Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zaanse mayo is het lekkerst

+41
Mees
Twellie
Urban Naked
Océane
Blond
Tania
Puggle
Kowalski
Rush
Zenna
Elliot
Burgemeester Nicky
Zora
Caribbeanlover
Summerlovin
Minx
Caroow
Suus
Vogeltje
Marin
Inge
SarahKey
Toet
LaBird
TukTuk
Mida4you
Kreeftje
Phileine
Lady Starstruck
Viva
Atelier Madame
Plien84
Guus
Bisq
Paper Crown
Antibes
Pompoen
Bazinga
Aziraphale
Susan
Bimbam
45 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Zaanse mayo is het lekkerst - Pagina 7 Empty Re: Zaanse mayo is het lekkerst

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 20:32

Minx schreef:
Caribbeanlover schreef:Legbatterijen eieren bedoel je. Dat was zo en is inmiddels al een tijd met scharreleieren gemaakt hoor dus je kan het makkelijk eten.

Snap niet hoe je erbij komt? Eerst maar eens googlen voordat je zomaar wat zegt.

CBL eet jij zelf scharreleieren of niet?

Hoezo wil je dat weten? Ik eet vrije uitloop eieren of scharreleieren. Jij?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 20:33

Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie! I love you

Zijn die stokjes met van die blokjes chocolade niet handiger dan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 20:35

Ik eet het liefst biologische eieren maar heb daar niet altijd geld voor. Ik kan scharreleieren namelijk niet rijmen met vegetariër zijn. Want je eet geen vlees omdat je het zielig vind dan zijn scharreleieren ook zielig, of je eet geen vlees omdat je het gezonder vind en ook dan zijn bio eieren een betere keuze.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 20:35

Caribbeanlover schreef:
Punk'd schreef:Ik koop gewoon een blok pure chocolade en daarvan gooi ik 30 gram in een beker hete melk.. Is echt jummie! I love you

Ja, maar ook een stuk duurder. Nu roer ik de chocolade gewoon met een eigen lepeltje.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 nov 2012 - 20:37

Punk'd schreef:

Ja, maar ook een stuk duurder. Nu roer ik de chocolade gewoon met een eigen lepeltje.

Nadeel vind ik ook dat als je wat meer wil je aan die vaste hoeveelheid vast zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 22:59

Punk'd schreef:
Caribbeanlover schreef:

Valt mee hoor ze zijn er in verschillende prijsklasses.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 23:01

Minx schreef:Ik eet het liefst biologische eieren maar heb daar niet altijd geld voor. Ik kan scharreleieren namelijk niet rijmen met vegetariër zijn. Want je eet geen vlees omdat je het zielig vind dan zijn scharreleieren ook zielig, of je eet geen vlees omdat je het gezonder vind en ook dan zijn bio eieren een betere keuze.

Wat zeik je nou zeg! Wees blij dat ik niet van die legeieren eet dus ik doe echt wel wat goed hoor en dat ik geen vlees eet is omdat ik het zielig vind idd, dat er dieren worden vermoord alleen omdat de mens zonodig moet vreten! Bio eieren zijn helemaal niet duur, zie de Aldi. Jij zegt dat je ze niet altijd kan kopen, dus eet je gewone neem ik aan, dan ben je nog fouten dan ik hoor. Als je beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik ook anderen eieren eet. Wat kan jou het schelen welke ik eet?! Ik weet niet precies welke ik eet, maar dat kunnen ook vrije uitloop eieren zijn, dat wisselt af.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 nov 2012 - 23:04; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 7 nov 2012 - 23:02

Ja dat doe ik ook wel eens een stuk chocolade erin gooien, is idd erg lekker!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Tania wo 7 nov 2012 - 23:09

Caribbeanlover schreef:
Minx schreef:Ik eet het liefst biologische eieren maar heb daar niet altijd geld voor. Ik kan scharreleieren namelijk niet rijmen met vegetariër zijn. Want je eet geen vlees omdat je het zielig vind dan zijn scharreleieren ook zielig, of je eet geen vlees omdat je het gezonder vind en ook dan zijn bio eieren een betere keuze.

Wat zeik je nou zeg! Wees blij dat ik niet van die legeieren eet dus ik doe echt wel wat goed hoor en dat ik geen vlees eet is omdat ik het zielig vind idd, dat er dieren worden vermoord alleen omdat de mens zonodig moet vreten! Bio eieren zijn helemaal niet duur, zie de Aldi. Jij zegt dat je ze niet altijd kan kopen, dus eet je gewone neem ik aan, dan ben je nog fouten dan ik hoor. Als je beter had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik ook anderen eieren eet. Wat kan jou het schelen welke ik eet?! Ik weet niet precies welke ik eet, maar dat kunnen ook vrije uitloop eieren zijn, dat wisselt af.

Ik vind dat Minx wel een goed punt heeft hoor. Voor iemand die zo fel is tegen dierenleed en zo'n fanatieke vegetarier is, is het wel apart om niet te weten wat je eet. En scharreleieren eten is ook geen hele logische keuze.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 23:20

Ik weet niet of je het door hebt, maar door vlees/vis te eten draag je sowieso bij aan dierenleed dus wat dat betreft ben ik veel beter bezig met bewust eten dan jullie.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tania wo 7 nov 2012 - 23:24

Caribbeanlover schreef:Ik weet niet of je het door hebt, maar door vlees/vis te eten draag je sowieso bij aan dierenleed dus wat dat betreft ben ik veel beter bezig met bewust eten dan jullie.

Knap dat jij weet wat ik wel en niet eet en hoe bewust ik daar mee bezig ben laughcry
Maar goed van mij mag jij eten wat je wil hoor. Alleen klopt dit niet helemaal bij de houding die je altijd aanneemt als het over dierenleed gaat.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot wo 7 nov 2012 - 23:24

Zolang je altijd biologisch vlees eet werk je toch niet mee aan dierenleed?

Wat eieren betreft; ik eet zoveel mogelijk de eieren van onze eigen kippen, dus vrije uitloop eieren. Om deze tijd van het jaar leggen ze echter niet zoveel door de kou, dus dan koop ik vrije uitloop eieren. Het scheelt maar een paar dubbeltjes met 'gewone' eieren.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Caribbeanlover wo 7 nov 2012 - 23:30

Ik weet niet of jullie het weten, maar het slachten gaat echt heel vaak mis en die dieren lijden enorm voor het vlees wat jullie zonodig moeten eten. Dus ja dan draag je eraan bij!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 0:46

Caribbeanlover schreef:Ik weet niet of je het door hebt, maar door vlees/vis te eten draag je sowieso bij aan dierenleed dus wat dat betreft ben ik veel beter bezig met bewust eten dan jullie.

Het is geen wedstrijd. Maar gewoon even een tip, want misschien wist je het helemaal niet: scharreleieren komt ook van mishandelde kippen. Zij leven met zijn 3en in een hok ter grote van een A4 formaat papiertje.

Kun je beter alleen vrije uitloop eieren kopen, doe ik ook Very Happy Scharreleieren eet ik niet. Dus dan weet je het nu!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 0:48

Ja misschien wel, maar door scharreleieren te eten draag jij ook bij aan dierenleed. En dat wil je niet, toch?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 1:18

Heel veel producten worden met scharreleieren gemaakt en dus denkt met dat dat goed is wat blijkbaar niet zo is. Ik koop vrijwel altijd vrije uitloop eieren, maar heb nu volgens mij scharreleieren. Ik zal voortaan alleen vu eieren kopen.

Wat ik dan ook zo erg vind is toen wij bij mijn schoonzus dit weekend waren en ook aten is toen mijn man zei ''het is toch wel fair trade/bio eten wat je hebt''. Hij zei dat meer als grap en toen zei zij ''nee joh hou toch op''.

Vind het echt zo erg dat zijn familie daar niet aan denkt en alleen maar aan de manier waarop zij maar kunnen eten. Op mijn mans werk is veel bio zoals brood bijv., maar het belangrijkste waar een levend wezen voor heeft geleden zoals vlees en vis is niet bio en dat zou wel moeten. Ik heb hem dat ook gezegd en hoop dat het binnenkort wel zo is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 1:24

http://www.wakkerdier.nl/vee-industrie/legkippen?gclid=CI71wbutv7MCFQEd3goddkMAMw

Zie filmpje mbt leugens.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 1:28

Carrie schreef:

Ja misschien wel, maar door scharreleieren te eten draag jij ook bij aan dierenleed. En dat wil je niet, toch?

Maar jij sowieso omdat je vlees eet of dat nou bio is of niet. Ook make up die je gebruikt die op dieren is getest. Dat is per ongeluk wel eens scharreleieren heb gekocht valt dan nog mee vergeleken met wat jij en anderen allemaal doen en eten. Ik denk dat ik toch wel een van de weinige is hier die er zoveel rekening mee houd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:07

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:

Maar jij sowieso omdat je vlees eet of dat nou bio is of niet. Ook make up die je gebruikt die op dieren is getest. Dat is per ongeluk wel eens scharreleieren heb gekocht valt dan nog mee vergeleken met wat jij en anderen allemaal doen en eten. Ik denk dat ik toch wel een van de weinige is hier die er zoveel rekening mee houd.

Ik vind niet dat je per se zo over mij moet oordelen omdat ik 1 keer per maand (alleen biologisch) vlees eet smile Dat je per ongeluk wel eens scharreleieren kocht, wist ik niet. Ik dacht dat je expres scharreleieren kocht omdat je dacht dat daar geen dierenleed aan te pas kwam. Vandaar dat ik het je even uitleg, aangezien jij niet mee wilt doen aan dierenleed.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:09

Caribbeanlover schreef:Heel veel producten worden met scharreleieren gemaakt en dus denkt met dat dat goed is wat blijkbaar niet zo is. Ik koop vrijwel altijd vrije uitloop eieren, maar heb nu volgens mij scharreleieren. Ik zal voortaan alleen vu eieren kopen.

Hartstikke goed, dat was alles wat ik je even uit wilde leggen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 2:34

Carrie, Laughing Laughing.

Gast
Gast

Bericht  Tania do 8 nov 2012 - 2:57

Caribbeanlover schreef:Heel veel producten worden met scharreleieren gemaakt en dus denkt met dat dat goed is wat blijkbaar niet zo is. Ik koop vrijwel altijd vrije uitloop eieren, maar heb nu volgens mij scharreleieren. Ik zal voortaan alleen vu eieren kopen.

Als je dan toch andere eieren gaat kopen, neem dan gelijk biologische.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Blond do 8 nov 2012 - 3:02

Caribbeanlover schreef:

Legbatterij eieren worden helemaal niet meer verkocht in de supermarkten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 4:18

Je snapt toch wel wat ik bedoel? Ik heb even gekeken speciaal voor jullie en we hebben vrij uitloop eieren in huis en anders bio.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Blond do 8 nov 2012 - 4:29

Caribbeanlover schreef:Je snapt toch wel wat ik bedoel? Ik heb even gekeken speciaal voor jullie en we hebben vrij uitloop eieren in huis en anders bio.

Nee eigenlijk niet. Tegenwoordig zijn scharreleieren de gewone eieren. En die koop je zelf dus ook.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud