Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

+7
Mida4you
Elsje
Inge
Sam
bolus26
LieveSterre
Appeltje
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) - Pagina 2 Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gympie vr 1 feb 2013 - 23:48

Ik heb laatst een programma gezien over de Malediven. Lijkt me heel mooi en ik zou er ook wel heen willen. Ik zag alleen dat afvalverwerking daar een groot probleem is, omdat het eilanden zijn en toeristen veel plastic achterlaten. Ze krijgen dat niet weggewerkt en er zijn dus eilanden in de buurt van de romantische eilandjes die vol met afval liggen. Echt vreselijk.

Wat ik dus wil zeggen Wink : neem als toerist je (lege) plastic shampooflessen enz. weer mee terug en laat het daar niet achter. Het is milieuvervuilend en verpestend voor het mooie gebied daar.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) - Pagina 2 Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Caribbeanlover zo 3 feb 2013 - 2:28

Gympie,

Was dat toevallig ''Liefs uit.........'' ? Dat heb ik iig gezien, ook zo mbt het afval.

Lieve Sterre,

Ik ben op Curacao geweest, ben wel uitgeweest, maar niet elke dag. Ik dacht juist dat het op Aruba aangezien het zo voor de amerikanen gemaakt lijkt te zijn dat dat juist het eiland is van de ned. antillen waar het stappen groots is. Ik heb van hier vernomen dat op/in Aruba zo'n sterke wind altijd staat en dat je op het strand amper kan liggen zonder zand te happen.



Appeltje,

Ik zou het wel weten, zeker weten de Malediven! Dat komt omdat Aruba mij niet trekt, veel te amerikaans! Bonaire is wellicht ook een optie voor je en Inge is er geweest dus misschien kan zij jou tips geven. Zij is op meer van die bountybestemmingen geweest, dus misschien zit daar wat bij. Mijn droomwens is net al anderen hier om ook ooit naar de Malediven te gaan, maar geen 9 dgn aangezien ik dat te lang vliegen vind voor zo'n korte tijd. Ik wil dan wel 16 dgn, 14 nachten dus. I

Trouwens wat zijn er veel meiden al geweest...............ik ben jaloers damn!Embarassed

Succes met beslissen en laat even weten wat het is geworden. Bij deze als tip www.allereizenop1site.nl volgens mij de goedkoopste gezien de korting die ze standaard geven.



Aan diegene die er al geweest zijn, ook al is dat jaren geleden. In welk hotel verbleven jullie?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) - Pagina 2 Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gympie zo 3 feb 2013 - 4:17

Dat was inderdaad Liefs uit..., CBL.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) - Pagina 2 Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum