Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn irritatie van de dag

+19
Blond
Summerlovin
SoGood
Ibbeltje
Paper Crown
VeryCherry
Jade
Rush
Caroow
Sam
Bimbam
Alex
Thunder
Arwyn
Minx
Linnie1985
Lejow
Highway
Elliot
23 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Mijn irritatie van de dag Empty Mijn irritatie van de dag

Bericht  Elliot wo 24 okt 2012 - 6:55

Ik zat net in de bus en achter mij zat een moeder met haar dochter. Dochter had een ballon waar ze mee speelde en die kwam op een gegeven moment tegen mijn hoofd aan. Moeder zei toen: pas op anders wordt die mevrouw heel erg boos en dan prikt ze je ballon lek!

Alsof ik een of andere heks ben die het leuk vind on ballonnen af te pakken en lek te prikken? Ik vind dat altijd zo irritant, merk wel vaker dat moeders zeggen: niet doen anders wordt die mevrouw boos. Eehm, ik word niet boos hoor, misschien kun je er beter zelf iets van zeggen, vanuit jezelf. Waarom moet ik de boeman zijn?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn irritatie van de dag Empty Re: Mijn irritatie van de dag

Bericht  Highway wo 24 okt 2012 - 6:57

omdraaien en zeggen ' nee hoor, speel maar lekker door met je ballon, ik hou van ballonnen' en dan heel charmant glimlachen naar de moeder Yes
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Elliot wo 24 okt 2012 - 6:58

Haha dat heb ik ook gedaan! Laughing
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 7:00

Misschien een slechte ervaring gehad met iemand die wél boos is geworden om zoiets. Ik heb het ook wel eens gezien hoor, dat een kindje per ongeluk tegen iemand aan stoot en een hele tirade krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 7:04

Prima dat je aan je kindje uitlegt dat het niet fijn is voor de mensen om haar heen en waarom, maar om ze nou bang te maken en voor de ander te gaan bepalen of deze boos gaat worden of niet :O

Kind heeft er veel meer aan dat ze er om denkt omdat ze weet dat het voor anderen niet prettig is dan dat ze het niet meer doet uit angst en denkt dat de hele wereld zomaar heel erg boos kan worden.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 7:08

Ik was vandeweek in Blijdorp en toen liep een kindje een beetje door het restaurant heen daar, en kwam de moeder er achter aan en die zei:
'Je moet niet zomaar weglopen hoor, want dan ben je kwijt en heb je straks geen mama weer'.
Vond dit nou ook niet echt de meest tactische opmerking.

Maar inderdaad 'niet doen hoor, anders wordt die mevrouw heel boos' vind ik zo stom. Alsof je wordt neergezet als een of andere heks ofzo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 wo 24 okt 2012 - 9:53

Dan denk je yes geen inventarisatie! Gaan ze die dag een training geven :nopompom:... Ben je dus alsnog laat thuis die dag...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Minx wo 24 okt 2012 - 10:05

Mijn irritatie van vandaag was dat de familie van een bewoner over mij geklaagd had bij een collega en het verhaal compleet verdraaid had. Gelukkig kwam mijn collega het nog even bij mij checken en vond die mijn verhaal een stuk logischer klinken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 22:18

Mijn irritatie van de hele maand is Vodafone Evil or Very Mad
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:19

Nou dat is toevallig, de mijne ook, Arwyn. Mijn irritatie van de dag 394967

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 22:22

Ik word er he-le-maal gestoord van.
In september m'n nieuwe abo afgesloten met nieuw toestel. Abonnement is natuurlijk gelijk die avond ingegaan, maar het toestel met een levertijd van 1 dag heb ik nu, na 4 weken, nog steeds niet.
Heb net een uur aan de lijn gehangen met verschillende afdelingen, allemaal verwijzen ze naar elkaar en niemand wil/kan iets doen. Echt.. Evil or Very Mad
Ik word niet snel boos om dit soort dingen, maar aangezien ik gewoon belangrijke telefoontjes heb gemist door een vastlopende telefoon ben ik nu echt pissed!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:22

Mijn irritatie is dat medecursisten al twee weken lang niet reageren op de mail, waardoor ik bepaalde stukken mis, zodat ik niet verder kan met m'n eerste inleveropdracht Mad Moet ik nu nóg een keer gaan vragen? Dat wordt dan dan 4e keer.

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 24 okt 2012 - 22:22

De mijne is toch wel dat ik net de boodschappen aan het uitladen ben en dat de bodem van het krat eruit dondert. Al mijn boodschappen over straat en alles, maar dan ook echt álles onder de tomatensaus.... Dat was even kut zeg!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:23

Rataplan schreef:De mijne is toch wel dat ik net de boodschappen aan het uitladen ben en dat de bodem van het krat eruit dondert. Al mijn boodschappen over straat en alles, maar dan ook echt álles onder de tomatensaus.... Dat was even kut zeg!

Werd je wel geholpen door mensen?

Ik had het een tijd geleden midden op straat én laatst middenin een winkel. Beide keren liepen de mensen langs me heen. Wel kijken, niets doen :O

Gast
Gast

Bericht  Thunder wo 24 okt 2012 - 22:25

Youandi schreef:
Rataplan schreef:De mijne is toch wel dat ik net de boodschappen aan het uitladen ben en dat de bodem van het krat eruit dondert. Al mijn boodschappen over straat en alles, maar dan ook echt álles onder de tomatensaus.... Dat was even kut zeg!

Werd je wel geholpen door mensen?

Ik had het een tijd geleden midden op straat én laatst middenin een winkel. Beide keren liepen de mensen langs me heen. Wel kijken, niets doen :O

Ehm nee, ik was net thuis en ik woon nou eenmaal in een erg rustige straat waar de meeste mensen gewoon niet thuis zijn overdag. laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 22:26

Youandi: Dat is ook lullig zeg.
Ik zou nog een laatste keer mailen en ook contact opnemen met degen bij wie je het in moet leveren zodat die op de hoogte is. En als je dan dingen echt niet krijgt of kan doen, dat ook opnemen in het verslag oid.

(ik ben in een evil bui dankzij Vodafone)
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:28

Arwyn schreef:Youandi: Dat is ook lullig zeg.
Ik zou nog een laatste keer mailen en ook contact opnemen met degen bij wie je het in moet leveren zodat die op de hoogte is. En als je dan dingen echt niet krijgt of kan doen, dat ook opnemen in het verslag oid.

(ik ben in een evil bui dankzij Vodafone)

Ik ben geneigd dat te doen ja Twisted Evil Bedankt voor je meedenken Mijn irritatie van de dag 561177

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 24 okt 2012 - 22:29

Mijn irritatie van gisteren wil ik nog even delen. Een vrouw bestelde twee menu's bij mij en ik vergat bij één menu drinken aan te slaan. Ze had al afgerekend dus ik excuseerde me en vroeg of ze alsnog het drinken wilde betalen. Daarop vroeg ze waarom ze dat dan nog erbij moest betalen, ze had toch de menu's al betaald. Ik legde uit dat ze de menu's minus 1 drankje had afgerekend en dat ze daarom dus nog dat ene drankje diende te betalen. Wilde ze de bon zien en de manager spreken, alsof ik stond te liegen en haar voor € 1,20 probeerde op te lichten ofzo (zo voelde het in ieder geval). Bah. De manager vertelde overigens precies hetzelfde verhaal als ik en toen was het ineens wel goed. Rolling Eyes
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:40

Arwyn, dat is me een partijtje irritant.

Dit is het zoveelste akkefietje met Vodafone. Het abonnement is voor mij beeindigd, maar voor hen niet. Heb een klachtenbrief geschreven met aardig wat woorden. Hierover werd ik gebeld door een niet aardige mevrouw. Die mij vertelde dat ik onlangs nog op mijn Vodafone had gekeken en dat ik daardoor wel wist wat me te doen stond. Ik vond het zo'n kolder en toen ik zei dat er wel meer mensen kijken op hun account en daarna met de klantenservice bellen, om te weten te komen waarom het zo staat op hun account, werd ze alleen maar onaardiger. Eind van het verhaal; Ze heeft voor me uitgespeld wat ik moest doen. Letterlijk. Ze kan me de kont kussen. Het is nu zaak voor rechtsbijstand.

Nooit meer Vodafone voor mij. 3 maal is scheepsrecht en ik ben het zat. Nog nooit zo onvriendelijk en van het kastje naar de muur gestuurd bedrijf meegemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Bimbam wo 24 okt 2012 - 22:49

Lekker dan Maura, zo'n onvriendelijke muts op de klantenservice. Dan wil je ook echt je klanten wel behouden... Mijn irritatie van de dag 878948377
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:49

Maura schreef:Arwyn, dat is me een partijtje irritant.

Dit is het zoveelste akkefietje met Vodafone. Het abonnement is voor mij beeindigd, maar voor hen niet. Heb een klachtenbrief geschreven met aardig wat woorden. Hierover werd ik gebeld door een niet aardige mevrouw. Die mij vertelde dat ik onlangs nog op mijn Vodafone had gekeken en dat ik daardoor wel wist wat me te doen stond. Ik vond het zo'n kolder en toen ik zei dat er wel meer mensen kijken op hun account en daarna met de klantenservice bellen, om te weten te komen waarom het zo staat op hun account, werd ze alleen maar onaardiger. Eind van het verhaal; Ze heeft voor me uitgespeld wat ik moest doen. Letterlijk. Ze kan me de kont kussen. Het is nu zaak voor rechtsbijstand.

Nooit meer Vodafone voor mij. 3 maal is scheepsrecht en ik ben het zat. Nog nooit zo onvriendelijk en van het kastje naar de muur gestuurd bedrijf meegemaakt.
Mijn irritatie van de dag 878948377 Ik snap er weinig van...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 22:52

Wat snap je er niet aan, It's me?

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 22:58

Ik heb ook heel erg de neiging om te gaan bellen en m'n abonnement helemaal op te zeggen.
Enige punt is, dat Vodafone hier gewoon het beste bereik heeft.. Hi en KPN zijn ook goed, maar daar zit je weer met toestellease en volgens mij ook niet echt fijne sim only contracten..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:11

Maura schreef:Arwyn, dat is me een partijtje irritant.

Wat ik er niet aan snap? Waarom belt iemand als reactie op een klachtenbrief op om te zeggen dat je nog op mijn Vodafone hebt gekeken? Hoezo wist je wat je te doen stond? Wat stond je te doen dan? En waarom is dat kolder? Enne... Waarom 'het' zo staat op hun account. Waarom wat zo staat op hun account? En waarom ineens zaak voor rechtsbijstand?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 23:17

It's me schreef: Wat ik er niet aan snap? Waarom belt iemand als reactie op een klachtenbrief op om te zeggen dat je nog op mijn Vodafone hebt gekeken? Hoezo wist je wat je te doen stond? Wat stond je te doen dan? En waarom is dat kolder? Enne... Waarom 'het' zo staat op hun account. Waarom wat zo staat op hun account? En waarom ineens zaak voor rechtsbijstand?

Wat ik niet snap, is waarom je mijn lap tekst twee keer quote. Wink

Op My Vodafone staat het contract. Wat dat te doen had met mijn klachtenbrief, is mij ook nog onduidelijk. Ook is mij onduidelijk waarom ze het aanhaalde. En ze spelde dat ik moest B-E-T-A-L-E-N en dat, dat mij ook duidelijk moest zijn. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk te woord gestaan en heb even getwijfeld of ik wederom een klacht in wilde dienen voor het gedrag van de medewerker.

En Vodafone heeft een probleem met het nakomen van gemaakte afspraken. En rechtsbijstand is dan nog de enige weg die ik kan bewandelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: