Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst? Empty Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:38

Ik ben benieuwd want ik wil ze ook aanschaffen maar niet van die vieze goedkope die 'meestal' stinken.
Zijn deze toevallig wat?

Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst? 14658-groot

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst? Empty Re: Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?

Bericht  dr_oupy zo 15 jan 2012 - 1:02

Ik heb toevallig gister bij de intratuin, vanilla gekocht, ruikt erg lekker en is niet te overheersend in mijn kamer.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst? Empty Re: Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?

Bericht  Minx zo 15 jan 2012 - 1:25

Ja die zijn heel erg lekker, bij ons in huis hebben we de hamam staan, under a fig tree en de sweet sunrise Very Happy allemaal van rituals. De under a fig tree staat geloof ik in de wc, de sweet sunrise in de badkamer en de hamam in de woonkamer. Het is niet zo'n chemische geur waar je misselijk van word. Toen ik de titel zag was mijn eerste reactie een van deze dus zeker een aanrader Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 2:12

Geen enkele, ik heb zoooooooo'n hekel aan werkelijk AL die neppe, rare geurdingen, blegh!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 2:14

Aimy, serieus, ik heb zojuist een ingang gevonden naar een innige vriendschap tussen ons. Rituals geurstokjes, en dan vooral die jij plaatst, zijn mijn grote liefde I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 2:18

Ik koop altijd de geurtje van Goa, hier te krijgen bij het tuincentrum.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:06

Ja, die zijn lekker! Wij hebben die ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:33

Smikkell schreef:Aimy, serieus, ik heb zojuist een ingang gevonden naar een innige vriendschap tussen ons. Rituals geurstokjes, en dan vooral die jij plaatst, zijn mijn grote liefde I love you

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: