Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij weleens op TV geweest?

+62
Lady4
Raindrop
Annemoontje
Verona
Ilargi
Niekske
liqueje
Dikkie Dik
SparklingEyes
ProudMom
Mamsie
Mizz_S
Flippin' Bitch
eigenwijs
Spring
Ibbeltje
VeryCherry
_Cyn_
Snoes
Toet
Kerel
Guusje
iloverocknroll1984
Rumble
Lenthe
Happydobby
Aziraphale
Clapperdie
silly-one
Barbabella
Caramba
kajaka88
Miccie
Sarah1985
Derpy
Schaapke
loura
Silver
Viva
Minx
Marin
Blond
Lejow
Bliss
Sterre
GreenGrass
Arwyn
Atelier Madame
Rush
Phileine
GeKKiE
Caroow
xxDila
Stoplicht
Jeanette
Zwerver
M@niek
sanne-84
Gympie
Antibes
Inge
Burn
66 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij weleens op TV geweest?

Bericht  iloverocknroll1984 wo 24 okt 2012 - 8:33

Ik heb meegedaan met Telekids, Geef nooit op en een danswedstrijd op TMF Very Happy

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij weleens op TV geweest?

Bericht  Guusje wo 24 okt 2012 - 8:59

iloverocknroll1984 schreef:Ik heb meegedaan met Telekids, Geef nooit op en een danswedstrijd op TMF Very Happy

Ohhh geef nooit op, daar wou ik altijd zo graag aan meedoen, in die bak springen met Peter Jan Laughing Super leek me dat, wat was je wens?

Ik ben bij Ik hou van Holland op tv geweest (publiek) en 2x bij Life & Cooking smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  iloverocknroll1984 wo 24 okt 2012 - 9:04

Ik deed een studio optreden, want wilde mijn danssoort bekender maken, dus helaas niet in de bak mogen springen, alleen dat "laat het doek maar zakken, wij willen ... pakken!"

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Kerel wo 24 okt 2012 - 10:12

smile Heb meegedaan met de Nationale Nieuwsquiz, de Vara Nieuwsquiz, RTV Utrecht ben ik paar keer opgeweest en mijn debuut was ooit door het beeld rennen nadat mijn mama lingo had verloren smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Toet wo 24 okt 2012 - 10:31

Nee nog nooit. Ik heb vorig jaar wel een avond mee gepresenteerd op de radio (slamFM) Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 3 281626781
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 23:45

Ja al een paar keer bij een tv-programma in het publiek, altijd zaten we achter de presentator ofzo dus bijna continu in beeld.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Cyn_ do 25 okt 2012 - 0:11

Ik meerdere malen regionaal, met sporten en een keer bij SBS (volgens mij hart van Nederland) over het dorpsfeest. Nog een keer bij SBS6 omdat ik serveerde bij brabant toppers (Brabant10 is dat volgens mij).
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  VeryCherry do 25 okt 2012 - 0:15

Jaaa... ik was op een festival waar ik stiekem heen was en toen was die Dennis Weening daar voor MTV en toen kwam ik vol in beeld...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 0:30

VeryCherry schreef:Jaaa... ik was op een festival waar ik stiekem heen was en toen was die Dennis Weening daar voor MTV en toen kwam ik vol in beeld...

hahah oops Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  VeryCherry do 25 okt 2012 - 0:36

Whahaha ja, en héél toevallig keken mijn ouders toen nét op MTV, mennnn, wat was ik de Sjaak zeg... laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 0:40

VeryCherry schreef:Whahaha ja, en héél toevallig keken mijn ouders toen nét op MTV, mennnn, wat was ik de Sjaak zeg... Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 3 394967

hahaha wat zeiden ze ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry do 25 okt 2012 - 0:44

Of ik labiel was geworden Wink Oké, het is al tien jaar geleden, maar toch. Elke keer als ik die kop van Dennis zie, moet ik daar aan denken, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 0:46

hahaha Very Happy Ja toen was het echt balen maar nu is het wel grappig :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Spring do 25 okt 2012 - 1:01

Bij het tv programma 'man bijt hond'. De snakeman kwam bij mijn stage langs.
Was heel erg leuk!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  eigenwijs do 25 okt 2012 - 5:56

Ik!Maar is mijn beroep dus niet helemaal eerlijk he Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 3 2474380249
Niet quoten aub
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:04

Bij meerdere dingen in het publiek en bij allemaal opnames van series, maar nooit in beeld (gelukkig Yes )

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 6:13

Arubian wat doe je voor werk dan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Derpy do 25 okt 2012 - 8:39

Mijn werk draait ook om televisie, maar gelukkig hoef ik er zelf niet op.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:41

Op tv niet, op de radio wel: De Blauwbilgorgel, een spelprogramma voor middelbare schoolklassen destijds op Radio West. Mijn moeder had het opgenomen, maar het bandje is stuk Sad

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 25 okt 2012 - 9:00

Op tv niet, maar het afgelopen jaar zijn er wel 2 korte films met mij in de bios vertoond. Ook heel apart, je hoofd zo 4x3 meter...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mizz_S do 25 okt 2012 - 9:36

Nee nog nooit geloof ik. Naja wel een keer bij Pinkpop maar ik zag mezelf alleen omdat ik wist dat ik daar stond haha... Very Happy
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Mamsie do 25 okt 2012 - 10:09

jep, meedere keren. Ik heb in een kinderfilmpje gespeeld en die is best vaak uitgezonden op tv. Ook in het buitenland. Ik ben geïnterviewd door sbs6. Ook nog een keer voorbij gelopen toen er werd gefilmd bij een première van een musical.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 10:25

Met het beste idee van Nederland. (Zelf niet gezien, ook maar goed ook denk ik haha)
Ik ben ook wel eens geinterviewd voor MTV Brazilie, was heel vaag, heb nooit meer de link gehad helaas, had wel terug willen zien.

Gast
Gast

Bericht  Derpy do 25 okt 2012 - 10:29

Mamsie schreef:jep, meedere keren. Ik heb in een kinderfilmpje gespeeld en die is best vaak uitgezonden op tv. Ook in het buitenland. Ik ben geïnterviewd door sbs6. Ook nog een keer voorbij gelopen toen er werd gefilmd bij een première van een musical.

Ik heb 'm laatst gezien, erg leuk!
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Mamsie do 25 okt 2012 - 10:32

Derpy schreef:
Mamsie schreef:jep, meedere keren. Ik heb in een kinderfilmpje gespeeld en die is best vaak uitgezonden op tv. Ook in het buitenland. Ik ben geïnterviewd door sbs6. Ook nog een keer voorbij gelopen toen er werd gefilmd bij een première van een musical.

Ik heb 'm laatst gezien, erg leuk!

haha serieus. Via wat dan?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: