Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
+52
Jade
_Cyn_
Reeza
Truttebol
Sterre
Davinia
Marsy28
Rumble
Mizz_S
Sazzle
Minx
Cheesegirl
Jasmine
Caroow
missy.
Shisha
Ooh La La!
LaBird
Linnie1985
piene1983
Queen
M@niek
Muus
Siamsa
Suus
Snoes
*Lookie*
Ibbeltje
Kaboutertje
Summerlovin
Bliss
girli
Muurvlindertje
Lady Starstruck
RYW
Lejow
Roxi3
Rebecca
studiebol
Paper Crown
LDJ
Hoochie
Printje
Gympie
Snack a Jack
Sam
luisa
Didi
mzcharlotte
SoGood
Guus
Aziraphale
56 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat vind je heel irritant aan jouw partner?
Die binnenstebuitensokken die laat ik lekker binnenstebuiten, ik heb geen zin om in het vuil van mijn vriend's sokken te wroeten, omdat hij te lui is om ze goed te doen. Heeeel irritant vind ik de bolletjes sok, ik vind het zo'n gedoe om al die sokken goed te trekken.
Verdere puntjes van irritatie: zijn slordigheid, alles laat hij slingeren! Ook hier iemand die met zijn neus kijkt en als het kwijt is is het steevast mijn schuld. Het ja zeggen en niks doen, en als ik er dan weer over begin ben ik een zeur en de meest recente, de deur van de hal openlaten staan als hij naar de wc gaat, tochtig!
Maar...ik vind 'm ook wel heel erg lief hoor!
Verdere puntjes van irritatie: zijn slordigheid, alles laat hij slingeren! Ook hier iemand die met zijn neus kijkt en als het kwijt is is het steevast mijn schuld. Het ja zeggen en niks doen, en als ik er dan weer over begin ben ik een zeur en de meest recente, de deur van de hal openlaten staan als hij naar de wc gaat, tochtig!
Maar...ik vind 'm ook wel heel erg lief hoor!
Goochempie schreef:Ohw en dat hij perse moet opruimen terwijl het helemaal niet zo'n rotzooi is, hij kan nooit eens gewoon lekker chillen... Ik wordt er zo onrustig van, dat gedreutel door het huis
Ik denk dat mijn man dit over mij zou zeggen!
Ik vind het heel vervelend dat mijn man altijd alles "later" wil doen. Als ik hem iets vraag dan heeft hij altijd een dom smoesje of een reden om het niet te doen en het uit te stellen terwijl ik liever alles gelijk doe dan ben ik er vanaf.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Dat hij, als er iets lekkers in huis is, er moeilijk af kan blijven. Regelmatig heb ik op mijn werk al trek in iets wat we in huis hebben, kom ik thuis... Op...
Dat hij, voordat hij zijn ochtend sigaret gehad heeft vaak niet te genieten is (helaas)
Dat hij lege gelpotten verzamelt in het badkamerkastje, en die niet gewoon weggooit
Dat hij schoonmaakt met de franse slag, overal omheen stofzuigen. Keuken schoonmaken maar spoelbak en kraan vergeten enz...
Dat hij, voordat hij zijn ochtend sigaret gehad heeft vaak niet te genieten is (helaas)
Dat hij lege gelpotten verzamelt in het badkamerkastje, en die niet gewoon weggooit
Dat hij schoonmaakt met de franse slag, overal omheen stofzuigen. Keuken schoonmaken maar spoelbak en kraan vergeten enz...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown schreef:
Dat hij nooit stil kan doen als ik een dag vrij ben, eerst snoozed hij 30x en vervolgens met veel lawaai zich klaarmaken, zelfde met naar bed gaan als ik er al in lig, dan trekt hij zijn spijkerbroek uit en hoor je knal op de grond met zijn riem.
JA!!! Dat!!!
Lejow, jij zou mij vreselijk vinden, want al die dingen die jij opnoemt doe ik ook alleen dan shampooflessen in plaats van gelpotten
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat hij zo weinig lust. Heb ik een nieuw recept uitgeprobeerd eet hij 1 klein hapje en dan schuift hij het bord weg. Hij vist ook alles eruit
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dat hij nog dingen binnensmonds mompelt, nadat hij een kort antwoord heeft gegeven op een vraag van mij bijvoorbeeld. Ik versta hem dan niet en vraag wat ie zei. Als het de tweede keer dat weer zo binnensmonds is, dan irriteer ik me echt gruwelijk.
En ik kan echt niet tegelijk met hem mijn tanden poetsen. En eigenlijk kan ik zelfs niet in de badkamer zijn als hij daarmee bezig is. Ik weet niet, vind het zo'n naar geluid hoe hard hij met die borstel over z'n tanden gaat.
En ik kan echt niet tegelijk met hem mijn tanden poetsen. En eigenlijk kan ik zelfs niet in de badkamer zijn als hij daarmee bezig is. Ik weet niet, vind het zo'n naar geluid hoe hard hij met die borstel over z'n tanden gaat.
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Dat hij zo weinig lust. Heb ik een nieuw recept uitgeprobeerd eet hij 1 klein hapje en dan schuift hij het bord weg. Hij vist ook alles eruit
Ik had pas geleden salade gemaakt, komkommer erbij die hij niet moet, en natuurlijk begintie erover te klagen, ik zei dan vis je ze er toch uit? En ik vind het wel lekker .
Ow ja als ik een dag vrij heb, dan doe ik lekker schoonmaken (ik werk +/- 3 dagen in de week en dan verwacht hij het van me, hij werkt er 5). Komt hij thuis: "en wat heb je gedaan vandaag?"....
En hij hoort alles. Zelfs als er beneden wat op de grond valt en hij boven zit met koptelefoon op aan het gamen is... En als ik hem roep, hoort hij mij niet .
Laatst aangepast door Linnie1985 op wo 24 okt 2012 - 10:18; in totaal 2 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
- hij kan dingen niet vinden
- hij zet alles in de gootsteen, zet de kraan erop. Ik kan daar niet tegen, hij moet het in de vaatwasser zetten
- hij snurkt, zweet, blaast en plet me in bed (nieuw bed kopen dus)
- ben de helft vergeten geloof ik
- hij zet alles in de gootsteen, zet de kraan erop. Ik kan daar niet tegen, hij moet het in de vaatwasser zetten
- hij snurkt, zweet, blaast en plet me in bed (nieuw bed kopen dus)
- ben de helft vergeten geloof ik
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Dat als hij chagrijnig is, altijd alles mijn schuld is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Muurvlindertje, vond je één ticker niet genoeg?
Gast- Gast
Hahaha dit blijven toch hilarische topics! Sommige dingen zie ik ook echt meteen voor me.
Mijn vriend heeft ook irritante trekjes:
- hij snurkt, waardoor ik altijd zwaar kut slaap (ok dit is een serieus probleem), hoewel het al wel ietsje beter gaat
- hij kan niet lekker een poos met mij in bed/op de bank blijven liggen, dan wordt ie onrustig en wil hij wat doen (terwijl ik dit echt prima vol kan houden)
- hij zit vaak aan z'n neus te friemelen
- zijn Nederlands is verre van perfect (gevoelig punt voor mij als taalfanaat)
- hij komt meteen met praktische oplossingen als er iets is, terwijl ik dan t liefst gewoon ff een knuffel wil ofzo
- hij snurkt, waardoor ik altijd zwaar kut slaap (ok dit is een serieus probleem), hoewel het al wel ietsje beter gaat
- hij kan niet lekker een poos met mij in bed/op de bank blijven liggen, dan wordt ie onrustig en wil hij wat doen (terwijl ik dit echt prima vol kan houden)
- hij komt meteen met praktische oplossingen als er iets is, terwijl ik dan t liefst gewoon ff een knuffel wil ofzo
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Hahaha dit blijven toch hilarische topics! Sommige dingen zie ik ook echt meteen voor me.
Dit had ik kunnen zeggen...
Hij zegt altijd meer als mij, groter als mij etc.. En het gaat er bij hem niet in dat het dan ik moet zijn. Volgens mij kent hij het woord dan niet eens . En pas nu heb ik door hoe vaak je zo'n soort zin eigenlijk zegt op een dag.
Ook het snurken vind ik irritant, maar goed daar kan hij niets aan doen :p .
Laatst aangepast door Summerlovin op wo 24 okt 2012 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Dat hij als hij een mooie auto ziet mij onderbreekt en dan iets zegt in de trant van : "kijk, dat is nog eens een apparaat" om vervolgens 3 x een klik-geluid te maken Mannen en auto's...
Nog even een edit : zijn spelling...!! Te erg soms. Het is een combinatie van luiheid (whatsapp) maar ik heb 'm pas geleerd dat het misschien is en niet meschien pfff Maar verder hou ik van hem hoor
Nog even een edit : zijn spelling...!! Te erg soms. Het is een combinatie van luiheid (whatsapp) maar ik heb 'm pas geleerd dat het misschien is en niet meschien pfff Maar verder hou ik van hem hoor
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
- snurken
- lege verpakkingen laten liggen/staan en niet gewoon even in de prullenbak doen
- vaatwasser niet meteen uitruimen als hij klaar is zodat de vieze vaat er weer meteen in kan
- een spelletje spelen op de pc waar hij telkens op de muis klikt, zo'n irritant geluid. En sowieso als ie op de pc bezig is kan ik niet altijd ets zeggen of vragen want dan is ie afgeleid en gaat het spel niet goed.
- lege verpakkingen laten liggen/staan en niet gewoon even in de prullenbak doen
- vaatwasser niet meteen uitruimen als hij klaar is zodat de vieze vaat er weer meteen in kan
- een spelletje spelen op de pc waar hij telkens op de muis klikt, zo'n irritant geluid. En sowieso als ie op de pc bezig is kan ik niet altijd ets zeggen of vragen want dan is ie afgeleid en gaat het spel niet goed.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
dat hij de hele badkamer inclusief de vloer natmaakt als hij zich 's ochtends wast en zijn tanden poetst. En dan heb ik het nog niet eens over scheren, want dan ligt de hele wasbak ook nog vol met zwarte stoppels
Gast- Gast
Hij rookt veel te veel (naar mijn mening). En dat vind ik irritant omdat hij dan dus ook een soort van 'afwezig' is (want hij rookt niet bij ons binnen). Enkele keren per dag/avond vind ik dat geen probleem maar hij kan er soms wel een uur blijven zitten en dat vind ik zo ongezellig (en bovendien is hij er dan dus ook niet om met onze zoon te spelen etc).
Hij is soms zo gemakkelijk. Laat klusjes gerust tijden liggen (terwijl ik dan al heel vaak gevraagd heb of hij dat even wil doen), blijft 's weekends gewoon in bed liggen als ik hem niet roep (wederom: zoontje is er ook)..
Hij is veel te vaak weg naar mijn mening.
En dan nog een stuk of wat kleinere ergernissen maar dit zijn toch wel de grote op dit moment.
Ik denk trouwens dat de verdere situatie ook uitmaakt. Hij was al zo voor we onze zoon hadden maar toen stoorde het mij niet. Nu wel, ik vind dat hij er wel wat meer voor ons mag zijn, hij vindt dat ik daarover zeur.
Hij is soms zo gemakkelijk. Laat klusjes gerust tijden liggen (terwijl ik dan al heel vaak gevraagd heb of hij dat even wil doen), blijft 's weekends gewoon in bed liggen als ik hem niet roep (wederom: zoontje is er ook)..
Hij is veel te vaak weg naar mijn mening.
En dan nog een stuk of wat kleinere ergernissen maar dit zijn toch wel de grote op dit moment.
Ik denk trouwens dat de verdere situatie ook uitmaakt. Hij was al zo voor we onze zoon hadden maar toen stoorde het mij niet. Nu wel, ik vind dat hij er wel wat meer voor ons mag zijn, hij vindt dat ik daarover zeur.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dat zijn geheugen soms echt een zeef is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend heeft altijd een mega ochtendhumeur. Ik mag niks tegen hem zeggen of aan hem vragen, moet hem gewoon met rust laten. Ik stap 's ochtends mijn bed uit, ben klaarwakker en wil gelijk weer gezellig kletsen. Gaat wel eens mis dus .
Hij vergeet ook altijd alles wat ik aan hem gevraagd heb. Wil je de container aan straat zetten? Ja, zal ik doen. Vervolgens is het niet gebeurd. And so on..
Het liefst is hij thuis en gaan we op de bank liggen om een filmpje te kijken. Vind ik af en toe wel leuk, maar mis het wel dat hij niet zo vaak iets buiten het huis wilt doen. Zoals stappen, naar de bossen, op visite etc.
Hij vergeet ook altijd alles wat ik aan hem gevraagd heb. Wil je de container aan straat zetten? Ja, zal ik doen. Vervolgens is het niet gebeurd. And so on..
Het liefst is hij thuis en gaan we op de bank liggen om een filmpje te kijken. Vind ik af en toe wel leuk, maar mis het wel dat hij niet zo vaak iets buiten het huis wilt doen. Zoals stappen, naar de bossen, op visite etc.
Gast- Gast
Hij is net zo'n rommelkont als ik (helaas...) en hij heeft een heel ander ritme dan ik.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
-
Laatst aangepast door Siamsa op vr 26 okt 2012 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Paper Crown schreef:Dat hij nooit eens gezellig kan tafelen. Alles gaat zonder adem te halen naar binnen
Ja en als hij klaar is zegt hij: Gewonnen!!
En inderdaad nooit iets kunnen vinden, al zeg ik het stap voor stap waar het ligt.
Of als ik zeg laat dat, of niet doen dan doet hij het nog 3x. (Echt net een klein kind hoor)
Maar geen mobiele telefoon willen, want dat was vreuger ook niet..
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
En hij wil altijd net iets later weg dan het allerlaatste moment en komt dus vaak te laat...Suus schreef:Hij is net zo'n rommelkont als ik (helaas...) en hij heeft een heel ander ritme dan ik.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
girli schreef:Dat als hij chagrijnig is, altijd alles mijn schuld is.
Ja dat is hier ook zo!!! 'Want ik moet het toch op iemand afreageren'.
Eigenlijk moet ik m gewoon laten lullen als hij weer zo'n bui heeft (vooral dus voor die ochtendsigaret haha), maar meestal ga ik er op in omdat ik er ook chagrijnig van wordt, waardoor hij nóg geïrriteerder raakt... Enz enz...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zeggen dat hij iets doet en dan vervolgens vergeten of niet doen. En als ik de volgende keer dus zeg ' doe je het nu wel echt?' reageert hij geïrriteerd. Of zeggen dat hij bereikbaar is op zijn werk omdat onze jongste dan iets heeft waardoor hij misschien na gekeken moet worden in het ziekenhuis en dan zijn telefoon op zijn bureau laten liggen waardoor ik het hoofdgebouw moet bellen en dan via via via via hem een keertje te pakken krijg. En dan ik dan keer op keer uitleg dat het belangrijk is dat hij bereikbaar is, maar dat het de volgende keer gewoon weer gebeurt onder het mom 'ja, ik vergeet 'm dan gewoon in mijn broekzak te stoppen'. Tja. Leg dat je jongste maar uit.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Is je man/vriend jouw partner voor heel je leven?
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Is jouw partner jouw type?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» Wat vind je heel erg mooi
» N.a.v. Wat vind je het allerleukst aan jouw partner?
» Is jouw partner jouw type?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» Wat vind je heel erg mooi
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: