Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 24 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol ma 28 jan 2013 - 7:59

Fijn dat het herkenbaar is!

Supertalentje nee dat gebeurd niet L was druk aan het spelen met de knuffels en alles aan het sorteren en neer te zetten Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Supertalentje ma 28 jan 2013 - 8:10

Gelukkig steken ze elkaar niet aan! smile Ik ben benieuwd wat je vriend van het filmpje vindt, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Parel ma 28 jan 2013 - 10:00

studiebol schreef:Haha, chips is ook lekker!

Ooooh ik wil niet klagen hoor maar ik vind V heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Gisterochtend was ze echt goed gemutst en smiddags ging het een beetje minder. Maar vandaag op het dagverblijf was ze ook heel mopperig en huilerig en ik heb haar opgehaald en vanaf dat we thuis waren heeft ze alleen maar gehuild zich zelf op grond gestort, ik heb echt even rustig met haar gezeten en haar getrootst en geknuffeld maar niks is goed, ze blijft huilen. Ze heeft geen koorts meer ofzo. En tja het eten maakt zich zelf niet klaar dus ik moest ook gewoon koken nou ze schreeuwde het uit omdat ik haar niet vast wilde houden. Ze heeft niet gegeten......

Maar goed ze ligt in bed en morgen is er weer een nieuwe dag nieuwe kansen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 561177

Let´s shake hands, sistaaaaaaaaaaaaaaaah!
Hier vandaag nog zo 1! Echt ontzettend vermoeiend!
Maar goed, smiddags had ze dan ook wel 39.2, dus heb er een zetpil in gedaan en dentinox op haar kiezen (nu komt de onderste echt door).

Wat bij L. helpt, en dat terwijl ze helemaaaaal geen kroelkind is, is haar speen (ze zeurt serieus de hele dag om dr peeeeeeeeee, weet ook precies waar ik hem gelaten heb, gooit zich dramatisch op de grond met echte krokodillentranen als ze hem niet krijgt) en haar Snooki (groot knuffelkonijn) en haar dan op mijn buik leggen, terwijl ik op de bank lig en Nick JR aan staat.. Ik geniet er stiekem dan echt elke minuut van haha

En Aimee, leuke fotos!
L. vond de taart ook niks, die ging idd linea recta naar de cupcakes!
We hebben geen leuke foto, niks, ze schreeuwde het uit (met weer die krokodillentranen haha) toen die taart voor dr neus stond!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  iloverose ma 28 jan 2013 - 18:39

Hier is het ook al een paar dagen niks goed voor ons meisje ,als ze dan iets niet mag gaat ze met haar hoofd gewoon ergens tegen aan bonken .zondag was het het echt erg nu is ook wel wat ziektes dus dat speelt ook mee maar was eigenlijk steeds van mag niet A bleeeee hoop dat deze vase snel over gaat ze.
Donderdag na cb geweest ze was 79,6 lang en 9950 zwaar alles was verder goed.
Heb zaterdag een samsung tablet2 van mijn vriend en dochter al vast op mijn verjaardag gekregen(is pas over gaat4 weken)maar je had nu bijde m.markt btw vrij dus dat scheelt paar eurotjes ,ben der erg blij mee.Als a ziet dat ik hem aan doe staat ze al te dansen hihihu
Reageer vanavond/moregen ff op iedereen ,ik ga madam uit bed halen en moet straks weer aan werk.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Twellie ma 28 jan 2013 - 23:35

Floor: Bedankt voor de tip, het is hier waarschijnlijk ook lactose-intolerantie smile. Ben echt blij dat je het noemde, ze is nu al een paar dagen niet meer aan het kwakkelen nu ik zuivel in haar dieet geschrapt heb. Het is denk ik wel minder ernstig als bij jouw zoon, want ik herinner me dat je schreef dat hij ook moet kokhalzen van zuivel en mijn dochter krijgt er alleen darmklachten van. Hoe is het verder met je vlotte zoon? Doet hij al salto's en flikflaks?

Studiebol: Lijkt me ook best zwaar als je alleen bent en een van de kinderen heeft zo'n dag. Kan me voorstellen dat je dan uren aftelt naar bedtijd.

Aimee: Fijn dat zijn verjaardag zo leuk was! En dat het aantal mensen net goed uit kwam. Heeft hij leuke cadeautjes gehad?

In tegenstelling tot wat ik hier veel lees, heb ik nog steeds een makkelijk kind! Ze is altijd vrolijk en luistert zelfs gelijk naar me als ik 'nee'' zeg. Van mijn oudste dochter ben ik heeeel andere dingen gewend haha. Mijn jongste is echt een makkie in vergelijking met haar. Alleen jammer dan weer van de nachten, maar zo is er altijd wat.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol di 29 jan 2013 - 4:37

Parel, hier krijgt ze nu ook vaker haar speen, als iedereen op die manier de tijd beter door komt vind ik het wel ff prima. En als ze echt last van haar kiezen heeft dan snap ik het ook wel dat ze het fijn vind om op dat ding te bijten. Fijn dat jij het ook herkent. Hoe vind je het om zoveel meer te werken dan je deed en dan straks ook nog school?

Twellie heerlijk toch een lekker makkelijk kind. Maar ja jij zit dan weer met de nachten. Heeft je oudste nog leuke uitspraken gehad de laatste tijd? Ik vind ze altijd zo grappig Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 561177

Vandaag waren de meiden bij mijn ouders, ben nu nog ff thuis aan het werk en ga ze dan halen en ook daar eten ben benieuwd hoe het daar is gegaan vandaag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 1 feb 2013 - 8:13

Haaaaaaai!
Hoe is het met jullie? En met de kids?

Luuk gaat vanaf volgende week naar de gastouder en ik heb er best wat moeite mee! Ik moest de dagen en tijden doorgeven, en toen kreeg ik een mailtje terug dat de opgegeven tijden niet kunnen omdat ze dan haar eigen dochter van en naar school moet brengen. In het kennismakingsgesprek zei ze wel dat het af en toe nodig zou zijn, maar nu komt het dus gewoon neer op elke oppasdagen. Ik vind het best intensief voor Luuk om 4x de deur uit te gaan om haar te brengen-halen-brengen-halen. Maarja, we zullen het zien!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol vr 1 feb 2013 - 8:50

Aimee, waar ging L. hier voor heen dan? Naar het dagverblijf? ik snap dat je het vervelend vind? Wat je heb je nu afgesproken over de tijden dan? Is een andere gastouder geen optie, of had je verder wel een klik met haar?

Hier gaat het nog ruk eigenlijk...Nu is L ziek en goed ziek.. houd hoge koorts tussen 39,5 en 40,5, V is sinds dinsdag aan de peniciline en die knapt op en L dat dus nu ook maar gegeven dus ik hoop dat het haar ook echt gaat helpen. Ze heeft vannacht al bij mij in bed gelegen ze heeft een heel naar hoestje kan daar weer niet van slapen, heel sneu.

Vanmiddag heb ik ze ff bij mijn ouders gebracht, ff een momentje voor mezelf en ff de stad ingeweest laatste dingen halen voor carnaval, was maar anderhalf uur weg maar ik werd er helemaal blij van en zie het nu weer ff zitten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 1 feb 2013 - 9:09

Hij werd opgevangen door mijn ouders, schoonouders en zusje (omstebeurt dan he Wink ). Ik vond dit te onrustig, dus hebben we juist een gastouder gezocht om voor Luuk gewoon één vaste opvangplek te hebben. De gastouder begint zelf ook pas per maandag met kinderen opvangen, dus het is voor haar ook nog wennen. Toen ik mijn zorgen uitsprak zei ze wel dat ze wil gaan kijken naar overblijf voor haar dochter. Dus ik wil het even een maand aankijken... We hadden verder wel een klik namelijk ja!

Wat balen dat nu ook L. zo ziek is joh Sad Kan me helemaal voorstellen dat je ze even weg hebt gebracht vanmiddag! En volgende week lekker carnavallen smile is je vriend dan thuis?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Parel vr 1 feb 2013 - 9:15

Ach, beterschap Studie!
Helemaal niks is het!

Aimee, ik snap je ongenoegen. Kijk het even aan, je kan anders altijd nog terug naar hoe het was.

Hier gaat het eigenlijk prima, behalve dat ze nu heel erg goed kan zeuren om dr ´peeeeeeeeheeeeeeheeeeheeeen´. Dan gaat ze zoeken, en waar ze denkt dat ie ligt gaat ze keihard jammeren en roepen om dat ding haha ach we komen er wel weer uit.

Zag wel dat haar 2de kies ook eindelijk door is, en haar vampierentand daarnaast is ook door. nog 2 te gaan dan zijn alle bulten weer weg.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  studiebol vr 1 feb 2013 - 9:19

Parel ze gaat lekker vlot met haar tanden/kiezen! Haha dat verhaal van die speen ken ik.. hier heet die DIE maar zo heet alles, zolang hij buiten het beeld is wil ze hem ook niet hebben maar zodra ze hem gezien heeft is het kansloos.

Aimee, oke wist ff niet hoe jullie het hadden geregeld. Nou ik zou het idd ook ff aan kijken, als je het verder echt niks vind of L. heeft er last van kan je altijd nog kijen hoe verder.

Ik zit gewoon weer helemaal vrolijk op de bank door die anderhalf uur van vanmiddag, heerlijk hoe dat ff kan helpen. Ja zeker volgende week gaan we er een mooi feestje van maken. Of mijn vriend er is geen idee, planning is wat vaag, het loopt niet hoe het moet lopen, eerst moest hij weg toen weer niet, en nu weet hij het niet wanneer hij klaar is. Maar als hij er is dan gaat hij ook zeker carnaval vieren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor vr 1 feb 2013 - 9:29

twellie, fijn dat het helpt om de zuivel te verminderen/weg te laten. hopelijk blijft het goed gaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  iloverose vr 1 feb 2013 - 9:45

Had dames
Aimee wat de andere dames ook zeggen even aan zien hoe het gaat

Studiebol och wat zielig dat l nu ziek is. overdag gaat het hierwel maar nachts gaat ze vreemd hoesten ,net of blijft ze der wat ingangen.hoop dat l gouw weer beter is,leuk carnaval hoop dat het beter weer is als nu .hier in het hoge noorden hebben we geen carnaval wel jammer lijkt mij erg leuk en gezellig

Parel hier zoekt madam ook om haar speen ,ik verstop ik hem anders heeft ze de speen hele dag in hihi.

Verder alles goed hier A is hier ons erg aan het uitproberen hoe ver ze kan gaan ,gisteren is der nog een mooie lange vaas gesneuveld .ze was van plan om spullen uit het laad te gooien toen zei ik A mag niet maar ze luisterde vanzelf niet ik der heen pakt ze die vaas vast smijd ze hem gewoon op de grond grgrgrgr gelukkig had ze zelf niks maar heb ze voor straf in de box gezet (was ook erg veel glas stuk vond dat de beste oplossing )maar ze had wel door dat ze iets gedaan had wat niet mocht ze keek echt heel sneu hihi ik weet niet wat het is maar de laatste dagen is ze wat gefrustreerd of zo nou ja hoop dat deze fase gouw weer voorbij is.Hier trouwens nog geen kiezen...

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol wo 6 feb 2013 - 7:19

Zo nou ik heb het idee dat we er door heen zijn hoor. Buiten dat ze gewoon nog verkouden zijn zijn ze verder weer goed te pas de koorts is weg en ze beginnen allebei weer redelijk te eten. Maandag heb ik L nog thuis gehouden van het dagverblijf maar morgen breng ik ze gewoon allebei weer.

Vind het fijn voor hun dat ze weer beter zijn maar ook voor mezelf. Vanmiddag was het weer heerlijk weer dus we zijn ff bij de kinderboederij geweest was gewoon ff genieten.

Hoe is het met jullie?

Aimee, heeft L zijn eerste dag bij de gastouder al gehad?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 6 feb 2013 - 7:32

Wat fijn dat ze een stuk beter zijn.
Leuk dat ze de kinderboerderij leuk vonden. Ik ben er nog nooit geweest, een paar keer langs gewandeld maar dat was het.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 6 feb 2013 - 7:43

Ach floor ik woon in een gehucht hoor dus stel je er niet te veel van voor. Er lopen vooral verschillende geiten en er staan twee hangbuik zwijnen, waar een heel groot bord bij hangt dat je op moet passen voor hun tanden, haha dus daar zijn we niet lang geweest. En verder heel veel konijnen in hokken.. oh en kippen. Dus zo bijzonder was het nou ook weer niet, maar het was gewoon lekker er uit te gaan.

Hoe gaat het met jou Floor? en je kleine man?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie wo 6 feb 2013 - 21:29

Fijn Studiebol dat ze eindelijk opgeknapt zijn. Wat vonden ze van de dieren? Kan me voorstellen dat ze daar best verbaasd over waren?
Floor, ik ben ook benieuwd hoe bij jou / met jou is. Ik weet dat je bedoeling is hier niet veel meer mee te schrijven maar een kleine update zou heel fijn zijn smile.
Hier gaat het verder goed, sinds we melkproducten geschrapt hebben is ze van de buikpijn en diarree af. Mijn vriedn had haar laatst per ongeluk een stuk kaas gegeven en toen was het gelijk weer drie dagen raak, dus het is duidelijk waar het vandaan komt.
Ze zit nu achter haar ontbijt in de stoel, dus ik kan even wat typen. Oudste dochter slaapt nog. Voor de oudste hadden we al een lagere school uitgezocht maar ik krijg daar een toenemend slecht gevoel bij. Ik had bij het intakegesprek al een beetje het idee dat die vrouw aanvoelde wat ik zocht in een school en het verhaal een beetje die kant op draaide. Nu heb ik haar nog een aantal maal gesproken en ik vind haar vrij rigoreus en een beetje bemoeizuchtig in haar ideeen. Ga dus ook maar wat andere scholen in de buurt bekijken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 6 feb 2013 - 22:40

Is toch leuk zo'n kinderboerderij Studie, de kindjes vinden volgens mij snel alle beestjes wel leuk.

Twellie fijn dat je nu hebt gevonden waar het door komt. Ik vind het best lastig wat hij wel en niet kan hebben. Hij is nu al weer dagen aan de diaree maar of het nu komt doordat hij iets heeft wat niet mag of dat het 'gewoon' ziek is..
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee wo 6 feb 2013 - 23:29

Fijn dat ze weer beter zijn Studie! Kan me voorstellen dat het voor jezelf ook wel weer heel prettig is smile Leuk naar de kinderboerderij! Vinden jouw meiden de dieren al echt interessant?

Twellie: Fijn dat jullie achter de oorzaak van de diaree zijn gekomen! Lastig lijkt het me wel, een melkvrij dieet, maar als het werkt...
Jammer dat je een steeds slechter gevoel krijgt bij de school die jullie hadden uitgezocht. Zitten er meer scholen bij jullie in de buurt?

Luuk is gister voor het eerst naar de gastouder geweest. Hij is al een paar dagen niet te harden, dus ik hield mijn hart vast, maar het is hardstikke goed geggaan! Vandaag en morgen gaat hij weer voor een paar uurtjes.
We hebben wel echt een drama avond/nacht gehad. Hij kreeg zichzelf gewoon niet in slaap, alleen maar huilen... Uiteindelijk is hij in ons bed in slaap gevallen om 22.00. Vanacht nog een aantal keer wakker, en vanaf 6.00u vanmorgen ging hij niet meer slapen. Opzich niet erg als hij gewoon gezellig was geweest, maar de hele ochtend weer constant huilen. Hopelijk heeft hij gewoon last van doorkomende kiezen oid, want het ging juist zo goed Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 7 feb 2013 - 8:27

Twellie wat fijn dat het niet geven van melkproducten lijkt te helpen!
Heb je veel keuze's in scholen bij jullie in de buurt? Per wanneer zou je oudste naar school moeten?

Aimee, fijn dat L het goed heeft gedaan bij de gastouder. Balen dat hij ff niet zo goed slaapt hopenlijk is het gauw weer beter.

Ja de meiden intereseerde zich wel voor de dieren, L vond het ook heel leuk dat ze rond mocht lopen, dat was ook allemaal wel interessant maar ze stond ook wel naar de geitjes te kijken. Vooral de geiten en de hangbuik zwijnen hoor de konijnen zaten allemaal in hokken die konden ze niet goed zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose vr 8 feb 2013 - 8:46

Twellie .hopelijk gaat het nu beter als je geen melkproducten meer geeft ,lijkt mij wel moeilijk om uit te zoeken waar het niet in zit.He wat naar met de schoolkeuze .hoop dat je bij de andere school beter gevoel bij hebt .

Studibol oh wat leuk kinderboederij wij gaan binnenkort ook heen lijkt mij zo leuk voor A ze vind dieren e .ch t geweldig

Parel al in de carnaval stemming?

Aimee hoe gaat het nu met l weer wat opgeknapt ?A bijt overal op maar nog steeds geen kiezen .

Verder geen nieuwtjes
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverose di 12 feb 2013 - 10:17

Meidennnnn wat is het hier rustig......we staan haast op pag.4

Iedereen druk druk.....

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Floor di 12 feb 2013 - 20:18

dames hoe was carnaval?

ik had eerder een reactie geplaatst om de vraag van twellie en studie te beantwoorden maar ik plaats hem nog wel een keer later.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie di 12 feb 2013 - 22:10

Ja inderdaad rustig zeg.

Floor: ik woon wel in het carnavalsgebied maar ik vind het drie keer niks. Dit is volgens mij wel het laatste jaar dat ik weg kom met niet vieren, want mijn oudste vind het zo leuk dat ik er volgend jaar denk ik aan moet geloven. Ik ben trouwens niet opgegroeid met carnaval, daarom ontgaat me denk ik even wat er leuk aan is Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 561177. Heb jij nog carnaval gevierd?

Jongste is nu lekker rustig aan het spelen en ik kan even wat typen. Oh, aan haar gezicht te zien is ze nu even wat heel anders aan het doen... Denk dat er zo een luier verschoond moet worden. Inmiddels staat er een boos kind bij mijn stoel 'MAAMAA' te roepen, dus ik geloof zelfs dat er nu al een luier verschoond moet worden.

Fijne dag iedereen!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 12 feb 2013 - 23:05

Floor heb idd je reactie niet gelezen, dus plaats nog maar een keer :-)

Zo ik ben er weer hoor, wat een feest wat een feest, maandagavond lag ik om kwart voor 9 al in bed want ik moest dinsdag gewoon werken, super druk op het werk niet normaal. Gelukkig vandaag weer vrij.

Meiden zijn het weekend uit logeren geweest en nu loopt V ook, ze liep al wel 4 pasjes maar nu komt ze echt naar je toe lopen enzo, helemaal super!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 32 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: