Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

+7
Mida4you
Elsje
Inge
Sam
bolus26
LieveSterre
Appeltje
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Appeltje zo 21 okt 2012 - 21:12

We zijn ons een beetje aan het orienteren voor de huwelijksreis die we volgend jaar gaan maken.

Nu twijfelen we tussen Aruba en de Malediven. We willen graag een relaxte vakantie maar ik vind het ook wel leuk om een excursie te doen.

Iemand ervaringen / tips etc?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:21

Ik ben niet op Aruba geweest (wel Curacao) maar ik vind het echt heel moeilijk om te vergelijken met de Malediven.

Volgens mij is Aruba nog drukker dan Curacao (veel Amerikanen op Aruba) en de Malediven is echt heel prive/rustig/'chique'.

Waar liggen je voorkeuren? Wat wil je graag doen.. Op de Malediven kun je wel wat uitstapjes maken maar dat zijn dan voornamelijk snorkel trips of eilandhoppen.. Misschien een dagje naar Male (ligt aan het eiland waar je zit) maar verder is het vooral genieten van elkaar, de mooie zee en het onderwater leven.

Op Aruba kun je echt naar kroegjes, winkeltjes, musea etc. etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge ma 22 okt 2012 - 2:19

Nooit op Aruba geweest, wel naar de Malediven.
Malediven is echt prachtig en relaxt maar er is verder weinig te beleven. Je kan wel excursies boeken inderdaad bv naar Male, of naar een eilandje, duiken, snorkeltour etc. Maar verder is er niet zo veel te doen.
Wel vond ik de Malediven een echte aanrader

ipv Aruba zou ik zelf denk eerder naar Curacao of Bonaire gaan, maar dat is denk ik persoonlijke smaak, Aruba heeft mij nooit zo getrokken.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  LieveSterre ma 22 okt 2012 - 23:47

Ik ben op Aruba en Curacao geweest.

Op Aruba is ook niet heel veel te beleven, je hebt daar vooral mooie stranden/zee. Er is een vuurtoren wat echt als aanrader wordt aanbevolen, maar stelt weinig voor. Curacao is met meer kroegen etc. Verder vond ik het wel vergelijkbaar. Alleen op Curacao zijn meer jongeren.. Malediven ben ik nooit geweest..
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Appeltje wo 24 okt 2012 - 0:06

Bedankt voor jullie reacties.

Een excursie naar een eilandje of iets dergelijks lijkt me wel leuk, ik ben zelf niet zo'n waterrat dus duiken is niks voor mij. Snorkelen heel misschien Laughing

Curacao is mijn vriend al naartoe geweest, dus dat willen we liever niet.

We gaan er nog even over nadenken Wink
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  bolus26 wo 24 okt 2012 - 9:55

ik zou naar de malediven gaan, aruba kan je ook nog heen als je 40 jaar getrouwd ben,de malediven verdwijnen stukje bij beetje (toch? of ben ik nou i nde war?)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Champagne do 25 okt 2012 - 5:30

Ik zou ook naar de malediven gaan.. Zag laatst een stukje op tv en het zag er echt prachtig uit! Heeft iemand hier ook fotos vsn de malediven? Wij willen namelijk ook heel graag smile.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:17

Ik ben er 2x geweest maar alle foto's liggen bij mijn ouders (nog oldskool met rolletjes haha).. Voor mij is het ook al 9 en 7 jaar geleden dat ik ben geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Champagne za 27 okt 2012 - 21:47

Punk'd schreef:Ik ben er 2x geweest maar alle foto's liggen bij mijn ouders (nog oldskool met rolletjes haha).. Voor mij is het ook al 9 en 7 jaar geleden dat ik ben geweest.
ahhh jammer Wink. Was het echt zo mooi als op de foto's van de reisbureaus? Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 21:48

Malediven! Is ook mijn droomreis.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge za 27 okt 2012 - 23:09

Ik heb wel foto's van de Malediven
Forum nu via mobiel maar zal vanavond als ik thuis ben wat foto's posten
Ja het is echt Zo mooi :-p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge za 27 okt 2012 - 23:46

Weet niet of het werkt zo?
Even de link waar wat foto's staan

http://travel.webshots.com/album/578644356XhYIjo
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Elsje zo 28 okt 2012 - 3:02

Inge schreef:Weet niet of het werkt zo?
Even de link waar wat foto's staan

[url=http://travel.webshots.com/album/578644356XhYIjo
http://travel.webshots.com/album/578644356XhYIjo[/quote[/url]]

Mag ik vragen welk hotel/appartement je hebt gehad? En hoe beviel deze?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Mida4you zo 28 okt 2012 - 3:13

Sam schreef:Malediven! Is ook mijn droomreis.

+1 ( en Cuba )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge zo 28 okt 2012 - 3:47

Elsje schreef:

Mag ik vragen welk hotel/appartement je hebt gehad? En hoe beviel deze?

Kuredu
Was echt geweldig!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Champagne zo 28 okt 2012 - 4:36

Wat een mooie foto's!! Hoe lang zijn jullie daar geweest? En was het druk?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 4:47

Punk'd schreef:Ik ben er 2x geweest maar alle foto's liggen bij mijn ouders (nog oldskool met rolletjes haha).. Voor mij is het ook al 9 en 7 jaar geleden dat ik ben geweest.

Haha, ik heb ook foto's jah, in mijn fotoalbums.. Was namelijk eind jaren '90..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge zo 28 okt 2012 - 5:14

Champagne schreef:Wat een mooie foto's!! Hoe lang zijn jullie daar geweest? En was het druk?
9 dagen
Was niet super druk!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:41

Zucht, ik heb er kerst (en oud en nieuw) gevierd.. Hele strand vol fakkels... Zo'n donker, klein mannetje in een kerstpak die met een bootje aankwam... Supermooie avond... I love you
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Champagne zo 28 okt 2012 - 6:13

Antibes schreef:Zucht, ik heb er kerst (en oud en nieuw) gevierd.. Hele strand vol fakkels... Zo'n donker, klein mannetje in een kerstpak die met een bootje aankwam... Supermooie avond... I love you
oooh geweldig!! Vertel verder haha.. Droomt weg Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Champagne zo 28 okt 2012 - 6:13

Inge schreef:
Champagne schreef:Wat een mooie foto's!! Hoe lang zijn jullie daar geweest? En was het druk?
9 dagen
Was niet super druk!
heerlijk! Is wel lang vliegen toch?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Inge zo 28 okt 2012 - 7:21

Ik geloof dat we inclusief overstap 10u onderweg waren?
Hadden geboekt via strauss
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 21:44

Antibes schreef:Zucht, ik heb er kerst (en oud en nieuw) gevierd.. Hele strand vol fakkels... Zo'n donker, klein mannetje in een kerstpak die met een bootje aankwam... Supermooie avond... I love you

haha ik ook! Ik was er kerst en oud en nieuw 2003/2004.. Was echt zo mooi I love you .. Toen ben ik ook verkozen tot Island queen 2004 haha.. (samen met een enge Duitser als King.. brr haha). Maar dat was ook niet zo moeilijk want ik was de enigste jonge blonde meid op het eiland.. Voor de rest waren het allemaal 30+ en de mensen uit de jury waren allemaal jonge mannen die op het eiland werkte :P

Het eten was ook echt zo ontzettend uitgebreid toen.. En naast dat de kerstboom versierd was waren de palmbomen ook versierd.. Hoe schattig is dat Laughing

(Heb ook wel eens kerst en oud en nieuw gevierd op de Dominicaanse Republiek.. Dat was weer heel anders haha.. Een dikke poolparty, mensen die met hun mooi kleding in het zwembad sprongen om 0.00 uur Yes ).. Malediven was wat chiquer wat dat betreft haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Caribbeanlover do 8 nov 2012 - 4:30

Inge, super foto's joh, wauwww! Wil er ook eens heen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty vakantiewoning spanje

Bericht  Gast vr 1 feb 2013 - 20:27

Maldive is mijn favoriete plek, dus ik altijd naar toe wilt op deze plaatsen .. Ik ging ook op maldive in mijn huwelijksreis en ik nooit beschreven in woorden dat wat een plezier dat ik doe op deze plaatsen .. Mooie dag ..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aruba of Malediven? (huwelijksreis) Empty Re: Aruba of Malediven? (huwelijksreis)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum