Zaanse mayo is het lekkerst
+41
Mees
Twellie
Urban Naked
Océane
Blond
Tania
Puggle
Kowalski
Rush
Zenna
Elliot
Burgemeester Nicky
Zora
Caribbeanlover
Summerlovin
Minx
Caroow
Suus
Vogeltje
Marin
Inge
SarahKey
Toet
LaBird
TukTuk
Mida4you
Kreeftje
Phileine
Lady Starstruck
Viva
Atelier Madame
Plien84
Guus
Bisq
Paper Crown
Antibes
Pompoen
Bazinga
Aziraphale
Susan
Bimbam
45 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Zaanse mayo is het lekkerst
Dat dus.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Hahaha gekkerd! Ik denk niet dat dat zo snel zou gebeuren.
Idd, plus dat er op dat moment ook lucht bij komt en het product dus ook eerder (kan) bederven, omdat het in de winkel niet koel bewaard wordt.
Ow, of producten die in de supermarkt in een ander schap wordt gegooid/achtergelaten. Vooral dat wat gekoeld bewaard moet worden. Leggen ze dat aan het eind van de dag weer terug op zijn plek of wordt dat weggegooid? De rookworst die hier tussen de twixen lag, lag en gewoon vijf dagen!!!
Gast- Gast
Ligt jouw rookworst gekoeld ja? Bij ons niet, tenminste die Unox worsten en borrelworstjes niet.Smikkell schreef:Dat dus.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Idd, plus dat er op dat moment ook lucht bij komt en het product dus ook eerder (kan) bederven, omdat het in de winkel niet koel bewaard wordt.
Ow, of producten die in de supermarkt in een ander schap wordt gegooid/achtergelaten. Vooral dat wat gekoeld bewaard moet worden. Leggen ze dat aan het eind van de dag weer terug op zijn plek of wordt dat weggegooid? De rookworst die hier tussen de twixen lag, lag en gewoon vijf dagen!!!Okee, dat is een heel ander punt
Gast- Gast
Nee, alleen de verse rookworst tussen het vleeswaren. Maar het idee dat niemand van het personeel dat die vijf dagen dus ziet of er iets aan doet, dat vind ik gek. Als dat ook zo gaat met producten die wél kunnen bederven.Carrie schreef:Ligt jouw rookworst gekoeld ja? Bij ons niet, tenminste die Unox worsten en borrelworstjes niet.Smikkell schreef:Dat dus.AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Ow, of producten die in de supermarkt in een ander schap wordt gegooid/achtergelaten. Vooral dat wat gekoeld bewaard moet worden. Leggen ze dat aan het eind van de dag weer terug op zijn plek of wordt dat weggegooid? De rookworst die hier tussen de twixen lag, lag en gewoon vijf dagen!!!Okee, dat is een heel ander punt
Gast- Gast
Ieuw ik vind Zaanse mayo vies! Doe mij maar Oliehoorn of de yoghurt mayo van de Aldi.
Ohja en heartbreakers zijn de aaaaaaaaaallerlekkerste chips! Maar die verdienen een eigen topic
Ohja en heartbreakers zijn de aaaaaaaaaallerlekkerste chips! Maar die verdienen een eigen topic
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Welke is dat dan? Ben nieuwsgierigLady Starstruck schreef:Ja Labird die wierook is inderdaad lekker, maar ik zweer bij die van De Tuinen.
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
LaBird schreef:Welke is dat dan? Ben nieuwsgierigLady Starstruck schreef:Ja Labird die wierook is inderdaad lekker, maar ik zweer bij die van De Tuinen.
deze
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Zaanse mayo is idd lekker. Al gebruiken wij deze alleen voor bij de toastjes met ei.
Kroketten halen we bij de hanos. Daar heb je 25% vleeskroketten dat vind je niet in de supermarkt. Die zijn zo lekker!
Fricandellen van mora. En de lekkerste bitterballen zijn de AH bitterbillen.
Kroketten halen we bij de hanos. Daar heb je 25% vleeskroketten dat vind je niet in de supermarkt. Die zijn zo lekker!
Susan schreef:Conimex heeft de lekkerste pindasaus.
Nee, die van Wijko is de lekkerste :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wijko!!Inge schreef:Susan schreef:Conimex heeft de lekkerste pindasaus.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Inge schreef:Susan schreef:Conimex heeft de lekkerste pindasaus.
Ja Wijko vind ik ook inderdaad.
Calve is de lekkerste pin dakaas
Heinz de lekkerste ketchup en knoflooksaus
De burritosaus van Knorr wereldgerechten is de allerlekkerste!
Gast- Gast
Rood, die Yildriz sausjes zijn inderdaad erg lekker ja!
En Smikkell is stom want ze heeft het over de chili cheese nuggets. Echt, al jaren mijn grootste verslaving. En toevallig die van m'n vriend ook. We willen ze zoooo graag maar mag niet omdat we af willen vallen. Laatst gingen we naar de Gamma om een nieuwe wc bril te kopen, en dan kom je langs de Burger King, dus op de heenweg begon m'n vriend al te zeuren: "Chili cheese nuggets, chili cheese nuggets", dus ik streng zeggen "Nee dat mag niet, dat is verboden want we willen afvallen." Op de terugweg van de Gamma, wéér "Chili cheese nuggets, chili cheese nuggets." En ik consequent zijn he, super goed van me, met zo'n zeur naast me. Komen we thuis, wc bril niet de goede kleur. Dus mogen we wéér naar de Gamma, wéér langs de Burger King, heen en weer. Nou, ik mag mezelf trots prijzen dat ik zo consequent en streng ben!
Nu mogen we als we allebei flink zijn afgevallen wél chili cheese nuggets gaan halen.
En tot slot mijn tip:
Deze gezonde zoutjes die een prijs hebben gewonnen zijn VIES. Niet eten! Zijn gemaakt van mais en erwten meel en smaken heel poederig.
Daarentegen:
Erg lekker!
En Smikkell is stom want ze heeft het over de chili cheese nuggets. Echt, al jaren mijn grootste verslaving. En toevallig die van m'n vriend ook. We willen ze zoooo graag maar mag niet omdat we af willen vallen. Laatst gingen we naar de Gamma om een nieuwe wc bril te kopen, en dan kom je langs de Burger King, dus op de heenweg begon m'n vriend al te zeuren: "Chili cheese nuggets, chili cheese nuggets", dus ik streng zeggen "Nee dat mag niet, dat is verboden want we willen afvallen." Op de terugweg van de Gamma, wéér "Chili cheese nuggets, chili cheese nuggets." En ik consequent zijn he, super goed van me, met zo'n zeur naast me. Komen we thuis, wc bril niet de goede kleur. Dus mogen we wéér naar de Gamma, wéér langs de Burger King, heen en weer. Nou, ik mag mezelf trots prijzen dat ik zo consequent en streng ben!
En tot slot mijn tip:
Deze gezonde zoutjes die een prijs hebben gewonnen zijn VIES. Niet eten! Zijn gemaakt van mais en erwten meel en smaken heel poederig.
Daarentegen:
Erg lekker!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil ook Chili Cheese Nuggets proberen nu ik ze gegoogled heb! Zit geen vlees in, toch?
Qua mosterd is mosterd honing dille saus het lekkerst, Jumbo heeft die van eigen merk.
Qua mosterd is mosterd honing dille saus het lekkerst, Jumbo heeft die van eigen merk.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Puggle schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
En waarom zou je het dopje eraf draaien in de winkel, gaan praten en dan weer terug erop draaien en de tube terug leggen?
Ik draaide het van die dop af omdat ik wilde zien of die gesealed was, wat niet zo is. Er kunnen altijd mensen zijn die dat ook doen en dan op die manier praten he.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
AngelNyn schreef:Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Producten zoals deze tube horen eigenlijk wel gekoeld in de supermarkt.
Caribbeanlover- Ratel
Carrie schreef:Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Dát ben ik wel met jou en CBL eens. Denk alleen niet dat iemand de dop eraf gaat halen in de AH en er dan tegen gaat praten
Nou als Rutger en/of Lars van de bachelor naast je zou staan en gaat praten dan wel denk ik hwhahaah
Caribbeanlover- Ratel
Inge schreef:Susan schreef:Conimex heeft de lekkerste pindasaus.
Wijcko for life, rules! Geen andere komt hier in huis!
Caribbeanlover- Ratel
Poison schreef:Inge schreef:Susan schreef:Conimex heeft de lekkerste pindasaus.
Ja Wijko vind ik ook inderdaad.
Calve is de lekkerste pin dakaas
Heinz de lekkerste ketchup en knoflooksaus
De burritosaus van Knorr wereldgerechten is de allerlekkerste!
Knoflooksaus moet wel vers zijn. De kant en klare zijn te zoet, het hoort niet zoet te zijn. De lekkerste is van de Plus, er zijn 2 soorten. Die bij het vleesschap moet je niet willen, maar ze liggen bij de tapas/verse olijven, vlees - en kaaswaren. Die is zooooooooooo lekker.
Caribbeanlover- Ratel
SarahKey schreef:Zaanse mayo is idd lekker. Al gebruiken wij deze alleen voor bij de toastjes met ei.
Nee hoor die van de Hanos, met allerlei aparte vullingen zoals curry, erwten/mint. Zal eens kijken hoe het heet aangezien je er ook wel eens komt, dan kan je eens kijken hoe het eruit ziet. Ze zijn wel erg duur btw.
Caribbeanlover- Ratel
Hmmmmmmm lekker met een rooksmaak.
Caribbeanlover- Ratel
Die ken ik nog niet, CBL! Maar onze kastjes staan wel voor met spullen/sausjes/kruidenmixen met rooksmaak. Ben er echt gek op!
Marin- Lady Post-a-lot
Wat dat ken jij niet, uit Amerika is het.
Wij kopen die bij de Makro, maar daar kan niet iedereen heen ivm een pas.
Wij kopen die bij de Makro, maar daar kan niet iedereen heen ivm een pas.
Caribbeanlover- Ratel
Door het nuggets verhaal, kom ik op iets dat ik gisteren heb gekocht. Mocht een keertje van mezelf.
En die zijn heerlijk met...
En doet me dan gelijk denken aan;
En die zijn heerlijk met...
En doet me dan gelijk denken aan;
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Wat dat ken jij niet, uit Amerika is het.
Ik ken toch niet élk product uit Amerika gekkie. Ik ken het soort saus wel, maar dan niet van dat merk.
Marin- Lady Post-a-lot
Maura, die Calve lijkt erg op die van Kraft. Het idee was ook om een saus te zoeken die net zoals de bbc saus smaakt van de Mac en deze 2 komen er erg dicht bij.
Marin, geintje meid.
Marin, geintje meid.
Caribbeanlover- Ratel
http://folders.hanos.nl/Hanos/cou_08_2012/magazine.php?spread=42#
Sarahkey, hier zie je oa de coco thai, maar ik zoek nog ff verder en laat het je dan weten oke.
Sarahkey, hier zie je oa de coco thai, maar ik zoek nog ff verder en laat het je dan weten oke.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Welke sap vind je het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: