Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn irritatie van de dag

+19
Blond
Summerlovin
SoGood
Ibbeltje
Paper Crown
VeryCherry
Jade
Rush
Caroow
Sam
Bimbam
Alex
Thunder
Arwyn
Minx
Linnie1985
Lejow
Highway
Elliot
23 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 Empty Re: Mijn irritatie van de dag

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:20

Wat een ongelooflijke K.U.T. zeg, Maura. Ik kan me voorstellen dat je dan evil wordt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:23

Ik stond ook echt met mijn oren te klapperen. Maar had geen zin om haar gedrag te kopieren, dus ben heel vriendelijk gebleven. Heb haar op het eind nog een fijne dag gewenst. Want dat had ze wel nodig, denk ik. Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 24 okt 2012 - 23:25

Collega's die geen drol uitvoeren waardoor een ander alles kan afwerken.
En een collega die met een collega uit andere groep in t openbaar ruzie ging maken en mij erbij riep om haar te versterken, wat ik niet deed maar wel haar probleem op kon lossen...
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 23:26

Heeft Vodafone tegenwoordig een evil baas waar niemand meer z'n best voor wil doen of zo?
Zit al jaren bij Vodafone, maar nooit zoveel klachten over gehoord als de afgelopen maand..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow wo 24 okt 2012 - 23:27

Heel herkenbaar Alex, als je het zelf uitlegd worden ze kwaad maar als de manager het verteld snappen ze het opeens wel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:29

Geen idee, Arwyn. Maar hoor tegenwoordig ook alleen maar slechte verhalen over Vodafone.

Hi is trouwens heel erg vriendelijk. Een paar maanden geleden moest ik ze bellen voor mijn vader. Hij kreeg Wifi niet aan op zijn telefoon. Dus ik belde met Hi, Hi gaf alleen aan dat ik met KPN moest bellen. Dus ik dacht nog, daar gaan we weer van het kastje naar de muur. Maar nee, bij KPN werd gelijk duidelijk dat mijn stiefmoeder één letter van het sleutelwoord was vergeten op te schrijven. Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 23:32

Haha, handig!

Vind het echt jammer dat Hi en KPN tegenwoordig toestellease hebben, anders was ik allang overgestapt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 23:34

Arwyn schreef:Haha, handig!

Vind het echt jammer dat Hi en KPN tegenwoordig toestellease hebben, anders was ik allang overgestapt.
Daarom heb ik SimOnly bij Hi en koop ik gewoon een los toestel.

Ben altijd tevreden met Hi geweest.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade wo 24 okt 2012 - 23:35

Ik had ook heeeel veeel problemen met vodafone! Nu heb ik t-mobile, en heb geen enkele klacht! Wat super zeg!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 23:37

Ik heb al 9 jaar vodafone en ik ben niet 1x onbeschoft behandeld. Ik heb ze juist altijd bereid gevonden om me te helpen. Ik heb zelfs gebeld dat ik mijn abonnement wilde verlegen met IPhone 5 maar geen €200.- bij ging betalen en zelfs daar gingen ze even naar kijken.

Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 23:38

Rush schreef:

Ik zat ook al te kijken naar Sim Only bij Hi, maar ze hebben zo weinig data in de goedkopere abonnementen..
Ik wil minimaal 500MB, maar dan zit ik dus al op een abonnement van 35,- terwijl ik de belminuten niet gebruik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 23:44

Arwyn schreef:
Rush schreef:

Ik zat ook al te kijken naar Sim Only bij Hi, maar ze hebben zo weinig data in de goedkopere abonnementen..
Ik wil minimaal 500MB, maar dan zit ik dus al op een abonnement van 35,- terwijl ik de belminuten niet gebruik.
Ik heb de op een na goedkoopste qua minuten en data. Ik gebruik vrijwel altijd Wi-Fi, vandaar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry wo 24 okt 2012 - 23:44

Bah, ik zou vandaag met mijn paps naar de stad, gister afgesproken en hij heeft nog steeds niet gebeld en hij neemt zijn telefoon niet op. Volgens mij weet hij de weg naar mijn huis niet meer te vinden, want hij is hier al in geen maanden geweest...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:45

Paper Crown schreef:Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?

Dat wat ik moest betalen heb ik betaald. Heb alleen een bedrag teruggeboekt, omdat ik het niet eens was met de afschrijving. Want ze hoorden niets meer af te schrijven. Het abonnement was immers opgezegd. Maar volgens hen is dat niet het geval.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 23:48

Rush schreef:
Arwyn schreef:
Rush schreef:

Ik heb de op een na goedkoopste qua minuten en data. Ik gebruik vrijwel altijd Wi-Fi, vandaar.

Ik zit thuis ook altijd op Wifi, maar op m'n werk hebben ze dat niet en daar wil ik ook nog wel eens mail checken of forummen oid. Zijn genoeg maanden dat ik zo 400MB verbruik, dus die 500MB heb ik wel nodig.

Laatst aangepast door Arwyn op wo 24 okt 2012 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 23:49

ah, ik snap het. Maar waar is het dan precies misgegaan? Hoe heb je opgezegd?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 23:50

Arwyn schreef:

Ik zit thuis ook altijd op Wifi, maar op m'n werk hebben ze dat niet en daar wil ik ook nog wel eens mail checken of forummen oid. Zijn genoeg maanden dat ik zo 400MB verbruik.
Jaa, ik gebruik nooit meer dan 100MB. Toen ik nog nooit op WiFi zat, had ik soms bijna 1GB data verbruikt. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade wo 24 okt 2012 - 23:51

Maura schreef:
Paper Crown schreef:Waarom moet je betalen Maura? Staat er nog wat open? Als er wat open staat kunnen ze toch je contract niet beeindigen?

Dat wat ik moest betalen heb ik betaald. Heb alleen een bedrag teruggeboekt, omdat ik het niet eens was met de afschrijving. Want ze hoorden niets meer af te schrijven. Het abonnement was immers opgezegd. Maar volgens hen is dat niet het geval.

Dat heb ik ook gehad bij vodafone! En wat blijkt, ze factureren het standaard bedrag van die maand, dus bijvoorbeeld 25 euro abbo kosten voor de maand juni en dan de kosten die je over je bundel bent gegaan van de maand mei. Je loopt dus als het ware altijd 1 maand achter met betalen.

Ik kreeg toen dus een rekening van de halve maand juni en wat ik over de bundel was gegaan van de gehele maand mei.

Ik heb daar toen ook achteraan gebeld, maar ik ben bang dat je geen gelijk krijgt!

Ze doen dit apart omdat ze anders niet rond ingang nieuwe bundel een rekening kunnen sturen. Dan geldt je oude bundel bv nog en heb je al een rekening.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:54

Paper Crown schreef:ah, ik snap het. Maar waar is het dan precies misgegaan? Hoe heb je opgezegd?

Telefonisch. Heb gevraagd om een bevestigingsbrief en deze zou mij toegezonden worden. Een week later schrik ik midden in de nacht wakker en besef me opeens dat ik nog geen brief heb gehad. Toen ben ik naar My Vodafone gegaan en ja hoor. Abonnement nog gewoon actief. En toen was het dus weer tijd voor actie.

En dat ik dat had bekeken, midden in de nacht, was voor de medewerker reden genoeg om me zo af te blaffen. Want ik had My Vodafone bekeken. Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 878948377

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 24 okt 2012 - 23:57

Jade schreef:
Maura schreef:

Dat heb ik ook gehad bij vodafone! En wat blijkt, ze factureren het standaard bedrag van die maand, dus bijvoorbeeld 25 euro abbo kosten voor de maand juni en dan de kosten die je over je bundel bent gegaan van de maand mei. Je loopt dus als het ware altijd 1 maand achter met betalen.
Dat is toch wel algemeen bekend lijkt me? Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:59

Dat was mij inderdaad bekend.

Als er een creditering volgt, dan altijd een factuur later. En ik heb dan ook mijn laatste bedrag gewoon laten afschrijven, want de creditering zou dan de maand later volgen. Maar dat bleef uit. Ze incasseerden gewoon opnieuw. En dat heb ik teruggeboekt.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 25 okt 2012 - 0:01

Rush schreef:
Arwyn schreef:

Ik zit thuis ook altijd op Wifi, maar op m'n werk hebben ze dat niet en daar wil ik ook nog wel eens mail checken of forummen oid. Zijn genoeg maanden dat ik zo 400MB verbruik.
Jaa, ik gebruik nooit meer dan 100MB. Toen ik nog nooit op WiFi zat, had ik soms bijna 1GB data verbruikt. :O
Haha, dat heb ik ook weleens gedaan ja! Gelukkig heb ik een bundel van een gig nu.
Zie dat ze bij Hi nu wel een aanbieding hebben met 6maand Spotify + 500MB gratis, daarna 10,-. Dat is misschien ook wel een idee..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow do 25 okt 2012 - 0:03

Stomme KPN! Het opnemen pakket staat nog uit, Spotify code hebben we niet gekregen en de huistelefoon doet nog steeds niks.

Ik ga mijn vriend laten bellen en als compesatie HBO on demand laten eissen voor Februari en Maart (want dan heb ik verlof Laughing )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 0:08

Maura schreef:
Paper Crown schreef:ah, ik snap het. Maar waar is het dan precies misgegaan? Hoe heb je opgezegd?

Telefonisch. Heb gevraagd om een bevestigingsbrief en deze zou mij toegezonden worden. Een week later schrik ik midden in de nacht wakker en besef me opeens dat ik nog geen brief heb gehad. Toen ben ik naar My Vodafone gegaan en ja hoor. Abonnement nog gewoon actief. En toen was het dus weer tijd voor actie.

En dat ik dat had bekeken, midden in de nacht, was voor de medewerker reden genoeg om me zo af te blaffen. Want ik had My Vodafone bekeken. Mijn irritatie van de dag - Pagina 2 878948377
Oke, dus kort gezegd heb je telefonisch je abonnement opgezegd, geen bevestigingsbrief gekregen en toen een klachtenbrief geschreven. Daarover werd je gebeld en je werd afgeblaft en nu is het tijd voor rechtsbijstand? Is dat niet wat drastisch? ik zou gewoon nog een keer zelf bellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 0:11

It's me schreef:
Maura schreef:

Oke, dus kort gezegd heb je telefonisch je abonnement opgezegd, geen bevestigingsbrief gekregen en toen een klachtenbrief geschreven. Daarover werd je gebeld en je werd afgeblaft en nu is het tijd voor rechtsbijstand? Is dat niet wat drastisch? ik zou gewoon nog een keer zelf bellen.

Nee, ik vind dat niet drastisch. Want als ik nu bel, zal ik het antwoord krijgen dat ik een brief moet schrijven. En dan schrijf ik de brief (of nee, dan stuur ik dezelfde brief weer op) en dan zal ik waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijgen. En daarnaast zijn ze telefonisch niet echt goed te bereiken voor klanten die niet kunnen bellen met een abonnement van Vodafone.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: