Mijn irritatie van de dag
+19
Blond
Summerlovin
SoGood
Ibbeltje
Paper Crown
VeryCherry
Jade
Rush
Caroow
Sam
Bimbam
Alex
Thunder
Arwyn
Minx
Linnie1985
Lejow
Highway
Elliot
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Mijn irritatie van de dag
Rush schreef:Dat is toch wel algemeen bekend lijkt me?Jade schreef:Maura schreef:Paper Crown schreef:Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?
Dat wat ik moest betalen heb ik betaald. Heb alleen een bedrag teruggeboekt, omdat ik het niet eens was met de afschrijving. Want ze hoorden niets meer af te schrijven. Het abonnement was immers opgezegd. Maar volgens hen is dat niet het geval.
Dat heb ik ook gehad bij vodafone! En wat blijkt, ze factureren het standaard bedrag van die maand, dus bijvoorbeeld 25 euro abbo kosten voor de maand juni en dan de kosten die je over je bundel bent gegaan van de maand mei. Je loopt dus als het ware altijd 1 maand achter met betalen.
HAHAHAHA JADE. Wel een beetje bijblijven he? Ze kunnen je toch niet elke maand voor die maand factureren? Ze weten toch niet hoeveel je gaat bellen in de komende maand? Tuurlijk is dat altijd achteraf.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Caroow schreef:Stomme KPN! Het opnemen pakket staat nog uit, Spotify code hebben we niet gekregen en de huistelefoon doet nog steeds niks.
Ik ga mijn vriend laten bellen en als compesatie HBO on demand laten eissen voor Februari en Maart (want dan heb ik verlof )
KPN praat miij er niet over Gelukkig werkt nu alles wel goed hahah maar voor het zo ver was...
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik weet niet wat er mis is met mij maar mijn grootste irritatie ben ikzelf.
Ik erger me namelijk kapot aan bepaalde mensen en ik kan er niets aan veranderen. Er zijn een paar mensen in mijn leven die ik al enkele weken ontloop waanvan eentje het absoluut heeft verdiend en die kan me wat. Maar die andere heeft dit alles behalve verdiend, die heeft het beste met me voor enzo.. Alleen kost die me zoveel energie de laatste tijd. En dat vind ik zo lomp van mezelf!
Mijn algehele gemoedstoestand is op dit moment niet te best, terwijl je zou verwachten, gezien alle externe factoren die op dit moment spelen ik dolblij zou moeten zijn.
Boehoe. Dramaaaaqueen.
Ik erger me namelijk kapot aan bepaalde mensen en ik kan er niets aan veranderen. Er zijn een paar mensen in mijn leven die ik al enkele weken ontloop waanvan eentje het absoluut heeft verdiend en die kan me wat. Maar die andere heeft dit alles behalve verdiend, die heeft het beste met me voor enzo.. Alleen kost die me zoveel energie de laatste tijd. En dat vind ik zo lomp van mezelf!
Mijn algehele gemoedstoestand is op dit moment niet te best, terwijl je zou verwachten, gezien alle externe factoren die op dit moment spelen ik dolblij zou moeten zijn.
Boehoe. Dramaaaaqueen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn probleem is inmiddels opgelost Ik heb wéér een mail gestuurd naar alle 24 cursisten en kreeg toen ineens van twee mensen reactie én het document dat ik nodig had!
Gast- Gast
Ik heb een nieuwe irritatie. Mijn avatar werkt niet meer.
SoGood- Ratel
Mijn irritatie is dat ik geen nieuwe avatar kan plaatsen! Heb wel één, maar wil eigenlijk een andere.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Mijn irritatie is dat ik geen nieuwe avatar kan plaatsen! Heb wel één, maar wil eigenlijk een andere.
Me tooo!
SoGood- Ratel
Eerst de oude verwijderen. Vervolgens een nieuwe kiezen en die plaatsen.
Ik wil ook een nieuwe. Ben steeds aan het uitproberen, maar het is het steeds nét niet. Irritant!
Ik wil ook een nieuwe. Ben steeds aan het uitproberen, maar het is het steeds nét niet. Irritant!
Gast- Gast
Youandi schreef:Eerst de oude verwijderen. Vervolgens een nieuwe kiezen en die plaatsen.
Doetienie!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Youandi schreef:Eerst de oude verwijderen. Vervolgens een nieuwe kiezen en die plaatsen.
Doetienie!
Nohhhh!! Het kreng! Bitch-slap 'em!
Gast- Gast
Nou inderdaad! Uit het raam die bitch!
SoGood- Ratel
Youandi schreef:Sogood schreef:Youandi schreef:Eerst de oude verwijderen. Vervolgens een nieuwe kiezen en die plaatsen.
Doetienie!
Nohhhh!! Het kreng! Bitch-slap 'em!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:Liefst bovenop iemand die je niet aardig vindt! BAM!
Ik geloof dat ik de ideale kandidaat al heb gevonden!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Youandi schreef:Liefst bovenop iemand die je niet aardig vindt! BAM!
Ik geloof dat ik de ideale kandidaat al heb gevonden!
Daarom
Ik zeg: ga op de uitkijk staan en wacht tot zij/hij/het langskomt.
Gast- Gast
Oké, er alleen aan denken mag ook. Want anders ben ik straks medeplichtig
Gast- Gast
Rush schreef:Dat is toch wel algemeen bekend lijkt me?Jade schreef:Maura schreef:Paper Crown schreef:Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?
Dat wat ik moest betalen heb ik betaald. Heb alleen een bedrag teruggeboekt, omdat ik het niet eens was met de afschrijving. Want ze hoorden niets meer af te schrijven. Het abonnement was immers opgezegd. Maar volgens hen is dat niet het geval.
Dat heb ik ook gehad bij vodafone! En wat blijkt, ze factureren het standaard bedrag van die maand, dus bijvoorbeeld 25 euro abbo kosten voor de maand juni en dan de kosten die je over je bundel bent gegaan van de maand mei. Je loopt dus als het ware altijd 1 maand achter met betalen.
Ik had daar nooit overnagedacht. Ik dacht dat de rekening van mei, begin juni werd geincasseerd en niet begin juli. Het boeide me eerlijk gezegd niet zoveel, ik betaal gewoon mn rekening en klaar. Ik heb nu ook al 1,5 jaar t-mobile trouwens.
Maar ik kan me voorstellen dat er meer mensen niet overnadeken. Misschien dom, maar ach.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Paper Crown schreef:Rush schreef:Jade schreef:Maura schreef:Paper Crown schreef:Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?
Dat is toch wel algemeen bekend lijkt me?
HAHAHAHA JADE. Wel een beetje bijblijven he? Ze kunnen je toch niet elke maand voor die maand factureren? Ze weten toch niet hoeveel je gaat bellen in de komende maand? Tuurlijk is dat altijd achteraf.
Dat snap ik ook nog.. haha. Maar als ik begin mei, het factuur van april krijg, denk ik (nouja ,dacht dus) dat dan alle kosten van april erin staan. Maar dat zijn dan dus de vaste kosten van april en de variabelen van maart.
Maarja ,inmiddels begrijp ik dat dat allemaal te snel gaat voor zo'n bedrijf.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
De verjaardagskaart van Donald Duck. Ik dacht: wat een vrolijke gezellige envelop! Open ik hem, zit dat hele ding vol met confetti. De stofzuiger was weer blij..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb afgelopen 15 oktober de rekening gekregen met de vaste kosten van oktober en de variabelen van 2 september tot 2 oktober (de periode van m`n bundel).Jade schreef:
Dat snap ik ook nog.. haha. Maar als ik begin mei, het factuur van april krijg, denk ik (nouja ,dacht dus) dat dan alle kosten van april erin staan. Maar dat zijn dan dus de vaste kosten van april en de variabelen van maart.
Maarja ,inmiddels begrijp ik dat dat allemaal te snel gaat voor zo'n bedrijf.
Ligt er denk ik maar net aan op welke datum je bundel in gaat
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Summerlovin schreef:De verjaardagskaart van Donald Duck. Ik dacht: wat een vrolijke gezellige envelop! Open ik hem, zit dat hele ding vol met confetti. De stofzuiger was weer blij..
Gast- Gast
Mijn irritatie blijven die nerds boven me. Die denken volgens mij echt dat afwas vanzelf de vaatwasser in loopt, en vanzelf weer in het keukenkastje komt te staan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zelf mijn irritatie.. ik zou/wou van alles vandaag maar er komt niks uit mijn handen
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Mijn irritatie van vandaag is dat ik met griep op bed lig, terwijl ik vanavond een leuke en belangrijke afspraak had staan die nu dus niet door kan gaan
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Chance schreef:Mijn irritatie blijven die nerds boven me. Die denken volgens mij echt dat afwas vanzelf de vaatwasser in loopt, en vanzelf weer in het keukenkastje komt te staan.
Dan zijn het niet echt slimme nerds .
Het zou overigens wel echt fijn zijn als het wel zo was .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Marktplaats irritatie
» Collega irritatie
» Irritatie stemgeluid
» schoonmoeder irritatie
» Meisjesharen irritatie
» Collega irritatie