Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij weleens op TV geweest?

+62
Lady4
Raindrop
Annemoontje
Verona
Ilargi
Niekske
liqueje
Dikkie Dik
SparklingEyes
ProudMom
Mamsie
Mizz_S
Flippin' Bitch
eigenwijs
Spring
Ibbeltje
VeryCherry
_Cyn_
Snoes
Toet
Kerel
Guusje
iloverocknroll1984
Rumble
Lenthe
Happydobby
Aziraphale
Clapperdie
silly-one
Barbabella
Caramba
kajaka88
Miccie
Sarah1985
Derpy
Schaapke
loura
Silver
Viva
Minx
Marin
Blond
Lejow
Bliss
Sterre
GreenGrass
Arwyn
Atelier Madame
Rush
Phileine
GeKKiE
Caroow
xxDila
Stoplicht
Jeanette
Zwerver
M@niek
sanne-84
Gympie
Antibes
Inge
Burn
66 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij weleens op TV geweest?

Bericht  Rush di 23 okt 2012 - 20:19

Weet je wat het ergste was?? In die intro moest ieder kind iets zeggen en wat was mijn tekst??

Ik ben *naam* en ik heb er zin in! Very Happy

Daar ben ik echt jaren mee geplaagd Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij weleens op TV geweest?

Bericht  Sterre di 23 okt 2012 - 20:27

Haha Rush, wat schattig. Dat keek ik ook weleens smile ik heb je vast voorbij zien komen.

Ik geloof dat ik nog nooit op tv ben geweest, in elk geval niet dat ik weet.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 20:37

Ik ben ooit een keer (volgens mij van de achterkant :P) te zien geweest in het nieuws van RTL4 toen ik ging dauwtrappen op Hemelvaartsdag (op m'n 13e ofzo). En eerder dit jaar zat ik in het publiek bij Lingo, maar je moest wel héél goed kijken als je me daar wilde herkennen, haha.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 20:40

Ja in het publiek bij Jensen (god wat fout.. met travelgurly was dat nog haha smile ), bij Life4you en ik heb meegedaan met Echt Waar?! Helaas niets gewonnen bij de laatste..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 20:48

Ik ben duidelijk in beeld geweest in het publiek tijdens een live show van Idols 2. Maar toen had ik een afropruik op haha, dus toch een klein beetje incognito.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Marin di 23 okt 2012 - 20:51

Stoplicht schreef:Boer zoekt vrouw 2012 ; alleen de uitzending waarin de brieven bezorgd werden...

Echt? Werd jouw brief/foto laten zien? Was jij nou degene die op Henk of Doede had geschreven?

Ik heb twee keer bij DWDD in 't publiek gezeten. Weet eigenlijk niet eens of ik in beeld was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 21:03

Ik zat vroeger in het jongerenpanel van het televisieprogramma Honk!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 23 okt 2012 - 21:14

In het publiek bij het Lagerhuis en het jongeren Lagerhuis. Bij beiden vrij vaak in beeld geweest en bij Idols heel kort tijdens de reünie met oudklasgenoten van de deelnemers. Dat was echt wel heel erg leuk smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Viva di 23 okt 2012 - 21:54

1x 1 seconde bij netwerk Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Silver di 23 okt 2012 - 22:02

Unicef Gala van 1997 geloof ik op de NCRV. Van elke provincie mocht 1 persoon een liedje zingen met een artiest, en wij als klasgenoten moesten dan een filmpje maken van 4 minuten. We zijn er 2 dagen mee bezig geweest. Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 2 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  loura di 23 okt 2012 - 22:05

Ik heb bij take me out in het publiek gezeten en een paar keer duidelijk in beeld geweest. Ook heb ik meegedaan aan het programma Das je goed recht. Daar ging een item over mij een paar jaar terug.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Schaapke di 23 okt 2012 - 23:17

xxDila schreef:Met de hele familie bij....

Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 2 113894-300-199-scale

Hier had ik het laatst nog met mijn moeder over. Vroeger kerken wij dit programma altijd! We vonden het zo spannend!
Wat moesten jullie doen en heb je gewonnen?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Derpy di 23 okt 2012 - 23:29

Mijn hoofd volgens mij nog nooit, maar mijn naam wel geregeld.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Sarah1985 di 23 okt 2012 - 23:43

Ja meerdere keren, zelf op dvd. Ben figurant geweest bij de friese serie. baas boppe baas en Danker en Dankert. En de film de hel van '63.

Ook bij piets weer bericht. En eens op de eo jongerendag Embarassed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Miccie wo 24 okt 2012 - 0:36

- Ik ben een keer bij Klokhuis geweest, maar dan als 'publiek'. Het ging over een item uit mijn stad en toevallig was ik tijdens die opname met mijn opa en oma daar om te kijken. Toen stond ik daar likkend aan mijn ijsje ineens op het beeld smile

Mijn opa heeft dit toen opgenomen en nog steeds ergens liggen. Ik denk dat ik een jaar of 8/9 was.

- En ook op het sportjournaal haha als publiek van mijn sportvereniging die toen de landstitel won. Maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je zit want er was veel publiek.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  kajaka88 wo 24 okt 2012 - 1:26

Ik ben 12 jaar geleden op tv geweest in piets weerbericht. En 13 jaar geleden had in een flits bij WillemWever. Een jongen uit mijn groep mocht mee naar Marokko voor zijn vraag. Hij werd zogenaamd van school opgehaald.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Caramba wo 24 okt 2012 - 5:38

Heel wat jaren terug bij de lokale omroep hier.

Verder sta ik op een aantal dvd's van feesten waar ik geweest ben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 6:10

Ik ben een keer bij DWDD geweest, maar volgens mij zijn we niet echt in beeld geweest.
En na de 4mijl 1,5e week terug, kreeg ik gelijk na de finish een microfoon en een camera in mijn gezicht. Gelukkig was dit voor een kleine regionale zender Ben jij weleens op TV geweest? - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 24 okt 2012 - 6:12

Lejow schreef:Ja in het publiek bij Jensen (god wat fout.. met travelgurly was dat nog haha smile ), bij Life4you en ik heb meegedaan met Echt Waar?! Helaas niets gewonnen bij de laatste..
Ik zat in datzelfde publiek bij Jensen Very Happy
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  silly-one wo 24 okt 2012 - 6:16

Ik ooit bij het weer van SBS 6, maar dan zonder Piet. Ik zat met een vriendin op het terras en daar was een opname van gemaakt.
Verder nu voor 'campus in beeld' van tv Nijmegen. Daar hebben ze vorige week een item over studenten en motorrijden opgenomen. Terwijl hun een stukje praten sta ik met iemand van de vereniging te praten, wat in beeld is. Heel mooi met een motorpak aan, die dingen zijn echt a-sexy haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Clapperdie wo 24 okt 2012 - 6:23

Ik een keer samen met Sinterklaas en zwarte piet bij omroep flevoland. Hij liep net langs toen er gefilmd werd.

En 5 jaar geleden toen er ingebroken was bij ons. Toen werd de politie gevolgd door een cameraploeg. ik dacht dat het voor de regionale omroep was bleek het rtl5 te zijn :O. We zijn 2 of 3 keer uitgezonden met dat programma geloof ik. Genant! Want ik zei domme dingen achteraf maar ja ik was nog in shock van de inbraak.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aziraphale wo 24 okt 2012 - 6:32

Vorig jaar, op RTV Drenthe. Ik was met mijn groep 3 bij de opening van het nieuwe brilberenverblijf in Het Noorder Dierenpark en werd geïnterviewd nerd
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby wo 24 okt 2012 - 7:21

Over de rooie (kent iemand dat nog?) 3 sec in beeld geweest.

En aan de telefoon bij fabienne in het TMF clipspel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Lenthe wo 24 okt 2012 - 7:27

silly-one schreef:Verder nu voor 'campus in beeld' van tv Nijmegen. Daar hebben ze vorige week een item over studenten en motorrijden opgenomen. Terwijl hun een stukje praten sta ik met iemand van de vereniging te praten, wat in beeld is. Heel mooi met een motorpak aan, die dingen zijn echt a-sexy haha.

Vind je? Eerlijk gezegd vind ik het juist stoer-sexy! Wink
Ik ben wel eens op tv geweest als publiek en een keer bij de regionale omroep. Er was een groot feest in de buurt en ik kwam flink bezopen in beeld. laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Rumble wo 24 okt 2012 - 8:22

Echt heel veel, maar ik heb dan ook voor E.ndemol gewerkt op de HR afdeling en zodra ze figuranten o.i.d. tekort kwamen werd er vaak eigen personeel ingezet.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: