Zaanse mayo is het lekkerst
+41
Mees
Twellie
Urban Naked
Océane
Blond
Tania
Puggle
Kowalski
Rush
Zenna
Elliot
Burgemeester Nicky
Zora
Caribbeanlover
Summerlovin
Minx
Caroow
Suus
Vogeltje
Marin
Inge
SarahKey
Toet
LaBird
TukTuk
Mida4you
Kreeftje
Phileine
Lady Starstruck
Viva
Atelier Madame
Plien84
Guus
Bisq
Paper Crown
Antibes
Pompoen
Bazinga
Aziraphale
Susan
Bimbam
45 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Zaanse mayo is het lekkerst
Mijn schoonzus gaf mij die tip, en heb hem gister gekocht en dacht die moet ik delen .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Precies! Stelletje dumb asses.Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Gast- Gast
Zora schreef:
Ok! Dude, die moet ik even inslaan. M'n zusje zei dat ze ze al een half jaar hebben maar straks hebben ze 'm niet meer en hij is zo yummie! Ruikt net alsof je die lekkere geurstokjes van ze all over mag smeren
De geurstokjes van under a fig tree?! Als dat zo is dan ren ik stante pede naar de bijenkorf.
Gast- Gast
Harrison schreef:Zora schreef:
Ok! Dude, die moet ik even inslaan. M'n zusje zei dat ze ze al een half jaar hebben maar straks hebben ze 'm niet meer en hij is zo yummie! Ruikt net alsof je die lekkere geurstokjes van ze all over mag smeren
De geurstokjes van under a fig tree?! Als dat zo is dan ren ik stante pede naar de bijenkorf.
jaaaaaa die ja! Go go go!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Harrison schreef:Zora schreef:
maar wat maken jullie daarmee dan? ik ken ze namelijk alleen zo in de kamer, maar koken jullie ze of in de oven?? Tell me!!
Minx- Lady Post-a-lot
Pardon? Ik heb hem zelf niet verplaatst, maar had het voor hetzelfde geldt wel gedaan kunnen hebben. Ik heb even wat post bekeken, maar het gaat bijna alleen maar over eten. Dus ik snap de verwarring wel.Rood schreef:Precies! Stelletje dumb asses.Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Ik zal hem weer terug plaatsen.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Harrison schreef:Zora schreef:
maar wat maken jullie daarmee dan? ik ken ze namelijk alleen zo in de kamer, maar koken jullie ze of in de oven?? Tell me!!
Haha nou ik was er bijna toe in staat, maar Rituals snapt 'm en heeft deze nu verwerkt in die douche foam van ze
Zora- Ratel
Burgemeester Nicky schreef:Pardon? Ik heb hem zelf niet verplaatst, maar had het voor hetzelfde geldt wel gedaan kunnen hebben. Ik heb even wat post bekeken, maar het gaat bijna alleen maar over eten. Dus ik snap de verwarring wel.Rood schreef:Precies! Stelletje dumb asses.Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Huh, het lijkt nu net of je bedoelt dat het erger was geweest als jij hem had verplaatst omdat Rood jou dan dumb ass had genoemd..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Burgemeester Nicky schreef:Pardon? Ik heb hem zelf niet verplaatst, maar had het voor hetzelfde geldt wel gedaan kunnen hebben. Ik heb even wat post bekeken, maar het gaat bijna alleen maar over eten. Dus ik snap de verwarring wel.Rood schreef:Precies! Stelletje dumb asses.Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Huh, het lijkt nu net of je bedoelt dat het erger was geweest als jij hem had verplaatst omdat Rood jou dan dumb ass had genoemd..
Uh nee hoor
Zora- Ratel
Oh nee hoor, zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat haar reactie sloeg op het feit dat iemand hem had verplaatst. Aangezien ik me de verwarring van een ander kan voorstellen, ik had dat zelf ook gedaan kunnen hebben, ben ik het topic goed gaan bekijken en kwam ik er achter dat het niet alleen over eten/drinken gaat.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, ik las het dan waarschijnlijk een beetje raar. Ik vond het al zo'n gekke reactie!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Zora schreef:Minx schreef:Harrison schreef:Zora schreef:
Haha nou ik was er bijna toe in staat, maar Rituals snapt 'm en heeft deze nu verwerkt in die douche foam van ze
Aahh zo lekker! Thanks for the tip!
Gast- Gast
Sorry, ik bedoelde het allemaal cynisch-grappig. Ik heb niet altijd zin om een grap te verduidelijken met een smiley.
Ik word gewoon semi-kwaad als ik in post 1 (!!!) al vertel dat het niet specifiek om mayo gaat, dat verderop nóg een keer zeg en dat iedereen uiteindelijk toch over mayonaise zit te praten. Dat 'ie verplaatst is, was me nog niet eens erg opgevallen. Maar dat niet iedereen oplettend leest en de clou van het topic niet snapt, vind ik echt heel erg dom. Burgemeester Nicky, niets ten nadele van jou, hoor!
Ik word gewoon semi-kwaad als ik in post 1 (!!!) al vertel dat het niet specifiek om mayo gaat, dat verderop nóg een keer zeg en dat iedereen uiteindelijk toch over mayonaise zit te praten. Dat 'ie verplaatst is, was me nog niet eens erg opgevallen. Maar dat niet iedereen oplettend leest en de clou van het topic niet snapt, vind ik echt heel erg dom. Burgemeester Nicky, niets ten nadele van jou, hoor!
Gast- Gast
haha ik had gezien dat het ook over andere dingen ging hoor (Heb ook mijn bijdrage gegeven eerder in dit topic).. Maar die mayo is nou eenmaal verschrikkelijk lekker
Gast- Gast
Pompoen schreef:Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was
Jaaaa die vind ik ook het lekkerst...en heel erg, maar uit een tube vind ik het lekkerder dan uit een pot! Terwijl het volgens mij precies hetzelfde is!
Dat heb ik precies omgekeerd!! Slaat nergens op. Alleen koop ik hem nooit omdat ie met legbatterijen is gemaakt
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Legbatterijen eieren bedoel je. Dat was zo en is inmiddels al een tijd met scharreleieren gemaakt hoor dus je kan het makkelijk eten.
Snap niet hoe je erbij komt? Eerst maar eens googlen voordat je zomaar wat zegt.
Snap niet hoe je erbij komt? Eerst maar eens googlen voordat je zomaar wat zegt.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 nov 2012 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
http://www.vanwijngaardenbv.com/?category=producten&product=zaanse_mayonaise
Zie hier!
Zie hier!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zenna schreef:Pompoen schreef:Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was
Jaaaa die vind ik ook het lekkerst...en heel erg, maar uit een tube vind ik het lekkerder dan uit een pot! Terwijl het volgens mij precies hetzelfde is!
Dat heb ik precies omgekeerd!! Slaat nergens op. Alleen koop ik hem nooit omdat ie met legbatterijen is gemaakt
Lijkt me ook niet zo lekker, batterijen in de mayo
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Caribbeanlover schreef:Legbatterijen eieren bedoel je. Dat was zo en is inmiddels al een tijd met scharreleieren gemaakt hoor dus je kan het makkelijk eten.
CBL eet jij zelf scharreleieren of niet?
Minx- Lady Post-a-lot
Bij de Action heb je dark chocolate! Zakjes met van dat poeder om warme choco mee te maken. Deze zijn echt mijn favoriet! Veel lekkerder dan de 'echte' van Nestlé ofzo!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Bij de Action heb je dark chocolate! Zakjes met van dat poeder om warme choco mee te maken. Deze zijn echt mijn favoriet! Veel lekkerder dan de 'echte' van Nestlé ofzo!
haha de echte vind ik toch gemaakt van pure cacoa, maar dat is wel een smaak waar je aan moet wennen. Wel erg lekker trouwens als je eenmaal gewend bent. En dan op smaak brengen met honing.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie!
Gast- Gast
Pure cocoa van Blooker heb ik ook.. Ik maak vaak genoeg chcolademelk zonder suiker hoor.. Gewoon melk en 2 theelepels cocoa.. Ik vind dat wel lekker.. intense en tikkel bittere smaak.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie!
Doe ik ook! En de rest van die blok eet ik op
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie!
Doe ik ook! En de rest van die blok eet ik op
Stttt zeg dat nou niet
Gast- Gast
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Welke sap vind je het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: