Ben jij weleens op TV geweest?
+62
Lady4
Raindrop
Annemoontje
Verona
Ilargi
Niekske
liqueje
Dikkie Dik
SparklingEyes
ProudMom
Mamsie
Mizz_S
Flippin' Bitch
eigenwijs
Spring
Ibbeltje
VeryCherry
_Cyn_
Snoes
Toet
Kerel
Guusje
iloverocknroll1984
Rumble
Lenthe
Happydobby
Aziraphale
Clapperdie
silly-one
Barbabella
Caramba
kajaka88
Miccie
Sarah1985
Derpy
Schaapke
loura
Silver
Viva
Minx
Marin
Blond
Lejow
Bliss
Sterre
GreenGrass
Arwyn
Atelier Madame
Rush
Phileine
GeKKiE
Caroow
xxDila
Stoplicht
Jeanette
Zwerver
M@niek
sanne-84
Gympie
Antibes
Inge
Burn
66 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij weleens op TV geweest?
Weet je wat het ergste was?? In die intro moest ieder kind iets zeggen en wat was mijn tekst??
Ik ben *naam* en ik heb er zin in!
Daar ben ik echt jaren mee geplaagd
Ik ben *naam* en ik heb er zin in!
Daar ben ik echt jaren mee geplaagd
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha Rush, wat schattig. Dat keek ik ook weleens ik heb je vast voorbij zien komen.
Ik geloof dat ik nog nooit op tv ben geweest, in elk geval niet dat ik weet.
Ik geloof dat ik nog nooit op tv ben geweest, in elk geval niet dat ik weet.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ooit een keer (volgens mij van de achterkant ) te zien geweest in het nieuws van RTL4 toen ik ging dauwtrappen op Hemelvaartsdag (op m'n 13e ofzo). En eerder dit jaar zat ik in het publiek bij Lingo, maar je moest wel héél goed kijken als je me daar wilde herkennen, haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja in het publiek bij Jensen (god wat fout.. met travelgurly was dat nog haha ), bij Life4you en ik heb meegedaan met Echt Waar?! Helaas niets gewonnen bij de laatste..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben duidelijk in beeld geweest in het publiek tijdens een live show van Idols 2. Maar toen had ik een afropruik op haha, dus toch een klein beetje incognito.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Stoplicht schreef:Boer zoekt vrouw 2012 ; alleen de uitzending waarin de brieven bezorgd werden...
Echt? Werd jouw brief/foto laten zien? Was jij nou degene die op Henk of Doede had geschreven?
Ik heb twee keer bij DWDD in 't publiek gezeten. Weet eigenlijk niet eens of ik in beeld was.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zat vroeger in het jongerenpanel van het televisieprogramma Honk!
Gast- Gast
In het publiek bij het Lagerhuis en het jongeren Lagerhuis. Bij beiden vrij vaak in beeld geweest en bij Idols heel kort tijdens de reünie met oudklasgenoten van de deelnemers. Dat was echt wel heel erg leuk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
1x 1 seconde bij netwerk
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Unicef Gala van 1997 geloof ik op de NCRV. Van elke provincie mocht 1 persoon een liedje zingen met een artiest, en wij als klasgenoten moesten dan een filmpje maken van 4 minuten. We zijn er 2 dagen mee bezig geweest.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb bij take me out in het publiek gezeten en een paar keer duidelijk in beeld geweest. Ook heb ik meegedaan aan het programma Das je goed recht. Daar ging een item over mij een paar jaar terug.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
xxDila schreef:Met de hele familie bij....
Hier had ik het laatst nog met mijn moeder over. Vroeger kerken wij dit programma altijd! We vonden het zo spannend!
Wat moesten jullie doen en heb je gewonnen?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn hoofd volgens mij nog nooit, maar mijn naam wel geregeld.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ja meerdere keren, zelf op dvd. Ben figurant geweest bij de friese serie. baas boppe baas en Danker en Dankert. En de film de hel van '63.
Ook bij piets weer bericht. En eens op de eo jongerendag
Ook bij piets weer bericht. En eens op de eo jongerendag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
- Ik ben een keer bij Klokhuis geweest, maar dan als 'publiek'. Het ging over een item uit mijn stad en toevallig was ik tijdens die opname met mijn opa en oma daar om te kijken. Toen stond ik daar likkend aan mijn ijsje ineens op het beeld
Mijn opa heeft dit toen opgenomen en nog steeds ergens liggen. Ik denk dat ik een jaar of 8/9 was.
- En ook op het sportjournaal haha als publiek van mijn sportvereniging die toen de landstitel won. Maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je zit want er was veel publiek.
Mijn opa heeft dit toen opgenomen en nog steeds ergens liggen. Ik denk dat ik een jaar of 8/9 was.
- En ook op het sportjournaal haha als publiek van mijn sportvereniging die toen de landstitel won. Maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je zit want er was veel publiek.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Ik ben 12 jaar geleden op tv geweest in piets weerbericht. En 13 jaar geleden had in een flits bij WillemWever. Een jongen uit mijn groep mocht mee naar Marokko voor zijn vraag. Hij werd zogenaamd van school opgehaald.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Heel wat jaren terug bij de lokale omroep hier.
Verder sta ik op een aantal dvd's van feesten waar ik geweest ben.
Verder sta ik op een aantal dvd's van feesten waar ik geweest ben.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben een keer bij DWDD geweest, maar volgens mij zijn we niet echt in beeld geweest.
En na de 4mijl 1,5e week terug, kreeg ik gelijk na de finish een microfoon en een camera in mijn gezicht. Gelukkig was dit voor een kleine regionale zender
En na de 4mijl 1,5e week terug, kreeg ik gelijk na de finish een microfoon en een camera in mijn gezicht. Gelukkig was dit voor een kleine regionale zender
Gast- Gast
Ik zat in datzelfde publiek bij JensenLejow schreef:Ja in het publiek bij Jensen (god wat fout.. met travelgurly was dat nog haha ), bij Life4you en ik heb meegedaan met Echt Waar?! Helaas niets gewonnen bij de laatste..
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ooit bij het weer van SBS 6, maar dan zonder Piet. Ik zat met een vriendin op het terras en daar was een opname van gemaakt.
Verder nu voor 'campus in beeld' van tv Nijmegen. Daar hebben ze vorige week een item over studenten en motorrijden opgenomen. Terwijl hun een stukje praten sta ik met iemand van de vereniging te praten, wat in beeld is. Heel mooi met een motorpak aan, die dingen zijn echt a-sexy haha.
Verder nu voor 'campus in beeld' van tv Nijmegen. Daar hebben ze vorige week een item over studenten en motorrijden opgenomen. Terwijl hun een stukje praten sta ik met iemand van de vereniging te praten, wat in beeld is. Heel mooi met een motorpak aan, die dingen zijn echt a-sexy haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik een keer samen met Sinterklaas en zwarte piet bij omroep flevoland. Hij liep net langs toen er gefilmd werd.
En 5 jaar geleden toen er ingebroken was bij ons. Toen werd de politie gevolgd door een cameraploeg. ik dacht dat het voor de regionale omroep was bleek het rtl5 te zijn . We zijn 2 of 3 keer uitgezonden met dat programma geloof ik. Genant! Want ik zei domme dingen achteraf maar ja ik was nog in shock van de inbraak.
En 5 jaar geleden toen er ingebroken was bij ons. Toen werd de politie gevolgd door een cameraploeg. ik dacht dat het voor de regionale omroep was bleek het rtl5 te zijn . We zijn 2 of 3 keer uitgezonden met dat programma geloof ik. Genant! Want ik zei domme dingen achteraf maar ja ik was nog in shock van de inbraak.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Vorig jaar, op RTV Drenthe. Ik was met mijn groep 3 bij de opening van het nieuwe brilberenverblijf in Het Noorder Dierenpark en werd geïnterviewd
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Over de rooie (kent iemand dat nog?) 3 sec in beeld geweest.
En aan de telefoon bij fabienne in het TMF clipspel.
En aan de telefoon bij fabienne in het TMF clipspel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
silly-one schreef:Verder nu voor 'campus in beeld' van tv Nijmegen. Daar hebben ze vorige week een item over studenten en motorrijden opgenomen. Terwijl hun een stukje praten sta ik met iemand van de vereniging te praten, wat in beeld is. Heel mooi met een motorpak aan, die dingen zijn echt a-sexy haha.
Vind je? Eerlijk gezegd vind ik het juist stoer-sexy!
Ik ben wel eens op tv geweest als publiek en een keer bij de regionale omroep. Er was een groot feest in de buurt en ik kwam flink bezopen in beeld.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Echt heel veel, maar ik heb dan ook voor E.ndemol gewerkt op de HR afdeling en zodra ze figuranten o.i.d. tekort kwamen werd er vaak eigen personeel ingezet.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» gaiazoo dierentuin iemand weleens geweest?
» Heb jij weleens...
» Vergeet jij weleens...
» Wie heeft er weleens
» Sla jij weleens reacties over?
» Heb jij weleens...
» Vergeet jij weleens...
» Wie heeft er weleens
» Sla jij weleens reacties over?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: