Ben jij weleens op TV geweest?
+62
Lady4
Raindrop
Annemoontje
Verona
Ilargi
Niekske
liqueje
Dikkie Dik
SparklingEyes
ProudMom
Mamsie
Mizz_S
Flippin' Bitch
eigenwijs
Spring
Ibbeltje
VeryCherry
_Cyn_
Snoes
Toet
Kerel
Guusje
iloverocknroll1984
Rumble
Lenthe
Happydobby
Aziraphale
Clapperdie
silly-one
Barbabella
Caramba
kajaka88
Miccie
Sarah1985
Derpy
Schaapke
loura
Silver
Viva
Minx
Marin
Blond
Lejow
Bliss
Sterre
GreenGrass
Arwyn
Atelier Madame
Rush
Phileine
GeKKiE
Caroow
xxDila
Stoplicht
Jeanette
Zwerver
M@niek
sanne-84
Gympie
Antibes
Inge
Burn
66 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij weleens op TV geweest?
Vroeger, toen ik nog op de basisschool zat, deed mijn klas mee aan een programma (ZigZag ofzoiets?!) waarmee we op tv kwamen. Weet niet of die zender toen ook al Zappelin heette, maar die kinderzender was 't in ieder geval. Daarbij kwam mijn (natgegooide) hoofd ook even vol in beeld.
Verder ben ik op tv geweest bij ''Wakker worden met Valerio''. Meneertje had mij uitgekozen om mee te slapen in de euromast, wat ik toen geweldig vond, en later dacht ik ''Wat bezielde me?''.
En in het voorjaar van 2013 ben ik een paar keer in beeld in de bioscoopfilm Valentino. Dat was wel erg leuk om te doen.
Verder ben ik op tv geweest bij ''Wakker worden met Valerio''. Meneertje had mij uitgekozen om mee te slapen in de euromast, wat ik toen geweldig vond, en later dacht ik ''Wat bezielde me?''.
En in het voorjaar van 2013 ben ik een paar keer in beeld in de bioscoopfilm Valentino. Dat was wel erg leuk om te doen.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Mamsie schreef:Derpy schreef:Mamsie schreef:jep, meedere keren. Ik heb in een kinderfilmpje gespeeld en die is best vaak uitgezonden op tv. Ook in het buitenland. Ik ben geïnterviewd door sbs6. Ook nog een keer voorbij gelopen toen er werd gefilmd bij een première van een musical.
Ik heb 'm laatst gezien, erg leuk!
haha serieus. Via wat dan?
ooh wacht zeker via vimeo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja geloof het wel. Je had de link volgens mij op facebook gedeeld.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
klopt, maaaar dan heb jij een nieuwe naam haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, m'n onderschrift is nog wel hetzelfde.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ja, ik ben op tv geweest .. Ze hebben voor een ziekenhuis programma mijn rugoperatie opgenomen. Was leuk om te doen
As mensen niet snappen wat ik heb en hoe het is opgelost, laat ik ze het fragment met mij altijd even zien, is het gelijk duidelijk!
As mensen niet snappen wat ik heb en hoe het is opgelost, laat ik ze het fragment met mij altijd even zien, is het gelijk duidelijk!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ja een paar keer in dezelfde week bij het sportnieuws. Toen was ik Miss E.ne.co
Gast- Gast
Heb meegedaan aan TEr land, ter zee en in de lucht. Ik moest mee zwemmen met het vlot en het was kkkkkkkoud! Maar wel heel leuk!
Gast- Gast
Vroeger... Een keer volop in beeld bij het Jeugdjournaal, ging toen over een soort van gedichtendag in De Doelen in Rdam. Een keer bij het schooltv programma Mentor Magazine, kwamen ze op onze school filmen en interviewen. De allerslechtste was de tv kapper. Ik wilde toen dreads, maar dat deed ze niet meer, teveel verzoeken. Dus werd ik door iemand anders geknipt en geinterviewd, ik leek wel op Beatrix met dat kapsel, schaam me er nog voor. Was toen in een rebelse periode en was daar alleen maar om publiekelijke mijn opleiding, een dansvakopleiding, af te zeiken.
O ja en bij Megafestatietv, was ik zo'n bakvis die de hele dag bij de halfpipe zar soppen bij die inlineskaters...genant!!!
O ja en bij Megafestatietv, was ik zo'n bakvis die de hele dag bij de halfpipe zar soppen bij die inlineskaters...genant!!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Yasmin schreef:Met het beste idee van Nederland. (Zelf niet gezien, ook maar goed ook denk ik haha)
Ik ben ook wel eens geinterviewd voor MTV Brazilie, was heel vaag, heb nooit meer de link gehad helaas, had wel terug willen zien.
Was dat met het programma dat een paar jongens daar vakantie zouden gaan vieren?
Maar uiteindelijk was het een programma om de vrouwenprostitutie daar te laten zien?
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Vroeger wel vaker op de regionale zender... en begin dit jaar een beetje bij Lauren en Tim zijn de Bob ze kregen klanten uit de stad waar ik woon en bij de introductie van de stad, zag je beelden van het uitgaansleven. Wij stonden met een hele club van de sportvereniging vooraan in een populaire kroeg, allemaal in onze blauwe verenigings-shirts, goede promotie dus, haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Wat eem BN-ers hier. Ik ben wel benieuwd wat jij doet Arubian, al kan ik me voorstellen dat je het juist liever niet vertelt.
Ik ben een aantal keren in Trauma NL geweest en verder nog wel vaker maar ik heb echt geen idee meer wat allemaal.
Ik ben een aantal keren in Trauma NL geweest en verder nog wel vaker maar ik heb echt geen idee meer wat allemaal.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Wat eem BN-ers hier. Ik ben wel benieuwd wat jij doet Arubian, al kan ik me voorstellen dat je het juist liever niet vertelt.
Ik ook! En ik ben nog nooit op televisie geweest, gelukkig!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Ja bij Ingang Oost (werk in ziekenhuis) en vandaag bijna op mijn werk bij een nieuw programma van BNN.
Gast- Gast
Ik sta tig keer volop in beeld op de DVD van Danny de Munk, telt dat ook? Ik vind het verschrikkelijk in ieder geval!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Lady4 schreef:Ik ben een aantal keren in Trauma NL geweest en verder nog wel vaker maar ik heb echt geen idee meer wat allemaal.
Nou! Ik keek dat altijd enorm graag en moest er dan wel eens aan denken dat ik jou wellicht zou kunnen zien, maar ik heb je nog nooit voorbij zien komen
Gast- Gast
Vroeger als kleuter kwam Teleac altijd een documentaire opnemen bij ons op school, weet niet meer hoe dat prgramma heet, is echt al meer dan 21 jaar geleden. Maar dat had te maken met computers.
Ook bij een kinderpogramma van Alles Kits dan konden kinderen zelf een film/documentaire maken en een klasgenootje had dat gedaan met onze kerstviering op school.
En ongeveer tien jaar geleden alweer kwam ik op het journaal heel vaak voorbij op een keer. Toen was DJ Tiesto in Eindhoven op de Markt en gaf een optreden en ik was daar met een vriendin. En supervet dat we het vonden, je kon ons zelfs horen schreeuwen/ gillen op het filmpje toen we niet in beeld waren.
Ook bij een kinderpogramma van Alles Kits dan konden kinderen zelf een film/documentaire maken en een klasgenootje had dat gedaan met onze kerstviering op school.
En ongeveer tien jaar geleden alweer kwam ik op het journaal heel vaak voorbij op een keer. Toen was DJ Tiesto in Eindhoven op de Markt en gaf een optreden en ik was daar met een vriendin. En supervet dat we het vonden, je kon ons zelfs horen schreeuwen/ gillen op het filmpje toen we niet in beeld waren.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
- Ik was eens te zien in Piets Weerbericht samen met actrice Monique van der Werff en een vriendin.
- Ik heb gefigureerd in een bioscoopfilm.
- Ik heb gefigureerd in de Vlaamse serie D.anni L.owinski.
- Ik was met een aantal andere mensen en acteurs/regisseurs te gast bij ONM en GTST, een van de series bestond toen een bepaald aantal jaar en daar was toen een (eenmalig) programma rond. Dat was in de studio van ONM.
- Ik ben gefilmd en geinterviewd geweest door Sascha Visser bij de TMF Awards (België).
- Verder was ik ook in beeld op een dvd van Westlife in Ierland, er stond toen ook een foto van ons in een Ierse krant.
- In een clip van Jan Smit (maar daar waren nog veel meer mensen bij).
- Ik heb gefigureerd in een bioscoopfilm.
- Ik heb gefigureerd in de Vlaamse serie D.anni L.owinski.
- Ik was met een aantal andere mensen en acteurs/regisseurs te gast bij ONM en GTST, een van de series bestond toen een bepaald aantal jaar en daar was toen een (eenmalig) programma rond. Dat was in de studio van ONM.
- Ik ben gefilmd en geinterviewd geweest door Sascha Visser bij de TMF Awards (België).
- Verder was ik ook in beeld op een dvd van Westlife in Ierland, er stond toen ook een foto van ons in een Ierse krant.
- In een clip van Jan Smit (maar daar waren nog veel meer mensen bij).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pippa schreef:Lady4 schreef:Ik ben een aantal keren in Trauma NL geweest en verder nog wel vaker maar ik heb echt geen idee meer wat allemaal.
Nou! Ik keek dat altijd enorm graag en moest er dan wel eens aan denken dat ik jou wellicht zou kunnen zien, maar ik heb je nog nooit voorbij zien komen
Ik werkte toen nog niet op de S.EH, maar er werd weleens gefilmd wanneer ik een patiènt kwam ophalen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ja, heel lang geleden bij zo evenement in de Jaarbeurs weet niet meer hoe het heette,maar was iets voor jongeren oh ja Megafestatie!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
wel eens bij sbs6 en nederland 2 en verder regelmatig op regionale zenders.
Niets bijzonders, voornamelijk met sportvereniging waar ik destijds bij zat en gewoon bij evenementen
Niets bijzonders, voornamelijk met sportvereniging waar ik destijds bij zat en gewoon bij evenementen
Angel1982- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12
In mijn jongere jaren had ik de kans om bij TMF in een programma te komen, helaas ging het niet door i.v.m. een vervoersprobleem. Ik ben daarna (voor zover ik weet) 3 keer op tv geweest waaronder 2 keer bij Shownieuws
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
in het programma: een rug te ver
en in een videoclip gespeeld
en in een videoclip gespeeld
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» gaiazoo dierentuin iemand weleens geweest?
» Heb jij weleens...
» Vergeet jij weleens...
» Wie heeft er weleens
» Sla jij weleens reacties over?
» Heb jij weleens...
» Vergeet jij weleens...
» Wie heeft er weleens
» Sla jij weleens reacties over?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: