijn het nooit echt heel erg terug komende irriaties. Hij probeert er wel op te letten/iets mee te doen.

Sinds ik zwanger ben is het wel beter geworden! Want sinds ik veel overgeef en ziek ben heeft hij door dat als ik niet was, niemand het doet. Dus dingen gaan nu wel keurig in de wasmand etc.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 4:11

Momenteel; dat hij gewoon eigenlijk nooit reageert op een smsje of een mailtje, terwijl hij die echt al wel snel gelezen heeft.
Hoe veel moeite is dat nou... En ik stuur er echt geen tig per dag, soms geen, soms 1 of hoogstens 2.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:14

Reeza schreef:Dat hij soms denkt dat ik de huishoudster ben ofzo.. Bijna niks doet hij uit zichzelf qua schoonmaken, heel vervelend. Ook zegt hij vaak "ja dit en dat is op".. Wat moet ik daar mee?! Alsof de boodschappen mijn verantwoordelijkheid zijn. Maargoed, dat zeg ik ook altijd, helaas helpt het niet echt laughcry

Haha, o dat herken ik ook. Ik ben inderdaad degene die 9 van de 10x de boodschappen doet, maar soms kom ik er ook niet aan toe of heb ik het niet gezien en hebben we inderdaad een dag geen brood of kaas. Tja, kan gebeuren. Maar dan heb IK het gedaan en loopt hij te mopperen. Was lekker zelf brood gaan halen bij de bakker dan Laughing Ja... hij wist niet dat het op was! Nee, ik ook niet, ik lunch op het werk laughcry

Gast
Gast

Bericht  Viva do 1 nov 2012 - 4:15

Jade schreef:
Hij had er bijvoorbeeld een handje van om kleding die hij nog aan wil naast z'n bed te gooien. Overdag draagt hij werkkleding, dus ligt er er soms 3 dagen (als een vot). alleen onze kledingkast kon daardoor niet goed open (pax schuifdeuren) omdat zijn kleding er dan tussen komt. Nu had ik bedacht om onze kleding om te ruilen, mijn kleding aan de buitenkant, zijn kleding aan de binnenkant. Dan moet hij elke ochtend in ieder geval z'n kleding aan de kant leggen als hij ondergoed wil pakken. NU moet ik zijn kleding aan de kant leggen omdat m'n lades anders niet open willen. Nadat ik hem van dit idee op de hoogte heb gesteld is het probleem ineens over.
.

Laughing Laughing dus nu kan hij het ineens wel opruimen!
Ik werd altijd zo chagrijnig van die sokken die binnenstebuiten in de was terecht kwamen.
Hoopte hem te bereiken door ze ook niet goed te doen, en ze dus weer binnenstebuiten terug in zijn kast te leggen.
Helaas heb ik toch echt alleen mezelf ermee dat ik me eraan irriteer, want hij heeft er geen moeite mee.

Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:17

Haha! O, ik was gewoon de sokken zoals ze in de was komen & leg ze op die manier ook in de kast. Alleen mijn eigen sokken die doe ik goed en vouw ik op Yes Die van hem zijn allemaal hetzelfde, daar ga ik geen moeite voor doen!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 1 nov 2012 - 4:25

Wat de boer niet kent eet hij niet. Zeker toen ik hem leerde kennen was het echt een ramp om iets te koken behalve aardappelen, vlees en groente wat meneer lekker vond. En dan als je iets probeert z'n neus ophalen. Gelukkig is hij daarcaardig overheen gegroeid.

Ik kan soms een uur tegen m praten maar als hij tv kijkt of met de iPad speelt luistert ie gewoon echt niet. En het altijd maar op zijn man zijn gooien,vanaf ja die kunnen geen twee dingen tegelijk.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 4:25

Dat de telefoon de hele dag aan zijn oor geplakt zit, en dat hij zijn troep niet opruimt.

Gast
Gast

Bericht  Fearie zo 4 nov 2012 - 3:01

Kleding van zich af gooien zodra hij 's avonds uit zijn werk komt, sokken worden altijd onder de tafel getrapt. En het tikkletje viezen gedrag haha, scheten laten, neus peuteren en in zijn ballen zitten graaien (het lijkt wel een tic/verslaving).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 4:50

Fearie schreef:Kleding van zich af gooien zodra hij 's avonds uit zijn werk komt, sokken worden altijd onder de tafel getrapt. En het tikkletje viezen gedrag haha, scheten laten, neus peuteren en in zijn ballen zitten graaien (het lijkt wel een tic/verslaving).
lol!
Daar kan ik me ook enorm aan ergeren, behalve het neuspeuteren want dat doet hij niet (in mijn bijzijn).

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe zo 4 nov 2012 - 7:53

Dat het een Pietje precies kan zijn, dat hij nogal zwart-wit kan denken en dat hij soms te direct is.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fearie zo 4 nov 2012 - 8:32

Zelda schreef:
Fearie schreef:Kleding van zich af gooien zodra hij 's avonds uit zijn werk komt, sokken worden altijd onder de tafel getrapt. En het tikkletje viezen gedrag haha, scheten laten, neus peuteren en in zijn ballen zitten graaien (het lijkt wel een tic/verslaving).
lol!
Daar kan ik me ook enorm aan ergeren, behalve het neuspeuteren want dat doet hij niet (in mijn bijzijn).

Verschrikkelijk vind ik het, 'sochtends zodra ie wakker is een flinke scheet laten. En 'savonds op de bank liggen en gewoon graaien, graaien, graaien. confused (in vredesnaam waarom haha)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: