Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Woningbouw, word er zo moe van!

Ga naar beneden

Woningbouw, word er zo moe van! Empty Woningbouw, word er zo moe van!

Bericht  Caribbeanlover ma 22 okt 2012 - 2:36

Sinds deze zomer hebben we eindelijk dubbelglas na er zelf om hebben te moeten vragen en veel te laat dan as beloofd geplaatst.

Ik moest een aparte afspraak maken zodat het geschilderd kan worden. De 1e x ging het niet door ivm de regen, maar afgelopen vrijdag is het eindelijk geverfd.

Het hout wat precies om het raam zit is alleen geverfd. Daarboven zoals bij het keukenraam zit niet om het glas zelf heen, maar aangezien die man toch verf genoeg had kon hij dat ook best verven.

De keukendeur is donkergroen en het hout latje wat om het glas van die deur zit heeft hij dus geverfd in een hele andere kleur, het verschil kan je zo zien.

Mijn man zag het bij thuiskomst en mij was het nog niet opgevallen.

Ik bellen werd er gezegd dat ze alleen doen wat ze moeten doen. Ik was en ben nog steeds pissig. Heb gezegd dat ik het kinderachtig vind en dat hij alles wel mee kan pakken en dat het kleurverschil nergens op slaat!

Hun gaan daar niet over, want dan moeten we bij de woningbouw ervoor zijn.

Ik laat mij man wel bellen, want ik denk niet dat ik nog aardig kan blijven. Wat een gezeik altijd zeg. Elk jaar de huur omhoog kunnen ze heel goed, ben je te laat met de huur, dan weten ze je ineens wel te vinden. Sinds wij hier wonen is er maar 1x een winteschilder geweest in meer dan 10 jr dat we hier wonen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum