Ik wil hem echt slaan...
+17
diddie
Lenthe
SoGood
kajaka88
Caro
RYW
GeKKiE
Rush
Caroow
Carra
Shisha
Atelier Madame
Guus
Hoochie
Arwyn
Burn
Paper Crown
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik wil hem echt slaan...
Paper Crown schreef:Rood schreef:Herkenbaar. Ik heb een collega die uit de koffie slurpt. En dan niet een per-ongeluk-slurpje, nee gewoon omdat ze dat lekkerder vindt om KEIHARD te doen. Dan heb ik echt zin om met een bijl dat slurpmondje te bewerken.
Mijn pa doet dit ook.. en hij roert ongelovelijk lang in zijn kop koffie. Echt minutenlang. Laatst heb ik hem gezegd: 'Pa, zal ik even de mixer pakken?' Hij: 'Wat, schat?' *en doorroeren* ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Oooh en het ergste vind ik als mensen eerst zo lang roeren, dan keihard koffie op slurpen en dan zeggen: "aaaah, lekker bakje koffie." Brrrr...
Gast- Gast
Susan schreef:Vandaag, een meisje in de speeltuin met wie mijn dochter speelde en die haar opeens bewust buitensloot toen er andere kinderen bij kwamen. Ik had echt zin om dat kind ondersteboven op haar kop in een modderplas te zetten, ik vond het zo zielig. Y riep echt heel zielig: 'Hé, wacht op mij!'
Zielig is dat he! Soms kunnen kinderen zo berekenend zijn.
Iets anders: Gisteren in de wachtrij in de Efteling stond mijn zoontje heel enthousiast te praten etc. Een jongetje van een jaar of 8 stond hem continue boos aan te staren, zonder iets te zeggen. J. snapte er niks van, zo sneu.
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10
Nyah schreef:Paper Crown schreef:Rood schreef:Herkenbaar. Ik heb een collega die uit de koffie slurpt. En dan niet een per-ongeluk-slurpje, nee gewoon omdat ze dat lekkerder vindt om KEIHARD te doen. Dan heb ik echt zin om met een bijl dat slurpmondje te bewerken.
Mijn pa doet dit ook.. en hij roert ongelovelijk lang in zijn kop koffie. Echt minutenlang. Laatst heb ik hem gezegd: 'Pa, zal ik even de mixer pakken?' Hij: 'Wat, schat?' *en doorroeren* ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Oooh en het ergste vind ik als mensen eerst zo lang roeren, dan keihard koffie op slurpen en dan zeggen: "aaaah, lekker bakje koffie." Brrrr...
Ja, of sowieso als ze drinken en dan zo'n ahhhhhhhhhhhhh-geluid maken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
diddie schreef:
Ja inderdaad. Ik ken dat kind wel van de peuterspeelzaal en daar hoor ik haar wel vaker iets zeggen in de trant van 'jij mag niet meedoen', zo vervelend. Het is ook niet echt een vast vriendinnetje van Y, maar vandaag waren ze toevallig wel leuk aan het spelen en had ik het niet verwacht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het stom dat ik mijn afgelopen 3,5 vrije dagen grotendeels ziek heb door moeten brengen. En nu ik weer aan t werk moet morgen ben weer beter. Stom.
Gast- Gast
Susan schreef:diddie schreef:
Ja inderdaad. Ik ken dat kind wel van de peuterspeelzaal en daar hoor ik haar wel vaker iets zeggen in de trant van 'jij mag niet meedoen', zo vervelend. Het is ook niet echt een vast vriendinnetje van Y, maar vandaag waren ze toevallig wel leuk aan het spelen en had ik het niet verwacht.
Vriendinnetje van J kan ook zo sneaky zijn. Ze zegt geen woord tegen me,alleen als het haar uitkomt. Maar als we ergens zijn en J. wil mij een handje geven, dan pakt ze expres mijn hand zodat zij naast mij loopt. Niet omdat ze graag bij mij wil lopen, maar puur zodat hij dat dan niet kan. Heel onvolwassen van mij, maar ik kan dat gedrag ook niet los van het kind zien. Ik vind haar ook gewoon niet leuk als kind zeg maar.
diddie- Fluisteraar
Ik erger me altijd aan 1 van de nerds die boven me werkt. De kerel heeft niet echt een boeiend leven maar wil wel indruk op me maken (Waarom is me een raadsel, ik laat echt duidelijk merken dat ik het een snotneus vind).
Laatst ging hij me vertellen dat hij een erotische massage had gehad (wil ik niet weten), dat hij geen stijve krijgt als meisjes tegen hem aanschuren in de disco (wil ik ook niet weten) en dat hij lepeltje lepeltje slaapt met 1 van zijn vriendinnen (do i care?). En dan heeft hij ook altijd van die dikke witte puisten op zijn wang en nek en bovenlip die erom schreeuwen om te worden uitgeknepen. En daar moet ik steeds naar kijken.
Huiver!
Laatst ging hij me vertellen dat hij een erotische massage had gehad (wil ik niet weten), dat hij geen stijve krijgt als meisjes tegen hem aanschuren in de disco (wil ik ook niet weten) en dat hij lepeltje lepeltje slaapt met 1 van zijn vriendinnen (do i care?). En dan heeft hij ook altijd van die dikke witte puisten op zijn wang en nek en bovenlip die erom schreeuwen om te worden uitgeknepen. En daar moet ik steeds naar kijken.
Huiver!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ieuw Chance! Ik ga al gruwelen bij het lezen over hem, laat staan als je er naast staat.
Gast- Gast
kajaka88 schreef:Ik heb iets te zeiken over de hondjes van de achterburen. Ze laten ze niet uit. Maar doen ze gewoon naar buiten en op een gegeven moment willen ze weer naar binnen en beginnen ze janken voor de deur. Normaal zal je ze dan weer binnen laten maar hun laten ze echt minimaal een half uur janken. En dat s'morgens vroeg! Wordt er pisnijdig van!
Wonen we bij elkaar in de straat ?
Gast- Gast
Mijn schoonvader heeft ook zo'n tik. Het bakje echt totdat het glazuurlaagje loslaat, leegschrapen. Dat geluid! Brrrrr..
Gast- Gast
Ah nee Susan! Wat zielig voor Y! Ze snapte er natuurlijk niets van! Ik had vroeger ook een vriendinnetje en die deed altijd leuk tot haar buurmeisje ook kwam. Hun moeders konden 't heel goed vinden dus dan zei de moeder van mijn vriendin: 'met zijn 3'en komt er ruzie, dus ga jij maar weer lekker thuisspelen, PC' en dan liep ze me naar de deur. Ik heb wel eens in de stromende regen buiten gewacht op mijn moeder omdat mijn moeder van huis was en dacht dat ik bij mijn vriendinnetje speelde. Kreeg ook nog de schuld dat dr baby bjorn gejat was.. En dat had ík vast gedaan.. Ik snapte er niets van!
O, jaa mijn pa is zo vreselijk die slurpt koffie en zegt dan: 'ochhhhhh lekker!!!'
En mijn moeder zet altijd een bak sla in t midden van de tafel met zo'n slagrijper erbij en dan neemt iedereen sla op 't bord, behalve mijn pa..
Die grijpt zijn vork dan zoals kinderen 't vasthouden en die ramt dan zo hard in de saladebak en dan 10x prikken.. Echt doddddelijk irritant!!!!!!!!!
O, jaa mijn pa is zo vreselijk die slurpt koffie en zegt dan: 'ochhhhhh lekker!!!'
En mijn moeder zet altijd een bak sla in t midden van de tafel met zo'n slagrijper erbij en dan neemt iedereen sla op 't bord, behalve mijn pa..
Die grijpt zijn vork dan zoals kinderen 't vasthouden en die ramt dan zo hard in de saladebak en dan 10x prikken.. Echt doddddelijk irritant!!!!!!!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Kinderen kunnen inderdaad ook erg gemeen en irritant zijn! Een paar dagen geleden stond ik met N. in de kinderwagen in de rij bij de kassa. Voor ons stond een moeder met kind. Zij stond bij de kassa met het winkelwagentje achter zich. Het jongetje stond achterop het winkelwagentje, op dat stuk waar je bierkratten op kan zetten. Hij zat steeds om zich heen met zijn ene been te zwaaien, elke keer richting N. Hij raakte haar telkens net niet en had zo'n gemene glimlach op zijn gezicht. Daarna keek hij telkens heel boos en stak zijn tong als spugend naar N. uit. N. zei telkens: "Hai jongetje, ik ben N.oa" en "Oh, pas op!" als hij haar bijna raakte met zijn benen. Op een gegeven moment snapte ze er niks van, ze werd er gewoon verdrietig om. En die moeder deed niks, terwijl ze wel een paar keer naar hem keek en ze N. overduidelijk hoorde praten. Ik vond het zo zielig voor N.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nog iets irritants: mijn vriend kom altijd 's avonds laat terug van zijn werk. Hij wil dan altijd nog wat eten, want tijd om te eten heeft hij daar niet echt. Hij gaat dan brood of crackers met kaas/worst maken en allerlei sauzen eroverheen. Dan komt hij naast me in bed liggen en kijkt nog even tv. Ondertussen eet hij zijn eten op.. wat een rotgeluid is dat gekauw als je probeert te slapen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Paper Crown schreef: Kreeg ook nog de schuld dat dr baby bjorn gejat was.. En dat had ík vast gedaan.. Ik snapte er niets van!
haha ik snap het volledig dat je als kind niet begrijpt waar die draagzak is gebleven
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik erger me rot aan mijn moeder. Als ik er ben met de baby's hangt ze de he-le tijd bij alles wat ik doe ertussen met haar hoofd. Als ik ze verschoon hangt ze aan de zijkant het koppie te draaien zodat ze haar aankijken, als ze bij mij liggen hangt ze er met haar hoofd voor in kindertaal te brabbelen echt de heeeele tijd. Ze mag best enthousiast zijn (ziet ze supervaak), maar niet de hele tijd als ik met ze bezig ben.
Gast- Gast
Ik heb er nog 1!
Mijn vriend is "ziek", als in snotverkouden.
Man,man, wat een gezucht en gesteun. Ben zooo blij dat hij naar bed is.
Mijn vriend is "ziek", als in snotverkouden.
Man,man, wat een gezucht en gesteun. Ben zooo blij dat hij naar bed is.
diddie- Fluisteraar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: