Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 13 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose wo 21 nov 2012 - 9:45

Hai dames....

Studie ,wat mooi dat l loopt ik vondt het eerst ook zo grappig dat A kon lopen ,ze krijgen nu steeds
meer hun eige willetje.hier hebben we ook nog geen schoentje gezet en om eerlijk te zijn vergeet ik ik steeds om haar schoentje te zetten (gelukkig dat ze nog nu nog niet snappen )

Parel ,zoooo nog 3 nachtjes dan zijn onze meiden jarig....heb der zoon zin in,ik hoop dat ze het wat kan volhouden .ik ga vrijdag een bumba taart maken ze is zo gek op bumba
.
Aimee suc6 met zondag laaste werk dag is idd spannend,waar ik nu werk ben ik al 10 jaar soms denk ik er ook wel us over om iets heel wat anders te doen ,maja wat weet ik dan ook niet omdat dit ook mijn eerste echte vaste baan is.durf ik de stap niet te nemen.komt vast goed meid met je niewe baan.

Veder hier alles goed .A heeft der weer een dikke buil op haar hooft dicht bij haar slaap ,ze is met haar karretje bij de deurpost op gelopen ,ik was zelf aan het werk .vriend heeft goed gekoelt mrt een washandje naja hoop dat morgen de bult was afzakt .zal de laaste wel niet zijn.heb haast alle boodschappen in huis voor zaterdag ,alleen versgoed zaterdag morgen vroeg halen,ben zo nieuwschierig hoe A zal reageren op de kadootjes ,slingers,balonen

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 22 nov 2012 - 7:13

Aimee, ja dat gaat zo hard. Raar he? Ik had echt zoiets van dat het mazzel was dat ze ineens dat hele stuk liep maar ze heeft gewoon de smaak te pakken, ze staat en loopt daar heen waar ze heen wil. Maar als ze snel wil zijn gaat ze kruipen hoor dan is ze wel sneller.

Succes zondag met je laatste werkdag, begin je maandag meteen ergens anders of heb je nog een paar dagen vrij?

iloverose druk bezig dus met de voorbereidingen! Veel plezier!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  iloverose vr 23 nov 2012 - 10:05

hehe eindelijk de bumba taart af fotos komen morgen samen met de jarige.nu de rommel opruimen
Nog slag door huis beneden ,dan ons bedje op zoeken
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel vr 23 nov 2012 - 10:07

Veel plezier morgen iloverose!
Ben benieuwd naar de foto´s!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  iloverose vr 23 nov 2012 - 11:49

Parel julie ook veel plezier morgen.heb nu alles aan kant .slingers hangen balonen opgeblaast.nog even zitten en dan ons bedje opzoeken.
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol vr 23 nov 2012 - 22:09

Parel en Iloverose een hele fijne dag vandaag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje vr 23 nov 2012 - 22:43

Maak er een fijne dag van, dames!

Hier gaat Louise goed vooruit. Ze kruipt als een malle, trekt zich overal aan op, volgt ons overal naartoe, heeft een duidelijke voorkeur voor mensen, weet ondertussen goed wat wel en niet mag, herkent/verstaat het als we bepaalde dingen tegen haar zeggen, ... Dolletjes!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  iloverose zo 25 nov 2012 - 2:14

Zo bekaf van gisteren nog .A heeft zich best vermaakt .mooie kados gekregen .ze was gister avond wel helemaal hieperdepieper van alle drukke.Gelukkig heeft ze best geslapen vanacht.Nu sommige kafos effe inelkaarzetten en zet paar kados ruim ik op ze heeft zoveel .

Laatst aangepast door iloverose op zo 25 nov 2012 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol zo 25 nov 2012 - 2:50

Leuke dag dus gehad Iloverose? Je dochter heeft een echte verjaardagsjurk aan! Heb je nog foto's van de taart?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose zo 25 nov 2012 - 10:25

Studiebol fotos komen morgen ....
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:56

Middag allen!!

dacht zal weer even spieken.. (naja spieken doe ik alle dagen maar reageren haha)

hier gaat alles goed, j blijft kwakkelen qua gezondheid maar goed op naar de lente maar... zijn hechtingen zijn er intussen bijna allemaal uit en het is enorm mooi geworden qua litteken dus we mogen niet klagen.
Hij intussen een flinke boevenkop dat wel, weer precies hoe hij zijn zussen kan plagen :-)

I en M gaat prima mee! stuiteren nu enorm vanwege sinterklaas... maar goed als die heiligman weer naar spanje is dan komt de rust vast weer terug..

kerstboom: uhhh we weten nog niet of die er komt.. wij wonen al 7 jaar samen en hebben er nog nooit een gehad haha steeds een rede om het niet te hoeven... voor dit jaar weten we het nog niet..

