Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje
+8
Angela_1986
Curious
pindaatje
PluDan
Stuiterbal
Ibbeltje
Zora
Bruintje Beer
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje
Kreeg net van mijn broer te horen dat mijn vader bij Editie NL was te zien tijdens een filmpje.
Maar het rare is dat die beste man bijna 6 jaar geleden is overleden. Was best wel schrikken om na 6 jaar levende beelden te zien van je vader op tv.
Hoe zouden jullie reageren als jouw dit ineens overkomt?
Bedoel hoe je dan reageert op zo'n filmpje van een bekende die overleden is!
***** voor het filmpje
Maar het rare is dat die beste man bijna 6 jaar geleden is overleden. Was best wel schrikken om na 6 jaar levende beelden te zien van je vader op tv.
Hoe zouden jullie reageren als jouw dit ineens overkomt?
Bedoel hoe je dan reageert op zo'n filmpje van een bekende die overleden is!
***** voor het filmpje
Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 28 dec 2011 - 9:08; in totaal 4 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje
Huh? Wat raar en onwerkelijk! Weten jullie zeker dat hij het was? Jullie hadden voor zijn dood geen contact met hem? Waaraan zou het toen overleden zijn dan? Hoe voel jij je hierbij?
edit: oh! ik las je bericht verkeerd, sorry Wat heftig zeg.
edit: oh! ik las je bericht verkeerd, sorry Wat heftig zeg.
Laatst aangepast door Zora op di 27 dec 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Huh dat is wel raar zeg. Bij wat voor filmpje was hij dan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Knuffel lieverd ik vind het echt heel naar dat je dit zo op deze manier hebt moeten zien.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik zat laatst in mijn vader zijn auto te zoeken en kwam fotos tegen van opa toen hij dood was. Ook al 10 jaar denk ik. Was er de hele dag stil van. Met een vader is dat nog vreemder/heftiger lijkt mij.
Gast- Gast
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, maar het lijkt me heel raar en naar ook wel.
Hoezo kwam dat filmpje bij Editie nl dan?
Hoezo kwam dat filmpje bij Editie nl dan?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wat naar dat je dat zo moest zien...
Ik zou volgens mij compleet in shock zijn! Mijn vader is 11 jaar geleden overleden, en als ik dat dan zou zien....
Tja dit is wat ik denk, ik heb eigenlijk geen idee hoe ik werkelijk zou reageren... Hoop het ook niet mee te maken trouwens..
Ik zou volgens mij compleet in shock zijn! Mijn vader is 11 jaar geleden overleden, en als ik dat dan zou zien....
Tja dit is wat ik denk, ik heb eigenlijk geen idee hoe ik werkelijk zou reageren... Hoop het ook niet mee te maken trouwens..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Poeh, ik zou me echt rot schrikken!! Sterkte!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Zora: Hadden heel erg goed contact hoor!!
We waren er zelfs bij toen hij plotseling overleedt.
Was bij Editie NL over het weggooien van olievet. Mijn vader werkte bij de reiniging en is wel eens vaker gefilmpt maar dit verwacht je gewoon niet na 6 jaar, Het filmpje moet ook ouder zijn dan 6 jaar.
We waren er zelfs bij toen hij plotseling overleedt.
Was bij Editie NL over het weggooien van olievet. Mijn vader werkte bij de reiniging en is wel eens vaker gefilmpt maar dit verwacht je gewoon niet na 6 jaar, Het filmpje moet ook ouder zijn dan 6 jaar.
Bruintje Beer- Kletskop
Heel erg gek is dat Bruintje dat het dan nu nog uitgezonden wordt. Komt voor nabestaanden heel raar over.
Wow, dat lijkt me heftig...
Toevallig belde mijn broertje vanavond op om te vragen hoe en wat we gaan doen met de video's die we van vroeger hebben. We willen ze eerst even bekijken (want er staat niet overal wat opgeschreven) en degene die we willen bewaren gaan we laten overzetten op dvd, is het plan.
Maar daar staat mijn moeder dus ook op, die is 4 jaar geleden gestorven... Ik vroeg me net al af hoe dat zou zijn, lijkt me heel bizar en ook best even confronterend.
Maar ik kies er op dat moment zelf voor om naar die beelden te kijken, jullie zijn er nu onverwachts mee geconfronteerd, dat moet nog veel en veel heftiger zijn... Ik zou óf in janken uitbarstte en totaal overstuur raken óf zo verbaasd zijn dat ik weinig emotie voel en ik zou sowieso m'n vader en broertje bellen/naar hen toe gaan.
Toevallig belde mijn broertje vanavond op om te vragen hoe en wat we gaan doen met de video's die we van vroeger hebben. We willen ze eerst even bekijken (want er staat niet overal wat opgeschreven) en degene die we willen bewaren gaan we laten overzetten op dvd, is het plan.
Maar daar staat mijn moeder dus ook op, die is 4 jaar geleden gestorven... Ik vroeg me net al af hoe dat zou zijn, lijkt me heel bizar en ook best even confronterend.
Maar ik kies er op dat moment zelf voor om naar die beelden te kijken, jullie zijn er nu onverwachts mee geconfronteerd, dat moet nog veel en veel heftiger zijn... Ik zou óf in janken uitbarstte en totaal overstuur raken óf zo verbaasd zijn dat ik weinig emotie voel en ik zou sowieso m'n vader en broertje bellen/naar hen toe gaan.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Misschien kun je ze mailen? Dat de persoon in kwestie overleden is en het nogal schokkend is om hem zo terug op tv te zien?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik las het verkeerd inderdaad, sorry! Superraar dat zo'n oud filmpje dan nog wordt gebruikt zeg. Lijkt me heel raar om dat zo onverwachts tegen te komen...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
BB Ik dacht dat jullie het ook wel gezien hadden.
Pfff schkrok me wild!!Ik zat niets vermoedend tv te kijken en zag ik pa opeens voorbij komen. Zeg tegen E. ....Krijg het nou allemaal dat is m'n vader. Ben gelijk heel de avond een emo-t***. Zeker met al die hormonen.
Pfff schkrok me wild!!Ik zat niets vermoedend tv te kijken en zag ik pa opeens voorbij komen. Zeg tegen E. ....Krijg het nou allemaal dat is m'n vader. Ben gelijk heel de avond een emo-t***. Zeker met al die hormonen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?
Lijkt me logisch. Emotietrut ben je echt niet.Flip Fluitketel schreef:BB Ik dacht dat jullie het ook wel gezien hadden.
Gast- Gast
FF, ik heb sindsdien ook veel gejankt!! En dan moet ik nog werken!!!
Laatst aangepast door Bruintje Beer op di 27 dec 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?
Ik ben inderdaad haar zus.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?
Oh oke leuk beide hierop forum Maar heftig zeg voor jou ook als je zo je vader ineens op tv ziet
Flip Fluitketel schreef:Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?
Wat grappig dat jullie zussen zijn.
Maar het lijkt me heel heftig om ineens je vader zo op tv te zien na 6 jaar.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wat heftig zeg! Ik zou het denk ik wel melden bij EditieNL, voor jullie helpt het niet meer, maar misschien zorgt het er wel voor dat het andere mensen niet gebeurd!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heb het filmpje gezien, die beide mannen zijn ook best goed in beeld. Jeetje, ik zou me écht wezenloos schrikken... Kan me voorstellen dat jullie hier helemaal emotioneel van zijn geworden!
Weet je trouwens dat je echte naam bij het filmpje staat en dus voor ons allemaal te zien is? Weet niet of je dat 'n probleem vindt maar kan me voorstellen dat je er nu door de emoties ff niet bij stil gestaan hebt...
Weet je trouwens dat je echte naam bij het filmpje staat en dus voor ons allemaal te zien is? Weet niet of je dat 'n probleem vindt maar kan me voorstellen dat je er nu door de emoties ff niet bij stil gestaan hebt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lijkt me zeker schrikken.. Heb zelf meegemaakt, dat mijn oma 1 jaar dood was, op een paar dagen na precies.. Ik was thuis die dag, omdat 't proefwerkweek was toen er werd gebeld. Ik nam gewoon op en kreeg te horen 'Ja met *naam vergeten*, ik ben groenteboer op de markt van IJmuiden en ik heb de portemonnee gevonden van mevrouw *Oma's naam*'
M'n bek klapte open haha. Ons nummer stond erin, verder had de man alleen gekeken naar de naam op de pasjes. Na een korte discussie dat 't onmogelijk was, omdat mijn oma was overleden, noemde hij de namen op de pasjes en ja, dat was oma.... Ik ben gelijk op de bus gestapt naar IJmuiden om 'm op te halen en snap tot op de dag van vandaag niet, hoe die portemonnee bij hem is terechtgekomen. Oma heeft een zwaar ziektebed gehad en kwam al ruim 6 maanden voor haar overlijden niet meer buiten.
M'n bek klapte open haha. Ons nummer stond erin, verder had de man alleen gekeken naar de naam op de pasjes. Na een korte discussie dat 't onmogelijk was, omdat mijn oma was overleden, noemde hij de namen op de pasjes en ja, dat was oma.... Ik ben gelijk op de bus gestapt naar IJmuiden om 'm op te halen en snap tot op de dag van vandaag niet, hoe die portemonnee bij hem is terechtgekomen. Oma heeft een zwaar ziektebed gehad en kwam al ruim 6 maanden voor haar overlijden niet meer buiten.
Gast- Gast
Wat schrikken Bruintje en Flip! En wat raar Bazinga!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Dat heeft mijn schoonzus ook gedaan. En volgens mij heeft ze ook gevraagd of ze nog meer matriaal hebben van mijn vader.Lejow schreef:Misschien kun je ze mailen? Dat de persoon in kwestie overleden is en het nogal schokkend is om hem zo terug op tv te zien?
Bruintje Beer- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hij is bijna dood!
» Bijna 1 jaar...wat een emoties
» Bijna 1 jaar samen
» "Bijna einde van het jaar" vragenlijst
» Praten kindje van bijna 2 jaar.
» Bijna 1 jaar...wat een emoties