Hij is bijna dood!
+10
RYW
luisa
TukTuk
Marin
Steep
Lejow
xxDila
Minx
Jerry
Caribbeanlover
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hij is bijna dood!
Ik heb ooit wel eens er wat van gezegd hoor, vaker zelfs als kids eenden aan het pesten waren. Deze jochies waren denk ik 4 ongeveer.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zoals je hier nu post zou je ook tegen zulke jongens moeten praten. Had prima gekund in deze situatie.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Kindjes van 4 die alleen buiten spelen en met een stok eendjes willen slaan dus...
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik denk eerlijk gezegd dat ze ouder waren dan 4, dat is nog wel erg jong om alleen buiten te spelen.Puggle schreef:Kindjes van 4 die alleen buiten spelen en met een stok eendjes willen slaan dus...
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat ze ouder waren dan 4, dat is nog wel erg jong om alleen buiten te spelen.Puggle schreef:Kindjes van 4 die alleen buiten spelen en met een stok eendjes willen slaan dus...
Daarom ook. Lijkt me niet.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Caribbeanlover schreef:Minx schreef:Waarom heb je ze niet weg gestuurd?
Ze spelen daar wel vaker, dat mag en wie ben ik om ze weg te sturen. Spelen mag, maar dit gaat me te ver wat ze deden. Zou dat later nog goedkomen?
Weggestuurd bij de eenden.....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
als je 4 jarigen al niet aan durft te spreken op zulk gedrag... bijzonder verhaal weer hoor
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Puggle schreef:Zelda schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat ze ouder waren dan 4, dat is nog wel erg jong om alleen buiten te spelen.Puggle schreef:Kindjes van 4 die alleen buiten spelen en met een stok eendjes willen slaan dus...
Daarom ook. Lijkt me niet.
Vergis je niet. Bij mij in de straat lopen ze ook vanaf hun vierde buiten, zonder ouders. Dat zegt dus ook niks.
Verder eens met Ryw en iedereen die een soortgelijke reactie gaf.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zolang kids weten dat ze op de stoep moeten blijven doen ze dat denk ik wel. Ze zouden ook 5 kunnen zijn, maar echt niet veel ouder hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Ik lees vaak in je topics de volgende kerr. Maar wat is er mis mee om ze meteen aan te spreken? Misschien is er dan geen volgende keer
Gast- Gast
Bij deze als ik het weer zie dan zeg ik er wat van oke.
Caribbeanlover- Ratel
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Valt me op dat je wel vaak iets ziet in de categorie 'dierenleed' en dit ook met ons deelt, maar in de situatie zelf doe je niks
Waar slaat dat op? Ik kan er toch niks aan doen als ik zoiets zie!
Jij bent echt een ster in de verkeerde dingen eruit pikken. Ik zeg toch niet dat het jouw schuld is dat je het ZIET? Ik vind het schandalig dat je er niks van GEZEGD hebt...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Na het lezen van het eerste bericht dacht ik echt dat het om pubers ging trouwens
Minx- Lady Post-a-lot
Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Valt me op dat je wel vaak iets ziet in de categorie 'dierenleed' en dit ook met ons deelt, maar in de situatie zelf doe je niks
Jij bent echt een ster in de verkeerde dingen eruit pikken. Ik zeg toch niet dat het jouw schuld is dat je het ZIET? Ik vind het schandalig dat je er niks van GEZEGD hebt...
Doe eens normaal joh! Ik zeg toch dat ik de volgende keer er wat van zeg. Een van die jochies is een pleeg of oppaskind van het gezin hier aan de overkant aangezien ik weet hoeveel en welke kinderen zij hebben. Ik heb ze nu al heel vaak gezien met dat jochie. Toen die jochies zo bezig waren keek de man van dat gezin naar ze dus had hij er ook wat van kunnen zeggen dus, immers ik ben maar een vreemde. Ik wilde die man er op aanspreken, maar durfde niet zo goed op dat moment. Dat jij het woord schandalig noemt vind ik schandalig en zwaar overdreven!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Valt me op dat je wel vaak iets ziet in de categorie 'dierenleed' en dit ook met ons deelt, maar in de situatie zelf doe je niks
Doe eens normaal joh! Ik zeg toch dat ik de volgende keer er wat van zeg. Een van die jochies is een pleeg of oppaskind van het gezin hier aan de overkant aangezien ik weet hoeveel en welke kinderen zij hebben. Ik heb ze nu al heel vaak gezien met dat jochie. Toen die jochies zo bezig waren keek de man van dat gezin naar ze dus had hij er ook wat van kunnen zeggen dus, immers ik ben maar een vreemde. Ik wilde die man er op aanspreken, maar durfde niet zo goed op dat moment. Dat jij het woord schandalig noemt vind ik schandalig en zwaar overdreven!
maar als die vader/oppasser er niks van zegt had jij er best wel iets van kunnen zeggen. Alleen maar omdat hij er naar staat te kijken en niks staat te doen doe jij dat ook maar mja. Je zegt dat je de volgende keer er iets van zegt ...
Gast- Gast
Je loopt hier te klagen, maar zelf zeg je niets dat vind ik ook schandalig. Ook al ben je maar een vreemde je weet dus wel waar ze wonen en wie ze zijn dat vind ik niet zo heel vreemd hoor. En waarom zou een vreemde niets mogen zeggen..... Als het nou een persoon was waarbij ze het deden zou je dan ook door lopen en zeggen ja maar ik ben een vreemde.....
Minx- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Caribbeanlover schreef:Jerry schreef:Valt me op dat je wel vaak iets ziet in de categorie 'dierenleed' en dit ook met ons deelt, maar in de situatie zelf doe je niks
De volgende keer er wat van zeggen, hadden deze eendjes vrij weinig aan... Als je je er zo druk over maakt, had je er wat van moeten zeggen. (pleeg)vader deed dat blijkbaar niet, dus had jij dat best kunnen doen.
En dat je een vreemde bent is ook niet echt een sterke, alsof je alleen wat kunt zeggen tegen bekenden die dieren lopen te meppen
(volgens mij heeft schuingedrukte er NIKS mee te maken, maar als ik het mis heb, leg het me alsjeblieft uit)
Jij gaat wel van 0 tot 100 in no time heh?
Zo, dat wilde ik even zeggen
Jerry- Ratel
Caribbeanlover schreef:Minx schreef:Waarom heb je ze niet weg gestuurd?
Ze spelen daar wel vaker, dat mag en wie ben ik om ze weg te sturen. Spelen mag, maar dit gaat me te ver wat ze deden. Zou dat later nog goedkomen?
Mijn broertje en ik hebben ooit een eendenei uit een nest gepakt en die vervolgens in een hoop doeken in het cv-hok gelegd, want we wilden een jong eendje. Eendje is er nooit gekomen maar met ons is het helemaal goed gekomen, hoor
Gast- Gast
Oh, jij beul!
Jerry- Ratel
Haha, maar goed dat dat eendje er nooit is gekomen, want we hadden vervolgens geen idee wat het zou moeten eten en drinken enzo.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, maar goed dat dat eendje er nooit is gekomen, want we hadden vervolgens geen idee wat het zou moeten eten en drinken enzo.
En is het met eendjes ook niet zo dat het eerste bewegende iets wat hij ziet hij gaat zien als zijn mama en je dus de hele dag achterna zou lopen?
Minx- Lady Post-a-lot
Ja en dat leek ons no juist zo leukMinx schreef:Maple schreef:Haha, maar goed dat dat eendje er nooit is gekomen, want we hadden vervolgens geen idee wat het zou moeten eten en drinken enzo.
En is het met eendjes ook niet zo dat het eerste bewegende iets wat hij ziet hij gaat zien als zijn mama en je dus de hele dag achterna zou lopen?
Gast- Gast
Minx schreef:Maple schreef:Haha, maar goed dat dat eendje er nooit is gekomen, want we hadden vervolgens geen idee wat het zou moeten eten en drinken enzo.
Klopt ze zien jou als de moeder. Achteraf stom dat ik niks had gezegd, ik weet het, maar kan het niet terugdraaien. Ik beloof jullie zodra ik het weer zie er wat van zeg.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje
» Ik lach me dood!
» Over de dood..
» Dood
» Ik schrik me dood
» Ik lach me dood!