Hoe gaat het met alle zwangere mama's?? en natuurlijk met alle niet zwangere mama's?

@ iloverose, alsnog gefeliciteerd met je dame!! geen baby meer maar een dreumes :-)

@ parel, ook nog gefeliciteerd met L!!

@ aimee, wat leuk dat L.uuk al papa heeft gezegd!

@ micky, altijd fijn om te horen dat je kindje groeit volgens het lijntje :-) en zo goed ontwikkeld....

@ studie, wat knap dat L los loopt zeg!! WAUWIE!! cheers

@ star, mac is ook lekker dus d heeft gelijk gehad haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 27 nov 2012 - 9:07

Beegee fijn dat J zo goed herstelt. Maar verder nog veel verkouden en last van zijn oren? of nu andere dingen omdat je zegt dat hij kwakkelt.

Parel bij gekomen van de verjaardag? Valt er nog wel iets voor Sinterklaas te vragen na alles wat ze heeft gekregen?

Aimee, hoe is je nieuwe baan?

Star, jou grote dag is toch binnen nu en heeel snel Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 3079029344 Alles al klaar?

Hier alles goed, vandaag lekker veel aan de wandel geweest, de dames hadden wat moeite zich te vermaken vandaag dus dan maar het huis uit is ook goed voor mij Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 561177 Ook ff naar de kruidvat, maar jemig he hij staat altijd al zo vol maar nu helemaal natuurlijk door alles sinterklaas spullen enzo, heb een behoorlijk stapel omgeduwd Embarassed Vrouw achter mij meteen mopperen dat het ook niet normaal is hoe vol de winkel staat en hoe moest je dat nou toch doen als je in een een rolstoel zat (tja met dat laatste heeft ze wel een punt maar goed) Ik heb de safaritruck van LP voor de meiden gekocht ze waren er meteen druk mee, er leuk om te zien, helaas hadden ze ook heel snel door waar je op moest drukken voor de geluidjes.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 27 nov 2012 - 9:13

studiebol schreef:Beegee fijn dat J zo goed herstelt. Maar verder nog veel verkouden en last van zijn oren? of nu andere dingen omdat je zegt dat hij kwakkelt.

Parel bij gekomen van de verjaardag? Valt er nog wel iets voor Sinterklaas te vragen na alles wat ze heeft gekregen?

Aimee, hoe is je nieuwe baan?

Star, jou grote dag is toch binnen nu en heeel snel Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 3079029344 Alles al klaar?

Hier alles goed, vandaag lekker veel aan de wandel geweest, de dames hadden wat moeite zich te vermaken vandaag dus dan maar het huis uit is ook goed voor mij Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 561177 Ook ff naar de kruidvat, maar jemig he hij staat altijd al zo vol maar nu helemaal natuurlijk door alles sinterklaas spullen enzo, heb een behoorlijk stapel omgeduwd Embarassed Vrouw achter mij meteen mopperen dat het ook niet normaal is hoe vol de winkel staat en hoe moest je dat nou toch doen als je in een een rolstoel zat (tja met dat laatste heeft ze wel een punt maar goed) Ik heb de safaritruck van LP voor de meiden gekocht ze waren er meteen druk mee, er leuk om te zien, helaas hadden ze ook heel snel door waar je op moest drukken voor de geluidjes.

Ja, volgende week gaan we trouwen. We hebben alles klaar , zoveel hoefde er niet geregeld te worden, want zo groots vieren we het niet Laughing Op een gratis ochtend trouwen en dan zaterdagavond een feest met vrienden en familie in een zaaltje. Heb er wel zin in !

Lijkt me inderdaad leuk die safari truck. Ik heb er ook naar staan te kijken, want wil graag wat LP spul gaan 'verzamelen'. Ze heeft nu 1 autotje met poppetje van LP , dus er valt nog genoeg te kopen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 394967. Jammer dat het zo duur is!
Lopen de meiden nu trouwens allebei?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol di 27 nov 2012 - 9:22

Star, de kruidvat heeft op al het speelgoed 25% korting en dat scheelt behoorlijk in de prijs heb er nu 15 euro voor betaald.
Leuk hoor dat je alles hebt geregeld voor je dag! Heb je ook een leuke jurk gevonden? Had toen een topic van je daar over gezien.

Nee hoor alleen L loopt. V begint nu net een beetje met los staan, als ze even staat gaat ze zo hard lachen dat ze gaat wiebelen en dus al weer valt Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 27 nov 2012 - 9:22

Beegee: Fijn dat de operatie goed is gegaan, en J. zo goed hersteld! Ik ben wel weer eens benieuwd naar een foto smile

Studie: Ben nog niet begonnen op mijn nieuwe werk, eerst nog even een weekje vakantie! Lekker dat je zoveel de hort op bent geweest vandaag, en dapper met je tweelingwagen de kruidvat in... Ik voel me daar altijd zo opgelaten met de wagen! Als ik even ergens stil sta om te kijken, kan niemand er meer langs Mad Gelukkig zijn ze wel blij met hun LP bus!

Star: Spannend hoor! Heb je nog een leuk jurkje kunnen vinden? En LPspul kan je misschien via MP nog redelijk goedkoop vinden. Blijft volgens mij wel mooi!

Mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend, en ze heeft al de hele dag last van harde buiken, menstruatiekrampen en rugpijn. Hoop zo dat ons nieuwe kleine nichtje zich vandaag of morgen laat zien! Vind het helemaal plaatsvervangend spannend smile

Hebben jullie kindjes nog hun schoen gezet?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel di 27 nov 2012 - 9:23

Haha, die studie! Ik zie je al gaan!
Ik had vandaag al moeite bij de kruidvat met mn enkele wagen!

Ze is goed bijgekomen hoor! Heeft prima geslapen alle nachten erna, en ze ontwikkeld zich ineens weer volop, erg leuk! En die zak van Sinterklaas zit alweer vol! Je wil het niet weten..

Ik had J. inderdaad gespot op FB, BeeGee! Het viel me op hoe hard zijn haar was gegroeid en hoe mooi zn hoofd genezen was! Hij heeft ook een heel ander gezicht!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 27 nov 2012 - 9:30

Aimee, jaa ik heb ze afgelopen zaterdag hun schoen laten zetten... nou nou wat een enthousiasme van hun zeg. De volgende dag kropen ze gewoon langs de kado's, totale desinteresse Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 561177 Tot dat we het echt in hun handen duwden. Ik had de sint versie van little people gekocht en ik had nog een boekje liggen. Nou ze vonden het wel leuk.

Parel, jullie meisje komt straks om in het speelgoed hoeft ze zich niet te vervelen Wink
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 27 nov 2012 - 10:34

@ Studie & Aimee: Ik heb een trouwjurk gekocht , een witte/net van het wit af-trouwjurk. Het was een mooie lange zijden jurk met sleep , maar heb hem kort laten maken. Eigenlijk wel zonde van de mooie jurk, maar vind dit meer bij ons soort bruiloft passen. Ik doe er waarschijnlijk zilveren pumps met glittertjes onder ( bestelling komt donderdag, dus even kijken of ze mooi zijn) en dan op mijn acrylnagels ook een zilveren accentje ofzo en misschien andere accecoires ook.

@Parel: L. zal vast niets te kort komen Laughing Waneer vieren jullie sinterklaas ? Met fam. enzo?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Aimee za 1 dec 2012 - 22:02

Wie gaan er vandaag allemaal sinterklaas vieren? Very Happy

Haha Studie, hier was het inpakpapier ook interessanter dan de cadeaus zelf... Al was de bumba dvd wel een succes!

Star: Waren de schoenen goed?

Ik ben vannacht weer tante geworden van L.iv! Superleuk Very Happy Dus ik ga straks even lekker de stad in om te zoeken naar een leuk cadeautje...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 1 dec 2012 - 22:08

Gefeliciteerd aimee! Leuk! Is dat het kindje van iemand aan jouw kant of je vriends kant?

(Sorry star heel je laatste vraag niet gezien vd week!)
Wij vieren woensdag Sinterklaas, bij mijn ouders met zusje, zus, zwager en 3 kinderen.
Het is belachelijk hoeveel cadeaus wij alleen al hebben! Jullie al gevierd?

Maandag begin ik bij mijn nieuwe baan, moet gelijk 4 dagdiensten van 7.45 tot 16.30 werken, en dan woensdagavond nog een uur verderop Sinterklaas vieren. L gaat dus weer voor het eerst sinds 2 weken (en voor het eerst zonder mama, mijn vriend brengt haar weg) naar de crèche en dan gelijk 3 lange dagen vanaf 7 uur.. Dat gaat pijn doen zo vroeg opstaan! Donderdag heeft mijn vriend vrij genomen, ik vind 4 dagen in 1 week teveel crèche, en als ze dan woensdag laat naar bed gaat wil ik haar donderdag zelf laten beslissen hoe laat ze wakker wordt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 23:50

goedemorgen!!

iedereen al druk geweest met de sint?? Bij ons is het al ''voorbij'' :-) gelukkig wat meer rust in de tent haha!!
J heeft afgelopen week 9 dagen diarree gehad, mijn god wat was dat kontje rood... :O Huisarts gaf aan dat het best 10 dagen mocht duren zo lang hij niet zou uitdrogen.

verder even showen met een foto (sommige zullen hem op fb al hebben gezien)

** foto weg**

De meiden zijn vandaag een dagje met opa en oma mee naar familie bezoek in Belgie... Dus echt rust in de tent haha... J had vanmorgen uitgeslapen tot half 10 en lag er om 11.30 weer in. Zal nog niet helemaal fit zijn. (of hij heeft een heel lekker bedje)

@ parel, heel veel succes zeg!! spannend om L meteen zo'n lange dagen naar de creche te brengen.

@ aimee, wat een mooie naam!! gefelictieerd

@ studie, haha de meiden snappen de sint nog niet..... voor papa's en mama's is het vaak spannender :-)
J blijft kwakkelen met verhoging en snot

@ star, spannend zeg bijna trouwen!

@ iloverose, hoe is het met je dame??

@ ayla, hoe is het met E?

Laatst aangepast door BeeGee op zo 2 dec 2012 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 2 dec 2012 - 0:37

Leuke foto!
zielig dat hij zo'n diaree had. Onze zoon heeft het inmiddels 5 weken.. ben er wel klaar mee maarja de dokter weet de uitslagen van de kweek nog niet dus we wachten af.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie zo 2 dec 2012 - 0:51

Leuke foto BeeGee!! Grappig zo'n kuifje.

Floor: mijn dochter heeft ook al flinke diarree en het is op kweek gezet. Dacht de dokter bij jou ook aan een speciale bacterie? Hier dacht hij aan salmonella of ...bacter (precieze naam vergeten). Hoe lang duurt het eigenlijk voor er uitslag komt van een kweek? Ik ben het vorige week vergeten te vragen. Heeft je zoon ook al de hele billen kapot? Mijn dochter heeft er echt last van, ben er vannacht vier keer uit geweest om te troosten.

Aimee: Gefeliciteerd! Wat een leuke naam heeft je nichtje.

Parel: Succes maandag met je nieuwe baan! Kan me voorstellen dat het jullie het fijner vinden dat je vriend een dag thuis blijft dan dat ze vier dagen naar de opvang gaat.

Star007: Ik had je jurk in een ander topic gezien, zag er mooi uit. Hebben jullie een heel informele bruiloft (omdat je een lange jurk er niet bij vindt passen)?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol zo 2 dec 2012 - 1:34

Aimee, wat leuk dat je tante bent geworden! Ikke ook Very Happy

Beegee, mooie foto! Ik vind hem echt al weer veranderd! Vervelend dat hij zo veel diaree heeft gehad!

Twellie, nog geen uitslag dus?

Parel, ja daar was ik benieuwd naar hoe je rooster er uit ging zien deze week! Je moet wel meteen vol aan de bak! Snap dat je vriend ff een dagje vrij heeft genomen!

Ja wij 'vieren" sinterklaas, bij een vriendin van mij en haar ouders, die wonen hier in de straat dus lekker dicht bij. Gaan we straks heen. Maar heel klein hoor, ik heb niks voor de meiden gekocht.

Wij zijn gisteravond op stap geweest, eerst naar de film en toen nog ff de kroeg in. De meiden hebben bij mijn ouders geslapen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 2 dec 2012 - 4:39

Parel: Het zusje van mijn vriend heeft een kindje gekregen smile Balen dat je zo onwijs veel moet werken! Ik begin ook morgen, en moet ook meteen 5 dagen (terwijl ik 24u werk). Ik heb er best moeite mee om hem straks 5 dagen amper te zien, maar ik heb ook wel heel erg zin om op mijn nieuwe werk te beginnen... Succes morgen!!

Beegee: Wat een stoer ventje! Mooie foto Very Happy Fijn dat de sinterklaasdrukte bij jullie al achter de rug is, zijn je kids erg verwend? Zielig dat J. zo'n diarree heeft Sad

Twellie: Wat zielig dat jouw dochter ook zo'n diarree heeft. Zal wel heersen dan ofzo?

Studie: Hé wat leuk, gefeliciteerd!! Veel plezier met sinterklaas vieren smile

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: