Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 26 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel di 19 feb 2013 - 10:25

Dat 10 minuten gesprek hebben wij inderdaad ook gehad, 3 weken terug! Mijn vriend wilde erg graag mee, hij voelde zich echt `papa`. Erg officieel ineens haha
Star, gefeliciteerd! Maar dat had ik al gedaan haha
Hier gaat het goed. L. heeft volgens mij in een gigantische sprong verwikkeld gezeten, ze kan ineens weer een boel nieuwe dingen! Ik kreeg vandaag zelfs applaus van haar toen ik de boerenkool had gevonden in het vriesvak! Ze heeft nu ook heel goed door dat de speen en haar knuffel in haar bed blijven, alleen einde van de dag als ze moe wordt mag ze hem en voor de rest met slapen.
Hebben ook heel veel speelgoed voor in haar winkeltje gehad van een collega, gaan morgen eens al het speelgoed een beetje uitzoeken.

Ze zegt heel goed de naam van de kat, ze heeft het over sokken, drinken, roept `Klaaaar!` als ze met wat dan ook klaar is. Zegt `hoera` uit het niets. Handkusjes, echt zwaaien-zwaaien en ze loopt een stuk steviger. Het zijn nu toch al vanzelf 8 stappen en ze krijgt meer lef, ze gaat nu ineens ook zelf stukken lopen.
Wat ik me afvroeg, de kindjes die al lopen (net lopen), trekken die zich zeg maar op aan de kast ofzo en gaan dan lopen, of staan die midden in de kamer op, zoeken evenwicht en lopen dan?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 26 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose di 19 feb 2013 - 10:50

Parel a pakte zich eerst overal aan vast en ging dan lopen.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Floor di 19 feb 2013 - 20:10

wat leuk tien minutengesprekken.
Parel, onze zoon stond op midden in de kamer die trok zich niet eerst op ergens aan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel di 19 feb 2013 - 20:31

Floor schreef:wat leuk tien minutengesprekken.
Parel, onze zoon stond op midden in de kamer die trok zich niet eerst op ergens aan.

Haha ik ga voor mijn eigen geruststelling L niet spiegelen aan jouw zoon hoor Razz krijgen we een minderwaardigheidscomplex Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 19 feb 2013 - 20:34

sorry wou alleen je vraag maar beantwoorden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 19 feb 2013 - 23:48

Leuk parel dat jullie ook 10 minuten gesprek hebt gehad! Gaat het goed met L?

Hier gaan ze gewoon midden in de kamer of keuken opstaan en dan gaan ze lopen!

Leuk speelgoed heb je gehad. Ik merk dat ze hier ook toe zijn aan wat anders maar ik weet niet zo goed wat. En aan de andere kant ze hebben zo veel en ik bied het al gedoseerd aan en ze zijn nog zo vluchtig met alles dat ik ook nog niet van alles wil kopen want dan wordt het helemaal zo'n speelgoedwinkel hier en dat vind ik echt niet nodig. Best lastig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 di 19 feb 2013 - 23:59

studiebol schreef:Star, grappig dat je je zo anders voelt. Weet je familie het al of houd je het nog ff geheim? En willen jullie dit keer het geslacht weten?

In eerste instantie wilden we het geheim houden tot de 1e echo, maar aangezien ik nu direct ben gestopt met roken , gaat het mensen natuurlijk wel opvallen. We hebben het maandag wel al aan mijn moeder verteld. Vanavond aan mijn schoonouders en schoonbroer en vriendin (als ze er zijn). Mijn beste vriendin zal ik het binnenkort ook wel vertellen, want die heeft ook meteen haar vraagtekens als ik stop met roken en niet zal drinken op mijn verjaardag haha. Maar de rest krijgt het pas na de echo te horen ( 18 maart bounce ).

Wat betreft ander speelgoed, vind ik het ook heel lastig om te bedenken wat ze leuk zal vinden. Little people vind ze bijvoorbeeld nog niet zo leuk, nouja alleen om te slopen.Blokjes e.d. zijn leuk om mee te gooien, maar al het 'baby- speelgoed' vind ze ook niet zoveel aan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Aimee wo 20 feb 2013 - 0:14

Parel; Toen Luuk begon met lopen kon hij zich ook alleen nog maar aan iets optrekken, niet zomaar los gaan staan. Nu, sinds een week ongeveer, gaat hij ook gewoon midden in de kamer los staan. En als hij valt kruipt hij niet weer verder, maar staat hij op en loopt weer.

Star: Wat leuk joh, gefeliciteerd!!!

Qua speelgoed zijn ballen en auto's hier wel favoriet. Ook de doos met duplo vind hij leuk, maar dan om leeg te gooien, nog niet om te bouwen. We hebben ook een 'knikkerbaan' die hij erg leuk vind, hij kan inmiddels ook de kralen er zelf opleggen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  smooch wo 20 feb 2013 - 0:16

Star gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Parel wo 20 feb 2013 - 2:04

Floor schreef:sorry wou alleen je vraag maar beantwoorden.
Niet te serieus op ingaan hoor! Was maar een grapje!
Jouw zoon is gewoon beresnel, alleen maar fijn, hij heeft L. alleen allang ingehaald Laughing
Ik heb niet zo´n snelle en die van jou is speedy gonzales, hihi
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 feb 2013 - 2:09

Ik vind het maar moeilijk!
Ze gaat idd overal aan staan en loopt steeds langere stukken, echt zeker een stap of 10 en gaat heel goed. Alleen, als ze kukelt, dan kruipt ze verder. En ze wil ook nog niet altijd lopen, ze kiest de veilige weg. Ze zoekt wel steeds meer het gevaar op, het evenwicht is alleen soms ver te zoeken. Is dit dan lopen?

Vanmiddag ga ik met mijn vriendin even naar het centrum en loop ik misschien even een schoenenzaak binnen. Wil toch even haar voeten opgemeten hebben, zodat ik op zoek kan naar schoentjes met een iets hardere zool, nu heeft ze haar leren laarsjes van aapies, zonder ook maar enige vorm van ondersteuning.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 20 feb 2013 - 2:10

Parel schreef:
Floor schreef:sorry wou alleen je vraag maar beantwoorden.
Niet te serieus op ingaan hoor! Was maar een grapje!
Jouw zoon is gewoon beresnel, alleen maar fijn, hij heeft L. alleen allang ingehaald Laughing
Ik heb niet zo´n snelle en die van jou is speedy gonzales, hihi

nou dat valt wel mee hoor, ja hij was vroeg met lopen maar verder doet hij toch niks anders dan jouw dochter.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 feb 2013 - 2:31

Zijn grove motorische ontwikkeling is, beoordeeld vanaf mijn kant, een stuk verder dan mijn dochter. Als ik tenminste naar zijn foto's kijk, vind ik hem veel volwassener ogen dan mijn kind. Is alleen maar als compliment bedoeld hoor, onwijs knap allemaal!

Studie, 10 minuten gesprek natuurlijk met mijn ex collega gehad.
Ze kletst heel veel (zingt het hardste van allemaal, krijst er echt bovenuit), weet veel te goed wat ze wil, en ze is heel grappig.
Dat was iig wat we te horen kregen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 2:51

Parel, ik denk dat dat ook zo lijkt omdat L zo'n poppetje is. Ik heb dat nu ook als ik foto's van H. en A. vergelijk. A is nu al echt een beer terwijl H nog zo klein leek.

A staat nu ook uit zichzelf op en loopt dan weer verder of gaat op zijn hurken zitten om iets te pakken en staat dan weer op. Maar hij kruipt ook nog weleens hoor. Hij kan ook al springen met beide voeten van de grond en hij kan kleine stukjes rennen. Maar bij dat laatste houd ik mijn hart vast.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 20 feb 2013 - 7:10

Oooh Star nog wel ff wachten op de echo dus, spannend!

Parel zag het filmpje van L, goed zeg!! Zo begon het hier ook met V dus het begin is er zeker! Oh en ze kruipt ook nog regelmatig hoor volgens mij vind ze dat gewoon lekker makkelijk.

Wat betreft het speelgoed, ze vermaken zich ook zo goed, met op de bank klimmen en er weer af, en er weer op en er weer af. En ze vinden het geweldig als je bakjes op hun hoofd zet dan willen ze het ook bij mij doen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 26 561177 Dus tja vind het nog wat zonde om speelgoed te kopen want ik weet het gewoon niet. Little people vinden ze wel leuk hier, ze rijden wel rondjes met de bus en het vliegtuig enzo dus dat valt gelukkig wel in de smaak.

Ik probeer ook vaak wel even de deur uit te gaan om de ochtend of de middag ff te breken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 feb 2013 - 7:13

Zo, drukke, maar leuke dag gehad vandaag! Heb niks gedaan in huis, ook wel eens lekker!
Eindelijk weer eens 2 dagen echt `vrij vrij` gehad, heerlijk!

L. gaat ineens heel snel met lopen, dus ben vanmiddag met een vriendin haar voetjes op gaan meten. Maatje 21 al! Nu ga ik vanavond lekker internet afstruinen op zoek naar leuke schoentjes met een flexibele zool.
Vanochtend ook bezoek gehad van dezelfde vriendin, was erg gezellig! Ze gaan een heftige tijd door, maar we hebben ons kosteloos vermaakt, geloof ik!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 20 feb 2013 - 7:31

parel fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Maatje 21 al, haha die van mij hebben echt kleine voetjes met hun maatje 19.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee wo 20 feb 2013 - 11:00

Parel schreef:Ik vind het maar moeilijk!
Ze gaat idd overal aan staan en loopt steeds langere stukken, echt zeker een stap of 10 en gaat heel goed. Alleen, als ze kukelt, dan kruipt ze verder. En ze wil ook nog niet altijd lopen, ze kiest de veilige weg. Ze zoekt wel steeds meer het gevaar op, het evenwicht is alleen soms ver te zoeken. Is dit dan lopen?

Vanmiddag ga ik met mijn vriendin even naar het centrum en loop ik misschien even een schoenenzaak binnen. Wil toch even haar voeten opgemeten hebben, zodat ik op zoek kan naar schoentjes met een iets hardere zool, nu heeft ze haar leren laarsjes van aapies, zonder ook maar enige vorm van ondersteuning.

Zo begon het hier ook allemaal. Eerst een paar stapjes, bij het vallen weer gaan kruipen, etc. Maar je gaat nu gewoon elke dag verbetering zien! Ze zal steeds vaker voor lopen kiezen ipv kruipen. Gaat steeds beter haar evenwicht vinden. Steeds minder vallen. Je zal zien dat ze over een maandje al zowat door de kamer rent smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  _Lana_ do 21 feb 2013 - 10:02

studiebol schreef:parel fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Maatje 21 al, haha die van mij hebben echt kleine voetjes met hun maatje 19.

Vanaf wanneer hebben jouw meiden echte schoentjes aan? ( Dus ook met flexzool ). En welke maat hadden ze toen?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  studiebol do 21 feb 2013 - 19:58

_Lana_ schreef:
studiebol schreef:parel fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Maatje 21 al, haha die van mij hebben echt kleine voetjes met hun maatje 19.

Vanaf wanneer hebben jouw meiden echte schoentjes aan? ( Dus ook met flexzool ). En welke maat hadden ze toen?

L. Loopt sinds nov. In december heb ik schoentjes gekocht maat 19. V loopt sinds twee weken. Voor haar hebben we ook schoenen gekocht zelfde idee van de zool bij L maar v heeft ze alleen aan als we buiten zijn. Zij wil dan ook lopen als L dat mag en ik vind het zielig haar dat te verbieden. Maar die slofjes die ze altijd aan heeft zijn daar te koud voor dus vandaar ook al schoentjes voor haar. V heeft ook maatje 19.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ do 21 feb 2013 - 21:57

studiebol schreef:
_Lana_ schreef:

L. Loopt sinds nov. In december heb ik schoentjes gekocht maat 19. V loopt sinds twee weken. Voor haar hebben we ook schoenen gekocht zelfde idee van de zool bij L maar v heeft ze alleen aan als we buiten zijn. Zij wil dan ook lopen als L dat mag en ik vind het zielig haar dat te verbieden. Maar die slofjes die ze altijd aan heeft zijn daar te koud voor dus vandaar ook al schoentjes voor haar. V heeft ook maatje 19.

Ik wil de schoentjes ook pas gaan kopen als ze gaan lopen.
Ik hoop echt dat ze in maat 19 passen dan.
Weet je toevallig hoe groot hun voetjes toen waren?
Voetjes groeien niet zo snel zeker?

Ik moet me er maar eens even in gaan verdiepen, denk ik Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  studiebol vr 22 feb 2013 - 8:26

Lana, ik heb me er niet in verdiept hoor. Ik ben naar de winkel gegaan, heb gevraagd of ze de voetjes wilde opmeten en wat ze aanraden, beide keren goed geholpen, goed duidelijk verhaal van die meiden. Beide keren hadden ze schoentjes die ik leuk vond en die goed zaten dus mee genomen. Dus hier geen hele studie vooraf Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 26 561177

Vanmorgen gezwommen met de meiden en mijn moeder en mijn zus en haar kleintje. Meiden vonden het weer geweldig. Na die tijd helemaal uit geput en 3 uur geslapen! Denk dat ik elke ochtend maar moet gaan zwemmen, haha. Nadeel is alleen dat ik er zelf ook altijd zo sloom van wordt en dat ik nu het gevoel heb dat het al 11 uur s avonds is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 27 feb 2013 - 3:46

Meiden ik heb ons van pagina 4 afgehaald!

Hoe is het met jullie? En met de kindjes?

Hier goed, voor een paar weken terug waren het gewoon 2 hekjes.. maar nu zijn ze weer gezellig en vrolijk, ze eten weer super goed. Het is gewoon weer leuk! Hoe het komt geen idee, kiezen zijn door, maar misschien was het een sprong? Maar maakt niet uit, ik heb mijn gezellige meisjes weer terug.

Vanmorgen met hun en mijn moeder naar de ikea geweest, ze hebben hun ogen uitgekeken en blijkbaar was het vermoeiend want ik heb ze om 1 uur in bed gelegd en het is nu kwart voor 4 en ik hoor ze nog niet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 26 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 27 feb 2013 - 9:20

Ja! Hier precies hetzelfde!
We hadden een ongelooflijke draak, en sinds 2 weken is ze zooooo leuk!
Ze kan zich nu prima vermaken, is gezellig, gooit zelfs haar speen in bed als we naar beneden gaan, beneden kan ze de hele dag zonder en ze eet geweldig, praktisch helemaal zelf en borden vol!

Nu ben ik wel benieuwd, ben jij naar de Ikea gegaan vanwege dat keukentje?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 27 feb 2013 - 9:26

Parel Yes

Opa heeft gesponsord. Heel lief. Wilde hem in elkaar zetten vanavond maar krijg het niet voor elkaar. Ben ook moe dus geduld is er ook niet meer
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: