Hoe ouder, hoe beter
+6
Lejow
Arwyn
RYW
Lady4
Bazinga
xxjojootjexx
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe ouder, hoe beter
We zullen het zien, volgend jaar september
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik val in de leeftijdscatagorie, en ik ben zwanger. En letterlijk de hele dag zin. Lijk wel een kerel en ben blij dat ik geen stijve krijg want ik zou serieus de hele dag een stijve hebben. Maar mijn man wil niet, hij vindt me een dikke teletubbie.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat ik mij wel afvraag als jonge meid .. Je krijgt een relatie op je 20e .. Je vriend is 23.. dan ben je 15 jaar samen en dan ineens is je vriend 'goed' in bed omdat hij 38 is? Of is het ook de ervaring als vrouw? Dat je het anders ervaart? Want als je beide het bed met niemand anders gedeeld hebt in de relatie kun je alleen op elkaar oefenen.
Volgens mij staat er heel veel d/t fouten in deze zin.. maar ik twijfel iedere keer als ik het verander.. Dus mijn oprechte excuses
Volgens mij staat er heel veel d/t fouten in deze zin.. maar ik twijfel iedere keer als ik het verander.. Dus mijn oprechte excuses
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Nou ik val in de leeftijdscatagorie, en ik ben zwanger. En letterlijk de hele dag zin. Lijk wel een kerel en ben blij dat ik geen stijve krijg want ik zou serieus de hele dag een stijve hebben. Maar mijn man wil niet, hij vindt me een dikke teletubbie.
Ik had laatst een droom dat ik een man was en ik had een harde piemel joh!! hahaha ik werd wakker en ik was gewoon aan het lachen.. Was zo tof om te voelen.. Volgens mij voelt het ook echt zo als man .. Maar ik zou gek worden als ik dat gevoel de hele dag zou hebben. Het voelde heel zwaar hahahaha. De zwaartekracht.. moeilijke tegenstander.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:+1RYW schreef:Bazinga schreef:Damnit je gaat veel te goed om met een belediging!
Dat komt omdat ik weet hoe het voelt om 30 te zijn (never been better) en de daarbij behorende seks te hebben
Plus dat seks met jochies van 25 gewoon niet leuk is. Als ze 10 jaar verder wijn wordt het interessant.
Mijn man was al goed toen hij 23 was hoor. Ik zag toevallig net op facebook een ex vriend langskomen die getrouwd is en 2 kindjes heeft nu maar hij was al 28 toen ik 21 was en bakte er toen niets van. Hij bewoog echt als een konijntje op en neer, echt niet geil. Ik vroeg me dus af of hij hetzelfde bij haar deed.. Pow, pow, pow,pow!!!
Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Nou ik val in de leeftijdscatagorie, en ik ben zwanger. En letterlijk de hele dag zin. Lijk wel een kerel en ben blij dat ik geen stijve krijg want ik zou serieus de hele dag een stijve hebben. Maar mijn man wil niet, hij vindt me een dikke teletubbie.
Ik had laatst een droom dat ik een man was en ik had een harde piemel joh!! hahaha ik werd wakker en ik was gewoon aan het lachen.. Was zo tof om te voelen.. Volgens mij voelt het ook echt zo als man .. Maar ik zou gek worden als ik dat gevoel de hele dag zou hebben. Het voelde heel zwaar hahahaha. De zwaartekracht.. moeilijke tegenstander.
He, die droom wil ik ook. Haha. Tof, zo'n harde banketstaaf in je broek. Weet je wat ik me afvraag. Hoe het nou voor een piemel (eh, man) voelt om in een vagina te gaan.
Jaaaaa!Paper Crown schreef:Punk'd schreef:Paper Crown schreef:Nou ik val in de leeftijdscatagorie, en ik ben zwanger. En letterlijk de hele dag zin. Lijk wel een kerel en ben blij dat ik geen stijve krijg want ik zou serieus de hele dag een stijve hebben. Maar mijn man wil niet, hij vindt me een dikke teletubbie.
He, die droom wil ik ook. Haha. Tof, zo'n harde banketstaaf in je broek. Weet je wat ik me afvraag. Hoe het nou voor een piemel (eh, man) voelt om in een vagina te gaan.
Gast- Gast
Ik wil ook een piemel. Een hele grote zou ik willen! Ik vraag me echt af hoe dat zou voelen. Misschien is het zoals borsten, niet echt heel bijzonder om te hebben
Neee, dat kan ik me niet voorstellen..Paper Crown schreef:Ik wil ook een piemel. Een hele grote zou ik willen! Ik vraag me echt af hoe dat zou voelen. Misschien is het zoals borsten, niet echt heel bijzonder om te hebben
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb sinds ik 28 ben nog geen seks gehad
Daar denkt je buurman anders over!
Gast- Gast
Jaaaa!!! Ik wil ook een piemel proberen! Lijkt me best bijzonder en ik ben héél benieuwd hoe dat voelt als je dan geil word. Lijkt me echt heel anders dan dat je broekje begint te soppen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Say whaddd?Carrie schreef:Ik heb geen piemel ( ) maar ik heb wel regelmatig natte dromen!
Gast- Gast
Rood schreef:Say whaddd?Carrie schreef:Ik heb geen piemel ( ) maar ik heb wel regelmatig natte dromen!
Jealous much? Echt ik zeg het je!
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb sinds ik 28 ben nog geen seks gehad
Daar denkt je buurman anders over!
Dat is waar. MWhhahahaha
Gast- Gast
Bazinga schreef:Damn you..
Love you too
Hey, ik heb er hard voor geoefend, nou mag ik er ook een beetje plezier van hebben, toch?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dan ben ik pas over 4 jaar op "mijn top" haha
Merk wel dat ik er veel meer van kan genieten dan bijvoorbeeld 4 jaar terug. Maar of dat met de leeftijd te maken heeft of de kunsten van mijn partner.. hihi
Merk wel dat ik er veel meer van kan genieten dan bijvoorbeeld 4 jaar terug. Maar of dat met de leeftijd te maken heeft of de kunsten van mijn partner.. hihi
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hahaha wat een briljant topic.
Ik ben 10 jaar met mijn vriend en wij zijn 29 en 32. We hebben wel een flinke dip gehad (met name de eerste jaren na de geboorte van de kinderen) maar ik moet wel toegeven dat zo lekker en leuk en spannend en afwisselend als het nu is het in die 10 jaar niet eerder is geweest.
Toen we net samen waren lag de frequentie wel hoger maar de kwaliteit is nu zeker beter.
Denk wel dat het komt omdat we inmiddels alles van elkaar wel kennen en weten. Een raar geluidje her en der, we kennen ze allemaal, mag er gewoon zijn . Haha.
Ik ben 10 jaar met mijn vriend en wij zijn 29 en 32. We hebben wel een flinke dip gehad (met name de eerste jaren na de geboorte van de kinderen) maar ik moet wel toegeven dat zo lekker en leuk en spannend en afwisselend als het nu is het in die 10 jaar niet eerder is geweest.
Toen we net samen waren lag de frequentie wel hoger maar de kwaliteit is nu zeker beter.
Denk wel dat het komt omdat we inmiddels alles van elkaar wel kennen en weten. Een raar geluidje her en der, we kennen ze allemaal, mag er gewoon zijn . Haha.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Euthanasie ouder
» voorkeur ouder?
» Wat voor ouder ben jij mbt kdv?
» Een ouder met borderline
» overleden ouder/s
» voorkeur ouder?