Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij allemaal gekregen?

+38
meisje
Sophiee
Printje
Filoria
Parel
pindaatje
Thunder
Clapperdie
Liadan
studiebol
Jules
Flip Fluitketel
sanne-84
bolus26
CCC
Pompoen
Ella
Sanne
Linda
Parisienne
loesje
PapillonRose
shadow
kwak
Urban Naked
Viva
Slakje
Raven
Chelle
sabje
Puggle
Happydobby
Paper Crown
Caroow
Tania
Jade
Star007
Muurvlindertje
42 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 3:45

Ik heb er eigenlijk niemand over gehoord dat ze iets wilden geven, heb van mijn moeder een rompertje en sokjes gehad, dat wel. Ik denk dat ik niets krijg, vind het ook wel fijn dat ik dan gewoon uit kan zoeken wat ik echt zelf wil hebben. We kopen ook een hoop tweedehands.
En ik gok dat we bij de geboorte wel iets substantieels krijgen, zie ook wel gebeuren dat mijn ouders een rekening openen voor het kindje of iets dergelijks.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  CCC ma 22 okt 2012 - 3:50

Wij hebben van mijn ouders een bedrag aan geld gekregen en hier hebben de babykamer en een deel van de kinderwagen van gekocht, van schoonouders ook een bedrag gekregen en dit bij de kinderwagen gelegd. Van mijn vriend zijn oma en tante ook een bedrag gekregen en hier hebben we allerlei kleine dingen van gekocht zoals lakens, dekens enz. Verder veel kleding gekregen van mijn ouders, vriendinnen en mijn nichtjes.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  bolus26 ma 22 okt 2012 - 4:21

ik heb van mn moeder de kinderwagen en een boxmatrasje gekregen ,van de vriend van mn moeder de kinderstoel. en voor de rest een heleboel lieve kleine cadeautjes van familie en vrienden. grote dingen hebben we voor de rest gewoon zelf gekocht.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  sanne-84 ma 22 okt 2012 - 4:26

Hier nog niks gehoord dat we iets krijgen.
Van schoonmoeder verwacht ik ook niks, omdat ze het niet heel breed heeft (maar heeft al wel wat kleertjes en een loopwagentje gekocht!)
Van ons thuis nog niks gehoord, wel een knuffel en broekje gekregen. En zei ook toen het ter sprake kwam dat je zo in de tijd nog vanalles van deze en geen kan krijgen. Geen idee of ze nog een keer met een verassing (achteraf) aan komen. Maar we hadden met de bruiloft al een groot bedrag gekregen, dus snap ook wel dat ze nu niks doen(maar je weet maar nooit). Hieft ook niet, want wij kiezen voor kinderen, dus kunnen ook gewoon zelf alles kopen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Flip Fluitketel ma 22 okt 2012 - 4:39

Kinderwagen hebben we gekregen van mijn moeder en zusje. Babyfoon van mijn schoonouders. Familiewieg in bruikleen Wink. Verder hebben we toen ze 6maanden was een buggy gehad van mijn moeder. En nog het één en ander zoals jasje, kleertjes, speelgoed e.d..

Bij de 2e baby eigenlijk niks gekregen omdat we dit bij de 1e hebben gehad. O, ja Easybase van mijn zusje. En we zullen waarschijnlijk nog wel één en ander krijgen als de baby geboren is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Jules ma 22 okt 2012 - 4:41

De spulletjes voor de uitzet hebben we allemaal zelf gekocht. Kruiken kan ik van iemand lenen. Als cadeau bij de geboorte krijgen we van mijn ouders een wipstoeltje en van mijn schoonouders een kinderstoel. We hebben wel veel kleinere dingetjes gehad, bijv. een boekje, rompertje, sokjes. Vind ik ook heel lief.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  studiebol ma 22 okt 2012 - 5:56

Van mijn ouders de kinderwagen.

Van mijn schoonouders kregen we geld(of het echt voor de zwangerschap was weet ik niet) maar daar hebben we de box voor gekocht.

Van mijn zus het speelkleed/babygym en de muziekmobiel boven de box.

Verder alles zelf gekocht. We hebben wel eens wat rompertjes gehad van een vriendin als kado'tje tussendoor een keer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 6:27

Wij hebben het kamertje, kinderstoel, maxi-cosi, badje + standaard gekregen van mijn ouders en schoonouders gekregen. En de rest hebben we zelf gekocht. Natuurlijk hier en daar wel eens een setje kleding gekregen maar voornamelijk dus veel zelf gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Liadan ma 22 okt 2012 - 6:40

Van mijn ouders hebben we het kamertje en de kinderwagen gehad. Van mijn schoonouders de maxicosi, van mijn schoonzus het badje met standaard, van mijn zus een speelkleed. En van mijn broer en zus een deryan tentje.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 6:43

De kinderwagen en toebehoren van mijn ouders *zelf uitgezocht en betaald en mijn vader had de bon zien liggen en heeft dat bedrag overgemaakt naar mijn rekening dus leuke verrassing!*

Van mijn schoonouders een babyfoon

Van mijn broer en zus de box met toebehoren.

En verder veel kleertjes,knuffels ect tijdens de zwangerschap. Van opa's en oma's van ons zelf hebben we na de geboorte een geld bedrag gehad waar we een kinderstoel van hebben gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Clapperdie ma 22 okt 2012 - 6:50

Van mijn moeder en haar vriend hebben wij de complete kinderkamer gekregen. Incl dekens, lakens, verschoningskussen etc.

Mijn mijn oom en tante hebben namens mijn vader (die is overleden toen ik 12 was) 600 euro gegeven voor de kinderwagen. Mijn oom heeft namelijk beloofd aan mijn vader (toen hij al overleden was) dat hij altijd voor mij en mijn zusje zou zorgen. Volgens mijn oom had mijn vader dit namelijk ook gedaan I love you

De box van mijn oma

De kinderstoel van mijn andere oma

ohja, de beeldbabyfoon van mijn schoonouders

Eigenlijk alle dure dingen wel!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Thunder ma 22 okt 2012 - 6:55

Alles zelf gekocht.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  pindaatje ma 22 okt 2012 - 6:56

Bij de 1e:
Van mijn moeder en man de combi-kinderwagen met maxicosi (wat ze pas achteraf, nadat we hem uitgezocht hadden vertelden, en kregen toen dat bedrag terug), en wat kleertjes.
Van schoonouders hebben we de box met boxkleed, en de kinderstoel met verkleiner gekregen.
Van schoonzus en zwager badje met standaard gehad, met een badzitje.
Van mijn broer wipstoeltje gehad,

Oftewel, zijn toen enorm verwend!

Bij de 2e hadden we natuurlijk alles al, maar hebben we toch nog weer dingen gekregen:
Van mijn moeder en man hebben we een buggy gekregen,
Van mijn broer hebben we (een 2e) kinderstoel met verkleiner gekregen,
van schoonouders een geldbedrag
van schoonzus en zwager niet specifiek iets voordat hij geboren werd, maar zij komen al regelmatig met kadootjes voor beide kids aan, vinden ze zo leuk om te doen.. (hebben zelf (nog) geen kinderen)

En bij beide kinderen van mijn opa en oma een geldbedrag gehad.

Al met al echt te gek voor woorden af en toe, en we zijn ze ook heel dankbaar voor alles wat ze ons gegeven hebben, maar als ze het niet gedaan hadden, was het ook goed geweest en hadden we het gewoon zelf gekocht.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Parel ma 22 okt 2012 - 6:57

De kinderwagen - mijn ouders
De box - mijn zus & man
De kinderstoel - vriends oudtante
De maxicosi - schoonouders
Badje & tummytub - tweedehands gehad
Aerosleep matras en 3 hoeslakens en een matje - zus
Luiertas - vriends opa & oma

Kamertje hebben we zelf gekocht ..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Filoria ma 22 okt 2012 - 7:09

Bijna alles gekregen. Ik was jong en Tomas een verrassing, daardoor voelden mensen zich geroepen om ons te helpen geloof ik. Heel fijn!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Printje ma 22 okt 2012 - 7:17

Wij hebben de kinderwagen van mijn ouders en de trip trapstoel van de ouders van mijn man.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Sophiee ma 22 okt 2012 - 7:20

De kinderwagen, het matrasje en heeeeel veel kleertjes van mijn ouders. Verder veel speelgoed en kleertjes van mijn schoonfamilie. Het hield niet meer op..!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  meisje ma 22 okt 2012 - 7:22

Van mijn schoonouders de bugaboo met toebehoren en de trip trap
Van mijn ouders €500 en heel veel kleertjes en luiers
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Blue flower ma 22 okt 2012 - 9:33

Rataplan schreef:Alles zelf gekocht.

+1
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 17:54

De "grote" dingen hebben we zelf gekocht, kinderwagen, kamer(s) etc. De kleine dingen zoals kleding kregen we veel kado van familie etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Juutjepetuutje ma 22 okt 2012 - 18:09

De kinderwagen hebben we van mijn ouders gekregen, volgens mij zat daar de maxi cosi ook bij
Van mn schoonouders de easyfix

De box kregen we bij het kamertje cadeau

En verder van mijn oma een financiële bijdrage

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Snoes ma 22 okt 2012 - 18:50

Van mijn ouders hebben wij de hele babykamer gekregen, inclusief het matrasje.

Van mijn schoonouders krijgen we een Römer autostoel.

Van mijn zus (en tevens meter) hebben we de box + matras + bekleding + hemeltje gekregen.

Van mijn ene oma hebben we een verzorgingstafel met badje en een kinderstoek gekregen.

En zo tussendoor van vriendinnen nog wat kleine dingetjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Bruintje Beer ma 22 okt 2012 - 19:14

Flip Fluitketel schreef:Kinderwagen hebben we gekregen van mijn moeder en zusje. Babyfoon van mijn schoonouders. Familiewieg in bruikleen Wink. Verder hebben we toen ze 6maanden was een buggy gehad van mijn moeder. En nog het één en ander zoals jasje, kleertjes, speelgoed e.d..

Bij de 2e baby eigenlijk niks gekregen omdat we dit bij de 1e hebben gehad. O, ja Easybase van mijn zusje. En we zullen waarschijnlijk nog wel één en ander krijgen als de baby geboren is.
+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij allemaal gekregen? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij allemaal gekregen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum