Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld?

+2
Jeanette
Minx
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld? Empty Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld?

Bericht  Minx di 11 dec 2012 - 0:13

Hier is het zo dat als je een huis accepteerde je inschrijving vervalt. Bij een vriendin van mij is dat niet zo en houd je dus je opgebouwde inschrijftijd.

Hoe is dat bij jullie geregeld en wat vinden jullie eerlijker?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld? Empty Re: Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld?

Bericht  Jeanette di 11 dec 2012 - 0:17

Volgens mij vervalt het hier ook helaas. Ik vind dat iedere woningbouw hier 1 lijn in moet trekken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld? Empty Re: Hoe is dat bij jullie woningbouw geregeld?

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 0:21

hier vervalt je inschrijving dan ook dus ik heb me meteen opnieuw ingeschreven. Hier is het wel zo dat als je een woning huurt via de woningbouw en je reageert op een andere woning je dan niet zolang op de wachtlijst staat omdat je dan een doorstromer bent en er door jou ook weer een huis vrijkomt.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 11 dec 2012 - 0:57

Hier is het zo dat wanneer je een huis accepteert, je opgebouwde punten vervallen. Volgens mij blijf je nog wel een inschrijving houden smile
Bij de andere woningbouw waar we staan ingeschreven kom je weer onderaan de lijst.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Minx di 11 dec 2012 - 1:33

Ja ik vind dat ook logisch dat je dan onder aan komt, bij haar dus schijnbaar niet zo. Vond het zo apart helemaal omdat dat omgeving Amsterdam is. Juist daar zou je verwachten dat je dan weer onderaan komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond di 11 dec 2012 - 1:39

Bij mij vervalt je inschrijftijd. Ik dacht dat het alleen bij studentenhuisvesting coöperaties je je inschrijftijd behield. Blijkbaar niet dus.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  M@niek di 11 dec 2012 - 2:11

Hier werken ze met punten. Als je dus een huis hebt geaccepteerd dan moet je gewoon weer opnieuw beginnen met punten opbouwen, wat mij dus ook vrij logisch lijkt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Suus di 11 dec 2012 - 2:21

Hier werkt het ook met punten, je spaart 1 punt per maand. Als je een huis accepteert begin je weer bij 0, maar omdat je in een huis van de woningbouw woont spaar je wel sneller, namelijk 1,5 punt per maand.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: