Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

+52
Jade
_Cyn_
Reeza
Truttebol
Sterre
Davinia
Marsy28
Rumble
Mizz_S
Sazzle
Minx
Cheesegirl
Jasmine
Caroow
missy.
Shisha
Ooh La La!
LaBird
Linnie1985
piene1983
Queen
M@niek
Muus
Siamsa
Suus
Snoes
*Lookie*
Ibbeltje
Kaboutertje
Summerlovin
Bliss
girli
Muurvlindertje
Lady Starstruck
RYW
Lejow
Roxi3
Rebecca
studiebol
Paper Crown
LDJ
Hoochie
Printje
Gympie
Snack a Jack
Sam
luisa
Didi
mzcharlotte
SoGood
Guus
Aziraphale
56 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:29

Dat hij zijn was een hele week op de stoel in onze slaapkamer gooit en dan op zaterdag alles in een keer in de was gooit.

Dat hij doet alsof hij luistert als ik hem iets vertel en het dan een uur later weer vraagt.

Dat ik altijd op hem moet wachten omdat hij nog even naar de wc moet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je heel irritant aan jouw partner? - Pagina 3 Empty Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?

Bericht  Shisha za 27 okt 2012 - 0:39

- Dat hij wanneer hij thuis komt van zijn werk altijd beneden zijn schoenen en sokken uit doet, deze naast de salontafel neergooit, naar boven loopt voor schone sokken en vervolgens weer zijn schoenen aandoet en dat na een week dus een hele berg aan vuile sokken naast/onder de salontafel ligt. En hem er 100x op aanspreken heeft dus geen nut.

- Hij kan totaal niet plannen en vergeet daardoor allemaal afspraken, wanneer hij moet werken, dat hij ergens heen moet bellen etc. En een agenda heeft ook geen nut want hij vergeet dan om er in te kijken. Ik moet hem er dus altijd aan herrinneren dat hij nog iets moet doen.

- En hij is een ster in het uitstellen van dingen. Het is altijd: "Doe ik morgen wel". En de volgende dag is hij het weer vergeten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:00

Dat hij zijn rommel niet opruimt. Ik kan 100 keer tegen hem zeggen dat hij iets op moet ruimen, maar het helpt niet. En vervolgens ruim ik het op, omdat ik me eraan stoor.

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 27 okt 2012 - 2:05

zijn koppigheid en zijn geduld (NOT). Oja en als hij iets kwijt is dan heb ik het altijd ergens anders gelegd..sure..zoeken doet ie namelijk met zn neus!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Queen ma 29 okt 2012 - 9:46

Ik heb even speciaal ingelogd om hier te reageren, de nood is hoog om het even van me af te zeiken laughcry

Het méést irritante is dit: hij doet iets irritants, ik doe het terug om hem te irriteren en te laten merken hoe irritant het is..... NUL reactie, meneer vindt het NIET irritant. Grom....

Anyway, ik kan wel een waslijst bedenken"

- al het werk half doen: stofzuigen om de hoekjes heen, keuken opruimen en een pan laten staan of het putje vol prut laten zitten, badkamer schoonmaken en de spiegel vol spetters vergeten etc.

- aah oeh kreun als hij ook maar 1% verkouden is

- sokken overal in huis vinden (vooral in de bank)

- geen reactie als ik praat

- een half uur op de wc zitten als we opstaan (en ik ook moet). En het ergste is nog, meneer zit dan gewoon op zn ipad filmpjes te kijken

- alle lekkere dingen in huis opeten en de papiertjes overal laten slingeren. Of: als ik in bed lig alle kasten afstruinen naar lekkere dingen. En dan denk ik: nee! Niet de liga's die ik naar mijn werk mee neem! Met als gevolg dat ik geen tussendoortjes meer heb op zijn werk.

- Hem aanspreken werkt ook heel fijn: maar ik hou al zo ontzettend veel rekening met je!! (ahum)

Ben ooit eens bij een psycholoog geweest en die zei het volgende: mijn vriend is rond, ik ben vierkant. Ik wil alles netjes volgens de regels, mijn vriend maakt het geen bal uit hoe iets gebeurt. Krijg je wel veel inzicht door, om het op die manier te bekijken. Maar goed, dan nog blijft zijn gedrag soms vrij irritant.... :nopompom:
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Queen ma 29 okt 2012 - 9:47

Zo dat lucht op laughcry
Verder valt met bovenstaande allemaal te dealen! En is hij heel lief I love you
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 9:54

Ow ik weet er nog 1!

Vandaag de nieuwe tv binnengekomen, is een smart tv.
Kan je dus bedienen met de tablet en met je mobiel. Zit ik heerlijk tv te kijken, meneer zit boven. Heeft hij dus ook dat programmatje op zijn mobiel gedownload en zit dus lekker te klieren. Tv uit als ik net lekker in het programma zit (tv is aan de stereo aangesloten) tv harder zetten zodat je een echo hebt zucht :nopompom:...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  piene1983 ma 29 okt 2012 - 9:57

Als ik hem vraag om bijvoorbeeld de plakband te pakken is het standaard: "Plakband, euhm plakband waar zou dat liggen?" en dan vragend naar mij kijken... Om uiteindelijk te zeggen "Oh ja, in de la natuurlijk!". Altijd...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 9:57

Haha Queen, ik was laatst op mijn werk en wilde een tussendoortje uit mijn tas pakken. Was die weg! Dus ik mijn vriend later vragen zegt die "Ja, die kwam ik tegen toen ik je sleutels pakte, dus die heb ik maar opgegeten".... Hoe kun je dat nou in mijn tas tegenkomen, die waren voor op het werk :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 10:11

Zucht, die mannen af en toe. We kunnen soms niet met maar vaak ook niet zonder hun Wink.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 23:58

Ohja ik heb nog een!!

Altijd als we op het punt staan om weg te gaan moet hij:

Poepen
óf
de was in de wasmachine doen
óf
de was ophangen
óf
stofzuigen
óf
de was opvouwen
óf
stoffen

Zooooo irritant als je al klaar staat met je jas aan. Hij moet er nu zelf ook wel om lachen.

Gast
Gast

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 0:23

Heerlijk topic dit! En veel mannen blijken maar weer hetzelfde.

De mijne kan nooit iets vinden, zelfs als iets op de vaste plek ligt waar het al jaaaaren ligt (volgens hem ligt het steeds ergens anders)
"Ja doe ik straks" en 2 dagen later doe ik het zelf maar....
Dat hij me meteen een zeur noemt als ik naar iets wat hij dus nog niet heeft gedaan vraag
Lege shampoo/douchegel flessen laten staan en vervolgens de mijne pakken, terwijl er in het kastje altijd nieuwe flessen voor hem staan. Ik moet deze er neer zetten, maar dat gebeurt dus altijd pas als ik merk dat mn shampoo/douchegel wel heel snel leeg gaat
Dat hij in eerste instantie nooit enthousiast reageert als ik iets geregeld heb. Eerst altijd een "ja moet even kijken of ik dan niets heb", terwijl ik weet dat hij die avond/dat weekend niets heeft. Uiteindelijk vindt hij het wel leuk, maar t is alsof hij altijd even tijd nodig heeft om aan het idee te wennen ofzo (haha, zo klinkt het als een halve autist, dat valt ook wel weer mee...)
En ten slotte, de zeef... ik kan hem vertellen dat ik naar de huisarts ga de volgende dag. 's avonds begin ik er zelf maar over. Ik kan vertellen dat we in het weekend een verjaardag hebben, de dag ervoor "is dat echt morgen?!?!" daar word ik serieus helemaal gek van.
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Ooh La La! di 30 okt 2012 - 0:44

Waar ik me vooral aan erger is dat hij nogal een kort lontje heeft in het verkeer.
Als we in de auto zitten dan begint het mopperen op fietsers, andere auto's en eigenlijk iedereen die die ziet al voor we de straat uit zijn. Ik kan daar totaal niet tegen.

Wanneer iets niet gaat zoals hij het wil kan ie ook zo geirriteerd reageren.

Verder vind ik het vooral irritant dat als ie met vrienden afspreekt totaal geen rekening meer met mij houdt.
Zoals vorig weekend; hij gaat lunchen en komt rond half 7 stomdronken binnen zwalken terwijl we om 7 uur uit eten zouden Mad
Nou komt ie niet elke keer dronken bij vrienden vandaan, maar toch.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 0:51

Ooh La La! schreef:Waar ik me vooral aan erger is dat hij nogal een kort lontje heeft in het verkeer.
Als we in de auto zitten dan begint het mopperen op fietsers, andere auto's en eigenlijk iedereen die die ziet al voor we de straat uit zijn. Ik kan daar totaal niet tegen.

Verder vind ik het vooral irritant dat als ie met vrienden afspreekt totaal geen rekening meer met mij houdt.
Zoals vorig weekend; hij gaat lunchen en komt rond half 7 stomdronken binnen zwalken terwijl we om 7 uur uit eten zouden Mad
Nou komt ie niet elke keer dronken bij vrienden vandaan, maar toch
.

Daar krijgt die van mij de kans niet eens voor. Dan ben ik heel snel klaar met 'm Wink

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 30 okt 2012 - 0:57

Fruity schreef:
Ooh La La! schreef:Waar ik me vooral aan erger is dat hij nogal een kort lontje heeft in het verkeer.

.

Daar krijgt die van mij de kans niet eens voor. Dan ben ik heel snel klaar met 'm Wink

Mijn vriend heeft het ook echt niet gezellig gehad de dag er na. Diezelfde avond lag ie om 8 uur in bed en liet mij met een rot humeur achter. Dat heeft ie de volgende dag wel geweten! Evil or Very Mad

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast di 30 okt 2012 - 1:02

Ooh La La! schreef:
Fruity schreef:

.

Mijn vriend heeft het ook echt niet gezellig gehad de dag er na. Diezelfde avond lag ie om 8 uur in bed en liet mij met een rot humeur achter. Dat heeft ie de volgende dag wel geweten! Evil or Very Mad

Haha precies! Zo had ik op een avond afgesproken met mijn vriend. Daarvoor was hij bij de voetbalclub en meestal drinkt hij daar wat biertjes. Geen probleem. Maar nu hoorde ik aan de telefoon al dat hij te veel had gedronken, dus ik benoemde dat. "Nee hoor! Ik heb niet te veel gedronken". Oke prima. Kom ik daar aan, doet hij de deur open en zegt: "Ik voel me niet zo goed..".
Had ie wel te veel gezopen, toen ben ik ook even een heel vervelend vriendinnetje geweest Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! di 30 okt 2012 - 1:08

Fruity schreef:
Ooh La La! schreef:
Fruity schreef:

.

Haha precies! Zo had ik op een avond afgesproken met mijn vriend. Daarvoor was hij bij de voetbalclub en meestal drinkt hij daar wat biertjes. Geen probleem. Maar nu hoorde ik aan de telefoon al dat hij te veel had gedronken, dus ik benoemde dat. "Nee hoor! Ik heb niet te veel gedronken". Oke prima. Kom ik daar aan, doet hij de deur open en zegt: "Ik voel me niet zo goed..".
Had ie wel te veel gezopen, toen ben ik ook even een heel vervelend vriendinnetje geweest Twisted Evil

Hahaha, heel herkenbaar!
Ik heb er ook wel om moeten lachen hoor. Hij kwam thuis en ik zag het al aan z'n ogen en hoe die liep.
Toen ik er wat van zei werd ie boos op mij omdat ik altijd zo loop te zeiken als ie gedronken heeft. Loopt ie naar de keuken en zet ie de wasmachine aan, prima dacht ik, zo dronken is ie dus ook weer niet. Nog geen minuut later komt ie de woonkamer in en zegt ie kwaad; Waarom heb je de f*cking wasmachine aangezet?! Die heb ik vanmorgen al laten draaien!! Pardon?! Die zet je net zelf aan! Echt niet!! laughcry

Heb toen wel even heel hard gelachen, maar daar werd ie nog kwader van hahaha. Toen is ie naar de wc gerend en daarna met een kwade kop in bed gedoken... zo hopeloos soms :p

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Shisha di 30 okt 2012 - 1:45

Whaha wat erg Ooh la la! lol!

Die van mij is trouwens ook al zon mopperkont in het verkeer. Zwaar irritant.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  missy. di 30 okt 2012 - 4:14

Oh ik wil ook even mijn gal spuien.
- Als ik iets laat slingeren en mijn dochter pakt het dan is het mijn schuld want dan had ik het maar op moeten ruimen. Als hij iets laat slingeren en onze dochter pakt het dan is het ook mijn schuld want dan had ik maar beter moeten opletten.
- Hij eet 4 pakken yoghurt in 5 dagen tijd wordt hij chagrijnig dat ik niet genoeg boodschappen heb gedaan.
- Hij heeft vreselijk irritante stopwoordjes. Die hij dan gebruikt in smurfentaal. Op dit moment is het "you wanna gogo?" Incl hoog piepstemmetje.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Caroow di 30 okt 2012 - 4:37

Pippa schreef:Haha Queen, ik was laatst op mijn werk en wilde een tussendoortje uit mijn tas pakken. Was die weg! Dus ik mijn vriend later vragen zegt die "Ja, die kwam ik tegen toen ik je sleutels pakte, dus die heb ik maar opgegeten".... Hoe kun je dat nou in mijn tas tegenkomen, die waren voor op het werk :nopompom:

lol!

Mijn vriend denkt dat ik een vergiet ben.

"Vergeet je niet je band op te pompen? En het is koud he, doe je wel een sjaal om? Bel jij de woningbouw? He trouwens, als je tijd hebt mag je de boekenkast wel schoonmaken.."

Zonder opgepompte band kom ik niet op het werk, ik draag al 2 weken mijn sjaal, de woningbouw is al gebeld en ik heb zeeën van tijd maar echt geen zin om de boekenkast schoon te maken laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine di 30 okt 2012 - 4:49

Hebben jullie even Laughing

- Dat hij niks achter zijn kont opruimt
- Dat hij nooit zijn was in de wasmand gooit
- Dat hij, als hij al wat achter zijn kont opruimt, dit op het aanrecht zet i.p.v. in de vaatwasser of de afvalbak
- Dat hij dus feitelijk nog steeds niks achter zijn kont opruimt.

- Dat hij zich hooguit twee keer per week scheert

- Dat hij mij een treuzelkont noemt, maar zelf geen haar beter is

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Cheesegirl di 30 okt 2012 - 5:40

Jasmine schreef:Hebben jullie even Laughing

- Dat hij niks achter zijn kont opruimt
- Dat hij nooit zijn was in de wasmand gooit
- Dat hij, als hij al wat achter zijn kont opruimt, dit op het aanrecht zet i.p.v. in de vaatwasser of de afvalbak
- Dat hij dus feitelijk nog steeds niks achter zijn kont opruimt.
+1

- Altijd zeggen "ja, ik zal het zo doen". En een week later is er nog niets gebeurd.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 5:47

Dat hij altijd zo verschrikkelijk rationeel is, vertel net een best heftig verhaal (kinderen runnen het hele huishouden) begint hij een heel verhaal over dat in china en japan het een stuk normaler is dat kinderen veel doen enz enz. Dan denk ik houd gewoon je klep dicht en heb iets meer inlevingsvermogen. Kan dan ook echt kwaad worden.

Hij loopt nu hard maar vond het niet nodig om lampjes op te doen, want hij is geen kermisattractie en loopt toch op het fietspad....

En inderdaad de: en wat heb je vandaag gedaan. Het huis is een stuk netter nu dan toen hij werkloos thuis zat. Maar die vergelijking mag ik niet maken :P maar dat doe ik lekker toch.

En als hij zijn dag niet heeft heb ik ook alles gedaan. Gister had hij zo'n dag en besloot dat hij niet ging spinnen. Dus heb even heel hard met een van zijn beste vrienden en zijn broer om hem gelachen die mij volkomen gelijk gaven. :cheering:

maar verder is ie wel heel lief hoor :P

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Sazzle di 30 okt 2012 - 6:17

Sogood schreef:Als ik het eten op tafel heb moet ie PERSE eerst nog plassen, zelfs als hij 5 minuten eerder al is geweest. Zo'n aansteller!

Verder is zijn ochtendvrolijkheid ook heel vervelend, dat zingt en fluit maar op de vroege ochtend.

Hij warmt met soep de hele pan op, ik een schaaltje in de magnetron.. Eeuwig discussiepunt.

Heel herkenbaar. En dan ook nog zeggen: 'Begin jij maar alvast hoor schat' Rolling Eyes
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mizz_S di 30 okt 2012 - 7:20

Vooral dat hij, als ik iets vertel, me vaak niet goed hoort. Daar kan hij eigenlijk niets aan doen, want hij heeft nou eenmaal een heel slecht gehoor, maar tis wel irritant als ik alles steeds moet herhalen. Vaak geeft ie namelijk in eerste instantie wel antwoord, waardoor ik denk dat ie t wel gehoord heeft, maar als het gesprek verder gaat blijkt dat ie me toch niet gehoord heeft. Zeg dat dan meteen denk ik dan, grr.

En dat hij altijd bijna meteen in slaap valt als we naar bed gaan. Dan gaan we bijvoorbeeld nog even tv kijken. Ik zeg dan altijd, zullen we beneden kijken anders val je in slaap, nee hoor kan prima boven is niet zo enz, en dan gaan we kijken en ja hoor, na 10 minuten kijk ik opzij, ligt ie toch weer te slapen. Of als ik nog wat met m moet afspreken zeur ik net zo lang door tot hij dat beneden al heeft gedaan, anders komt het er toch niet meer van.

Maar verder is hij gelukkig heel lief!!! I love you
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: