Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers
Pagina 25 van 32
Pagina 25 van 32 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 28 ... 32
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Twellie, voor je kinderen is het dan toch zeker wel leuk, ook al hou je er zelf niet van. Onze zoon vond het geweldig carnaval. Mijn man houdt er ook niet van maar ik denk dat hij de komende jaren toch wel carnaval wil vieren met onze zoon mee. Dat snoetje was onbetaalbaar!
Studie, wat super dat ze nu beiden lopen. Was je man ook nog thuis of heb je alleen carnaval gevierd?
Studie, wat super dat ze nu beiden lopen. Was je man ook nog thuis of heb je alleen carnaval gevierd?
Laatst aangepast door Floor op wo 13 feb 2013 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor: Wow, dat hij al zo ver is met zijn gebit. Volgens mij heeft mijn oudste pas sinds een half jaar of zo alle kiezen. Jongste heeft nu acht tandjes.
Mijn dochter vind carnaval wel zo leuk dat ik er volgend jaar wel heen ga. Uiteraard niet verkleed haha.
Studiebol: Wat leuk dat ze nu beiden lopen! En fijn dat je een goed feest hebt gehad .
Zijn jullie nu ook de rest van de week vrij om weer bij te komen van de carnaval?
Mijn dochter vind carnaval wel zo leuk dat ik er volgend jaar wel heen ga. Uiteraard niet verkleed haha.
Studiebol: Wat leuk dat ze nu beiden lopen! En fijn dat je een goed feest hebt gehad .
Zijn jullie nu ook de rest van de week vrij om weer bij te komen van de carnaval?
Laatst aangepast door Twellie op wo 13 feb 2013 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
*
Laatst aangepast door Floor op wo 13 feb 2013 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
Ik heb mijn vraag even weg gehaald, misschien vind je dat fijner. Je hebt het natuurlijk ook harstikke zwaar (gehad). Fijn dat je je beter voelt en dingen positiever ziet.
Laatst aangepast door Twellie op wo 13 feb 2013 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
-
Laatst aangepast door Floor op wo 13 feb 2013 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
Floor: Wat een ellende dat die nachten nog steeds drama zijn Als ik lees hoe snel jullie zoon door alles heen vliegt (qua ontwikkeling) zou het dan niet kunnen dat hij dat zelf niet kan bijbenen? Wel fijn dat het met jou zelf een stuk beter gaat!
(zal het straks weghalen)
Studie: Wauw wat knap dat ze beide loslopen! Carnaval was een geslaagd feestje dus?
Twellie: Misschien ga jij er de lol ook ooit nog van inzien, als je straks met je meiden kan carnavallen
Ik woon helemaal aan de andere kant van het land, dus niets van het feestgedruis meegekregen!
Luuk gaat steeds beter los lopen, echt zo leuk om te zien die ontwikkelingen. Soms gaan zijn benen sneller dan hij kan bijhouden, en dan rent hij zelfs een stukje Vandaag zijn we voor het eerst even lopend buiten geweest; dat was echt een succes! Weer allemaal nieuwe dingen om te ontdekken natuurlijk. Toen hij weer naar binnen moest, kreeg hij een enorme driftbui... Dat was dan wel weer even jammer, maargoed
(zal het straks weghalen)
Studie: Wauw wat knap dat ze beide loslopen! Carnaval was een geslaagd feestje dus?
Twellie: Misschien ga jij er de lol ook ooit nog van inzien, als je straks met je meiden kan carnavallen
Ik woon helemaal aan de andere kant van het land, dus niets van het feestgedruis meegekregen!
Luuk gaat steeds beter los lopen, echt zo leuk om te zien die ontwikkelingen. Soms gaan zijn benen sneller dan hij kan bijhouden, en dan rent hij zelfs een stukje Vandaag zijn we voor het eerst even lopend buiten geweest; dat was echt een succes! Weer allemaal nieuwe dingen om te ontdekken natuurlijk. Toen hij weer naar binnen moest, kreeg hij een enorme driftbui... Dat was dan wel weer even jammer, maargoed
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
aimee, ik weet het niet meer. het is me een raadsel waarom het de ene keer wel goed gaat en dan weer een groot drama is.
Wat leuk he buiten lopen. Hier ook regelmatig een driftbui als hij in de buggy moet of weer naar binnen moet uit de tuin.
Wat leuk he buiten lopen. Hier ook regelmatig een driftbui als hij in de buggy moet of weer naar binnen moet uit de tuin.
Laatst aangepast door Floor op wo 13 feb 2013 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
Floor ik heb het gelezen hoor. Lief dat je ons laat weten hoe het gaat.
Vervelend dat het savonds en snachts nog niet zo goed gaat. Lijkt me ook erg vermoeiend, vind het heel goed dat jullie samen weer ff wat gaan doen hopelijk een ontspannen avond voor jullie! Mijn vriend is zaterdagavond laat thuis gekomen en toen meteen naar mij gereden en zo heeft hij savonds en zondag nog mee gevierd!
Aimee, carnaval was heel geslaagd ben er nog moe van! Hoe doet L het bij de gastouder?
Vervelend dat het savonds en snachts nog niet zo goed gaat. Lijkt me ook erg vermoeiend, vind het heel goed dat jullie samen weer ff wat gaan doen hopelijk een ontspannen avond voor jullie! Mijn vriend is zaterdagavond laat thuis gekomen en toen meteen naar mij gereden en zo heeft hij savonds en zondag nog mee gevierd!
Aimee, carnaval was heel geslaagd ben er nog moe van! Hoe doet L het bij de gastouder?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Twellie, grappig dat verschil in hoeveel tandjes kindjes hebben. Vind het ook wel gek dat z'n mondje al bijna vol zit, op die 4 kiezen na maar die zie ik toch niet normaal gesproken.
Studie, ik ben benieuwd zo'n avond samen zonder kind. Ben nu erg gewend aan dat hij 24 u per dag bij me is.
leuk dat je vriend nog op tijd was om mee carnaval te vieren.
Studie, ik ben benieuwd zo'n avond samen zonder kind. Ben nu erg gewend aan dat hij 24 u per dag bij me is.
leuk dat je vriend nog op tijd was om mee carnaval te vieren.
Floor- Ratel
Floor het komt vast goed met jullie avondje uit!
Hier een pittig weekje, erg druk op het werk(ondanks dat ik maar 2 dagen heb gewerkt) gisteren ook nog thuis wat gewerkt. En ik ben nog gesloopt van mijn weekend stappen, sjonge jonge jonge wat een ellende.
Gisteren nog met zijn vieren wezen zwemmen, was super leuk, Meiden zijn echt watervrij en gaan alle kanten op en houden het bijna 2 uur vol, dus het is het geld nu tegenwoordig wel waard :-)
Hier een pittig weekje, erg druk op het werk(ondanks dat ik maar 2 dagen heb gewerkt) gisteren ook nog thuis wat gewerkt. En ik ben nog gesloopt van mijn weekend stappen, sjonge jonge jonge wat een ellende.
Gisteren nog met zijn vieren wezen zwemmen, was super leuk, Meiden zijn echt watervrij en gaan alle kanten op en houden het bijna 2 uur vol, dus het is het geld nu tegenwoordig wel waard :-)
studiebol- Ratel
Wat leuk dat ze zwemmen zo leuk vinden. Wij gaan binnenkort zwemmen maar vraag me toch wel af hoe en wat nu. De vorige keer was hij veel kleiner en zat hij in de zwemband, dat vind hij nu niet meer leuk (weet ik zeker) omdat hij niks bij kan dan, die band is zo groot om hem heen.
Wat heb jij gedaan met de meiden want ze kunnen lopen toch?
We hebben nu een zwemvest voor hem. http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/zwemvesten/index.html
En ik zag dat ik ook nog 2 vleugeltjes heb.
Wat heb jij gedaan met de meiden want ze kunnen lopen toch?
We hebben nu een zwemvest voor hem. http://www.splashabout.nl/splashaboutcollectie/zwemvesten/index.html
En ik zag dat ik ook nog 2 vleugeltjes heb.
Floor- Ratel
Ik heb ook zo'n gele band, maar die gebruik ik alleen als we het diep bad in gaan. Ze vind het niet zo heel leuk in die band, of omdat het water wat kouder is in het diepe bad dat weet ik niet.
Verder hebben ze hier echt zo'n babygedeelte, heel ondiep, met een kikker die water spuit en een rups met water stralen. Ik heb ze niks van bandjes om in dat babygedeelte. Ik ga nooit alleen met ze zwemmen, altijd met iemand dus dan houden we allebei een kind in de gaten, ze zijn redelijk voorzichtig dus het gaat nog goed op deze manier. Maar ik zei gisteren wel tegen mijn vriend dat we van die bandjes voor om de armen moesten halen.
edit, ik laat ze dus gewoon lopen/kruipen in dat ondiepe gedeelte en dat gaat goed.
Verder hebben ze hier echt zo'n babygedeelte, heel ondiep, met een kikker die water spuit en een rups met water stralen. Ik heb ze niks van bandjes om in dat babygedeelte. Ik ga nooit alleen met ze zwemmen, altijd met iemand dus dan houden we allebei een kind in de gaten, ze zijn redelijk voorzichtig dus het gaat nog goed op deze manier. Maar ik zei gisteren wel tegen mijn vriend dat we van die bandjes voor om de armen moesten halen.
edit, ik laat ze dus gewoon lopen/kruipen in dat ondiepe gedeelte en dat gaat goed.
studiebol- Ratel
Dan zal het zwemvest voor hem wel voldoende zijn om te spelen in het kinderbad. Hij is wel heel druk en heel onvoorzichtig (heeft al eens z'n hoofd gestoten aan een randje met als gevolg een snee in z'n wang).
Floor- Ratel
Wat voor zwemest heb jij Floor? Ik zat nog is over die zwemvleugels na te denken maar ik kan me goed voorstellen dat ze dat niet fijn vinden zitten en die dingen zijn bijna net zo groot als hun zeg maar, ze zijn ook zo ielig.
studiebol- Ratel
ik heb zo'n zwemvest als 2 reacties geleden van mij, die in die link staat. splash about
de drijvers die erin zitten kan je er ook uit halen dus als hij beter zwemt en dat minder nodig heeft kan er een deel uit.
vleugels heeft hij nog niet gepast dus geen idee of ze groot zijn. maar dat vind ik bij de meeste kindjes wel.
de drijvers die erin zitten kan je er ook uit halen dus als hij beter zwemt en dat minder nodig heeft kan er een deel uit.
vleugels heeft hij nog niet gepast dus geen idee of ze groot zijn. maar dat vind ik bij de meeste kindjes wel.
Floor- Ratel
Oh sorry ik had helemaal over de link heen gelezen! Thanks! Best prijzig die dingen maar ze lijken me wel veilig, maar aan de andere kant als je daar als kind steeds mee op het strand moet lopen, denkend aan onze vakantie, dan zijn die vleugeltjes misschien wel fijner.
studiebol- Ratel
Hey dames,
Lang geleden dat ik hier mee heb geschreven, maar heb een leuk nieuwtje dat ik hier wel wil delen
D. krijgt een broertje of zusje !!
Mensen die mij op FB hebben niets zeggen alsjeblieft !
Lang geleden dat ik hier mee heb geschreven, maar heb een leuk nieuwtje dat ik hier wel wil delen
D. krijgt een broertje of zusje !!
Mensen die mij op FB hebben niets zeggen alsjeblieft !
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Stare007 Gefeliciteerd wat mooi meid.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Gefeliciteerd!!! Wat leuk, hoe voel je je?
studiebol- Ratel
Wow star! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik voel me heel anders als bij de vorige zwangerschap. Heb wat last van misselijkheid soms, ben erg opvliegerig en ontzettend moe ( was ik bij D trouwens ook).studiebol schreef:Gefeliciteerd!!! Wat leuk, hoe voel je je?
Maar verder vind ik het helemaal geweldig, maar ook nog wel wat onwerkelijk dat er straks weer zo'n klein frummeltje bij komt
Star007- Kletskop
Thanks dames
Star007- Kletskop
studie, sorry ik was echt in de veronderstelling die te hebben, heb net nog een keer gekeken, die van mijn zoon is van speedo. maargoed het principe is hetzelfde.
Star, gefeliciteerd!
Star, gefeliciteerd!
Floor- Ratel
Star, grappig dat je je zo anders voelt. Weet je familie het al of houd je het nog ff geheim? En willen jullie dit keer het geslacht weten?
Ik had vandaag 10 minuten gesprek op het dagverblijf, haha zo grappig, ik hoor mijn collega's daar over maar die kinderen zitten allemaal op de basisschool Meiden waren beide geobserveerd door middel van een observatielijst en die hebben we dan besproken. Het beeld komt overeen met thuis dus dat vind ik wel prettig.
Ik had vandaag 10 minuten gesprek op het dagverblijf, haha zo grappig, ik hoor mijn collega's daar over maar die kinderen zitten allemaal op de basisschool Meiden waren beide geobserveerd door middel van een observatielijst en die hebben we dan besproken. Het beeld komt overeen met thuis dus dat vind ik wel prettig.
studiebol- Ratel
Pagina 25 van 32 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 28 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012