Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

+8
Angela_1986
Curious
pindaatje
PluDan
Stuiterbal
Ibbeltje
Zora
Bruintje Beer
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Bruintje Beer di 27 dec 2011 - 10:22

Kreeg net van mijn broer te horen dat mijn vader bij Editie NL was te zien tijdens een filmpje.
Maar het rare is dat die beste man bijna 6 jaar geleden is overleden. Was best wel schrikken om na 6 jaar levende beelden te zien van je vader op tv.

Hoe zouden jullie reageren als jouw dit ineens overkomt?
Bedoel hoe je dan reageert op zo'n filmpje van een bekende die overleden is!

***** voor het filmpje


Laatst aangepast door Bruintje Beer op wo 28 dec 2011 - 9:08; in totaal 4 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Zora di 27 dec 2011 - 10:23

Huh? Wat raar en onwerkelijk! Weten jullie zeker dat hij het was? Jullie hadden voor zijn dood geen contact met hem? Waaraan zou het toen overleden zijn dan? Hoe voel jij je hierbij?

edit: oh! ik las je bericht verkeerd, sorry Embarassed Wat heftig zeg.


Laatst aangepast door Zora op di 27 dec 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Ibbeltje di 27 dec 2011 - 10:23

Huh dat is wel raar zeg. Bij wat voor filmpje was hij dan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Stuiterbal di 27 dec 2011 - 10:24

Knuffel lieverd ik vind het echt heel naar dat je dit zo op deze manier hebt moeten zien.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 10:25

Ik zat laatst in mijn vader zijn auto te zoeken en kwam fotos tegen van opa toen hij dood was. Ook al 10 jaar denk ik. Was er de hele dag stil van. Met een vader is dat nog vreemder/heftiger lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  PluDan di 27 dec 2011 - 10:25

Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, maar het lijkt me heel raar en naar ook wel.
Hoezo kwam dat filmpje bij Editie nl dan?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  pindaatje di 27 dec 2011 - 10:25

Wat naar dat je dat zo moest zien...

Ik zou volgens mij compleet in shock zijn! Mijn vader is 11 jaar geleden overleden, en als ik dat dan zou zien....
Tja dit is wat ik denk, ik heb eigenlijk geen idee hoe ik werkelijk zou reageren... Hoop het ook niet mee te maken trouwens..

hug

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Curious di 27 dec 2011 - 10:27

Poeh, ik zou me echt rot schrikken!! Sterkte!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Bruintje Beer di 27 dec 2011 - 10:28

Zora: Hadden heel erg goed contact hoor!!
We waren er zelfs bij toen hij plotseling overleedt.

Was bij Editie NL over het weggooien van olievet. Mijn vader werkte bij de reiniging en is wel eens vaker gefilmpt maar dit verwacht je gewoon niet na 6 jaar, Het filmpje moet ook ouder zijn dan 6 jaar.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Ibbeltje di 27 dec 2011 - 10:28

Heel erg gek is dat Bruintje dat het dan nu nog uitgezonden wordt. Komt voor nabestaanden heel raar over.

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Angela_1986 di 27 dec 2011 - 10:29

Wow, dat lijkt me heftig...

Toevallig belde mijn broertje vanavond op om te vragen hoe en wat we gaan doen met de video's die we van vroeger hebben. We willen ze eerst even bekijken (want er staat niet overal wat opgeschreven) en degene die we willen bewaren gaan we laten overzetten op dvd, is het plan.
Maar daar staat mijn moeder dus ook op, die is 4 jaar geleden gestorven... Ik vroeg me net al af hoe dat zou zijn, lijkt me heel bizar en ook best even confronterend.

Maar ik kies er op dat moment zelf voor om naar die beelden te kijken, jullie zijn er nu onverwachts mee geconfronteerd, dat moet nog veel en veel heftiger zijn... Ik zou óf in janken uitbarstte en totaal overstuur raken óf zo verbaasd zijn dat ik weinig emotie voel en ik zou sowieso m'n vader en broertje bellen/naar hen toe gaan.

hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 10:29

Misschien kun je ze mailen? Dat de persoon in kwestie overleden is en het nogal schokkend is om hem zo terug op tv te zien?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Zora di 27 dec 2011 - 10:30

Ik las het verkeerd inderdaad, sorry! Superraar dat zo'n oud filmpje dan nog wordt gebruikt zeg. Lijkt me heel raar om dat zo onverwachts tegen te komen...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Flip Fluitketel di 27 dec 2011 - 10:40

BB hug Ik dacht dat jullie het ook wel gezien hadden.

Pfff schkrok me wild!!Ik zat niets vermoedend tv te kijken en zag ik pa opeens voorbij komen. Zeg tegen E. ....Krijg het nou allemaal dat is m'n vader. Ben gelijk heel de avond een emo-t***. Zeker met al die hormonen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Ibbeltje di 27 dec 2011 - 10:42

Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 10:43

Flip Fluitketel schreef:BB hug Ik dacht dat jullie het ook wel gezien hadden.

Pfff schkrok me wild!!Ik zat niets vermoedend tv te kijken en zag ik pa opeens voorbij komen. Zeg tegen E. ....Krijg het nou allemaal dat is m'n vader. Ben gelijk heel de avond een emo-t***. Zeker met al die hormonen.
Lijkt me logisch. Emotietrut ben je echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Bruintje Beer di 27 dec 2011 - 10:45

FF, ik heb sindsdien ook veel gejankt!! En dan moet ik nog werken!!!


Laatst aangepast door Bruintje Beer op di 27 dec 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Flip Fluitketel di 27 dec 2011 - 10:45

Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?

Ik ben inderdaad haar zus.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Ibbeltje di 27 dec 2011 - 10:46

Flip Fluitketel schreef:
Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?

Ik ben inderdaad haar zus.


Oh oke leuk beide hierop forum smile Maar heftig zeg voor jou ook als je zo je vader ineens op tv ziet Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  PluDan di 27 dec 2011 - 10:49

Flip Fluitketel schreef:
Ibbeltje schreef:Flip ben jij zus van bruintje? Of heb jij het over ene ander filmpje?

Ik ben inderdaad haar zus.

Wat grappig dat jullie zussen zijn.
Maar het lijkt me heel heftig om ineens je vader zo op tv te zien na 6 jaar.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  May di 27 dec 2011 - 10:50

Wat heftig zeg! hug Ik zou het denk ik wel melden bij EditieNL, voor jullie helpt het niet meer, maar misschien zorgt het er wel voor dat het andere mensen niet gebeurd!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Angela_1986 di 27 dec 2011 - 10:54

Heb het filmpje gezien, die beide mannen zijn ook best goed in beeld. Jeetje, ik zou me écht wezenloos schrikken... Kan me voorstellen dat jullie hier helemaal emotioneel van zijn geworden! hug

Weet je trouwens dat je echte naam bij het filmpje staat en dus voor ons allemaal te zien is? Weet niet of je dat 'n probleem vindt maar kan me voorstellen dat je er nu door de emoties ff niet bij stil gestaan hebt... smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 11:16

Lijkt me zeker schrikken.. Heb zelf meegemaakt, dat mijn oma 1 jaar dood was, op een paar dagen na precies.. Ik was thuis die dag, omdat 't proefwerkweek was toen er werd gebeld. Ik nam gewoon op en kreeg te horen 'Ja met *naam vergeten*, ik ben groenteboer op de markt van IJmuiden en ik heb de portemonnee gevonden van mevrouw *Oma's naam*'

M'n bek klapte open haha. Ons nummer stond erin, verder had de man alleen gekeken naar de naam op de pasjes. Na een korte discussie dat 't onmogelijk was, omdat mijn oma was overleden, noemde hij de namen op de pasjes en ja, dat was oma.... Ik ben gelijk op de bus gestapt naar IJmuiden om 'm op te halen en snap tot op de dag van vandaag niet, hoe die portemonnee bij hem is terechtgekomen. Oma heeft een zwaar ziektebed gehad en kwam al ruim 6 maanden voor haar overlijden niet meer buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Ayla di 27 dec 2011 - 11:21

Wat schrikken Bruintje en Flip! En wat raar Bazinga!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Bruintje Beer di 27 dec 2011 - 11:31

Lejow schreef:Misschien kun je ze mailen? Dat de persoon in kwestie overleden is en het nogal schokkend is om hem zo terug op tv te zien?
Dat heeft mijn schoonzus ook gedaan. En volgens mij heeft ze ook gevraagd of ze nog meer matriaal hebben van mijn vader.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje Empty Re: Dan zie je ineens je pa die al bijna 6 jaar dood is!+filmpje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum