Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zaanse mayo is het lekkerst

+41
Mees
Twellie
Urban Naked
Océane
Blond
Tania
Puggle
Kowalski
Rush
Zenna
Elliot
Burgemeester Nicky
Zora
Caribbeanlover
Summerlovin
Minx
Caroow
Suus
Vogeltje
Marin
Inge
SarahKey
Toet
LaBird
TukTuk
Mida4you
Kreeftje
Phileine
Lady Starstruck
Viva
Atelier Madame
Plien84
Guus
Bisq
Paper Crown
Antibes
Pompoen
Bazinga
Aziraphale
Susan
Bimbam
45 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 Empty Re: Zaanse mayo is het lekkerst

Bericht  Minx di 6 nov 2012 - 3:30

Mijn schoonzus gaf mij die tip, en heb hem gister gekocht en dacht die moet ik delen smile.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:37

Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Precies! Stelletje dumb asses.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 5:12

Zora schreef:

Ok! Dude, die moet ik even inslaan. M'n zusje zei dat ze ze al een half jaar hebben maar straks hebben ze 'm niet meer en hij is zo yummie! Ruikt net alsof je die lekkere geurstokjes van ze all over mag smeren Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 394967

De geurstokjes van under a fig tree?! Als dat zo is dan ren ik stante pede naar de bijenkorf.

Gast
Gast

Bericht  Zora di 6 nov 2012 - 6:38

Harrison schreef:
Zora schreef:

Ok! Dude, die moet ik even inslaan. M'n zusje zei dat ze ze al een half jaar hebben maar straks hebben ze 'm niet meer en hij is zo yummie! Ruikt net alsof je die lekkere geurstokjes van ze all over mag smeren Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 394967

De geurstokjes van under a fig tree?! Als dat zo is dan ren ik stante pede naar de bijenkorf.

jaaaaaa die ja! Go go go!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Minx di 6 nov 2012 - 6:53

Harrison schreef:
Zora schreef:

maar wat maken jullie daarmee dan? ik ken ze namelijk alleen zo in de kamer, maar koken jullie ze of in de oven?? Tell me!!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burgemeester Nicky di 6 nov 2012 - 9:16

Rood schreef:
Summerlovin schreef:Ik denk dat rood bedoeld dat dit topic niet verplaatst hoeft te worden. Het gaat in dit topic niet alleen over je favoriete mayo maar ook over je favo doucheschuim, plant, geurkaars noem maar op. Hij hoort dus niet in de pijler koken thuis.
Pardon? Ik heb hem zelf niet verplaatst, maar had het voor hetzelfde geldt wel gedaan kunnen hebben. Ik heb even wat post bekeken, maar het gaat bijna alleen maar over eten. Dus ik snap de verwarring wel.

Ik zal hem weer terug plaatsen.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zora di 6 nov 2012 - 9:39

Minx schreef:
Harrison schreef:
Zora schreef:

maar wat maken jullie daarmee dan? ik ken ze namelijk alleen zo in de kamer, maar koken jullie ze of in de oven?? Tell me!!

Haha nou ik was er bijna toe in staat, maar Rituals snapt 'm en heeft deze nu verwerkt in die douche foam van ze I love you

Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 RI_FoamBijenkorf_HR
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 22:58

Burgemeester Nicky schreef:
Rood schreef:
Pardon? Ik heb hem zelf niet verplaatst, maar had het voor hetzelfde geldt wel gedaan kunnen hebben. Ik heb even wat post bekeken, maar het gaat bijna alleen maar over eten. Dus ik snap de verwarring wel.

Huh, het lijkt nu net of je bedoelt dat het erger was geweest als jij hem had verplaatst omdat Rood jou dan dumb ass had genoemd..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Zora di 6 nov 2012 - 23:01

Caroline. schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Rood schreef:

Huh, het lijkt nu net of je bedoelt dat het erger was geweest als jij hem had verplaatst omdat Rood jou dan dumb ass had genoemd..

Uh nee hoor :nopompom:
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Nicky di 6 nov 2012 - 23:07

Oh nee hoor, zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat haar reactie sloeg op het feit dat iemand hem had verplaatst. Aangezien ik me de verwarring van een ander kan voorstellen, ik had dat zelf ook gedaan kunnen hebben, ben ik het topic goed gaan bekijken en kwam ik er achter dat het niet alleen over eten/drinken gaat.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot di 6 nov 2012 - 23:09

Oh, ik las het dan waarschijnlijk een beetje raar. Ik vond het al zo'n gekke reactie! Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:17

Zora schreef:
Minx schreef:
Harrison schreef:
Zora schreef:

Haha nou ik was er bijna toe in staat, maar Rituals snapt 'm en heeft deze nu verwerkt in die douche foam van ze I love you

Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 RI_FoamBijenkorf_HR

Aahh zo lekker! Thanks for the tip!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 23:33

Sorry, ik bedoelde het allemaal cynisch-grappig. Ik heb niet altijd zin om een grap te verduidelijken met een smiley. Sleep

Ik word gewoon semi-kwaad als ik in post 1 (!!!) al vertel dat het niet specifiek om mayo gaat, dat verderop nóg een keer zeg en dat iedereen uiteindelijk toch over mayonaise zit te praten. Dat 'ie verplaatst is, was me nog niet eens erg opgevallen. Maar dat niet iedereen oplettend leest en de clou van het topic niet snapt, vind ik echt heel erg dom. Burgemeester Nicky, niets ten nadele van jou, hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:32

haha ik had gezien dat het ook over andere dingen ging hoor (Heb ook mijn bijdrage gegeven eerder in dit topic).. Maar die mayo is nou eenmaal verschrikkelijk lekker Wink

Gast
Gast

Bericht  Zenna wo 7 nov 2012 - 0:36

Pompoen schreef:
Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 Zaanse_mayonaise_tube
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was Laughing

Jaaaa die vind ik ook het lekkerst...en heel erg, maar uit een tube vind ik het lekkerder dan uit een pot! Terwijl het volgens mij precies hetzelfde is!

Dat heb ik precies omgekeerd!! Laughing Slaat nergens op. Alleen koop ik hem nooit omdat ie met legbatterijen is gemaakt Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 1270000679
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 1:09

Legbatterijen eieren bedoel je. Dat was zo en is inmiddels al een tijd met scharreleieren gemaakt hoor dus je kan het makkelijk eten.

Snap niet hoe je erbij komt? Eerst maar eens googlen voordat je zomaar wat zegt.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 nov 2012 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 1:10

http://www.vanwijngaardenbv.com/?category=producten&product=zaanse_mayonaise

Zie hier!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Kowalski wo 7 nov 2012 - 1:10

Zenna schreef:
Pompoen schreef:
Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 Zaanse_mayonaise_tube
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was Laughing

Jaaaa die vind ik ook het lekkerst...en heel erg, maar uit een tube vind ik het lekkerder dan uit een pot! Terwijl het volgens mij precies hetzelfde is!

Dat heb ik precies omgekeerd!! Laughing Slaat nergens op. Alleen koop ik hem nooit omdat ie met legbatterijen is gemaakt Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 1270000679

Lijkt me ook niet zo lekker, batterijen in de mayo Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 2:05

Caribbeanlover schreef:Legbatterijen eieren bedoel je. Dat was zo en is inmiddels al een tijd met scharreleieren gemaakt hoor dus je kan het makkelijk eten.

Snap niet hoe je erbij komt? Eerst maar eens googlen voordat je zomaar wat zegt.

CBL eet jij zelf scharreleieren of niet?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 7 nov 2012 - 2:15

Bij de Action heb je dark chocolate! Zakjes met van dat poeder om warme choco mee te maken. Deze zijn echt mijn favoriet! Veel lekkerder dan de 'echte' van Nestlé ofzo!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 2:18

Rush schreef:Bij de Action heb je dark chocolate! Zakjes met van dat poeder om warme choco mee te maken. Deze zijn echt mijn favoriet! Veel lekkerder dan de 'echte' van Nestlé ofzo!

haha de echte vind ik toch gemaakt van pure cacoa, maar dat is wel een smaak waar je aan moet wennen. Wel erg lekker trouwens als je eenmaal gewend bent. En dan op smaak brengen met honing.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:20

Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:21

Pure cocoa van Blooker heb ik ook.. Ik maak vaak genoeg chcolademelk zonder suiker hoor.. Gewoon melk en 2 theelepels cocoa.. Ik vind dat wel lekker.. intense en tikkel bittere smaak.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 7 nov 2012 - 2:22

Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie! I love you

Doe ik ook! En de rest van die blok eet ik op Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:26

Kowalski schreef:
Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie! I love you

Doe ik ook! En de rest van die blok eet ik op Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 6 3079029344

Stttt zeg dat nou niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: