Zaanse mayo is het lekkerst
+41
Mees
Twellie
Urban Naked
Océane
Blond
Tania
Puggle
Kowalski
Rush
Zenna
Elliot
Burgemeester Nicky
Zora
Caribbeanlover
Summerlovin
Minx
Caroow
Suus
Vogeltje
Marin
Inge
SarahKey
Toet
LaBird
TukTuk
Mida4you
Kreeftje
Phileine
Lady Starstruck
Viva
Atelier Madame
Plien84
Guus
Bisq
Paper Crown
Antibes
Pompoen
Bazinga
Aziraphale
Susan
Bimbam
45 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Zaanse mayo is het lekkerst
Milka chocolade. Al jaren favoriet hier
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Paper Crown schreef:Zora schreef:Paper Crown schreef:Fruity schreef:Dit! Dit is zo'n lekkere douche-schuim. Zijn wel meer geurtjes van, maar dit is mijn favoriet.
Ja, deze vind ik ook heel lekker! Ik vind de gele bus ook lekker. VOlgens mij is ie nieuw.
Die gele is geloof ik limited edition voor de Bijenkorf. Althans, dat stond erop, maar die is idd echt HEERLIJK!
Klopt! Ik was zondag in de bijenkorf in Amsterdam om wat dingen voor mijn schoonpa te kopen bij de Rituals en toen had ik het zien staan.
Ok! Dude, die moet ik even inslaan. M'n zusje zei dat ze ze al een half jaar hebben maar straks hebben ze 'm niet meer en hij is zo yummie! Ruikt net alsof je die lekkere geurstokjes van ze all over mag smeren
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:The Body Shop,en dan met name de Earth Lovers serie!
Oh en eens trouwens wat betreft de mayo!
Ja! Ik hou van spice vanilla lipbalsem, jasmijn bodyspray, white musk libertine body spray...dit onder andere
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Van Rituals is zeker deze lijn het lekkerst!! Vooral de body lotion
Ik vind de truffelnoten van Bolletje de lekkerste pepernoten ever.
Becel light boter de aller lekkerste boter
En het allerbeste brood is Speltbrood van Marqt. Serieus geen enkel ander broodje is lekkerder dan dit brood.
Ik vind de truffelnoten van Bolletje de lekkerste pepernoten ever.
Becel light boter de aller lekkerste boter
En het allerbeste brood is Speltbrood van Marqt. Serieus geen enkel ander broodje is lekkerder dan dit brood.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
coca cola is de lekkerste
en pure hagelslag van de AH
en belgische mayonaise (zo'n glazen potje met een rood-wit geblokte deksel )
en pure hagelslag van de AH
en belgische mayonaise (zo'n glazen potje met een rood-wit geblokte deksel )
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Echte redbull is het lekkerst!
Wasverzachter van robijn is ook het lekkerst.
Wasverzachter van robijn is ook het lekkerst.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Paper Crown schreef:Zora schreef:Paper Crown schreef:Fruity schreef:Dit! Dit is zo'n lekkere douche-schuim. Zijn wel meer geurtjes van, maar dit is mijn favoriet.
Ja, deze vind ik ook heel lekker! Ik vind de gele bus ook lekker. VOlgens mij is ie nieuw.
Die gele is geloof ik limited edition voor de Bijenkorf. Althans, dat stond erop, maar die is idd echt HEERLIJK!
Klopt! Ik was zondag in de bijenkorf in Amsterdam om wat dingen voor mijn schoonpa te kopen bij de Rituals en toen had ik het zien staan.
Ja, hallo, nu wil ik die gele ook! *
Gast- Gast
Biologische pindakaas van de Albert Heijn. Veel smeuïger dan Calve! Laatste was er iets mee, kreeg het kassameisje een melding van toen ze 'm wilde scannen Kreeg de pot niet mee, ik dacht dat ik erin bleef.
Gast- Gast
Carrie schreef:Kreeg de pot niet mee, ik dacht dat ik erin bleef.
Gast- Gast
Pippa schreef:Joan schreef:Oliehoorn Curry
En de mayonaise daarvan!
Hmm ja, allebei lekker!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was
Is lekker idd, maar niet zo hygenisch dat als je de dop eraf draait dat het niet gesealed is. Ik heb daarover eens gemaild en zei dat het vroeger wel zo was. Diegene die me terug mailde zei dat dat nooit zo geweest was, maar ik weet zeker van wel en heb dat ook gezegd. Ik praat dan over jaaaaaren geleden en dus zei ik diegene dat hij er misschien toen nog niet werkte aangezien het al zolang geleden was.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Bimbam schreef:Deze bedoel je?
Die vind ik ook het lekkerst. Mijn zusje ook, vroeger was het bijna vechten als de tube bijna leeg was
Is lekker idd, maar niet zo hygenisch dat als je de dop eraf draait dat het niet gesealed is. Ik heb daarover eens gemaild en zei dat het vroeger wel zo was. Diegene die me terug mailde zei dat dat nooit zo geweest was, maar ik weet zeker van wel en heb dat ook gezegd. Ik praat dan over jaaaaaren geleden en dus zei ik diegene dat hij er misschien toen nog niet werkte aangezien het al zolang geleden was.
Oh ja echt weer wat voor jou om dit te melden ik sta daar echt niet bij stil.
Puggle- Ratel
Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Doet me er ineens aan denken dat mijn vader die tubes Zaanse mayo altijd meenam op vakantie omdat ze in het buitenland volgens hem geen lekkere mayo hadden. Er gingen gewoon tien tubes mee in de koffer haha
Lady Starstruck- Ratel
Pure chocolade met hazelnoten van de Aldi
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
En waarom zou je het dopje eraf draaien in de winkel, gaan praten en dan weer terug erop draaien en de tube terug leggen?
Puggle- Ratel
Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Hahaha gekkerd! Ik denk niet dat dat zo snel zou gebeuren.
Gast- Gast
Deze zijn zo lekker:D
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
WAAROM zou iemand de dop daar vanaf halen?
Gast- Gast
Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Dát ben ik wel met jou en CBL eens. Denk alleen niet dat iemand de dop eraf gaat halen in de AH en er dan tegen gaat praten
Gast- Gast
De patchouli wierrook van de Xenos (middelste op afbeelding) is de allerlekkerste wierrook
De dynamietstaafjes aardbei van Look-o-look zijn de aller lekkerste snoepjes
Roze rozen zijn de mooiste bloemen die er zijn
De dynamietstaafjes aardbei van Look-o-look zijn de aller lekkerste snoepjes
Roze rozen zijn de mooiste bloemen die er zijn
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Smikkell schreef:Toch vraag ik me dat vaker af bij producten die met alleen een dopje en dekseltje zijn afgesloten. Je kunt daaraan niet zien of ze al eerder open zijn geweest. Ik vind het toch een beetje een onfris idee.Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Stel, iemand haalt het dopje eraf en praat met consumptie waardoor er ongemerkt speeksel op die opening komt. Vervolgens koop jij die tube en knijpt die lekker uit bij je friet.....................hmmmmmmmm lekker hoor........not!
Idd, plus dat er op dat moment ook lucht bij komt en het product dus ook eerder (kan) bederven, omdat het in de winkel niet koel bewaard wordt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja Labird die wierook is inderdaad lekker, maar ik zweer bij die van De Tuinen.
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Welke sap vind je het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
» Wat vind je het lekkerst van de chinees?
» Welk paasei vind jij het lekkerst?
» NAV Wat is het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?
» Welke geurstokjes vinden jullie het lekkerst?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: