Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers
Pagina 23 van 32
Pagina 23 van 32 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
owjee dat is niet zo mooi dat ze zo ziek is. Vervelend dat ze weer diaree heeft. is er de vorige keer nog wat uit het onderzoek gekomen?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie wat vervelend! Missie geslaagd?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Aimee, voor ik het vergeet morgen. Alvast van harte gefeliciteerd met je grote zoon! En een hele fijne dag toe gewenst. Is hij al een beetje beter?
studiebol- Ratel
He bah Twellie, nog steeds ziek! Heb je een kuurtje gekregen?\
Studie, bedankt! Hij is wel nog wat benauwd, hangerig en huilerig. Maar al iets minder dat gister! Hopelijk morgen weer een beetje beter.
Ook al wilde ik zijn verjaardag niet groots vieren, vind ik het toch wel heel jammer dat de één na de ander afzegt Ik begrijp het allemaal wel (kleine babynichtje nog niet in de buurt van zieke Luuk, opa's en oma's die niet durven te rijden in de sneeuw, tante's en ooms die zelf ziek zijn), maar het is toch een beetje een tegenvaller.
Studie, bedankt! Hij is wel nog wat benauwd, hangerig en huilerig. Maar al iets minder dat gister! Hopelijk morgen weer een beetje beter.
Ook al wilde ik zijn verjaardag niet groots vieren, vind ik het toch wel heel jammer dat de één na de ander afzegt Ik begrijp het allemaal wel (kleine babynichtje nog niet in de buurt van zieke Luuk, opa's en oma's die niet durven te rijden in de sneeuw, tante's en ooms die zelf ziek zijn), maar het is toch een beetje een tegenvaller.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:He bah Twellie, nog steeds ziek! Heb je een kuurtje gekregen?\
Jeetje, dat kan ik me voorstellen! Wat een domper.
Wonen de opa's en oma's zover weg dan?
En het kleine babynichtje kan toch thuisblijven met 1 van de 2?
Of zie ik dat verkeerd?
Hoe gaat het nu met L?
In ieder geval van harte gefeliciteerd met je kleine man!! Evengoed een hele fijne dag vandaag, maak er iets moois van.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Aimee van harte! Geniet ondanks alles toch van deze dag!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Aimee proficiat!
Floor- Ratel
aimee Gefeliciteerd.....
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Bedankt meiden!
Het gaat iets beter weer met meneer. Hij is nog niet de oude, maar we gaan het wel gewoon vieren. Het blijft toch rustig, dus komt vast goed
Het gaat iets beter weer met meneer. Hij is nog niet de oude, maar we gaan het wel gewoon vieren. Het blijft toch rustig, dus komt vast goed
Aimee- Ratel
Gefeliciteerd met je zoon Aimee!!! Hele fijne dag toegewenst.
@ Floor: uit de kweek is niks gekomen, geen clamptobacter (of zoiets) of salmonella. Op een gegeven moment was de diarree ook weer twee weken weg en nu heeft ze het dus alweer ruim drie weken. Hoe zat dat bij jou ook alweer? Was ook niks uit de kweek gekomen of niet? En ging het toen op een gegeven moment ook vanzelf over?
Ze heeft nu sinds gisteren geen diarree meer, nu maar hopen dat het ook zo blijft.
@ Floor: uit de kweek is niks gekomen, geen clamptobacter (of zoiets) of salmonella. Op een gegeven moment was de diarree ook weer twee weken weg en nu heeft ze het dus alweer ruim drie weken. Hoe zat dat bij jou ook alweer? Was ook niks uit de kweek gekomen of niet? En ging het toen op een gegeven moment ook vanzelf over?
Ze heeft nu sinds gisteren geen diarree meer, nu maar hopen dat het ook zo blijft.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Aimee, hoe was jullie dag gisteren? Vervelend dat er zoveel mensen af gingen zeggen! Hebben jullie het wel leuk gehad? Wat hebben jullie hem voor kado gegeven?
Twellie is de diaree nog steeds weg?
Nou hier gaat het weer echt op zijn studiebols hoor.. mijn vriend was klaar met werken dus kon naar huis maar maandag lukte niet door alle sneeuw en allemaal vluchten die geannuleerd waren dus komt hij gisteren einde van de dat thuis, ik moest savonds werken was echt laat thuis en nu is hij weer vertrokken voor onbekende tijd
Twellie is de diaree nog steeds weg?
Nou hier gaat het weer echt op zijn studiebols hoor.. mijn vriend was klaar met werken dus kon naar huis maar maandag lukte niet door alle sneeuw en allemaal vluchten die geannuleerd waren dus komt hij gisteren einde van de dat thuis, ik moest savonds werken was echt laat thuis en nu is hij weer vertrokken voor onbekende tijd
studiebol- Ratel
Ah Studiebol, wat lijkt me dat toch pittig!! Je bent er wel aan gewend, maar toch. In je eentje de zorg voor de meiden.
Petje af hoor!!
Aimee: Hoe hebben jullie het gehad? Heeft L genoten??
Petje af hoor!!
Aimee: Hoe hebben jullie het gehad? Heeft L genoten??
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Nou Lana, dat hij nog geen 24 uur thuis dat komt gelukkig niet vaak voor hoor, dit vind ik helemaal niks. En dan hebben we ook wel de pech dat ik dan gisteravond een afspraak had staan voor het werk. Maar goed allemaal niks aan te doen. Leuk is het niet.
studiebol- Ratel
Twellie, lastig dat er niks is gevonden en ze nu weer diarree heeft. Onze zoon heeft lactose intolerantie nu met andere melk en beter opletten van mij gaat het goed gelukkig.
Studie wat jammer dat hij zo snel al weer weg is.
Studie wat jammer dat hij zo snel al weer weg is.
Floor- Ratel
Studiebol: Wat ontzettend vervelend zeg! Kan onbepaalde tijd echt weken duren ? Hebben jullie elkaar uberhaupt nog even gesproken of helemaal niet?
Floor: Och ja, dat wist ik ook wel, stom. Fijn in elk geval dat het opgelost is. Hoe gaat het verder met je zoon?
Aimee: Leuke verjaardag gevierd?
Floor: Och ja, dat wist ik ook wel, stom. Fijn in elk geval dat het opgelost is. Hoe gaat het verder met je zoon?
Aimee: Leuke verjaardag gevierd?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie onbepaalde tijd kan maximaal 6 weken duren. Maar hij dacht zelf dat het niet zo lang zou duren, maar ja er hoeft maar iets tegen te zitten en dan heb je weer een paar dagen extra werk.
Ja we hebben elkaar nog gesproken, haha gelukkig wel, savonds laat en s'ochtends ook nog hoor, even samen ontbeten enzo.
Ja we hebben elkaar nog gesproken, haha gelukkig wel, savonds laat en s'ochtends ook nog hoor, even samen ontbeten enzo.
studiebol- Ratel
Aimee, ben wel benieuwd hoe zijn verjaardag was geweest?
Hier ging het vandaag weer beter, vrijdag en zaterdag waren niet de meest gezellige dagen omdat V niet fit was, ze deed eigenlijk alleen maar huilen de hele tijd. Gisteren heeft ze smiddags 4 uur geslapen(ik ben regelmatig gaan kijken of ze wel ademde ) en om kwart over 6 lag ze weer in bed en vanmorgen om 8 uur werd ze een stuk gezelliger wakker. En gelukkig had ze toen ook geen koorts meer.
Hier ging het vandaag weer beter, vrijdag en zaterdag waren niet de meest gezellige dagen omdat V niet fit was, ze deed eigenlijk alleen maar huilen de hele tijd. Gisteren heeft ze smiddags 4 uur geslapen(ik ben regelmatig gaan kijken of ze wel ademde ) en om kwart over 6 lag ze weer in bed en vanmorgen om 8 uur werd ze een stuk gezelliger wakker. En gelukkig had ze toen ook geen koorts meer.
studiebol- Ratel
Studie: Lief dat je er naar vraagt! Het was uiteindelijk heel gezellig Ik was toch wel blij dat er nog wat mensen hadden afgezegd, want het was precies genoeg visite zo. Luuk had op een gegeven moment niet meer zo heel veel zin om cadeautjes uit te pakken, maar gelukkig begreep iedereen dat.
Ooh ja, en taart vond hij niet lekker haha
Ooh ja, en taart vond hij niet lekker haha
Laatst aangepast door Aimee op ma 28 jan 2013 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
Leuke foto's aimee! Zag er gezellig uit
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Fijn aimee, ik vind hem heel blij kijken op de eerste foto. Een beetje blij maar ook vol verbazing
Jammer dat hij de taart niet lustte, gezonde jongen is het, haha!
Jammer dat hij de taart niet lustte, gezonde jongen is het, haha!
studiebol- Ratel
haha gezonde jongen niet echt... Gewoon niet gek op zoetigheid! De chips en kaas gingen er wel goed in
Hoe is het met V vandaag?
Hoe is het met V vandaag?
Aimee- Ratel
Haha, chips is ook lekker!
Ooooh ik wil niet klagen hoor maar ik vind V heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Gisterochtend was ze echt goed gemutst en smiddags ging het een beetje minder. Maar vandaag op het dagverblijf was ze ook heel mopperig en huilerig en ik heb haar opgehaald en vanaf dat we thuis waren heeft ze alleen maar gehuild zich zelf op grond gestort, ik heb echt even rustig met haar gezeten en haar getrootst en geknuffeld maar niks is goed, ze blijft huilen. Ze heeft geen koorts meer ofzo. En tja het eten maakt zich zelf niet klaar dus ik moest ook gewoon koken nou ze schreeuwde het uit omdat ik haar niet vast wilde houden. Ze heeft niet gegeten......
Maar goed ze ligt in bed en morgen is er weer een nieuwe dag nieuwe kansen
Ooooh ik wil niet klagen hoor maar ik vind V heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vermoeiend. Gisterochtend was ze echt goed gemutst en smiddags ging het een beetje minder. Maar vandaag op het dagverblijf was ze ook heel mopperig en huilerig en ik heb haar opgehaald en vanaf dat we thuis waren heeft ze alleen maar gehuild zich zelf op grond gestort, ik heb echt even rustig met haar gezeten en haar getrootst en geknuffeld maar niks is goed, ze blijft huilen. Ze heeft geen koorts meer ofzo. En tja het eten maakt zich zelf niet klaar dus ik moest ook gewoon koken nou ze schreeuwde het uit omdat ik haar niet vast wilde houden. Ze heeft niet gegeten......
Maar goed ze ligt in bed en morgen is er weer een nieuwe dag nieuwe kansen
studiebol- Ratel
Ahh je mag best klagen hoor! Als Luuk zo is, duw ik hem bij mijn vriend in zijn handen zodra hij thuiskomt, jij moet het toch allemaal zelf doen. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter!
Aimee- Ratel
Aimee schreef:Ahh je mag best klagen hoor! Als Luuk zo is, duw ik hem bij mijn vriend in zijn handen zodra hij thuiskomt, jij moet het toch allemaal zelf doen. Hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter!
Ik ben heel slecht maar ik heb haar ff gefilmd en wil ik nog naar mijn vriend sturen. Hij kan soms roepen dat ik het maar getroffen heb dat ik zoveel bij ze thuis ben.. en dan zeg ik ook vaak tegen hem dat het echt niet altijd leuk is dus als ik hem dan dat filmpje stuur snapt hij tenminste wat ik bedoel
studiebol- Ratel
Herkenbaar hoor Studie, kan 'm wel wat doen als ie zo is. Gelukkig komt er altijd een moment dat ze naar bed gaan Steekt de een de ander trouwens niet aan met zo'n bui?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 23 van 32 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012