Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 14 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel zo 2 dec 2012 - 7:16

Aimee schreef:Parel: Het zusje van mijn vriend heeft een kindje gekregen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177 Balen dat je zo onwijs veel moet werken! Ik begin ook morgen, en moet ook meteen 5 dagen (terwijl ik 24u werk). Ik heb er best moeite mee om hem straks 5 dagen amper te zien, maar ik heb ook wel heel erg zin om op mijn nieuwe werk te beginnen... Succes morgen!!

Beegee: Wat een stoer ventje! Mooie foto Very Happy Fijn dat de sinterklaasdrukte bij jullie al achter de rug is, zijn je kids erg verwend? Zielig dat J. zo'n diarree heeft Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 1371890812

Twellie: Wat zielig dat jouw dochter ook zo'n diarree heeft. Zal wel heersen dan ofzo?

Studie: Hé wat leuk, gefeliciteerd!! Veel plezier met sinterklaas vieren Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177

Jij ook succes, aimee!
Ik ben dan wel vrijdag, zaterdag, zondag vrij, dat scheelt!
De week daarna 3 dagen, 2 dagen vrij en dan 4 dagen werken en dan heb ik alweer 6 dagen vrij! Erg fijn! Moet ook kerst werken, maar dat zijn puur de dagdiensten tot 15.45 uur, en dan ben ik daarna weer 2 dagen vrij! Heb het deze maand prima getroffen en zie mijn meisje nog best veel!

Vind het wel heel spannend, mijn vriend gaat haar nu alle dagen brengen en halen van de creche! En dat heeft ie nog nooit gedaan, het brengen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 1578173417 vind ik het spannendst van allemaal haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 22:09

Goedemorgen!!

ritje fysio weer gehad vandaag! J deed het onwijs goed ze was trots op hem haha wij ook... Hij blijft wel een lange spierspanning houden maar goed dat is op zich niet erg (kost voor hem zelf alleen alles meer moeite) verder is hij ook zeer flexibel in zijn gewrichten... heb ik ook is op zich niet erg alleen goed opletten als hij gaat zitten dat hij dan niet op zijn knietjes gaat zitten met zijn beentje uit elkaar en zijn kontje ertussen.. (weer niet of dit te snappen is haha) dat is namelijk niet goed voor hem.

@ parel, enorm veel succes deze week!! ben heel benieuwd hoe je dit gaat bevallen

@ aimee, voor jou ook heel veel succes vandaag. hoop dat je 5 dagen omvliegen.

@ studie, lekker even wezen stappen.. :-)
hoe was sinterklaas geweest?

@ floor, wanneer krijg je uitslag van de kweek??? spannend zo zeg.

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 3 dec 2012 - 1:56

Twellie, hij heeft de kweek laten onderzoeken op parasieten, baterieen en virussen maar hij denkt aan lactose intollerantie. Dus we zijn begonnen met pepti flesvoeding en verder zo min mogelijk ‘risico’producten geven. Helaas kreeg hij afgelopen week oor en keelontsteking en griep erbij dus ik heb nog geen idee of het echt werkt want met 3 dagen 39.5 koorts wordt het voor mij niet duidelijker.
Ergens halverwege/eind deze week komt de uitslag, het duurde hier 1.5/2 weken voor de uitslag er is. Vrijdag waren er wat uitslagen bekend maar niet alles dus ik wacht nog af.
Hoe is het nu met je dochter? En zijn haar billen weer genezen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol ma 3 dec 2012 - 4:09

Beegee zoals je het omschrijft hoe J. gaat zitten zo zit L hier ook maar het neemt al meer af vind ik sinds ze meer gaat lopen. Ja sinterklaas was gezellig, de meiden vonden vooral de pepernoten erg interessant.

Floor vervelend dat je zo loopt te kwakkelen met je zoontje. Las dat je hem af en toe naar PBG brengt hoe is het met haar?

Hier werd ik gebeld door het dagverblijf, L was niet helemaal fit, hoefde haar niet perse op te halen maar ze wilde het me ff aangeven. Nou heb ik ze toch eerder opgehaald en ik kon het redden met het werk en vind het sneu dat als ze niet fit is ze dan niet thuis is terwijl het nu wel kon. Heb haar meteen in bed gelegd en ze is zo in slaap gevallen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor ma 3 dec 2012 - 5:48

Wat vervelend dat jullie meisje ook al ziek is. Misschien helpt het slapen goed en voelt ze zich straks weer beter.
PBG gaat het goed mee. Onze zoon gaat er inderdaad wel eens spelen zodat ik naar therapie kan, hij en N. vermaken zich prima samen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie ma 3 dec 2012 - 11:17

Wat veel zieke kindjes hier!

@ Studiebol: billen zijn nog steeds helemaal aan flarden, ze begint nu al met huilen als we haar kamer binnenlopen want ze is bang dat ze dan een schone luier krijgt Neutral. Leuk dat jullie samen weg zijn geweest, welke film heb je gezien, 007 smile?

@ Parel: hoe ging je eerst werkdag bij je nieuwe werkgever?

@ Floor: wat kijken ze veel na! Is lactose-intolerantie weer wat anders dan koemelkallergie? Vervelend dat hij ook zo'n hoge koorts heeft. Slaapt hij (en jij) 's nachts nog een beetje?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor di 4 dec 2012 - 0:52

Twellie, ze kijken inderdaad veel na maar dat is om er zeker van te zijn dat het niet daar aan ligt maar aan de lactose intolerantie.
kma en lactose intolerantie is wat anders (dat staat uitgelegd in een ander topic wat ik had geopend, ik geloof op pagina 3 of het eind van pagina 2).
De koorts is gelukkig gezakt nu. slapen doen we praktisch niet. doordeweeks zijn alle nachten voor mij en mijn man helpt in het weekend mee, dan gaat hij eruit (als ik hem wakker maak want hij wordt niet wakker zelfs al ligt uk in zijn oor te krijsen naast hem in bed). Hopelijk gaat het snel weer beter want slapen is toch wel erg prettig.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 6 dec 2012 - 7:54

Meiden als jullie sinterklaas hebben gevierd gisteren hoe was dat?

Parel en Aimee hoe was jullie nieuwe werk week? Parel is L al opgeknapt?

Floor hoe gaat het bij jullie?

Twellie al uitslag van de kweek?

Hier alles oke, wel twee ontzettend vermoeidende kinderen elke keer dus ze liggen erg vroeg in bed maar goed niks aan te doen. Nu lekker weekend!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee do 6 dec 2012 - 8:04

Lief dat je er naar vraagt Studie! Ik ben nog een beetje in twijfel wat ik er van vind... Toen ik ging solliciteren was er op alle 3 de kindergroepen plek, ze gingen aan de hand van voorkeuren en aantal uren contracten kijken wie waar het beste zou passen. Ik heb mijn voorkeur uitgesproken voor de 2 hoog en middenniveau groepen. Nu ben ik dus op de laagniveau groep terecht gekomen. Niet echt helemaal mijn doelgroep, en ook een beetje zuur dat ze deze week een nieuwe vacature hebben gesteld voor één van mijn voorkeursgroepen voor 24uur. Ik vraag me af of ik zal vragen of het mogelijk is om naar de andere groep te gaan, of gewoon even af te wachten of ik niet gewoon moet wennen aan een andere doelgroep...

Hoe was het bij jou Parel?

Studie weet jij al of je vriend thuis is met de feestdagen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Floor do 6 dec 2012 - 8:05

Studie, lekker toch als ze vroeg in bed liggen. Hier ligt hij meestal pas tegen half 9 in bed, dat vind ik alleen maar lastig want dan heb ik niet veel tijd meer zelf voordat ik ook naar bed ga.
Het gaat wat beter hier gelukkig.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel do 6 dec 2012 - 8:14

Ha lieve meisjes!

Studie, jouw meiden zijn natuurlijk àltijd in beweging, daarom zijn ze vast zo moe! En er heerst van alles..

Wij hebben Sinterklaas gevierd, zakken waren zo leeg! Maar de kids hebben het erg leuk gehad (op die van ons na.., die lag jammerend in bed, zo ziek dat ze is). \

Mijn nieuwe werk is èrg leuk! Alleen zoooooo onhandig dat L. zondagnacht al koorts kreeg! Mijn vriend had eigenlijk donderdag vrij genomen, na pakjesavond, omdat we L. geen 4 dagen naar de creche wilden doen en de dag na pakjesavond lekker uit wilden laten slapen. Maar doordat ze koorts had en totaal niet zichzelf was is hij maandag èn dinsdag thuisgebleven. Toen moest hij echt weer gaan werken.. Toen hebben we haar dinsdagavond nog na mijn werk naar mijn ouders gebracht, en is ze daar dinsdag woensdag èn woensdag op donderdag blijven slapen. We dachten (hoopten) dat ze wel weer wat aan de beterende hand zou zijn, maar belde mijn moeder en ze was echt niet te handelen.. dus heb op mijn (nieuwe!, wat een indruk zo de 1ste week...) werk kunnen regelen dat ik een paar uur opneem. Ze zijn zo lief en begripvol! Zo kon ik mijn meisje halen en naar de dokter toe. Haar oren zien er niet goed uit, haar longen klinken ook niet al te best, ze is wat afgevallen en enigszins wat uitgedroogd. Afvallen & uitdrogen mag ze ècht niet meer, dus wat dan ook qua drinken moeten we aanbieden en eten moet ze ook weer oppakken. Hebben antibiotica gekregen, en nu mag het wel eens stoppen allemaal! Ze had vannacht trouwens mijn zusje 8x wakker gehuild/gehoest voor een speen.. pfff
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 6 dec 2012 - 8:30

Ah parel wat sneu zeg. Beterschap!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 6 dec 2012 - 8:47

Ach parel wat sneu allemaal zeg! Ze is dus echt goed ziek! Beterschap, fijn dat je nieuwe werk zo begripvol reageerde zeg! Echt super! Fijn ook dat je het leuk vind!

Aimee, wat vervelend dat het nog niet helemaal is wat je verwacht had. Ik zou zelf het gesprek wel aangaan dat je toch wat anders had aangegeven en wat de reden is dat ze jou op iets anders hebben geplaatst dan jouw voorkeur had. Kijken wat ze aangegeven.
Wat betreft mijn vriend met de feestdagen, officieel moet hij werken, dus als er werk is dan moet hij aan de bak, maar zoals het nu lijkt is er geen werk en is hij thuis. Ik heb afspraken gepland dat ik niet alleen ben maar hij wel heel makkelijk mee kan.En met oud en nieuw geven wij een feestje hier dus ik regel het wel zo dat ik niet alleen zit Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177

Floor wat fijn dat het iets beter gaat, soms is het ook fijn dat ze vroeg op bed liggen hoor, maar zoals vandaag niet, ik was laat, wist ik van te voren dus mijn ouders hadden ze van het dagverblijf opgehaald, toen gingen we nog eten en dan zijn ze echt zo moe en niet te genieten dat ze ook meteen naar bed gaan dus dan zie ik ze maar een half uurtje ofzo, dat vind ik ongezellig Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 6 dec 2012 - 8:53

Ohja Star hoe was je dag vandaag!!!?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor do 6 dec 2012 - 21:18

Dat is inderdaad wel jammer dat je ze dan niet zo lang ziet maar ze zullen het wel nodig hebben nu, zoveel slaap. Ik wou dat die van ons eens ging slapen. gisternacht 1 redelijke nacht gehad maar vannacht weer 4 uur op gezeten met een wakker kind.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 21:58

goedemorgen!

Wat een weertje he! blij dat ik er niet meer uit hoef en dat I lekker vrij is vandaag...
J is weer ens ziek, hij knapt telkens enkele dagen op en dan begint het weer van voor af aan. Nu had hij gister 38,3 en een zetpil gehad en na een uurtje had hij ineens 36,6... naja koorts was gezakt in ieder geval. Hij huilt echt de hele dag door als ie wakker is.. (pff zijn we niet gewend) vanmorgen ook weer benauwd ,ben benieuwd zondag vieren we M haar verjaardag....

@ parel, wat fijn dat het je zo goed bevalt!! en fijn dat je ook even paar uurtjes op kon nemen. Heb je al een idee of het kuurtje aanslaat?

@ floor, hoe kwam het dat ie weer wakker was vannacht??

@ aimee, ik vind het eigenlijk wel heel flauw dat ze jou dan op die groep neer hebben gezet... ik zou er gewoon even na vragen van hoe kan dit?? Misschien hadden ze jou wens niet mee genomen...(al gok ik dat je op het hoge niveau makkelijker nieuwe mensen solliciteren)

@ studie, geniet lekker van je weekend!!

Gast
Gast

Bericht  Parel do 6 dec 2012 - 22:50

Ze heeft iig 16 uur geslapen vannacht (sorry, floor, lijkt me met recht vreselijk jouw nachten soms!), en is iets beter te pas! Koorts heeft ze geloof ik niet meer. Ze heeft al goed gedronken, en we zagen gisteren ook weer 2 tanden doorkomen, onder 1 en boven 1 dus wellicht speelt dat ook nog een rol!

Ja star, hoe was je dag? Ik zit de hele tijd met 10 december in mijn hoofd!

Floor, weten ze al of hij intolerantie heeft?

Beegee, beterschap en geniet van je dag! Je was al mooi creatief geweest!

Aimee, ik zou gewoon aangeven dat dat je voorkeur had en of het mogelijk is dat je daarheen kan? Of iig even de beweegreden vragen waarom je nu op een andere groep staat dan aangevraagd?

Mijn vriend is door het weer onverwachts vrij, was wel onderweg maar is omgekeerd iom zijn leidinggevende. Dus die kroop weer in bed en toen was het ineens 10 uur!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 0:04

@ parel, nou dan heeft ze heerlijk bij getankt! En jullie ook.
Ohh lekker dat je vriend thuis is, klein voordeeltje van dit weer haha...

Ja die playmais vinden de meiden erg leuk!! en het is natuurlijk ook simpel. I heeft de kerststal mee gemaakt haha... ben blij dat we gister al de boodschappen hebben gedaan en naar buiten zijn geweest kunnen we vandaag binnen blijven. I zei al jeeeej pyjama dag vandaag haha... (vind ik helemaal niet erg :P)

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 8 dec 2012 - 2:31

Beegee, hoefde I gisteren niet naar school, of hebben ze bij jullie als ze zo jong zijn de hele vrijdag nog vrij?

Parel hoe gaat het nu met l? Knapt ze al op?

Floor, vreselijk hoe jouw nachten zijn, heb je niet het gevoel dat er wat is op zo'n moment met hem? Honger, of een droom of weet ik veel iets anders? Maar ja daar zul je al wel honderden keren over na gedacht hebben. Vind het erg rot voor je!

Heb ik gisteravond de kerstboom versierd enzo, en mijn vriend zei al nou ik ben heel benieuwd hoe ze morgenochtend reageren. Ze kijken helemaal niet naar dat ding om :O Echt gewoon helemaal niks. Ik ben helemaal verbaasd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 2:42

Middag,

wat een weertje he! Ik vind het heerlijk om naar te kijken vanachter het glas hihi.... Ros ken mooi naar buiten met de kids... Embarassed
Hier alles rustig, taart voor M haar feestje morgen is binnen dus komt helemaal goed.. Very Happy Very Happy Very Happy

@ studie, I had een studie dag haha...
ze moet gewoon elke vrijdag normaal naar school tot 12.30

haha en jij je uitgesloofd rondom de boom en helaas de meiden zagen hem niet staan..... pfff de jeugd van tegenwoordig ook he...

Gast
Gast

Bericht  Aimee za 8 dec 2012 - 3:00

studiebol schreef:
Heb ik gisteravond de kerstboom versierd enzo, en mijn vriend zei al nou ik ben heel benieuwd hoe ze morgenochtend reageren. Ze kijken helemaal niet naar dat ding om :O Echt gewoon helemaal niks. Ik ben helemaal verbaasd!

Hier precies hetzelfde!!! Ik wilde eerst geen boom omdat ik bang was dat Luuk er niet vanaf kon blijven. Dus gister avond op pad geweest voor een kleine kerstboom die ik ergens op kon zetten met plastic ballen; kijkt hij er niet eens naar om! Hij heeft er echt nog niet eens een blik op geworpen... Sad

Beegee: Veel plezier met het feestje van M morgen! Mooi weer voor je meiden, om lekker buiten te spelen Very Happy

Twellie: Hoe gaat het met jouw dochter? Nog steeds zulke kapotte billen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 8 dec 2012 - 7:48

Beegee, ik had met niet uitgesloofd maar wel een hele nieuwe versiering voor de kerstboom, alles van hout zodat het niet stuk zou gaan.

Aimee, nou belachelijk toch van die kids van ons! Hier kruipen en lopen ze er gewoon langs, net voor dat ze naar bed ging zat L te wiebelen aan een vogelhuisje, maar dat was met een paar seconden ook weer klaar. Echt heeeeeel bijzonder vind ik het normaal zitten ze meteen aan iets waar ze eigenlijk niet aan mogen komen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose za 8 dec 2012 - 8:26

hai dames

hehe !!eindelijk even weer tijd om te schrijfen.Heb wel om mobiel mee gelezen maar om stukken tekst te tiepen vindt ik erg irritant op mobiel hhihi

Na A haar verjaardag is ze later die week ziek geworden koortig ,hangerig en erg in diaree .na 3 a4 dagen was ze weer eindelijk haar zelf ,Toen waren wij aan de buurt ook erg diaree en erg moe .Gelukkig waren we er na 2 dagen weer vanaf.Wij hebben 5 dec sinterklaas een paar kadootjes gedaan dublo,babyborn pop die kan zwemmen ,van die houten blokjes ,auto met vouwcarvan van littelpeopel.Morgen hebben we het nog bij schoonouders .En van mijn ouders heeft ze kleren gekregen al met al goed verwendt.De kerst boom staat ook bij ons had nog een neper van 1.50 heb ik mooi op een tafeltje te staan ,soms gaat ze met haar wijsvingertje der net even tegen de kerstballen aan ,maar voor de rest gelukkig niet .Voor de rest geen nieuws eigelijk...
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Aimee za 8 dec 2012 - 8:33

Studie: Dat is normaal met Luuk ook ja... Ik was zelfs een beetje teleurgesteld dat hij er niet aan zat, haha Laughing

iloverose: Rot dat jullie allemaal ziek zijn geweest! Heerst wel enorm volgens mij. Gelukkig nu allemaal weer beter smile

Luuk heeft iets nieuws ontdekt:

De auto rijd te hard om achter te lopen als hij gewoon op de wielen staat, maar zo gaat het prima! Very Happy

Hebben jullie al een leuke kerstfoto van je kindje(s)? Ik probeer het al een tijdje, maar Luuk blijft echt geen 2 seconde meer stil zitten Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose za 8 dec 2012 - 8:44

slakje ik zag je ticker op je onderschrift wat leuk Gefeliciteerd.......

aimee hihi mooi filmpje idd zo kan het ook .Heb nog geen kerst fot de kerstmuts ligt al een week klaar maar nog niks mee gedaan zal het morgen weerus proberen
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: