Ik wil graag volgend jaar naar de malediven, aanraders?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik wil graag volgend jaar naar de malediven, aanraders?
Volgend jaar ergens tussen maart en oktober willen wij 10 dagen naar de malediven. Als ik rond kijk op internet is er zoveel keus en bijna nooit all inclusive maar vaak vol pension wat het natuurlijk weer heel duur kan maken.
Heeft er iemand aanraders / tips voor dat gebied? en voor een all in resort wat bovendien heel mooi is?
groetjes katie
Heeft er iemand aanraders / tips voor dat gebied? en voor een all in resort wat bovendien heel mooi is?
groetjes katie
Gast- Gast
Re: Ik wil graag volgend jaar naar de malediven, aanraders?
Het is daar juist veel all in omdat dat in verhouding goedkoper is. Er zijn zat organisaties die het all in aanbieden het is gewoon een kwestie van moeite ervoor doen en gewoon zoeken.
straus.nl
allereizenop1site.nl
vakantiediscounter.nl
arke.nl
straus.nl
allereizenop1site.nl
vakantiediscounter.nl
arke.nl
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wij zijn hier geweest http://www.kuredu.com
Geboekt bij Straus
Was echt een aanrader hier
Zou zeker all inclusive aanraden omdat het eten en drinken erg duur is op de Malediven
Geboekt bij Straus
Was echt een aanrader hier
Zou zeker all inclusive aanraden omdat het eten en drinken erg duur is op de Malediven
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben op summerislandvillage geweest.
Mijn ouders hadden dat geboekt via Jahnreisen.de geloof ik. Wij vlogen ook via Dusseldorf rechtsstreeks.
Voor zover ik weet is dit een van de goedkopere all inclusive resorts.
Verder is er op de malediven niets te doen hoor.. Je kunt lekker island hoppen met een tripje mee, beetje snorkelen, duiken.. misschien een dagje naar Male(hoofdstad) maar dat was het wel. (Vond ik heerlijk haha).
Mijn ouders hadden dat geboekt via Jahnreisen.de geloof ik. Wij vlogen ook via Dusseldorf rechtsstreeks.
Voor zover ik weet is dit een van de goedkopere all inclusive resorts.
Verder is er op de malediven niets te doen hoor.. Je kunt lekker island hoppen met een tripje mee, beetje snorkelen, duiken.. misschien een dagje naar Male(hoofdstad) maar dat was het wel. (Vond ik heerlijk haha).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen risico volgend jaar naar €400
» Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean
» Zal het dan volgend jaar?
» Ik wil volgend jaar echt weg!
» maat winterjas volgend jaar
» Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean
» Zal het dan volgend jaar?
» Ik wil volgend jaar echt weg!
» maat winterjas volgend jaar
Pagina 1 van 1